SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Moira.:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Het verhaal van Klojo120, de woede en liefde van Moira, het GODVERDOMME painttopic van Hork & Mono en natuurlijk het bier hebben mijn kuthumeur doen verdwijnen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Studeur het volgende:
Het verhaal van Klojo120, de woede en liefde van Moira, het GODVERDOMME painttopic van Hork & Mono en natuurlijk het bier hebben mijn kuthumeur doen verdwijnen
Helemaal Zen bitches![]()
quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Joegheequote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Studeur het volgende:
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Studeur het volgende:
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Werkt een buskaart als tip? Hij is niet zo hard als een treinkaart of normale tip, iemand ervaring?
Ah ik had weer een meevaller net. Had net bij de supermarkt nieuw pakje shag gehaald.. vervolgens ga ik net mijn kamer opruimen, vind ik ineens in een AH tas nog een vol pakje shag. LeukYour beauty never ever scared me.![]()
Nu heb je er 2. Leukquote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Ah ik had weer een meevaller net. Had net bij de supermarkt nieuw pakje shag gehaald.. vervolgens ga ik net mijn kamer opruimen, vind ik ineens in een AH tas nog een vol pakje shag. LeukHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Oh en een verse sap gekocht bij de AH. Normaal 2 euro, nu met 50% bonus korting en 35% korting sticker. Heb dus bijna niks betaald voor die fles. Nice niceYour beauty never ever scared me.![]()
moet eigenlijk nog een opdracht voor muziek maken en oefenen voor frans mondeling maar fuck it
oh van die aardbei sinaasappel nu heb ik dorst.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Oh en een verse sap gekocht bij de AH. Normaal 2 euro, nu met 50% bonus korting en 35% korting sticker. Heb dus bijna niks betaald voor die fles. Nice niceHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
moet eigenlijk nog 5 weken studie inhalen en heb over 2 weken een tentamen maar fuck itquote:Op maandag 25 maart 2013 20:20 schreef Klojo120 het volgende:
moet eigenlijk nog een opdracht voor muziek maken en oefenen voor frans mondeling maar fuck itHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Antwoord please.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef Unscrewed het volgende:
Werkt een buskaart als tip? Hij is niet zo hard als een treinkaart of normale tip, iemand ervaring?
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
moet eigenlijk nog 5 weken studie inhalen en heb over 2 weken een tentamen maar fuck it
Klinkt als een goed plan, hoewel ik om 21:15 even snel moet overleggen met mijn huisgenoten maar dat is in 5 min. gedaanquote:Your beauty never ever scared me.![]()
wat mij betreft wel, maar ik ga eerst bier halen, of wiet. ben er nog niet helemaal uit.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wietquote:Op maandag 25 maart 2013 20:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat mij betreft wel, maar ik ga eerst bier halen, of wiet. ben er nog niet helemaal uit.
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ga niet mijn wiet aansteken om erachter te komen dat het helemaal verneukt isquote:
Ik woon weer bij mijn ouders he, eerst rollen, naar buiten, terug naar binnen op opnieuw te rollen en weer naar buiten is wel heeeel raar.quote:Thanksquote:Op maandag 25 maart 2013 20:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar gebruik anders de manual van een van je games.
ja sorry wist niet dat die automatisch eraan vastgeplakt wordt, kut 9gagquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
is te vroeg man, eerst nog even de nuchterheid wegwerken en in de stemming komen in dit topicquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Draag maar iets voorquote:Op maandag 25 maart 2013 20:21 schreef Murdera het volgende:
MOno, nieuw topic, nieuwe quote als topicwarning?![]()
![]()
Godver, net een dure aansteker gekocht van cricket. Alle aanstekers die ik heb gekocht de laatste maand (Action, Hema, Jumbo) zijn allemaal al leeg of kapot. PffYour beauty never ever scared me.![]()
Stoer hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan, maar tijdens stilstand
Fuck the EBU.![]()
Aanstekers zijn gay.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Godver, net een dure aansteker gekocht van cricket. Alle aanstekers die ik heb gekocht de laatste maand (Action, Hema, Jumbo) zijn allemaal al leeg of kapot. Pff
Vlammenwerpers
Fuck the EBU.![]()
bij de netto hebben ze twee crickets voor n euro geloof ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Godver, net een dure aansteker gekocht van cricket. Alle aanstekers die ik heb gekocht de laatste maand (Action, Hema, Jumbo) zijn allemaal al leeg of kapot. Pff![]()
kon ik da ook maar zeggen. ik moet nu in twee dagen 6 weken stof inhalen... wordt nacht dienst draaien hier.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
moet eigenlijk nog 5 weken studie inhalen en heb over 2 weken een tentamen maar fuck it
Oh en bij twijfel allebei doen. Een Leffe Dubbel met n jointm heerlijk![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik gebruik wel een Creme Brulee brander voor de bong
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
BRB Jointje smoken.
Ja tering, ik wilde die enquete nog volspammen met de meest onzedige verhalen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Mmmmm... stoned doe maar luisteren...
Geen berg aan de horizon
In dit land waar ik ben geboren
Geen berg aan de horizon
Alleen ivoren torensOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Jij past beter bij beter bij beter bij beter bij mij.. want ik ben liever dan liever dan lief veel liever dan hij..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
"Some girl telling me she got married, I'm not listening" - "Daddy, this is my husband".
Als jullie buiten in het openbaar smoken, waar doen jullie dat dan? Ik loop altijd rustig een rondje ergens in de buurt thuis, maar hoor heel vaak mensen dat ze dat totaal niet fijn vinden.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
woon in een klein dorp, dus meestal bij de kerk of bij de 'trapjes', een paar treden waar je in het hogere gedeelte van het dorp komtquote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef Onorgineel het volgende:
Als jullie buiten in het openbaar smoken, waar doen jullie dat dan? Ik loop altijd rustig een rondje ergens in de buurt thuis, maar hoor heel vaak mensen dat ze dat totaal niet fijn vinden.![]()
![]()
Ik gebruik ook wel eens een torch lighter, maar da's meer als een gewone aansteker te snel uit gaatquote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik gebruik wel een Creme Brulee brander voor de bong
[ afbeelding ]
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik zou ook eens hier naar het park in de buurt moeten gaan als het goed weer is
.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef Onorgineel het volgende:
Als jullie buiten in het openbaar smoken, waar doen jullie dat dan? Ik loop altijd rustig een rondje ergens in de buurt thuis, maar hoor heel vaak mensen dat ze dat totaal niet fijn vinden.
Loop meestal ff naar een bankje of speeltuintje ofzo. Rook daar ff rustig een jointje en loop ik weer weg. Ben soms best energiek als ik stoned ben en dan loop ik nog een rondje soms![]()
How does it feel?
How does it feel?
To be on your own?
With no direction home?
A complete unknown?
Like a rolling stone?
Er ontbreekt een stoner emoticon.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Fietspad, hebben de minste mensen last van.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef Onorgineel het volgende:
Als jullie buiten in het openbaar smoken, waar doen jullie dat dan? Ik loop altijd rustig een rondje ergens in de buurt thuis, maar hoor heel vaak mensen dat ze dat totaal niet fijn vinden.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
PEOPLE'D CALL AND SAY BEWARE DOLL YOU'RE BOUND TO FALL YOU THOUGHT THEY WERE ALLquote:Op maandag 25 maart 2013 21:58 schreef Ugjerke het volgende:
How does it feel?
How does it feel?
To be on your own?
With no direction home?
A complete unknown?
Like a rolling stone?
Er ontbreekt een stoner emoticon.
A KIDDIN' YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2013 22:00:24 ]![]()
Ik rook wel eens op straat wiet als ik naar de 013 in Tilburg ga, mensen lijken er niet echt last van te hebben
YOU USED TO..... LAUGH ABOUTquote:Op maandag 25 maart 2013 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
PEOPLE'D CALL AND SAY BEWARE DOLL YOU'RE BOUND TO FALL YOU THOUGHT THEY WERE ALL
A KIDDIN' YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
EVERYBODY THAT WAAAAAAS HANGIN' OUTOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hier, maar ben echt kneiter stoned..quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
op de stoep welquote:Op maandag 25 maart 2013 21:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Fietspad, hebben de minste mensen last van.![]()
![]()
Pff seks?Dit -- Parkiet is mijn papa
Er is geen stoep, alleen fietspad. Links sloot met daarachter grasveld, rechts grasveld met daarachter flatgebouwen. (Of andersom, licht aan je richting)quote:
https://maps.google.nl/ma(...)0&photoid=po-6045757Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nog steeds nuchter, afgezien van bier dan.
Ik probeer ietwat te minderen, maar ondertussen ligt alles wel klaar.![]()
![]()
Ruma Sayaquote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef Ugjerke het volgende:
Mmmmm... stoned doe maar luisteren...
Geen berg aan de horizon
In dit land waar ik ben geboren
Geen berg aan de horizon
Alleen ivoren torens![]()
![]()
lol ik ga ff fappen yoDit -- Parkiet is mijn papa
komje nog tc?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Zit nu stoned in de trein.. Over een kwartiertje thuisHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Trusten schatjes
![]()
JARIG!!! FEEESTJEEEE!!!!
![]()
(Oh nee, kut, werkdag)
Echt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:38 schreef Ugjerke het volgende:
JARIG!!! FEEESTJEEEE!!!!
![]()
(Oh nee, kut, werkdag)
![]()
Gefeliciteerd man!
Jeeej! Dank je!quote:
Proficiatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:38 schreef Ugjerke het volgende:
JARIG!!! FEEESTJEEEE!!!!
![]()
(Oh nee, kut, werkdag)
![]()
![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Happy birthday allesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:38 schreef Ugjerke het volgende:
JARIG!!! FEEESTJEEEE!!!!
![]()
(Oh nee, kut, werkdag)
Met violen en trommels en fluiten en vlaggen
Fuck the EBU.![]()
Feli!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:38 schreef Ugjerke het volgende:
JARIG!!! FEEESTJEEEE!!!!
![]()
(Oh nee, kut, werkdag)
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel!quote:Merci!quote:Hiep, hiep, bedankt!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Happy birthday allesMet violen en trommels en fluiten en vlaggen
Oeh! Lekker.quote:
Damn, dat zou een mooie zijn.quote:
Toch wel opsmoken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wietverspilling zeg ik je! HeiligschennisNormaal blaas je ze uit, deze kaarsjes hijs je aan tot ze uit zijn.
hoop ik maarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Toch wel opsmoken?Normaal blaas je ze uit, deze kaarsjes hijs je aan tot ze uit zijn.
![]()
![]()
Ja iddquote:ff aansteken, uitblazen en weggooien
hoezoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wietverspilling zeg ik je! Heiligschennisaansteken, overige vloei erafblazen, uit de taart halen, tip aflikken, en roken.
![]()
![]()
zal jou eens aflikken en oprokenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoezoaansteken, overige vloei erafblazen, uit de taart halen, tip aflikken, en roken.
![]()
Een paar flinke trekken nemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oproken hoeft niet, maar aflikken is een goed begin.
![]()
Ik zit op school nu.
Vandaag telefoon terug!
gaan we je eindelijk op tc zien dus?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:38 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zit op school nu.
Vandaag telefoon terug!![]()
![]()
wassie afgepakt ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:38 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zit op school nu.
Vandaag telefoon terug!
Mur. heb je nog een leuke blog ergens?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nee, hij was dood (USB portje maakte geen contact meer met welke kabel dan ook), dus kon hem niet opladen, batterij ging leeg, jwz. Dus als het goed is sturen vandaag een pakje met mijn telefoon.quote:Vandaag op school is mijn jointje afgepakt.
Is wel het plan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gaan we je eindelijk op tc zien dus?
Hm, Ik kan altijd genieten van de verhaaltjes van de kerel van geekologie.quote:
Hij post filmpjes/plaatjes, dat soort dingen. En schrijft er een heel klein stukje bij. Soms erg leuk, maar niet het niveau van 27bslash6
geekologie.com![]()
Hehe,, mijn usbpoortje begint ook de geest te geven.. heeft moeite met opladen :S.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, hij was dood (USB portje maakte geen contact meer met welke kabel dan ook), dus kon hem niet opladen, batterij ging leeg, jwz. Dus als het goed is sturen vandaag een pakje met mijn telefoon.Vandaag op school is mijn jointje afgepakt.
Niet kunnen blowen op school
Thanks man.. Niks te doen op het werk en ben echt belachelijk verveeld.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, Ik kan altijd genieten van de verhaaltjes van de kerel van geekologie.
Hij post filmpjes/plaatjes, dat soort dingen. En schrijft er een heel klein stukje bij. Soms erg leuk, maar niet het niveau van 27bslash6
geekologie.comHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
http://theawesomer.com/quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks man.. Niks te doen op het werk en ben echt belachelijk verveeld.
http://www.geekologie.com/
http://www.thisiswhyimbroke.com/![]()
Ja ik moest hem in rare hoeken neerleggen (hij zat heel los, dus veel speling) voordat ie op ging laden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Hehe,, mijn usbpoortje begint ook de geest te geven.. heeft moeite met opladen :S.
Niet kunnen blowen op school
Maar op een dag deed ie het dus helemaal niet meer.
Idd, ik heb die buzz nodig na weinig slaap, jeweet.
Dit stadium zit die van mij op het moment.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja ik moest hem in rare hoeken neerleggen (hij zat heel los, dus veel speling) voordat ie op ging laden.
Maar op een dag deed ie het dus helemaal niet meer.
Rare bewegingen, gekke hoeken, en AFBLIJVEN alssie oplaad
Precies. Die mini-USB is echt onzin.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Dit stadium zit die van mij op het moment.
Rare bewegingen, gekke hoeken, en AFBLIJVEN alssie oplaad
Welke telefoon heb je? Een HTC raad ik?Dit -- Parkiet is mijn papa
Goed, nog 1 keer de discussie aanwakkeren over schaamhaar bijwerken.
Stel, ik zou het bij willen werken, naar laten we zeggen een cm of 2 ofzo.
Knippen? Lijkt me klote werk. Scheerapparaat? dan is het gelijk maar 4 millimeter.
Opties?![]()
yah.. HTC magic, mini usb die gaar isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Precies. Die mini-USB is echt onzin.
Welke telefoon heb je? Een HTC raad ik?
Mja,, hebt dingetje nou dik 3 jaar.. mag ook wel kapot gaan langzamerhand
Ik doe meestal combi knippen/scheerapparaat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
Knippen? Lijkt me klote werk. Scheerapparaat? dan is het gelijk maar 4 millimeter.
Opties?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
knippen is echt zo gebeurd hoor, gewoon vast pakken (vrij grote plukken kan) en dan knippen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
Opties?
Opgelost.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
knippen is echt zo gebeurd hoor, gewoon vast pakken (vrij grote plukken kan) en dan knippen.
Klinkt als weinig moeite, en daar hou ik wel van.![]()
Maar wie vind dat nou eigenlijk tof?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
Maar dan kan ik er geen dreads meer van maken.
Ja, het zijn altijd de HTC's die zulke shit heeft met USB portjes. :\quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:51 schreef Olment het volgende:
[..]
yah.. HTC magic, mini usb die gaar is
Mja,, hebt dingetje nou dik 3 jaar.. mag ook wel kapot gaan langzamerhand
Ik heb een HTC HD2, ook sinds 2009 ofzo, alleen processor is net zo snel als de meeste nieuwe phones met een beetje overclocken, en met Cyanogenmod (Android ROM) is ie weer gloed nieuw.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik geil op Mur's schaamdreads.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
en verder?quote:
Niemand, precies..
Dus gewoon die schaar erin ^^He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Woef!quote:quote:![]()
Mur, een trimmer zou ook kunnen. Vergt wel wat fijnere motoriek, maar prima om te gebruiken.
Oh ja. En wel goed schoon maken voor je je baard weer trimt![]()
![]()
Maar dan is het gelijk maar 4 mmquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:59 schreef Monopoly het volgende:
Mur, een trimmer zou ook kunnen. Vergt wel wat fijnere motoriek, maar prima om te gebruiken.
Oh ja. En wel goed schoon maken voor je je baard weer trimt![]()
![]()
Dit. Er gaat niets boven een kale of gekortwiekte pen0r.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Komtgoed, je piemel voelt zich even onbehaagd zonder alles eromheen maar je went eraan![]()
4 mm gaat hem niet worden hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Komtgoed, je piemel voelt zich even onbehaagd zonder alles eromheen maar je went eraan![]()
Gvd die quote warning.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
4 mm gaat hem niet worden hoor.![]()
Gvd die quote warning.![]()
![]()
![]()
kaal vind ik weer zo pornopikachtig, kaal en besneden al helemaalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Er gaat niets boven een kale of gekortwiekte pen0r.![]()
Mja, gelukkig ben ik niet besnedenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kaal vind ik weer zo pornopikachtig, kaal en besneden al helemaal
Heb soms wel als ik enorm geil ben dat mijn voorhuid wel naar achter schiet en mijn paarse Duitse helm zich in vol ornaat toont![]()
![]()
Fixedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, gelukkig ben ik niet besneden
Heb soms wel als ik enorm geil ben dat mijn voorhuid wel naar achter schiet en mijn paars Duitse helm gepunte lans zich in vol ornaat toont
Dat heb ik altijd als ik een boner heb hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb soms wel als ik enorm geil ben dat mijn voorhuid wel naar achter schiet en mijn paarse Duitse helm zich in vol ornaat toont![]()
![]()
Wacht wat, dat is redelijk normaal hoor. Weetniet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
![]()
Dan heb ik een afwijkende voorhuid, want dat heb ik niet altijdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht wat, dat is redelijk normaal hoor. Weetniet.![]()
![]()
Dit lijkt me belangrijker om in de "voordat je reageert" quote te zetten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan heb ik een afwijkende voorhuid, want dat heb ik niet altijd![]()
Wat is er zo erg aan je duitse helm in vol ornaat eigenlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan heb ik een afwijkende voorhuid, want dat heb ik niet altijd![]()
![]()
Iets gevoeliger. Wel lekker tijdens de sex overigens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan je duitse helm in vol ornaat eigenlijk![]()
dat is wel stoer. Zou wel een gouden speldje pakken, sommige zijn allergisch voor zilver.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
Ik wil er een miniscuul speldje op laten zetten.
[ afbeelding ]He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Succes monoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:34 schreef Monopoly het volgende:
Op naar school voor examens!
Tot vnv, met bier en TC for sure
Succes monerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:34 schreef Monopoly het volgende:
Op naar school voor examens!
Tot vnv, met bier en TC for sure![]()
![]()
Ik ben zo blij dat ik niet besneden ben als kind. Ik vind dat zo onmenselijk.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ben ik het wel mee eens ja, al zijn het geen somalië-praktijken waar ze schaamlippen wegsnijden met onsteriele shit, vind wel dat een moslim/joodse jongen over zn eigen pielemuis mag beslissenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:44 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet besneden ben als kind. Ik vind dat zo onmenselijk.![]()
Volg ik je in. Vind dat je die keuze zelf moet kunnen maken ipv je ouders voor je.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:44 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet besneden ben als kind. Ik vind dat zo onmenselijk.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja, maar die worden besneden voor ze er zelf een beslissing over kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens ja, al zijn het geen somalië-praktijken waar ze schaamlippen wegsnijden met onsteriele shit, vind wel dat een moslim/joodse jongen over zn eigen pielemuis mag beslissen![]()
DAT ZEG IK! LEES GOED!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar die worden besneden voor ze er zelf een beslissing over kunnen maken.![]()
Oh ik vind het ook altijd zo jammer als kritiek op besnijdenissen bij jongens weggewuifd wordt "want het is lang zo erg niet als meisjesbesnijdenis". (En ik weet dat jij dit niet doet hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens ja, al zijn het geen somalië-praktijken waar ze schaamlippen wegsnijden met onsteriele shit, vind wel dat een moslim/joodse jongen over zn eigen pielemuis mag beslissen) Als je die logica door blijft trekken is op een gegeven moment alleen moord nog slecht.
![]()
Net naar de turkse bakker met gasten van werk, rijd er echt zon shaniqua langs op de fiets, gouden tand, haar extensions alles. Gaat opmerkingen naar mij maken dat ik wel een lekkertje ben.
Nu houden ze er nooit over op.
![]()
Negergrapjes overal.![]()
![]()
Niets mis met een moordje op zn tijd. Lang niet zo erg als iemand 30 jaar in de isoleercel zetten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook altijd zo jammer als kritiek op besnijdenissen bij jongens weggewuifd wordt "want het is lang zo erg niet als meisjesbesnijdenis". (En ik weet dat jij dit niet doet hoor) Als je die logica door blijft trekken is op een gegeven moment alleen moord nog slecht.
![]()
Maar 40 jaar in de isoleercel terwijl er elke dag in je armen gesneden wordt en men zout en citroen in de wonden doet is nog erger.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets mis met een moordje op zn tijd. Lang niet zo erg als iemand 30 jaar in de isoleercel zetten.
(Misschien ophouden voordat we dingen bedenken waarbij de rest denkt: HOE DE FUCK BEDENK JE ZULKE GORE SHIT)Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nu al stoppen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar 40 jaar in de isoleercel terwijl er elke dag in je armen gesneden wordt en men zout en citroen in de wonden doet is nog erger.
(Misschien ophouden voordat we dingen bedenken waarbij de rest denkt: HOE DE FUCK BEDENK JE ZULKE GORE SHIT)![]()
![]()
![]()
ja preciesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook altijd zo jammer als kritiek op besnijdenissen bij jongens weggewuifd wordt "want het is lang zo erg niet als meisjesbesnijdenis". (En ik weet dat jij dit niet doet hoor) Als je die logica door blijft trekken is op een gegeven moment alleen moord nog slecht.
![]()
![]()
Ja, voordat ik dingen ga verzinnen waarbij mensen gedwongen zwanger gemaakt worden zodat er vreselijke dingen met het kind gedaan kunnen worden voor de ogen van de ouder. Citroen en zout in wonden is dan nog relatief onschuldig.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, voordat ik dingen ga verzinnen waarbij mensen gedwongen zwanger gemaakt worden zodat er vreselijke dingen met het kind gedaan kunnen worden voor de ogen van de ouder. Citroen en zout in wonden is dan nog relatief onschuldig.![]()
![]()
![]()
damn,, dit soort gedachten zonder te smoken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, voordat ik dingen ga verzinnen waarbij mensen gedwongen zwanger gemaakt worden zodat er vreselijke dingen met het kind gedaan kunnen worden voor de ogen van de ouder. Citroen en zout in wonden is dan nog relatief onschuldig.Je maakt me beetje bang
Zie je Murdera, je moet mij op tijd op laten houden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:24 schreef Olment het volgende:
[..]
damn,, dit soort gedachten zonder te smoken?Je maakt me beetje bang
Sommige mensen![]()
De vriendin van een vriend van me stuurt laatst opeens een berichtje waarom ik zo doe tegen haar en of ik er bedoelingen mee heb. Ik terugsturen van wtf doe ik te aardig tegen je ofzo? En je bent de vriendin van hem dus waarom zou ik er bedoelingen mee hebbenMaar ik zou dus samen met die maat met hun hockeyteam meegaan op hockeytoernooi als begeleiders (
maar hockeychicks jeweet) Wil ze nu opeens niet meer dat ik mee ga
Wat denkt ze dat ik haar wil hosselen ofzo terwijl ze met die maat van me heeft.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Duidelijk een chick die de bro-code niet kentquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:30 schreef Studeur het volgende:
Sommige mensen![]()
De vriendin van een vriend van me stuurt laatst opeens een berichtje waarom ik zo doe tegen haar en of ik er bedoelingen mee heb. Ik terugsturen van wtf doe ik te aardig tegen je ofzo? En je bent de vriendin van hem dus waarom zou ik er bedoelingen mee hebbenMaar ik zou dus samen met die maat met hun hockeyteam meegaan op hockeytoernooi als begeleiders (
Wat denkt ze dat ik haar wil hosselen ofzo terwijl ze met die maat van me heeft.
Olment is gewoon niets gewend.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zie je Murdera, je moet mij op tijd op laten houden.![]()
![]()
Dat zegt alweer genoeg over haar. Zoals de waard is..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:30 schreef Studeur het volgende:
Sommige mensen![]()
welke mevrouw van telfort?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:41 schreef Murdera het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op de mevrouw van Telford.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:30 schreef Studeur het volgende:
Sommige mensen![]()
Awkward.
![]()
Jaquote:Zo lief. doet heel veel werk om mij te helpen zo kort mogelijk zonder internet te zitten, terwijl ik toch wel daar een abbo aanvraag. En ze gaat me op de hoogte houden en alles, en later ga ik met haar trouwen.
![]()
![]()
die wil gewoon niet dat iemand haar met haar nieuwe vlam zietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:30 schreef Studeur het volgende:
Sommige mensen![]()
![]()
![]()
Jongens, ik ben bij de tandarts, bid voor mij dat ik hier levend vandaan kom
Van wie is die topicpointer quote trouwens
Fuck the EBU.![]()
Dat merk je vanzelf.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:54 schreef Moira. het volgende:
Van wie is die topicpointer quote trouwens![]()
![]()
Succes Moira..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:54 schreef Moira. het volgende:
Dat is ook nog niet zo erg, een beetje levendige fantasie kan het allemaal een stuk mooier maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, voordat ik dingen ga verzinnen waarbij mensen gedwongen zwanger gemaakt worden zodat er vreselijke dingen met het kind gedaan kunnen worden voor de ogen van de ouder. Citroen en zout in wonden is dan nog relatief onschuldig.![]()
Onze Ugjerke, Die in de kantoren zijt!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:54 schreef Moira. het volgende:
Uw Naam worde geheiligd.
Uw Planning kome.
Uw wil geschiede, gelijk in den kantoor alzo ook in de rokersruimte.
Geef ons heden ons dagelijkse activiteiten.
En vergeef ons onze ziekteverzuim, gelijk ook wij vergeven onzen ziektes.
En leid ons niet in afleiding, maar verlos ons van den facebook.
Want Uw is het mooiste bureau, en de computer, en de koffiepot, in der eeuwigheid, amen.
Ik heb maar even wat moeten verzinnen, want meestal bid ik niet en in een God geloven doe ik ook niet.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ga je gang.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:15 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet zo erg, een beetje levendige fantasie kan het allemaal een stuk mooier maken.
Poeh er is net een chemisch bedrijf de lucht in gevlogen hier in Emmen
Oh er schijnt een grote stapel pallets op dat terein in de fik te staan. Terwijl er echt dikke zwarte rook vanaf kwamYour beauty never ever scared me.![]()
Ja mooi vuurtje hierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Oh er schijnt een grote stapel pallets op dat terein in de fik te staan. Terwijl er echt dikke zwarte rook vanaf kwam![]()
gebeuren wel allemaal toffe dingen in Emmen hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Oh er schijnt een grote stapel pallets op dat terein in de fik te staan. Terwijl er echt dikke zwarte rook vanaf kwam
Woon je er dichtbij? Ik zie namelijk geen rook meerquote:Er kwam iemand para op mijn deur kloppen 'het is veilig hoor buiten'. Wtf
Haha, dat meen je. Vet mooi, dat soort luiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woon je er dichtbij? Ik zie namelijk geen rook meerEr kwam iemand para op mijn deur kloppen 'het is veilig hoor buiten'. Wtf
![]()
Vond het echt belachelijk. Op elke deur keihard kloppen 'is er iemand thuis?'quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:32 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Haha, dat meen je. Vet mooi, dat soort luiLike what
Hier woont er 1 die denkt dat er oorlog kan uitbreken elk moment, hele huis met matrassen tegen de muren, ramen dichtgetimmerd, superveel voedsel in huis. Eens per maand doet ze boodschappen een paar vuilniszakken volquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vond het echt belachelijk. Op elke deur keihard kloppen 'is er iemand thuis?'Like what
![]()
Hahaha serieus?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:34 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Hier woont er 1 die denkt dat er oorlog kan uitbreken elk moment, hele huis met matrassen tegen de muren, ramen dichtgetimmerd, superveel voedsel in huis. Eens per maand doet ze boodschappen een paar vuilniszakken volYour beauty never ever scared me.![]()
quote:![]()
Maargoed het is een tandvleesontsteking. Zat geen gaatje waar ik pijn had dus. Hebben die hele kies incl tandvlees gemutileerd om schoon te maken, auwwvoor de gaatjes heb ik een andere afspraak 4 april, en voor de verstandskiezen de week erna. Hij was helemaal verbaasd dat ik daar geen last van had, omdat hij blijkbaar bijna hol is van binnen
zwerverstruggles, je weet. Toch maar beter en vaker poetsen
Wat een naar kutgevoel heb ik nou daar, zeg. Bloeden alles
Fuck the EBU.![]()
Ben ik te laat mee. Ik kijk het nog even aan en dan laat ik een tandarts alles eruit slopen. Kunstgebit valt nog steeds onder het basispakket toch?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja, daar moet ik nu ook maar eens aan verslaafd raken.quote:
Met een beetje geluk ben ik na april van al het gezeur af
Mits ik goed blijf poetsen, natuurlijk. maar ik ben er zo één die soms eerst een paar keer op m'n bek moet gaan voor ik ergens wat van leerDit is zo'n keer, dus
Fuck the EBU.![]()
even spoelen met zoutquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:39 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Maargoed het is een tandvleesontsteking. Zat geen gaatje waar ik pijn had dus. Hebben die hele kies incl tandvlees gemutileerd om schoon te maken, auwwvoor de gaatjes heb ik een andere afspraak 4 april, en voor de verstandskiezen de week erna. Hij was helemaal verbaasd dat ik daar geen last van had, omdat hij blijkbaar bijna hol is van binnen
zwerverstruggles, je weet. Toch maar beter en vaker poetsen
Wat een naar kutgevoel heb ik nou daar, zeg. Bloeden alles![]()
Heb een soort raggertje ofzo meegekregen om tussen de kiezen mee te schrobben. Over 2 dagen check-up on progression, ghehe.quote:
Terug naar werk
Fuck the EBU.![]()
AuwBijna BH beugel in mijn tiet. Ik ga maar eens wassen haha, dit ding moet weg
weggooien en nieuwe aanschaffenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
AuwBijna BH beugel in mijn tiet. Ik ga maar eens wassen haha, dit ding moet weg
Pff ja doe morgen wel, ga zo eerst wel even anderen uitwassenquote:Your beauty never ever scared me.![]()
valt wel meequote:
gelukkig kun je terug veranderen
Oh mensen hoop voor mij dat mijn Action vest niet krimpt in de was
zolang je niet te warm wast komt het wel goed (denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen hoop voor mij dat mijn Action vest niet krimpt in de was)
Of dat jij groeit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen hoop voor mij dat mijn Action vest niet krimpt in de was
Gatverdamme.
Ze hebben een mild-naar-aardbei-smakend middeltje om de 'zere kies' gespoten. Moest een uur intrekken dus mocht een uur niet eten/drinken.
Uur is nu voorbij, heb pauze en honger (ondanks dat ik 1,5u van de 5u dat ik moest werken weg was toch recht op pauze), dus ik ga ff kippenpootjes halen bij de poelier.
Smaakt de kip naar fucking aardbei
Wat is deze?
Fuck the EBU.![]()
lijkt me wel beter.. want kipquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:58 schreef Moira. het volgende:
Gatverdamme.
Ze hebben een mild-naar-aardbei-smakend middeltje om de 'zere kies' gespoten. Moest een uur intrekken dus mocht een uur niet eten/drinken.
Uur is nu voorbij, heb pauze en honger (ondanks dat ik 1,5u van de 5u dat ik moest werken weg was toch recht op pauze), dus ik ga ff kippenpootjes halen bij de poelier.
Smaakt de kip naar fucking aardbei
Wat is deze?
Kip is een van het weinige vlees dat als je me ervoor wakker maakt is niet vriendelijk benquote:
ik heb wat gevonden om te doen
http://tweakers.net/nieuw(...)g-game-in-excel.html
http://carywalkin.wordpress.com/2013/03/17/arena-xlsm-released/
RPG in Excel
Ik ben al bijna 3 jaar niet bij de tandarts geweest, poets nauwelijka en nergens last vanHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dude, met kip kun je zoveel kanten op. Het is misschien cliché, maar is het echt het meest veelzijdige stukje vlees.quote:
Tja, k heb verschillende varianten gehad maar allemaal vielen ze stuk voor stuk tegen..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dude, met kip kun je zoveel kanten op. Het is misschien cliché, maar is het echt het meest veelzijdige stukje vlees.
Voor mij geen kippie kippie meer
Kan je op thuisbezorgd eigenlijk goede kip vinden? Meestal niet echt toch?Anders moet ik langs de supermarkt onderweg naar huis.
![]()
nog nooit gebruik van gemaakt eigenlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
Kan je op thuisbezorgd eigenlijk goede kip vinden? Meestal niet echt toch?Anders moet ik langs de supermarkt onderweg naar huis.
Lijkt me dat thuisbezorgd in deze vraag niet zo relevant is, het gaat om de toko's die erop staan in jou regio.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
Ik zie alleen maar chinese tokos, en sparerib express.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lijkt me dat thuisbezorgd in deze vraag niet zo relevant is, het gaat om de toko's die erop staan in jou regio.
(als ik zoek op kip)![]()
Ik zoek gewoon op postcode, of heb je teveel afhaaltentjes in je stad?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar chinese tokos, en sparerib express.
(als ik zoek op kip)Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja, heel erg veel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon op postcode, of heb je teveel afhaaltentjes in je stad?
dus postcode en dan kip als zoekopdracht![]()
![]()
Gewoon een kip kapsalon bestellen bij de lokale turk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, heel erg veel.
dus postcode en dan kip als zoekopdracht![]()
quote:Kut. Kan ik je nou geeneens vragen over kip stellen?
![]()
Goed, bij de supermarkt, wat is lekker, makkelijk en snel?![]()
pizza?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]Kut. Kan ik je nou geeneens vragen over kip stellen?
![]()
Goed, bij de supermarkt, wat is lekker, makkelijk en snel?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik had om 1600 een afspraak met een koper voor m'n auto. Het is nu 1637 en ik zie geen koper. Serieus, bel dan even af bosmongool.![]()
![]()
geen ideequote:ik doe niet aan kip, dus denk niet aan kip..
Zou gewoon voor pizza of doner gaan
Neh, dan maak ik wel een hamburgertje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:37 schreef Olment het volgende:
[..]
geen ideeik doe niet aan kip, dus denk niet aan kip..
Zou gewoon voor pizza of doner gaan![]()
Koop zo'n dingie van patak's en maak een curry met rijstquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]Kut. Kan ik je nou geeneens vragen over kip stellen?
![]()
Goed, bij de supermarkt, wat is lekker, makkelijk en snel?simpel en lekker
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koop zo'n dingie van patak's en maak een curry met rijstsimpel en lekker
![]()
nopequote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heb je weleens zien staan toch?![]()
ziet er uit als moeite.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga het makenFucking lekker. En die tikka masala is niet pittig.
![]()
kan dan nog steeds veel moeite zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helemaal niet, t is klaar in 15 min![]()
wat zeur je nouquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan dan nog steeds veel moeite zijn.![]()
er is geen moeite bij dit gerecht daarom zei ik het ook tegen hem omdat ik weet dat ie niet van moeite houdtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef Serpenthax het volgende:
Het woord moeite is een vies woord voor stoners![]()
![]()
Hey
net dus pizza kip bij de turk gehaald, dan naar de super voor wat piri piri (aanbieding jwtz) kip en zo straks roerbakken met rijst.. en kip![]()
![]()
als t n familie emmer is wel denk ikzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus jij eet enkel kip, zonder iets? Gewoon bucket van kfc en dat is je hele meal?![]()
Voedzaam is anders, maar ach als je stoned bentquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:47 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
als t n familie emmer is wel denk ikzo![]()
![]()
behalve van de kfc, ja dat is een optiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus jij eet enkel kip, zonder iets? Gewoon bucket van kfc en dat is je hele meal?
wat chili's erbij enzulks![]()
![]()
07:00 - Wakker, niks gegeten
09:00 - 50% Shag/50% Haze
09:05 - Op school
14:00 - 25% Shag/75% Haze
- 2x Enorme Killershots achter elkaar (eerste keer, wat zijn killershots toch baas!Insta-kneiter stoned)
14:55 - Klaar met school
15:18 - 100% Pure Haze joint
Ben nog steeds echt ENORM stoned, maar wat een goeie trip man. Beste trip die ik ook heb gehad. Jammer dat ie al een heel klein beetje uitwerkt. Heel mijn Haze zakje op in 1 dag, terwijl ik op school zat.
Da's toch zonde van je wiet man, om ermee op school te zittenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
07:00 - Wakker, niks gegeten
09:00 - 50% Shag/50% Haze
09:05 - Op school
14:00 - 25% Shag/75% Haze
- 2x Enorme Killershots achter elkaar (eerste keer, wat zijn killershots toch baas!Insta-kneiter stoned)
14:55 - Klaar met school
15:18 - 100% Pure Haze joint
Ben nog steeds echt ENORM stoned, maar wat een goeie trip man. Beste trip die ik ook heb gehad. Jammer dat ie al een heel klein beetje uitwerkt. Heel mijn Haze zakje op in 1 dag, terwijl ik op school zat.![]()
![]()
Toch niet als je samen met vrienden in de klas stoned bent.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Da's toch zonde van je wiet man, om ermee op school te zitten
of in 't lokaal of weet ik veel effe lekker tv kijkenDit -- Parkiet is mijn papa
blijf dan gewoon thuis?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Toch niet als je samen met vrienden in de klas stoned bent.
of in 't lokaal of weet ik veel effe lekker tv kijken![]()
![]()
Nee, dat is toch saai.quote:
Ik ben nog nooit stoned op school geweest.
Moest een keer gebeuren.
ik ben er weer, na 1 week ban nog toch 3 week niet kunnen posten door een foutje van het FOK! bestuur etc
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Oh da's ook naarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:03 schreef WarmZaad het volgende:
ik ben er weer, na 1 week ban nog toch 3 week niet kunnen posten door een foutje van het FOK! bestuur etc
WZ![]()
Fuck the EBU.![]()
Moira!quote:hoe gaat het?
hetistrouwensomdraaitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:03 schreef WarmZaad het volgende:
draait om
gaat over![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hetistrouwensomdraait
draait om
gaat over
Je hebt er ook eigenlijk nooit last van als je een gaatje hebt, totdat het gewoon groter en groter groeit en er zwarte drab uit komt zetten enzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
Ik ben al bijna 3 jaar niet bij de tandarts geweest, poets nauwelijka en nergens last van
Die half jaarse checkup is er niet voor niks, kunnen ze je gebitje alweer modificeren voordat het uit de hand escaleert, voorkomen is beter dan genezen alles blabla.Fuck the EBU.![]()
JA HALLON IK WIL GRAAG KIP MAAR ZONDER AARDBEIENSAUS ALSTUBLIEFT.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
HALLON DIT IS DE KEEJ EF SIE HOTLINE, KAN IK U HELPENFuck the EBU.![]()
hoe komt dat nou? zomaar?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja goed, tandvleesontsteking dit dat![]()
Ik wil een kunstgebithttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Je gebit niet goed onderhoudenquote:2
Donderdag terug voor tandvlees-controle, week erop gaatjes vullen, week dáárop verstandskiezen getrokken.
Wat een jolijt
Fuck the EBU.![]()
Ik weet niet eens waar mijn tandarts zit, hij is 5 jaar terug ooit verhuisd, en omdat ik gewoon een goeie bakkes heb kom ik er nooitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt er ook eigenlijk nooit last van als je een gaatje hebt, totdat het gewoon groter en groter groeit en er zwarte drab uit komt zetten enzo
Die half jaarse checkup is er niet voor niks, kunnen ze je gebitje alweer modificeren voordat het uit de hand escaleert, voorkomen is beter dan genezen alles blabla.![]()
![]()
![]()
wat een mazzelaar ben jijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je gebit niet goed onderhouden2
Donderdag terug voor tandvlees-controle, week erop gaatjes vullen, week dáárop verstandskiezen getrokken.
Wat een jolijt![]()
maar wel nu een mooi gebitje zeker?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je gebit niet goed onderhouden2
Wat een jolijt
en hoe gaat het met henk wat toen zo'n probleem washttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Ik heb ook nooit ergens last van gehad, niet netjes 2x per dag gepoetst ofzo maar ook nooit gaatjes. Tot afgelopen juniquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar mijn tandarts zit, hij is 5 jaar terug ooit verhuisd, en omdat ik gewoon een goeie bakkes heb kom ik er nooit![]()
En nu dus
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: