Kan je doen, mag je ook meteen bij elke update die language pack er weer op pleuren. Veel plezierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:19 schreef Joysa het volgende:
Kan ik op cdkeyshere gewoon die RU versie kopen + language pack?
Hmquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je doen, mag je ook meteen bij elke update die language pack er weer op pleuren. Veel plezier.
Sjees gewoon even naar de mediamarkt, heb je met een beetje geluk ook nog de limited editie.quote:
Je kan ook de "Dinosaurus" ramp gebruiken, als je die unlocked hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:48 schreef Doodloper het volgende:
oh ik heb alleen maar domme mensen in m'n stad, dat zal het dan wel zijnverbranden dan maar, de vervuiling is toch al erger dan in Tsjernobyl zo'n beetje.
[..]
dat is ook wel handig ja, thanks!
Krijg je automatisch als je Origin start, of anders in Origin bij Origin -> Vandaag gefeatured.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef Duuc-nl het volgende:
Waar vind je de pagina in Origin om die gratis game te claimen?
Kreeg ik ook, koos ik er een, zei die dat dat het niet lukte, en klikte ik op ok, sloot die zichzelf af?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Krijg je automatisch als je Origin start, of anders in Origin bij Origin -> Vandaag gefeatured.
En die pagina komt niet opnieuw tevoorschijn als je Origin opnieuw start?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kreeg ik ook, koos ik er een, zei die dat dat het niet lukte, en klikte ik op ok, sloot die zichzelf af?
Laat maar is al gelukt, via launch featured today. Ben wel nog steeds aan het twijfelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En die pagina komt niet opnieuw tevoorschijn als je Origin opnieuw start?
Ja dat zei ik dus netquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Laat maar is al gelukt, via launch featured today.
Nee had hem opnieuw opgestart, kwam niks, dus naar origin linksboven en dan launch featured today.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus net
Tussen welke twijfel je?
Of gewoon de stortplaats verwijderen en een nieuwe plaatsen. Die dingen zijn toch gratis.. Je moet ze wel in het upgrademenu van de afvalverwerking verwijderen anders sloop je alles.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:36 schreef Vinno het volgende:
[..]
Je kan ook de "Dinosaurus" ramp gebruiken, als je die unlocked hebt.
Die vreet je stortplaats leeg
als je dat doet dan krijg je massa's grond vervuilingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef MarkM het volgende:
de stortplaats verwijderen en een nieuwe plaatsen. Die dingen zijn toch gratis.. Je moet ze wel in het upgrademenu van de afvalverwerking verwijderen anders sloop je alles.
Dat dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat doet dan krijg je massa's grond vervuiling
haha jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
*steekt hand op...
met de gratis games actie neem ik aan dat je bedoeld
Dan zou ik Mass effect doen, lekker verhaal (moet je wel ergens 1 en 2 goedkoop zien te fixen) en goede gameplay. Daar is de multiplay ook goed te doen trouwensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nee had hem opnieuw opgestart, kwam niks, dus naar origin linksboven en dan launch featured today.
Twijfel tussen deap space, mass effect of MOH.
Moh valt eigenlijk al af aangezien die zulke lage cijfers krijgt van onder andere IGN.
rijd gewoon even naar de mediamarkt toequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nergens iets gevonden om SC5 te downloaden en betalen met ideal dus dan maar rechtstreeks via betalen
Dan heb je niet goed gezocht, je struikelt er bijna over op de interwebsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nergens iets gevonden om SC5 te downloaden en betalen met ideal dus dan maar rechtstreeks via betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |