SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door tijnbrein op 25-03-2013 21:09:26 ]14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jaquote:
Cool!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen Muhahahahahahahahaha vind mijn muziek niet leuk
Wat voor herrie heb je gestuurd?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen Muhahahahahahahahaha vind mijn muziek niet leuk
Van jou kan ik het wel hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Kaneel weet prima hoe het zit en hij kan het hebben. Zo niet mag hij dat zelf hier even komen melden.
Dat gelukkig nietquote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool!
Weigert hij je nummertjes te draaien?
Ik gok dat er niet veel mensen zijn die niet komen en toch muziek hebben gestuurd. En anders maakt het niet zo heel veel uit, toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gelukkig niethet was alleen niet zijn ding zei hij zaterdag voor het concert waar ik, hij, fax, captain heen gingen.
Oh trouwens wat misschien wel een goed idee is de muziekjes van mensen die niet komen uit de afspeellijst verwijderen
Tijn wil gewoon extra muziek meenemen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gok dat er niet veel mensen zijn die niet komen en toch muziek hebben gestuurd. En anders maakt het niet zo heel veel uit, toch?
Dat kan misschien sowieso nog, afhankelijk van hoeveel mensen er komen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn wil gewoon extra muziek meenemen.
Grindcore, blackmetal, progmetal en doommetal. Beetje van alles wat ik leuk vindquote:
Of gewoon de radio, natuurlijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan misschien sowieso nog, afhankelijk van hoeveel mensen er komen.
Nee. Overwegend kutmuziek,.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of gewoon de radio, natuurlijk.
Ssstquote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn wil gewoon extra muziek meenemen.
Opzich niet maar als er 10 mensen komen en 20 mensen muziek hebben gestuurd dan klopt dat niet helemaal. Zit je straks alleen muziek te luisteren van mensen die niet komen. Eventuele dubbele nummers moeten ook voorkomen worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gok dat er niet veel mensen zijn die niet komen en toch muziek hebben gestuurd. En anders maakt het niet zo heel veel uit, toch?
Dat heeft muhahaha wel geregeld. Dubbele nummers overschrijven elkaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ssst
[..]
Opzich niet maar als er 10 mensen komen en 20 mensen muziek hebben gestuurd dan klopt dat niet helemaal. Zit je straks alleen muziek te luisteren van mensen die niet komen. Eventuele dubbele nummers moeten ook voorkomen worden.
Dat sowieso.quote:
Ja, dat kan nog. Maar ik vind die van-alles-wat mix eigenlijk wel wat hebben.quote:
Mijn smaak is ook erg verfijndquote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Niemand heeft smaak behalve ik, uiteraard.
Ik rij langs utrecht als je wil kan je een stuk meerijdenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
Ik reis trouwens via Utrecht die dag. Zijn er mensen die ik onderweg tegenkom?
Ik wilde deze post liken, maar dit is geen facebook.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
We laten gewoon Lola draaien, dan is het sowieso goede muziek.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
Met de auto?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik rij langs utrecht als je wil kan je een stuk meerijden
Oh gelukkig straks hoor je 2 keer achter elkaar hetzelfde nummerquote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft muhahaha wel geregeld. Dubbele nummers overschrijven elkaar.
De trein was ook een mogelijkheid geweest.quote:
Niet in de treinquote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
Ik reis trouwens via Utrecht die dag. Zijn er mensen die ik onderweg tegenkom?
Het nummer Lola?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
Dan is het meereizen ipv meerijden.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
De trein was ook een mogelijkheid geweest.
Fuck die nuance.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het meereizen ipv meerijden.
Mag ik in de kofferbak?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ja ik ga met auto en ik kan onderweg mensen meenemen evt
Alsof jij die muziek kentquote:
Ik kan alleen niet van tevoren zeggen hoe laat ik in Utrecht ben.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ja ik ga met auto en ik kan onderweg mensen meenemen evt
Jaquote:
Ik ga denk ik met de motor als ik komquote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag ook naast me zitten hoor
Mits je dat durft
Mag ik nog een versie van een nr wijzigen ???quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef muhahaha het volgende:
Hey hey ga mijn playlist eens niet verbouwen wil je.
Ik draai alleen nummers van aanwezigen.
Waar kom jij eigenlijk vandaan?quote:
Het eiland Dordrechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |