SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Dat jij bar en biljart nog noemt is wel weer grappigquote:Op maandag 25 maart 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Biljart, eettafel, strand, badkamer, bar etc
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vond deze "" wat puberaal, anders had ik hem gebruikt
Ja het biljart mis ik welquote:Op maandag 25 maart 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
En gewoon meteen de LaPo hebben ook he
[..]
Dat jij bar en biljart nog noemt is wel weer grappig
[..]wordt er ook vaak voor gebruikt
Net zo puberaal
Jaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
En gewoon meteen de LaPo hebben ook he
[..]
Nou ja, dat bedoel ik dusquote:[..]wordt er ook vaak voor gebruikt
Net zo puberaal
Met of zonder MI's?quote:
Niks mis met stamgastenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JaNu kom ik gelijk over als een stamgast
[..]
Nou ja, dat bedoel ik dus
Voor mij hoef je niet te gaan dus
Heb je me die MI's al vergeven?quote:
Erg lang geleden heb ik mijn billen eens gepost hier in de SC als ontgroening geloof ikquote:Op maandag 25 maart 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis met stamgasten![]()
Mooi, maarre jij hebt wel foto's van mij gezien. Zijn er ook foto's van jou te vinden?
Ik kan niet wachtenquote:
Ik heb mijn best nog niet gedaanquote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is je nog niet gelukt om een walgelijke MI aan mij te bezorgen!
Waar wacht je op?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
[..]
Ik heb mijn best nog niet gedaan
Nee niet zo'n wraak, daar zou je alleen maar van genietenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
[..]
Ik heb mijn best nog niet gedaan
Man in pakquote:Op maandag 25 maart 2013 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Erg lang geleden heb ik mijn billen eens gepost hier in de SC als ontgroening geloof ik
Verder op mijn fobo na niet, hou het graag nog ff spannend
Dude de MI's die ik Roy heb gegeven waren echt niet fijn hoor!!quote:
Ohquote:Op maandag 25 maart 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet zo'n wraak, daar zou je alleen maar van genieten
Ik slaap pas sinds een paar weken weer met het licht uitquote:Op maandag 25 maart 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude de MI's die ik Roy heb gegeven waren echt niet fijn hoor!!
Daar ben ik zelf ook nog van aan het bijkomen!!!
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik slaap pas sinds een paar weken weer met het licht uit
Goed zoeken, dan vind je ze misschien welquote:Op maandag 25 maart 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Man in pak
Hmm nu ben ik wel nieuwsgierig naar die billen hoor en waarom is die ontgroening er tegenwoordig niet meer in de SEX SC? (opmerking naar de overige SC-ers)
Aanstaand weekend gaat de klok vooruit he, later naar bed gaan danquote:Op maandag 25 maart 2013 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik slaap pas sinds een paar weken weer met het licht uit
Ik kan heel wat hebbenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude de MI's die ik Roy heb gegeven waren echt niet fijn hoor!!
Daar ben ik zelf ook nog van aan het bijkomen!!!
goede deal eigenlijk welquote:Op maandag 25 maart 2013 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed zoeken, dan vind je ze misschien wel![]()
Waarom het er niet meer is weet ik niet, na mod tijd niet meer geweest hier. Mannen moesten billen, vrouwen hun tieten geloof ik![]()
![]()
Dat kunnen we best wel weer invoeren denk ik zoquote:Op maandag 25 maart 2013 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom het er niet meer is weet ik niet, na mod tijd niet meer geweest hier. Mannen moesten billen, vrouwen hun tieten geloof ik![]()
![]()
Yeah een tweede wintertijdquote:Op maandag 25 maart 2013 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aanstaand weekend gaat de klok vooruit he, later naar bed gaan dan
Komt goedquote:
Dat was dan heel erg in het begin. Ik was er met topic 60 of zo al en toen was het er niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
quote:
Nou kom maar op dan!quote:Op maandag 25 maart 2013 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kunnen we best wel weer invoeren denk ik zo
Die geldt toch niet in SEX?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Nou kom maar op dan!
Of geldt die idiote FOK! policy hier ook?![]()
volgens mij wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die geldt toch niet in SEX?
En je had die al gezien
Hoe kan je nou een tietloos SEX-forum hebbenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
volgens mij wel.
Alleen in kpd niet geloof ik
Je mag geen tepels of kutjes posten.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een tietloos SEX-forum hebben
Kon ook zijn dat dat achter de schermen was, weet het niet zeker meerquote:Op maandag 25 maart 2013 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was dan heel erg in het begin. Ik was er met topic 60 of zo al en toen was het er niet.
Jaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die geldt toch niet in SEX?
En je had die al gezien
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
volgens mij wel.
Alleen in kpd niet geloof ik
Pff, zelfs in SEX nietquote:
Geen idee.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kon ook zijn dat dat achter de schermen was, weet het niet zeker meer
[..]
Ja![]()
[..]
[..]
Pff, zelfs in SEX niet
Dat vond ik in ONZ al belachelijk maar in SEX al helemaal!!quote:Op maandag 25 maart 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mag geen tepels of kutjes posten.
Daar kan ik niet komen dus doe die foto maar even per PM/DMquote:Op maandag 25 maart 2013 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kon ook zijn dat dat achter de schermen was, weet het niet zeker meer
[..]
Ja![]()
[..]
[..]
Pff, zelfs in SEX niet
Voor SEX helemaal inderdaadquote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond ik in ONZ al belachelijk maar in SEX al helemaal!!
Die kralen kunnen best een extra stimulans geven hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 23:37 schreef Adolecens het volgende:
Nog even en ze willen dat je met een rozenkrans gaat masturberen
Voor jullie wel jaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kralen kunnen best een extra stimulans geven hoor
Hoe het komt dat weet ik. Maar als ze die in KPD uit kunnen zetten dan kan dat in SEX ookquote:
Zijn me iets te klein, diameter van 8mm tot 10mm is lekkerderquote:Op maandag 25 maart 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kralen kunnen best een extra stimulans geven hoor
Cockring tijdens neukenquote:
Ik moet het vragen....quote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn me iets te klein, diameter van 8mm tot 10mm is lekkerder![]()
Kruisje kan je wel goed gebruiken trouwens
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat kan ook jaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Cockring tijdens neuken![]()
Beetje afknellen
Voor het kruisjequote:Op maandag 25 maart 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet het vragen....
waarvoor gebruik je het kruisje dan?
Hmmmquote:Op maandag 25 maart 2013 23:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Voor het kruisje![]()
Hood iets optillen en teasen![]()
Ik wil je geen onrustige nacht bezorgen..quote:Op maandag 25 maart 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik niet komen dus doe die foto maar even per PM/DM
Nachtmerriemateriaal?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil je geen onrustige nacht bezorgen..
Heyaquote:
Onrustig, niet angstigquote:
Hoiquote:
Oh dat gebeurt niet hoor!!quote:
Misschien niet achter een schermpje zitten?quote:
Op je knietjes en smekenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt niet hoor!!
Dus PM/DM maar
Ik hou niet van smekende vrouwen, gewoon op de knietjes met een vragende en enthousiaste blik is genoegquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga even wat doen om moe te worden dan
Hoi, nee, oudquote:
Het is echt te lang geleden voor je he?quote:
Ghehequote:Op maandag 25 maart 2013 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hou niet van smekende vrouwen, gewoon op de knietjes met een vragende en enthousiaste blik is genoeg
ja maar ik dacht, misschien val ik dan wel in slaapquote:Op maandag 25 maart 2013 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien niet achter een schermpje zitten?
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is echt te lang geleden voor je he?
[..]
Ghehe
Dat klinkt onlogischquote:Op maandag 25 maart 2013 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik dacht, misschien val ik dan wel in slaap
Ado niet kennen? Ook niet toen hij nog mod was?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken je niet
Of poste je voor mijn tijd in deze sc?
Awwquote:
Ik weet niet wat jouw tijd is, maar vermoedelijk wel jaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken je niet
Of poste je voor mijn tijd in deze sc?
Ah, een echte vrouwquote:
neequote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ado niet kennen? Ook niet toen hij nog mod was?
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ado niet kennen? Ook niet toen hij nog mod was?
Kennen is een groot woord maar ik weet nog dat jij ooit blauw was jaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ken je mij serieus nog van die tijd?
Vast welquote:
Ik ben nog niet vergeten dusquote:Op maandag 25 maart 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord maar ik weet nog dat jij ooit blauw was ja
Ghehe neequote:
SEXquote:
Ow, altijd leukquote:Op maandag 25 maart 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Met 2 mensen tegelijk aan het DM-en.
Dit kan niet lang goed gaan voor ik een fout maak
Waarom dacht jij ONZ dan?quote:
Dus die ene was niet voor mij bedoelt?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
spannendquote:Op maandag 25 maart 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehequote:Op maandag 25 maart 2013 23:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, altijd leuk
Althans, ligt aan de strekking van de dm's
Jawel, nog geen fout gemaaktquote:Op maandag 25 maart 2013 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus die ene was niet voor mij bedoelt?
Ok, jij bent idd onlogischquote:Op maandag 25 maart 2013 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat ik daar vroeger nooit poste
Je weet de helft nog niet eensquote:
Jaquote:
Damn echt?quote:
We houden wel van je hoorquote:
quote:
Dank jequote:
wtfquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij was diegene die naar die wasteland party's ging.
Wastelandquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
serieus?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb 1 wasteland cd en die vind ik geweldigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik niet zo'n hekel aan die muziek zou hebben zou ik daar best een keer heen willen
Nee, maar die kwam nogal uit het niks vallen, alsof het daar over ging icm mijquote:
Ik heb daar echt helemaal niks meequote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 1 wasteland cd en die vind ik geweldig
jaquote:
Totdat je er een keer geweest bentquote:
Jij loopt er ook rond?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed dan ken ik hem nog steeds niet
De feestjes op zich lijken me wel tof, maar die muziek vind ik niksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja
[..]
Totdat je er een keer geweest bent![]()
Wasteland, B.I.T.C.H., Crazyland
owquote:
Dat zou ik best wel een keer willen meemaken jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja
[..]
Totdat je er een keer geweest bent![]()
Wasteland, B.I.T.C.H., Crazyland
Ze hebben verschillende area's, niet alles is even hard.. En anders zoek je een rustiger plekje opquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De feestjes op zich lijken me wel tof, maar die muziek vind ik niks
Vriendin van me gaat ook naar al die feestenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik best wel een keer willen meemaken ja
Dus nu vind je me raar, pervers en een freak?quote:
nee hoor, ieder zijn dingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus nu vind je me raar, pervers en een freak?
Lijkt het wel op. Val je wel sneller van in slaap, als hier niks te doen is tochquote:
dat kent ze nu toch wel uit haar kop mag ik hopenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weer dat ene hoofdstuk lezen zeker
ik post niet alleen hierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Val je wel sneller van in slaap, als hier niks te doen is toch
dat is waarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
dat kent ze nu toch wel uit haar kop mag ik hopen
Nee, was spelletje aan het doenquote:
Heb ik pas 1 keer gelezen hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
dat kent ze nu toch wel uit haar kop mag ik hopen
Ik zie het! Voetbal, piercings en sexquote:
Zo kan je het ook noemen jaquote:
klopt en nog veeeeeel meerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie het! Voetbal, piercings en sex![]()
/stalk
[..]
Zo kan je het ook noemen ja
Nee, ik was Build-a-lot aan het spelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeg dat je mijn verzoeken aan het accepteren was
Te weinig vriendjes die coasterville spelen
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie het! Voetbal, piercings en sex![]()
/stalk
[..]
Zo kan je het ook noemen ja
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik was Build-a-lot aan het spelen
[..]
[..]![]()
Zelfs dat is alweer een week geleden![]()
Volgens mij ben ik ziek aan het worden
Ja dat is niet goed hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik was Build-a-lot aan het spelen
[..]
[..]![]()
Zelfs dat is alweer een week geleden![]()
Volgens mij ben ik ziek aan het worden
Donequote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je tijd hebt, doe dan even accepteren enzodank je wel kusjekroel enZo
Nee hequote:
Gaat nog wel langer duren ookquote:
Da's kutquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee he
[..]
Gaat nog wel langer duren ook
Nee juist nietquote:
quote:
Ik ga mee met jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga poging tot slapen doen
Trusten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga poging tot slapen doen
Trusten
Kom eens wat vaker langsquote:
Ja daar zitten wel leuke tussenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Tranen serieus
http://www.buzzfeed.com/j(...)rrect-struggles-ever
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Tranen serieus
http://www.buzzfeed.com/j(...)rrect-struggles-ever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme. Daar gaat mijn thee.![]()
Eerst thee, prioriteiten!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu die andere nog, komop linke loetje, je kan het het![]()
Ben ook naar de winkel gegaan met 1 oog half openquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeee das gevaarlijk joh, thee zetten met 1 oog
is je oog stuk of wil het niet wakker worden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ook naar de winkel gegaan met 1 oog half open
Ik heb moeite met wakker wordenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is je oog stuk of wil het niet wakker worden?
Goedemorgen schatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:03 schreef rival het volgende:
Goedemorgen leuke lieve en gezellige mensen
Hahaha!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb moeite met wakker worden![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lekker! Rustig!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:16 schreef rival het volgende:
Hoe is het leven dames? (en heren natuurlijk)
Ik niet, bij deze verklaar ik me geheel onschuldig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:44 schreef twi het volgende:
Vertel het maar, wie heeft Kaneelstokje ertoe gedwongen een Leonard-usericon te gaan gebruiken?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:17 schreef muhahaha het volgende:
Het valt me net op dat het pm systeem hier Private Message System heet oftwel PMS.
Vast door een vrouw uitgevondenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:17 schreef muhahaha het volgende:
Het valt me net op dat het pm systeem hier Private Message System heet oftwel PMS.
Ik snap niet wat die lui hier doen om 10 uur in de ochtend. Of 11 uur. Of 12 uur.quote:
Is het veilig om met jou te praten? Of ga je mij weer de schuld geven van jouw bui na een onschuldig gesprek?quote:
Het is altijd jouw schuld hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het veilig om met jou te praten? Of ga je mij weer de schuld geven van jouw bui na een onschuldig gesprek?
En bedanktquote:
Mjah behoorlijk!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:08 schreef Royco1 het volgende:
Maar het is weer lekker uitgestorven hier
That sucksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah behoorlijk!!
Ik kom er net achter dat er maandag paasmarkt is hier en mn geld er pas woensdag erna is
Zondag maar veel geld verdienen "voor mijn moeder"quote:
Het is lekker weer buiten, man!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet naar buiten maar ik wil niet.
Alcoholistquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zondag maar veel geld verdienen "voor mijn moeder"
1x in het jaar kan je hier rond 9 uur 's ochtends al in de kroeg zitten zonder dat je als alcoholist wordt bestempeld en dat zou ik dan moeten missen
Heul niet!!quote:
Dat dan weer welquote:
Ga mee naar de paasmarkt dan maandagquote:
Da's altijd een rotklus. Die beesten denken dat jij ze gaat vermoorden en je krijgt zelf het gevoel vermoord te gaan worden door die beestjes....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:49 schreef Myraela het volgende:
Kattennageltjes geknipt, boh dat vond ik best eng om te doen.
Ik moet op bezoek bij scharrelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga mee naar de paasmarkt dan maandag
Is dat de bonus?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze gaat voor me koken, dus nee, niet erg
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt goed. Is dat aardbeien met slagroom toevallig?.
Nope, ik lig op de bank serie te kijkenquote:
zweetnaadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ontzettend! Het zweet loopt zo in mijn bilnaad.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, ik lig op de bank serie te kijken
Wat?quote:
ik wil ook op de bank serie kijken!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat?
Ben de hele dag druk geweest hoor, nu chillmode!!
Ghehe en dan heb je die rust op de bank daarna extra verdiend!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil ook op de bank serie kijken!
maar straks eerst ff hardlopen
Je zit met een boner op je werk?quote:
Hoiquote:
Ik verveel me doodquote:
Whehe, herkenbaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verveel me dood![]()
Dus ik start maar weer een spelletje op
Ik ga straks maar even mn harde schijf ordenen ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe, herkenbaar.
Ik heb geen zin in spelletje
Have fun
Hehe, zo'n beetje het toppunt van vervelingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks maar even mn harde schijf ordenen ofzo
Jawel hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, zo'n beetje het toppunt van verveling
Dat dit kan in Hollywoodquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm steeds minder sappige seksscene's in grote hollywoodfilms
De laatste stomende seks in een grote hollywoodfilm was in Titanicquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste stomende seks in een grote hollywoodfilm was in Titanic
I know.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm je kan ook gewoon naar www.pornhub.com www.youporn.com enz enz gaan voor seks
Ziekelijkquote:
Ik vind xhamster.com fijnerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm je kan ook gewoon naar www.pornhub.com www.youporn.com enz enz gaan voor seks
Ik had het over jou, niet over dat berichtquote:
Wat maakt die fijner dan?quote:
Laadt sneller, meer keuze, minder adware etcquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het over jou, niet over dat bericht
[..]
Wat maakt die fijner dan?
Dan geldt mijn reactie toch ook?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het over jou, niet over dat bericht
[..]
Wat maakt die fijner dan?
Snel douchen en dan lekker op de bank serie kijken en genieten van een pilsje en een blowquote:
D'r is niemand hier om die blow te geven, en ik kan er zelf niet bijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snel douchen en dan lekker op de bank serie kijken en genieten van een pilsje en een blow
Ja ben al onderweg naar de douchequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snel douchen en dan lekker op de bank serie kijken en genieten van een pilsje en een blow
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
D'r is niemand hier om die blow te geven, en ik kan er zelf niet bij
Dude!! Kappen nou hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geniet ervan schatquote:
Dan neem je toch een lekkere joint?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
De trapkast zit al vol met panda'squote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:09 schreef Fera het volgende:
Fax moet gewoon eens lekker geneukt worden door een wilde dame.
Meer dan 1x.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:09 schreef Fera het volgende:
Met een strapon?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:09 schreef Fera het volgende:
Niet alleen Faxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:09 schreef Fera het volgende:
En zonder glijmiddelquote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |