nou nou nou, heb pauw wel wat feller gezien.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij wordt wel flink aangepakt! Tof interview!
Keihard ja, zijn hele stropdas zit scheef.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij wordt wel flink aangepakt! Tof interview!
Nouja, hij heeft toch wel gewoon ongeveer uitgelegd wat de aanpak op Cyprus is?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heel diplomatiek, maar niet nietszeggend.
quote:
Lang geleden al weer. Voel me oudquote:
Jaloezie.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef alors het volgende:
Ik vind haar nou niet zo super speciaal hoor
Toch slaapt ze vanavond lekker op de Megalomaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef alors het volgende:
ik vind haar wel aantrekkelijk voor haar leeftijd. zal vroeger wel lekker zijn geweest.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef alors het volgende:
Ze is nog steeds mooi. Vooral als ze lacht.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind haar wel aantrekkelijk voor haar leeftijd. zal vroeger wel lekker zijn geweest.
Ik mag hopen dat mijn vrouw zo prachtig is op die leeftijd.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef alors het volgende:
true. vind haar erg knap.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze is nog steeds mooi. Vooral als ze lacht.
lol wie?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk was Rembrandt dus de John Ewbank van zijn tijd.
Jeroen zal haar eens de kunsten van zijn verfkwast laten zien.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
Mevrouw maakt vanavond kennis met de ruwe toetsen van Jeroen Pauw op de Megalomaan.
Ze is van 74, dus dat valt ook wel wat mee toch? Maar goed, ik vind haar niet lelijk hoor. Ik vind alleen bv Petra Stienen mooierquote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef Lindstrřm. het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mijn vrouw zo prachtig is op die leeftijd.
oneens.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is van 74, dus dat valt ook wel wat mee toch? Maar goed, ik vind haar niet lelijk hoor. Ik vind alleen bv Petra Stienen mooieren die is tien jaar ouders.
Niet eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is van 74, dus dat valt ook wel wat mee toch? Maar goed, ik vind haar niet lelijk hoor. Ik vind alleen bv Petra Stienen mooieren die is tien jaar ouders.
Ze is pas 38.quote:
Nee, van de homo's.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:43 schreef Specularium het volgende:
Maar dit was toch allemaal de schuld van de VS?
die heeft ook iets ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is van 74, dus dat valt ook wel wat mee toch? Maar goed, ik vind haar niet lelijk hoor. Ik vind alleen bv Petra Stienen mooieren die is tien jaar ouder.
Nou, nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:46 schreef Travel. het volgende:
Die dutchbatters hebben lopen feesten en zuipen terwijl er een slachting aan de hand was
Het gaat volgens mij meer om de nazorg.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:46 schreef alors het volgende:
Dat die soldaten doodgaan is niet echt het punt volgens mij. Meer dat ze al die mensen hebben moeten achterlaten omdat ze niet de middelen hadden om die te beschermen.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:46 schreef Travel. het volgende:
Die dutchbatters hebben lopen feesten en zuipen terwijl er een slachting aan de hand was
Uitsmijter misschien.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
Ik gok dat een carričre zonder de jaren bij defensie ook niet was gelukt.
Hij had een succesvolle pvc-buizen verkoper kunnen worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
Ik gok dat een carričre zonder de jaren bij defensie ook niet was gelukt.
Als je vrijgelaten bent uit een gijzeling en weg mag uit een brokje land wat toch niet meer te redden valt, is het logisch dat je effe een biertje drinkt en de polonaise loopt.quote:
Ja, bron Wikipedia.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je vrijgelaten bent uit een gijzeling en weg mag uit een brokje land wat toch niet meer te redden valt, is het logisch dat je effe een biertje drinkt en de polonaise loopt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij had een succesvolle pvc-buizen stoeptegelverkoper kunnen worden.
Ligt toch wat gecompliceerder dan dat. Maar met erkenning alleen gaat zijn PTSD niet weg.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:52 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Een paar ton voor een watje die het allemaal niet kan handelen en sowieso al bijstand krijgt.
Luchtsupport mocht niet. Dat tweede weet ik niet. Maar hoofdzaak is dat Srebrenica sowieso kansloos en opgegeven was, en al helemaal niet te verdedigen door de Dutchbattersquote:Op maandag 25 maart 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Maar het grootste probleem was toch dat er geen luchtsupport mogelijk was ivm slecht weer?
En ze hadden alleen waterpistolen bij zich omdat bepaalde politieke partijen dat wel een tof idee vonden omdat blauwhelmen (GroenLinks).
Ik ga al jaren vrijwillig naar conflictgebieden om daar stervende mensen te helpen, ik heb zoveel leed gezien dat ik ook maar een claim ga indienen.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Ligt toch wat gecompliceerder dan dat. Maar met erkenning alleen gaat zijn PTSD niet weg.
Als jij PTSS hebt mag dat.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:57 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ik ga al jaren vrijwillig naar conflictgebieden om daar stervende mensen te helpen, ik heb zoveel leed gezien dat ik ook maar een claim ga indienen.
Dat betwijfel ik, aangezien hij vrijwillig gaat en niet gestuurd wordt door Defensie.quote:
Hij heeft zelf gekozen voor een baan als militair, dat beslist Defensie niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, aangezien hij vrijwillig gaat en niet gestuurd wordt door Defensie.
quote:Barbara Muller
Oprichtster van vondelingenkamer over kritiek staatssecretaris.
D'Hamecourt en Wester
Journalisten over akkoord Cyprus, houding Rusland en optreden Dijsselbloem.
Jan Willem de Vriend
Dirigent bespreekt Beethoven en de film 'A Late Quartet'.
Pauw gaat haar als hij klaar is te vondeling leggen.quote:
rechtsachterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:05 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Goedenavond.. Wel een lekkere vrouw.
Daar zorgt Jeroentje wel voor...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:05 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Goedenavond.. Wel een lekkere vrouw.
Jeroen heeft best een goed weekje. Vanochtend die kunstvrouw zijn boot uit getrapt, en vanavond rampetampen met Barbara.quote:
walgelijke man. Geen lachje kan er vanaf.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef feeling_sinister het volgende:
Frits komt er niet helemaal uit.
Wellicht dat het wel zo is dat hij dat woord nooit in deze context zou gebruiken, en dat hij dat bedoelt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
Dat Dijsselbloem niet weet wat template betekent is ook onzin natuurlijk.
Dat denk ik ook, volgens mij heeft hij in Ierland gewoond.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wellicht dat het wel zo is dat hij dat woord nooit in deze context zou gebruiken, en dat hij dat bedoelt.
Dat Engels geen probleem voor hem is, zal voor iedereen duidelijk zijn die hem een keer heeft horen spreken...
Wat zijn die (ex)correspondenten toch allemaal objectiefquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
ze doen alsof rusland nu een of ander bijzonder magisch land is. fuck dat
CDA is ook vrienden met Berlusconi.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:20 schreef Martinello het volgende:
Putin is een vriend van Berlusconi, dat zegt genoeg.
En Berlusconi was vrienden met ghadaffi.quote:
Dacht dat die de rioleringsbranche was in gegaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
En Berlusconi was vrienden met ghadaffi.
Van die laatste hoor je niet veel meer trouwens...
Zoals conjo Joran ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:22 schreef Travel. het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat we elke avond spectaculaire gasten hadden met adembenemende avonturen?
Ik,heb gehoord dat ie dood is....maar dan zou je daar toch wat over gehoord hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
En Berlusconi was vrienden met ghadaffi.
Van die laatste hoor je niet veel meer trouwens...
inderdaad. ik wil halfnaakte chicks die op tafel dansen en gasten die elkaar met wijn en drank begooien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:22 schreef Travel. het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat we elke avond spectaculaire gasten hadden met adembenemende avonturen?
Onze Letse kindervriend.quote:
Niet pijnlijk genoegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef xzaz het volgende:
Kinderen achterlaten en daaraan meewerken.![]()
En die gast moeten ze ophangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |