Nu al.quote:
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom zo vroeg hamerhaaitje?
nou ik ben moe nou groetjes
Mooizoquote:Op maandag 25 maart 2013 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor een maandag prima dankje! Met jou dan?
Slaapse bby boy, mis joeee xxquote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom zo vroeg hamerhaaitje?
nou ik ben moe nou groetjes
awh mooi, bijna lang weekendquote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mooizo
Met mij ook super, zeker voor maandag
Mijn moeder is donderdag ook jarig, kom hier feestje houdenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
godverdomme aids
die chick die donderdag met mij uit zou op m'n verjaardag zegt ineens af
probeer nu nog maar iemand te vinden die op een donderdag kan godverdomme
quote:
lol nee ik wil hosselen jatgquote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mijn moeder is donderdag ook jarig, kom hier feestje houden
yes zoveel zin in ik word er emotioneel vanquote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh mooi, bijna lang weekend
De neuqquote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
godverdomme aids
quote:
leuke fotoquote:
Genoeg te hosselen hier in UTRECHTquote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol nee ik wil hosselen jatg
vanaf 29 april 2 weken vakantiequote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
yes zoveel zin in ik word er emotioneel van
deze week sowieso kwakkelweek weinig les enzo.
Ik kanquote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
godverdomme aids
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Eigenlijk sta ik best stom op die foto
TAX!!! Welke is panda dan?
quote:
JA IK PROBEER NU EINDELIJK EENS WAT DICHTERBIJ TE ZOEKENquote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Genoeg te hosselen hier in UTRECHT
YES YES YESquote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanaf 29 april 2 weken vakantie
gejgejquote:
Secquote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die lijkt op mij
Ok maak er maar een ui van bby
was een grapje als reactie opquote:
maar ik ga wel en misschien ziekje ook niet meer dus welterustenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:05 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
heeft iedereen een leven of gaat iedereen opeens extra vroeg slapen?
goedquote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ewa sof, hoe staat het ermee?
weet ik nog nietquote:
mhh net toen ik kwam, beetje verdachtquote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar ik ga wel en misschien ziekje ook niet meer dus welterusten
jer is een held. je mag hem welquote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
mhh net toen ik kwam, beetje verdacht
[ afbeelding ]
Niemand weet hetquote:
aaawh topquote:
Ohjee jij bent wel leuk stelletje met die claxon.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las jer is een mooie naam
tssssquote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
dat maak ik zelf wel uit
watquote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ohjee jij bent wel leuk stelletje met die claxon.
ja vandaagquote:
Gewoon de TT onthoudenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aaawh top
Nu even het topicnummer onthouden en vanavond op de laptop veranderen
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ohjee jij bent wel leuk stelletje met die claxon.
Ik pest jou de volgende keer.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry vond het grappig
Douchze Takkie
Ja ik heb dus niks om te entertainenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
entertain mij dan ik verveel me ook
echte afgetrainde genotsknuppels moeten in staat kunnen zijn meerdere keren te ejaculeren in een kleine tijdsperiodequote:
nooitquote:
awh. ga een film kijkenquote:
Even kick-ass kijken. Ondertussen FOK! natuurlijkquote:
nouuuuquote:Op maandag 25 maart 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik heb dus niks om te entertainen
Maar toch is het wel leuk.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je post hier alleen om te kloten
yesquote:Op maandag 25 maart 2013 21:19 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
jij verdient een stickertje
Ja anders missen we jequote:Op maandag 25 maart 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even kick-ass kijken. Ondertussen FOK! natuurlijk
Ik zou jullie ook missen hoorquote:
heb je die wel eens gekregen van je baas? en neem je wel eens een hapje van dat net verse warme brood?quote:
Goed gemaakt?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaja the hamster is watching you
serieus pizzaquote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stickertje krijg je hier meestal voor een pijpbeurt, ik zeg het maar even.
hoeveel zijn er al uitgedeeld?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
welke streek dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Streekgewoonte, ik meen het.
Weet niet, hoeveel heb jij er al mogen geven?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:22 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
hoeveel zijn er al uitgedeeld?
ik ben de tel kwijt, maar aj is al helemaal volgeplakt volgens mijquote:Op maandag 25 maart 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet niet, hoeveel heb jij er al mogen geven?
We weten hetquote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou jullie ook missen hoor
Pizzaquote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met jouw stickertjes?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:23 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ik ben de tel kwijt, maar aj is al helemaal volgeplakt volgens mij
Ja wat, het was niet mijn idee om dat te gaan doen, gewoon eventjes achter wat muurtjes in de bosjes stickertjes dealen.quote:
Leer een compliment te accepteren jaquote:
teringquote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wat, het was niet mijn idee om dat te gaan doen, gewoon eventjes achter wat muurtjes in de bosjes stickertjes dealen.
Nee en nee. Wel van proeverij. Dus wat in de aanbieding is en wat we laten proevenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
heb je die wel eens gekregen van je baas? en neem je wel eens een hapje van dat net verse warme brood?
Nee manquote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet je echt niet waar ik woon
Kan ik niet okequote:Op maandag 25 maart 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leer een compliment te accepteren ja
wat jij wat aan het bijverdienen achter het station?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey fietste jij vandaag rond half vier langs het station daar in de buurt
appolquote:
euhmmm ja? waarschijnlijk?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey fietste jij vandaag rond half vier langs het station daar in de buurt
Ja prima! Zin in dit lange weekendquote:Op maandag 25 maart 2013 21:27 schreef AppelCake het volgende:
Wie ben jij?
[..]
[..]
Sgatjen!
Ik ben blij maar ik weet niet waarom.
Hoe gaat het?
stalker.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik stond daar een peuk te draaien ik zag je langsfietsen met een vriend volgens mij
dat gaat je niks aanquote:Op maandag 25 maart 2013 21:27 schreef AppelCake het volgende:
Wie ben jij?
[..]
[..]
Sgatjen!
Ik ben blij maar ik weet niet waarom.
Hoe gaat het?
okeoke junk ik snap je nu wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:30 schreef Trollscience het volgende:
ik stond daar weet je wel, op de stoep met mijn classy jas en ongewassen haar en grijze zwervermuts
Je kan er niets aan doen waar je wordt geboren!quote:Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
Wat is er erg aan limburgers. Zijn ook maar mensen :S :S
Ja inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je kan er niets aan doen waar je wordt geboren!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hm?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:35 schreef ThePast het volgende:
[..]
Het is juist een vak als je anders kan doen dan de rest.
ik counter dit onleesbaar hoopje woorden met een video, kijk hem helemaal af en reageer dan weerquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]Daar ben ik vandaag niet geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:35 schreef ThePast het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:35 schreef ThePast het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijkquote:
Ik snap je nietquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:35 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ik counter dit onleesbaar hoopje woorden met een video, kijk hem helemaal af en reageer dan weer
whutquote:
toren c is echt een trieste serie, allemaal semi-grappige sketchesquote:
Vond het stukje dat die drie gasten ineens de kamer binnenkwamen toch wel lachenswaardig.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:40 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
toren c is echt een trieste serie, allemaal semi-grappige sketches
Ja en de rest danquote:
Ik zit op op een knab, maar niet thuis. En eigenlijk lig ik maar goedquote:
mwah, de pot in kwestie was niet eens lekker en toch bleef ik naar die halve kont starenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:41 schreef ThePast het volgende:
[..]
Vond het stukje dat die drie gasten ineens de kamer binnenkwamen toch wel lachenswaardig.
lekkahquote:Op maandag 25 maart 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zit op op een knab, maar niet thuis. En eigenlijk lig ik maar goed
wat is knab?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:45 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
knab, kan dat woord niet verbannen worden?
Die reclame ergert me al een behoorlijke tijdquote:Op maandag 25 maart 2013 21:45 schreef AppelCake het volgende:
Roken is zooo stringetje boven je broek.
Stoppen met roken dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef ThePast het volgende:
[..]
Die reclame ergert me al een behoorlijke tijd
nee want knab is omgekeerd bank en dat is koelquote:Op maandag 25 maart 2013 21:45 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
knab, kan dat woord niet verbannen worden?
mede hierdoor, niemand weet wat het is en het is een belachelijk woordquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee want knab is omgekeerd bank en dat is koel
DE TC HEEFT GEJONGDquote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wou net vragen of mensen TC wouden, verveling ditdat
Tinychat -> JNGSC
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
DE TC HEEFT GEJONGD
Moment ik kom zo
omg omg ik komquote:
En? heb je?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
kamer aan het opruimen zoals nooit te voren. ''Heb je een vriendin?''
Mijn ouders
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ouders
lolquote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ouders
quote:
quote:
Herkenbaar... vroegen ze 3 maanden geleden ook aan mijquote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ouders
Ja maar bij komt er niemandquote:Op maandag 25 maart 2013 21:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Herkenbaar... vroegen ze 3 maanden geleden ook aan mij
Hey ineens ruim je je kamer op, verwacht je iemand speciaals morgen over de vloer
Toen moeten uitleggen dat er iemand kwam ditdat
Gezelligquote:Op maandag 25 maart 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar bij komt er niemand
Dit is een open uitnodiging
Ja ik snap hem ditdat, zoveel plebs ineensquote:Op maandag 25 maart 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Hihi snap je hem Tax, jng tc de tc heeft gejongd
Ach so..quote:Op maandag 25 maart 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwe project Xquote:Op maandag 25 maart 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit toch niet vast voor mijn pc, sorryquote:
ah jawel va komquote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit toch niet vast voor mijn pc, sorry
quote:
plebs op TC? Wa?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik snap hem ditdat, zoveel plebs ineens
[..]
Ach so..
BLquote:
Ja daar is iets meer voor nodigquote:
Hoe gaat het met je?quote:
oh wat danquote:Op maandag 25 maart 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja daar is iets meer voor nodig
kom gewoon vaquote:
Ja togquote:
Altijd goed.quote:
ik was ziek?quote:
quote:
ok gr grquote:
nou oke....quote:
sukkelquote:
wil niet meerquote:
...quote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef ThePast het volgende: