nou nou nou, heb pauw wel wat feller gezien.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij wordt wel flink aangepakt! Tof interview!
Keihard ja, zijn hele stropdas zit scheef.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij wordt wel flink aangepakt! Tof interview!
Nouja, hij heeft toch wel gewoon ongeveer uitgelegd wat de aanpak op Cyprus is?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heel diplomatiek, maar niet nietszeggend.
quote:
Lang geleden al weer. Voel me oudquote:
Jaloezie.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef alors het volgende:
Ik vind haar nou niet zo super speciaal hoor
Toch slaapt ze vanavond lekker op de Megalomaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef alors het volgende:
ik vind haar wel aantrekkelijk voor haar leeftijd. zal vroeger wel lekker zijn geweest.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef alors het volgende:
Ze is nog steeds mooi. Vooral als ze lacht.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind haar wel aantrekkelijk voor haar leeftijd. zal vroeger wel lekker zijn geweest.
Ik mag hopen dat mijn vrouw zo prachtig is op die leeftijd.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef alors het volgende:
true. vind haar erg knap.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze is nog steeds mooi. Vooral als ze lacht.
lol wie?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk was Rembrandt dus de John Ewbank van zijn tijd.
Jeroen zal haar eens de kunsten van zijn verfkwast laten zien.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
Mevrouw maakt vanavond kennis met de ruwe toetsen van Jeroen Pauw op de Megalomaan.
Ze is van 74, dus dat valt ook wel wat mee toch? Maar goed, ik vind haar niet lelijk hoor. Ik vind alleen bv Petra Stienen mooierquote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mijn vrouw zo prachtig is op die leeftijd.
oneens.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is van 74, dus dat valt ook wel wat mee toch? Maar goed, ik vind haar niet lelijk hoor. Ik vind alleen bv Petra Stienen mooieren die is tien jaar ouders.
Niet eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is van 74, dus dat valt ook wel wat mee toch? Maar goed, ik vind haar niet lelijk hoor. Ik vind alleen bv Petra Stienen mooieren die is tien jaar ouders.
Ze is pas 38.quote:
Nee, van de homo's.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:43 schreef Specularium het volgende:
Maar dit was toch allemaal de schuld van de VS?
die heeft ook iets ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is van 74, dus dat valt ook wel wat mee toch? Maar goed, ik vind haar niet lelijk hoor. Ik vind alleen bv Petra Stienen mooieren die is tien jaar ouder.
Nou, nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:46 schreef Travel. het volgende:
Die dutchbatters hebben lopen feesten en zuipen terwijl er een slachting aan de hand was
Het gaat volgens mij meer om de nazorg.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:46 schreef alors het volgende:
Dat die soldaten doodgaan is niet echt het punt volgens mij. Meer dat ze al die mensen hebben moeten achterlaten omdat ze niet de middelen hadden om die te beschermen.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:46 schreef Travel. het volgende:
Die dutchbatters hebben lopen feesten en zuipen terwijl er een slachting aan de hand was
Uitsmijter misschien.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
Ik gok dat een carrière zonder de jaren bij defensie ook niet was gelukt.
Hij had een succesvolle pvc-buizen verkoper kunnen worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
Ik gok dat een carrière zonder de jaren bij defensie ook niet was gelukt.
Als je vrijgelaten bent uit een gijzeling en weg mag uit een brokje land wat toch niet meer te redden valt, is het logisch dat je effe een biertje drinkt en de polonaise loopt.quote:
Ja, bron Wikipedia.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je vrijgelaten bent uit een gijzeling en weg mag uit een brokje land wat toch niet meer te redden valt, is het logisch dat je effe een biertje drinkt en de polonaise loopt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij had een succesvolle pvc-buizen stoeptegelverkoper kunnen worden.
Ligt toch wat gecompliceerder dan dat. Maar met erkenning alleen gaat zijn PTSD niet weg.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:52 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Een paar ton voor een watje die het allemaal niet kan handelen en sowieso al bijstand krijgt.
Luchtsupport mocht niet. Dat tweede weet ik niet. Maar hoofdzaak is dat Srebrenica sowieso kansloos en opgegeven was, en al helemaal niet te verdedigen door de Dutchbattersquote:Op maandag 25 maart 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Maar het grootste probleem was toch dat er geen luchtsupport mogelijk was ivm slecht weer?
En ze hadden alleen waterpistolen bij zich omdat bepaalde politieke partijen dat wel een tof idee vonden omdat blauwhelmen (GroenLinks).
Ik ga al jaren vrijwillig naar conflictgebieden om daar stervende mensen te helpen, ik heb zoveel leed gezien dat ik ook maar een claim ga indienen.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Ligt toch wat gecompliceerder dan dat. Maar met erkenning alleen gaat zijn PTSD niet weg.
Als jij PTSS hebt mag dat.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:57 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ik ga al jaren vrijwillig naar conflictgebieden om daar stervende mensen te helpen, ik heb zoveel leed gezien dat ik ook maar een claim ga indienen.
Dat betwijfel ik, aangezien hij vrijwillig gaat en niet gestuurd wordt door Defensie.quote:
Hij heeft zelf gekozen voor een baan als militair, dat beslist Defensie niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, aangezien hij vrijwillig gaat en niet gestuurd wordt door Defensie.
quote:Barbara Muller
Oprichtster van vondelingenkamer over kritiek staatssecretaris.
D'Hamecourt en Wester
Journalisten over akkoord Cyprus, houding Rusland en optreden Dijsselbloem.
Jan Willem de Vriend
Dirigent bespreekt Beethoven en de film 'A Late Quartet'.
Pauw gaat haar als hij klaar is te vondeling leggen.quote:
rechtsachterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:05 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Goedenavond.. Wel een lekkere vrouw.
Daar zorgt Jeroentje wel voor...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:05 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Goedenavond.. Wel een lekkere vrouw.
Jeroen heeft best een goed weekje. Vanochtend die kunstvrouw zijn boot uit getrapt, en vanavond rampetampen met Barbara.quote:
walgelijke man. Geen lachje kan er vanaf.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef feeling_sinister het volgende:
Frits komt er niet helemaal uit.
Wellicht dat het wel zo is dat hij dat woord nooit in deze context zou gebruiken, en dat hij dat bedoelt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
Dat Dijsselbloem niet weet wat template betekent is ook onzin natuurlijk.
Dat denk ik ook, volgens mij heeft hij in Ierland gewoond.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wellicht dat het wel zo is dat hij dat woord nooit in deze context zou gebruiken, en dat hij dat bedoelt.
Dat Engels geen probleem voor hem is, zal voor iedereen duidelijk zijn die hem een keer heeft horen spreken...
Wat zijn die (ex)correspondenten toch allemaal objectiefquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
ze doen alsof rusland nu een of ander bijzonder magisch land is. fuck dat
CDA is ook vrienden met Berlusconi.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:20 schreef Martinello het volgende:
Putin is een vriend van Berlusconi, dat zegt genoeg.
En Berlusconi was vrienden met ghadaffi.quote:
Dacht dat die de rioleringsbranche was in gegaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
En Berlusconi was vrienden met ghadaffi.
Van die laatste hoor je niet veel meer trouwens...
Zoals conjo Joran ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:22 schreef Travel. het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat we elke avond spectaculaire gasten hadden met adembenemende avonturen?
Ik,heb gehoord dat ie dood is....maar dan zou je daar toch wat over gehoord hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
En Berlusconi was vrienden met ghadaffi.
Van die laatste hoor je niet veel meer trouwens...
inderdaad. ik wil halfnaakte chicks die op tafel dansen en gasten die elkaar met wijn en drank begooien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:22 schreef Travel. het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat we elke avond spectaculaire gasten hadden met adembenemende avonturen?
Onze Letse kindervriend.quote:
Niet pijnlijk genoegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef xzaz het volgende:
Kinderen achterlaten en daaraan meewerken.![]()
En die gast moeten ze ophangen..
Nooit van Robert M. gehoord?quote:
Het zijn nou niet de meest stabiele figuren die hun kind achterlaten om het zwak uit te drukken. Dan kan je beter zorgen dat je ze opvangt en eventueel zorgt met de moeder in contact te komen zoals in Dordrecht.quote:
Jij hebt liever dat ze uit wanhoop worden vermoord en begraven of achtergelaten in een container?quote:
Die vader en moeder kunnen de tering krijgen, het gaat om het kind. Achterlaten is gewoon strafbaar punt. Dus ook in een container.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ze uit wanhoop worden vermoord en begraven of achtergelaten in een container?
Doe niet zo achterlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die vader en moeder kunnen de tering krijgen, het gaat om het kind. Achterlaten is gewoon strafbaar punt. Dus ook in een container.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die vader en moeder kunnen de tering krijgen, het gaat om het kind. Achterlaten is gewoon strafbaar punt. Dus ook in een container.
Laten we overal luikjes plaatsen; 2 weken aanbieding!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]Ja en daarom kun je idd beter een baby dood laten gaan in een container.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Laten we overal luikjes plaatsen; 2 weken aanbieding!
Waar ben je te vondeling gelegd? Op de stoep ergens?quote:
Er zijn 100zenden opties. strafbaar is strafbaar anders moet de wet veranderen.quote:
Bij psychiatrische inrichtingen mogen ze wat mij betreft wel zo'n luik voor jou maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef xzaz het volgende:
Laten we overal luikjes plaatsen; 2 weken aanbieding!
Nee bij een kindertehuis, ook een soort luikje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar ben je te vondeling gelegd? Op de stoep ergens?
Heb je wel een groot luikje nodigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij psychiatrische inrichtingen mogen ze wat mij betreft wel zo'n luik voor jou maken.
Kunnen we jou daarin achterlaten.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er zijn 100zenden opties. strafbaar is strafbaar anders moet de wet veranderen.
En los die problemen dan op ga er niet weer omheen draaien.![]()
Inderdaad, er zijn 100zenden ( ;') ) opties. Te vondeling leggen is daar dan nog een van de menselijkste van.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
En los die problemen dan op ga er niet weer omheen draaien.![]()
Ja leuk, maar daar heb je niet zoveel aan als je 9 maanden zwanger bent van je broer/vader/oom.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef xzaz het volgende:
Baby achterlaten komt voort uit sociale problemen, die moet je oplossen.
Helaas wel, ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef Uccie het volgende:
Nee bij een kindertehuis, ook een soort luikje.
Maar dat is in India wat gewoner
Klopt, maar daar los je een acuut probleem niet mee op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef xzaz het volgende:
Exact, dat is ook weer een doel als je zo naar die vrouw luistert.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef xzaz het volgende:
Ik klaag niet neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Helaas wel, ja.
Maar jij bent goed terecht gekomen.
En dat legt ze net uit. Ook dat het geen echt vondelingenluik is en dat ze met de moeders in contact komen om te kijken of er hulpverlening plaats kan vinden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Had maar nooit iemand Fred gevonden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
Fredje Teeven is ook te vondeling gelegd toen zijn ouders die bril zagen.
Daarom wil hij dit allemaal niet hebben.
Niet bepaald heb ondergewicht, 1:97, 71kgquote:
Hij maakt het wel interessant om naar te luisteren. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef golfer het volgende:
Leuk, die enthousiaste man over muziek weer.
Das toch die film?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Frits kijkt: beethoven, is dat niet die van het europees volkslied?
Jessequote:Kavelaars en Klaver
Hoogleraar en politicus debatteren over Nederland als belastingparadijs.
Wijbe Abma
Oprichter over zijn liefdadigheidsproject 'Don't forget Syria'.
Yassin Elforkani
Jongeren Imam bespreekt jihadisten die naar Syrië vertrekken.
Volgens mij staat dat niet in verhouding met wat andere landen mislopen, en naar de hoeveelheid die de burgers bijeen moeten brengen omdat de multinationals hun plicht ontlopen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:08 schreef OProg het volgende:
Vraag me af hoeveel Nederland in totaal door deze constructie binnen weet te halen.
Deze imam is wel een goeie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
Volgende onderwerp, rellen met de imam.
Kortzichtig, want daardoor lopen tekorten in andere landen op, moeten deze weer gered worden (ook met onze centen) en kunnen ze in andere landen minder consumeren (minder export), kortom, het voordeel kan weleens minder zijn dan wat het ons kost.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Als we erop verdienen zou ik zeggen: laat gaan joh, Jesse.
Het probleem is alleen dat je het niet voorkomt door het hier aan banden te leggen. Dan verplaatst de zaak gewoon ergens anders heen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kortzichtig, want daardoor lopen tekorten in andere landen op, moeten deze weer gered worden (ook met onze centen) en kunnen ze in andere landen minder consumeren (minder export), kortom, het voordeel kan weleens minder zijn dan wat het ons kost.
Volgens mij weet ie er stukken meer van dan jij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
Zou Jessie weten hoe de financiële crisis in elkaar steekt?
welke partij zit hij? Zeker gl of pvdaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
Zou Jessie weten hoe de financiële crisis in elkaar steekt?
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij weet ie er stukken meer van dan jij.
En hij heeft absoluut een punt.
Waarom word jij altijd zo snel persoonlijk?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet rullevant in deze.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft een heel goed punt. Multinationals ontlopen op deze manier hun verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
En hij heeft absoluut een punt.
Precies. Openbaar maken die afspraken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:16 schreef alors het volgende:
Kijk deze heeft geheime afspraakjes met de Belastingdienst, waarom mogen wij dat niet weten?
Inderdaad, dus op basis van de Wet Openbaarheid Bestuur zouden die afspraken dus boven tafel moeten kunnen komen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Openbaar maken die afspraken.
Inderdaad die gast heeft er gewoon belang bij dat de belasting laag blijft.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Korte CV:
Peter Kavelaars is sinds 1996 hoogleraar Fiscale economie aan de Faculteit der Economische Wetenschappen, Erasmus Universiteit Rotterdam. Daarnaast is hij sinds 1989 directeur Wetenschappelijk Bureau bij Deloitte Belastingadviseurs te Rotterdam. Vanaf 1997 is hij tevens vennoot. Voor die tijd was hij hoogleraar Belastingrecht aan de Universiteit Leiden, werkte hij als wetenschappelijk medewerker bij het Fiscaal Economisch Instituut van de Erasmus Universiteit Rotterdam en was hij als Inspecteur van 's-Rijks belastingdienst gedetacheerd bij de vakgroep Openbare Financiën en Belastingrecht aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Zijn nevenactiviteiten zijn onder andere: hoofdredacteur Pensioenbrief, hoofdredacteur Fiscaal Zakboek en redacteur Pensioen & Praktijk. Peter is daarnaast (mede-)eindredacteur en (mede-)auteur van een aantal boeken.
Peter Kavelaars is lid van de Commissie Inkomstenbelasting en toeslagen (Commissie Van Dijkhuizen).
Dubbele agenda dus...quote:Deloitte Belastingadviseurs te Rotterdam. Vanaf 1997 is hij tevens vennoot.
Want?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Ik vind alleen die hoogleraar sympathiek. De rest is net een hok vol kippen
Omdat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Jesse gaat binnenkort net zo hard vallen als Tofik.
In Inside Job werd wel al aardig duidelijk hoe 'onafhankelijk' hoogleraren en professoren tegenwoordig zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Van een Hoogleraar had ik toch meer verwacht. Dit lijkt meer op een Belastingconsultant.
Hmm, ik vind hem wel sympathiek. Bovendien heeft hij gewoon een punt hier.quote:
Moet er niet aan denken, denkt de partner bij Deloitte..quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:22 schreef MilaNL het volgende:
Ja de regels gelijktrekken, dat kan toch niet!
Gast, waarom zit jij dergelijke praktijken recht te praten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef Travel. het volgende:
Is zo een commissie nou serieus? Zou me niet laten uitlachen daaro
Hij weet wel veel over fiscale economie. Hij geeft vast prima belastingadvies.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Dit is een hoogleraar, man man man wat een intellectuele leegte.
? Als het systeem zou veranderen betaal jij juist meer belasting, eierdop.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gast, waarom zit jij dergelijke praktijken recht te praten?
Betaal jij graag teveel belasting omdat die grote bedrijven hun verantwoordelijkheid ontlopen ofzo?
Anders los je het probleem ook niet op.quote:
Ja maar hoe los je dat op? Er is geen wereldregering die landen dwingt om op dat niveau tot collectieve actie te komen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad Jessie, Nederland is geen eiland. Dat is dus het ´probleem´. Je kan je belastingtarief optrekken en principieel gaan doen, maar dan verplaats je het probleem.
Dan maak je internationale afspraken, waar een wil is is een weg. Klaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad Jessie, Nederland is geen eiland. Dat is dus het ´probleem´. Je kan je belastingtarief optrekken en principieel gaan doen, maar dan verplaats je het probleem.
Tegen een prima uurtarief.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Hij weet wel veel over fiscale economie. Hij geeft vast prima belastingadvies.
Oh daar twijfel niet over. Maar ik had de naïeve gedachte dat een hoogleraar 'verder' denkt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Hij weet wel veel over fiscale economie. Hij geeft vast prima belastingadvies.
Toch beter luisteren lege dop.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
? Als het systeem zou veranderen betaal jij juist meer belasting, eierdop.
Er is geen probleem. Jaa dat derde wereldlanden geld mislopen. Die landen plukken we al jaren leeg dus dan gaan we ze met dit helpen? Hypocriet ten top.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Anders los je het probleem ook niet op.
Nou, niet dus. Je kunt tot op zeker hoogte internationale afspraken gaan maken, maar dat is het dan ook wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef thettes het volgende:
[..]
Ja maar hoe los je dat op? Er is geen wereldregering die landen dwingt om op dat niveau tot collectieve actie te komen.
Tenzij jij weer zo'n libertariër bentquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
? Als het systeem zou veranderen betaal jij juist meer belasting, eierdop.
Ook Portugal, Spanje en Ierland dus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Jaa dat derde wereldlanden geld mislopen. Die landen plukken we al jaren leeg dus dan gaan we ze met dit helpen? Hypocriet ten top.
> hogere belasting>starbucks etc weg> doei miljard euro>moet ergens vandaan komen>bezuinigingen of belasting verhogingquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tenzij jij weer zo'n libertariër benten dus voor een overheidsloze staat pleit, zul je gewoon belasting nodig hebben om de samenleving in te richten. Aangezien de grote multinationals weinig belasting afdragen moet dit nu door de burgers worden afgedragen.
Als de multinationals hun plicht zouden voldoen zou de belastingdruk voor de burgers lager uitvallen, of de noodzaak om te bezuinigen voor de overheid minder aanwezig zijn.
Denken dat economen denken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Oh daar twijfel niet over. Maar ik had de naïeve gedachte dat een hoogleraar 'verder' denkt.
die was ook helemaal niet ingehuurdquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:28 schreef golfer het volgende:
Dat wijf die zich gewoon helemaal uitkleedde voor een paar minuten gratis winkelen.
Dat was echt spontaan inderdaad. Totaal niet ingehuurd ofzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:28 schreef golfer het volgende:
Dat wijf die zich gewoon helemaal uitkleedde voor een paar minuten gratis winkelen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ali B is caberatier geworden
quote:Theatershows
2004-2005 Ali B vertelt het leven van de straat.
2009-2010 Wie Ali zegt, moet B zeggen.
2011-2012 Ali B Geeft Antwoord.
Die is niet herrezen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:28 schreef marcodej het volgende:
Moest die imam nou lachen om de Jezus die ik liefheb? We moeten Mohammed eens aan een ballonnetje hangen.
Geen idee, heb dat programma nog nooit gezien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:29 schreef marcodej het volgende:
Dat was echt spontaan inderdaad. Totaal niet ingehuurd ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |