kkgeil. Haar youtube dans videosquote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kate Upton is ook niet zo bijzonder.
![]()
[ afbeelding ]
jwtquote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kate Upton heeft geen heupen. Would not bang.
Waarom niet gewoon rapen totdat haar vajin uitscheurt? Slaan is onmenselijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
Die dansvideo's van Kate Upton zijn zo irritant he. Elke keer dat stomme dansje. Wil haar echt in haar gezicht stompen als ik het zie.
En inderdaad, geen heupen, geen kont, raar worstlichaam, over 3 jaar dik, snor etc.
lol, @snorrrrquote:Op maandag 25 maart 2013 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
Die dansvideo's van Kate Upton zijn zo irritant he. Elke keer dat stomme dansje. Wil haar echt in haar gezicht stompen als ik het zie.
En inderdaad, geen heupen, geen kont, raar worstlichaam, over 3 jaar dik, snor etc.
zo, kontjesquote:Op maandag 25 maart 2013 23:44 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blond staat je goed. Mooi gedaan ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:44 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
no, i would bang tooquote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik hulp zoeken omdat ik "before" aantrekkelijker vind?
omdat die shit hard is gwn broly fysiek rocken hardcorequote:Op maandag 25 maart 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vajin: moest denken aan Majin Buu, waarom weet ik niet.
Jaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
jaman jij moet gaan hosselen in de dieetclub topicquote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jaman jij moet gaan hosselen in de dieetclub topic
Goedequote:Op maandag 25 maart 2013 23:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jaman jij moet gaan hosselen in de dieetclub topic
in KPD staan asses, jonguhquote:Op maandag 25 maart 2013 23:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede.
Maar op die foto linksboven is ze echt cute. 7.8/10 srs.
veel tanning, friendquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben niet skaffaHaha
Negerbloed, ja dat wordt wel vaker aan mij gevraagd, en niet alleen door m'n smaak in vrouwen. Ben al geregeld voor half Antilliaan aangeziend door mensen. Maar nee, ben gewoon NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |