quote:Op maandag 25 maart 2013 21:50 schreef Etsu het volgende:
Boodschappen doen bij LIDLEven serieus, dat is gewoon vragen om problemen.
Bitch, please. Probeer maar eens schoenen te kopen als je maat 49 hebt. In bijna alle winkels hebben ze t/m 46.quote:
tenzij ze te groot zijn he, dan krimpen ze in de was.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:55 schreef Blue.Stratos het volgende:
Ik denk dat ik een paar gele sneakers in maat 40 ga kopen... ze lopen vast wel uit!
quote:
Welk turk/marrokaan koopt er nu schoenen?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:57 schreef Groby het volgende:
dan komen je turkse matties zo van eeh swa waar heb je die chille pattas gehaald swa en jij zo van ja de lidl en de turken zo van![]()
![]()
en jij zo van ja wat mag ik het niet dragen ik heb het toch gekocht he
vervolgens opent hij een KLB post met een kutklacht net zoals 9 van de 10 andere klachten in KLB. dat topic gaat alsvolgt; ja die kutturken gaan zeggen dat ik geen schoenen van de lidl mag dragen je dat mag ik toch zelf weten bla bla vrij land bla bla pvv hup geert wilders bla bla en vervolgens eindigt het topic zoals gewoonlijk in een patat/friet discussie
Nou ik? En het is Marokkaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:58 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Welk turk/marrokaan koopt er nu schoenen?
...quote:Op maandag 25 maart 2013 21:57 schreef Groby het volgende:
dan komen je turkse matties zo van eeh swa waar heb je die chille pattas gehaald swa en jij zo van ja de lidl en de turken zo van![]()
![]()
en jij zo van ja wat mag ik het niet dragen ik heb het toch gekocht he
vervolgens opent hij een KLB post met een kutklacht net zoals 9 van de 10 andere klachten in KLB. dat topic gaat alsvolgt; ja die kutturken gaan zeggen dat ik geen schoenen van de lidl mag dragen je dat mag ik toch zelf weten bla bla vrij land bla bla pvv hup geert wilders bla bla en vervolgens eindigt het topic zoals gewoonlijk in een patat/friet discussie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Juist. Gewoon op 90 graden.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
tenzij ze te groot zijn he, dan krimpen ze in de was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |