SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve geen rotzooi♔ KoningenUitGroningen ♔
Inderdaad. Durf.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef napoleonfour het volgende:
beetje davy - stijn discussie op tv dit
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef napoleonfour het volgende:
beetje davy - stijn discussie op tv dit
quote:
Ik heb niet gelachen, ik voel me stoer.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, ik zit hier hardop te l achen.
Uitzendingvullendquote:Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef De_Dorstige het volgende:
Die kantinevrouw telkens op de achtergrond.
Gelukkig hebben we tegenwoordig breedbeeldquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:18 schreef Falco het volgende:
Waar blijft die photoshop van Louis het Jezusbeeld in Rio?
Interlands hé, heb die wedstrijd niet eens gezien dus het boeit me vrij weinig.quote:
Wou je zeggen dat ik er geen kijk op heb?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Huh?Maar volgens Davy en Rickazio was Robben juist heel goed.
kloptquote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Aad is als Derksen met de ToTo, vat het anders opquote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Groningen en PSV zijn ook voor minder begaafdenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, dat zegt Aad dus indirect.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik er geen kijk op heb?
Je hebt net zelf bevestigd dat je er geen kijk op hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik er geen kijk op heb?
Alle journalisten zijn volgens mij gewoon sukkels in de ogen van van Gaal. Ik denk niet dat hij een lijstje uit zijn hoofd kent van hun standpunten inzake Cruijff.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
Journalisten die zich ooit voor positief voor Cruijff hebben uitgelaten kunnen al geen goed meer doen van Louis. Al kan geen enkele journalist dat
Vergeet niet 120 keer 'waarom dan niet' te vragen als hij zo een weerwoord geeft.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt net zelf bevestigd dat je er geen kijk op hebt.
Telegraaf is pro Cruijff dus die vallen al afquote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alle journalisten zijn volgens mij gewoon sukkels in de ogen van van Gaal. Ik denk niet dat hij een lijstje uit zijn hoofd kent van hun standpunten inzake Cruijff.
Kom op... wie heeft er nou meer verstand van?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat zegt Aad dus indirect.
En je weet dat Aad altijd gelijk heeft...
Bedankt voor de reminderquote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet 120 keer 'waarom dan niet' te vragen als hij zo een weerwoord geeft.
Tuurlijk, werd ook duidelijk toen hij werd ontslagen bij Barcelona en toen de pers feliciteerde.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alle journalisten zijn volgens mij gewoon sukkels in de ogen van van Gaal. Ik denk niet dat hij een lijstje uit zijn hoofd kent van hun standpunten inzake Cruijff.
Sneijdertje heeft 1,5 seizoen echt top gedraaid. Daar teert ie nu nog op.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
Sneijder is al een jaar of 3 niet in vorm. Zou hij toch niet zo goed zijn als iedereen denkt?
dit dusquote:Op maandag 25 maart 2013 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
De nieuwe generatie is niet beter dat kan je toch zelf ook zien.
De lichting Van Persie, Sneijder, Robben, Van der Vaart, Stekelenburg die was toch 10x beter dan Jong Feyenoord wat er nu rond loopt.
Deed het toch wel leuk bij inter t.t.v. mou?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
Sneijder is al een jaar of 3 niet in vorm. Zou hij toch niet zo goed zijn als iedereen denkt?
Dat zeg ik, 1,5 seizoen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deed het toch wel leuk bij inter t.t.v. mou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |