![t3.gstatic.com]()
Welkom bij SEX

, in dit geval de slowchat.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!

Linkje:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismenUw lieve en hulpgerichte mods zijn: stbabylon en Tamashii

SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SR2013 21-12-2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door tijnbrein op 25-03-2013 21:09:26 ]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
tijnbrein
habbekrats
quote:
Ja
Alleen Muhahahahahahahahaha vind mijn muziek niet leuk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Fera
Fire & Blood
quote:
Cool!
Weigert hij je nummertjes te draaien?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
quote:
Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Tamashii het volgende:[..]
Nee hoor. Kaneel weet prima hoe het zit en hij kan het hebben. Zo niet mag hij dat zelf hier even komen melden.

Van jou kan ik het wel hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
tijnbrein
habbekrats
quote:
Dat gelukkig niet

het was alleen niet zijn ding zei hij zaterdag voor het concert waar ik, hij, fax, captain heen gingen.
Oh trouwens wat misschien wel een goed idee is de muziekjes van mensen die niet komen uit de afspeellijst verwijderen
14 SHADES OF GREY
quote:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Fera
Fire & Blood
quote:
Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef tijnbrein het volgende:[..]
Dat gelukkig niet

het was alleen niet zijn ding zei hij zaterdag voor het concert waar ik, hij, fax, captain heen gingen.
Oh trouwens wat misschien wel een goed idee is de muziekjes van mensen die niet komen uit de afspeellijst verwijderen
Ik gok dat er niet veel mensen zijn die niet komen en toch muziek hebben gestuurd. En anders maakt het niet zo heel veel uit, toch?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
quote:
Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Fera het volgende:[..]
Ik gok dat er niet veel mensen zijn die niet komen en toch muziek hebben gestuurd. En anders maakt het niet zo heel veel uit, toch?
Tijn wil gewoon extra muziek meenemen.
tijnbrein
habbekrats
quote:
Grindcore, blackmetal, progmetal en doommetal. Beetje van alles wat ik leuk vind
14 SHADES OF GREY
Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
quote:
Of gewoon de radio, natuurlijk.
Fera
Fire & Blood
quote:
Nee. Overwegend kutmuziek,.
tijnbrein
habbekrats
quote:
Ssst
quote:
Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Fera het volgende:[..]
Opzich niet maar als er 10 mensen komen en 20 mensen muziek hebben gestuurd dan klopt dat niet helemaal. Zit je straks alleen muziek te luisteren van mensen die niet komen. Eventuele dubbele nummers moeten ook voorkomen worden.
14 SHADES OF GREY
Ik weet waar m'n hoofdpijn vandaan komt: spanning.
Nu relaxen en daarna slapen
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Fera
Fire & Blood
quote:
Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef tijnbrein het volgende:[..]
Ssst

[..]
Opzich niet maar als er 10 mensen komen en 20 mensen muziek hebben gestuurd dan klopt dat niet helemaal. Zit je straks alleen muziek te luisteren van mensen die niet komen.
Eventuele dubbele nummers moeten ook voorkomen worden.
Dat heeft muhahaha wel geregeld. Dubbele nummers overschrijven elkaar.
Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
quote:
Dat sowieso.
Niemand heeft smaak behalve ik, uiteraard.