SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door tijnbrein op 25-03-2013 21:09:26 ]14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jaquote:
Cool!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen Muhahahahahahahahaha vind mijn muziek niet leuk
Wat voor herrie heb je gestuurd?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen Muhahahahahahahahaha vind mijn muziek niet leuk
Van jou kan ik het wel hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Kaneel weet prima hoe het zit en hij kan het hebben. Zo niet mag hij dat zelf hier even komen melden.
Dat gelukkig nietquote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool!
Weigert hij je nummertjes te draaien?
Ik gok dat er niet veel mensen zijn die niet komen en toch muziek hebben gestuurd. En anders maakt het niet zo heel veel uit, toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gelukkig niethet was alleen niet zijn ding zei hij zaterdag voor het concert waar ik, hij, fax, captain heen gingen.
Oh trouwens wat misschien wel een goed idee is de muziekjes van mensen die niet komen uit de afspeellijst verwijderen
Tijn wil gewoon extra muziek meenemen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gok dat er niet veel mensen zijn die niet komen en toch muziek hebben gestuurd. En anders maakt het niet zo heel veel uit, toch?
Dat kan misschien sowieso nog, afhankelijk van hoeveel mensen er komen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn wil gewoon extra muziek meenemen.
Grindcore, blackmetal, progmetal en doommetal. Beetje van alles wat ik leuk vindquote:
Of gewoon de radio, natuurlijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan misschien sowieso nog, afhankelijk van hoeveel mensen er komen.
Nee. Overwegend kutmuziek,.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of gewoon de radio, natuurlijk.
Ssstquote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn wil gewoon extra muziek meenemen.
Opzich niet maar als er 10 mensen komen en 20 mensen muziek hebben gestuurd dan klopt dat niet helemaal. Zit je straks alleen muziek te luisteren van mensen die niet komen. Eventuele dubbele nummers moeten ook voorkomen worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gok dat er niet veel mensen zijn die niet komen en toch muziek hebben gestuurd. En anders maakt het niet zo heel veel uit, toch?
Dat heeft muhahaha wel geregeld. Dubbele nummers overschrijven elkaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ssst
[..]
Opzich niet maar als er 10 mensen komen en 20 mensen muziek hebben gestuurd dan klopt dat niet helemaal. Zit je straks alleen muziek te luisteren van mensen die niet komen. Eventuele dubbele nummers moeten ook voorkomen worden.
Dat sowieso.quote:
Ja, dat kan nog. Maar ik vind die van-alles-wat mix eigenlijk wel wat hebben.quote:
Mijn smaak is ook erg verfijndquote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Niemand heeft smaak behalve ik, uiteraard.
Ik rij langs utrecht als je wil kan je een stuk meerijdenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
Ik reis trouwens via Utrecht die dag. Zijn er mensen die ik onderweg tegenkom?
Ik wilde deze post liken, maar dit is geen facebook.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
We laten gewoon Lola draaien, dan is het sowieso goede muziek.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
Met de auto?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik rij langs utrecht als je wil kan je een stuk meerijden
Oh gelukkig straks hoor je 2 keer achter elkaar hetzelfde nummerquote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft muhahaha wel geregeld. Dubbele nummers overschrijven elkaar.
De trein was ook een mogelijkheid geweest.quote:
Niet in de treinquote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
Ik reis trouwens via Utrecht die dag. Zijn er mensen die ik onderweg tegenkom?
Het nummer Lola?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
Dan is het meereizen ipv meerijden.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
De trein was ook een mogelijkheid geweest.
Fuck die nuance.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het meereizen ipv meerijden.
Mag ik in de kofferbak?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ja ik ga met auto en ik kan onderweg mensen meenemen evt
Alsof jij die muziek kentquote:
Ik kan alleen niet van tevoren zeggen hoe laat ik in Utrecht ben.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ja ik ga met auto en ik kan onderweg mensen meenemen evt
Jaquote:
Ik ga denk ik met de motor als ik komquote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag ook naast me zitten hoor
Mits je dat durft
Mag ik nog een versie van een nr wijzigen ???quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef muhahaha het volgende:
Hey hey ga mijn playlist eens niet verbouwen wil je.
Ik draai alleen nummers van aanwezigen.
Waar kom jij eigenlijk vandaan?quote:
Het eiland Dordrechtquote:
Je maakt het me niet gemakkelijk hequote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag ik nog een versie van een nr wijzigen ???
Ik kan ook pas vanaf 18:30 weg op zijn vroegstquote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet van tevoren zeggen hoe laat ik in Utrecht ben.Ik kom namelijk vanuit mijn cursus en weet niet precies hoe laat hij afgelopen is. Dat weet ik pas op de dag zelf. Voor het treinen is het wel te doen, want ik weet zeker welke trein ik ongeveer heb.
Dan ben ik waarschijnlijk al in Den Bosch.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ook pas vanaf 18:30 weg op zijn vroegst
ik heb gewoon een versie gevonden die ik lekkerder vindquote:Op maandag 25 maart 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je maakt het me niet gemakkelijk he.
Nee niet dat ik weetquote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je komt zeker niet langs Leiden?
quote:
Dat dusquote:
Ga je dan ook via Utrecht?quote:
Post maarquote:Op maandag 25 maart 2013 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb gewoon een versie gevonden die ik lekkerder vind
per pm of mag ik die hier posten?
Nee, dat is om.quote:
ik ga gewoon via Heidelberg... ff wat spätzlen halenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat is om.Via Breda dat is sneller
O.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dat nog meer omquote:Op maandag 25 maart 2013 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
blond hequote:Op maandag 25 maart 2013 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
O.Volgens mij verwar ik Dordrecht met iets anders.
De andere die zo heet..... >>> maar dan met die krottige lyrics eronderquote:
Ja beetje jammer.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren was ze ook al zo briljant bezig.
Ze woont daar meer voor spek en bonenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja beetje jammer.
Ze bezorgt Maas en Waal zo een slechte naam
Hoezo?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dat nog meer oms
Kun je in ieder geval niet meer haten op mijn topografische kennis.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
O.Volgens mij verwar ik Dordrecht met iets anders.
hehehequote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
Ja, ik zag hem al. Het bestandsnaam begon iets anders.
Ik dacht dat het iets noordelijker lag, maar ik had de provincie wel goed.quote:
Ach, het scheelt dat ik zelf weet dat ik best intelligent ben.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren was ze ook al zo briljant bezig.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja beetje jammer.
Dat is wel fijn om te wetenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:26 schreef Fera het volgende:
Ach, het scheelt dat ik zelf weet dat ik best intelligent ben.![]()
Ja, het stikt daar van het intellect.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja beetje jammer.
Kijk eens op de kaartquote:
Ik vind het minder erg dan Apeldoorn, Nijmegen en Enschede op één hoop gooien.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je in ieder geval niet meer haten op mijn topografische kennis.
Nee, die gaan in de stad hangen. Hangjeugdquote:Op maandag 25 maart 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vergis je niet.
Alleen blijven die meestal niet hangen in de dorpen zeg maar.
Groot gelijk. Ik ga zelf ook weg daar.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vergis je niet.
Alleen blijven die meestal niet hangen in de dorpen zeg maar.
Wij hebben hier voornamelijk hangouderenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die gaan in de stad hangen. Hangjeugd.
Daar hadden we noge en discussie over onderweg naar lola omdat engel langs IJmuiden kwamquote:
Oh... dat weet ik echt niet meerquote:Op maandag 25 maart 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar hadden we noge en discussie over onderweg naar lola omdat engel langs IJmuiden kwam. Ligt dus toch langs de kust
.
iig niet onder je steenquote:
Alsof je nog meer mag toevoegenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja....
ik ga die niet in mijn lijstje opnemen.... zo leuk is die ook niet
Ach ik vind het nog niet zo erg om hier te wonen.quote:
Ik wel want het verbaasde me dat jullie mij tegenspraken EN dat engel daarlangs kwam want dat ligt echt NIET op haar routequote:
Ik zat een boek te lezen en zelfs ik weet dat nogquote:
HO EVEN!!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel want het verbaasde me dat jullie mij tegenspraken EN dat engel daarlangs kwam want dat ligt echt NIET op haar route.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja....
ik ga die niet in mijn lijstje opnemen.... zo leuk is die ook niet
Ja, dat leek mij dus ookquote:Op maandag 25 maart 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HO EVEN!!
Ik zei ook dat het eigenlijk onmogelijk was dat Engel daar langs reed!!
Hmm, het zal welquote:Op maandag 25 maart 2013 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel want het verbaasde me dat jullie mij tegenspraken EN dat engel daarlangs kwam want dat ligt echt NIET op haar route.
Ja maar ik heb een slecht geheugenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat een boek te lezen en zelfs ik weet dat nog
Je vindt dat je al ver genoeg onder je steen vandaan bent?quote:
Ach zo heel ver om is het ook weer niet, lekker langs de kust rijdenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vindt dat je al ver genoeg onder je steen vandaan bent?
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach zo heel ver om is het ook weer niet, lekker langs de kust rijden
Wel als je vanaf de A1 naar Hoorn moetquote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach zo heel ver om is het ook weer niet, lekker langs de kust rijden
Dan gaan we ook terras op hequote:
Mietjequote:
Wedden dat het wel lekker weer wordt?quote:
Ach lekker via Heiloo, de hometown van de opposites en dan langs egmond aan zee naar Den Helder en dan weer terug.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als je vanaf de A1 naar Hoorn moet.
Jammer dat het al donker wasquote:Op maandag 25 maart 2013 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach lekker via Heiloo, de hometown van de opposites en dan langs egmond aan zee naar Den Helder en dan weer terug.
Mooi man
Ik wilquote:Op maandag 25 maart 2013 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach lekker via Heiloo, de hometown van de opposites en dan langs egmond aan zee naar Den Helder en dan weer terug.
Mooi man
????quote:Op maandag 25 maart 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar hadden we noge en discussie over onderweg naar lola omdat engel langs IJmuiden kwam. Ligt dus toch langs de kust
.
BOH!!!!quote:
Misschien kom ik nog wel terug. Om een gezin te stichten is het wel een fijne plek. Maar nu wil ik gewoon graag naar de stad.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik vind het nog niet zo erg om hier te wonen.
Paar jaar terug wilde ik wel heel graag weg hier.
Ja, dat dan weer welquote:Op maandag 25 maart 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BOH!!!!
's Avonds op het strand zitten is
kampvuur erbij, iemand met een gitaar, koud bierquote:Op maandag 25 maart 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BOH!!!!
's Avonds op het strand zitten is
Uit Deest?quote:
Knuffelen onder een handdoekquote:Op maandag 25 maart 2013 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
kampvuur erbij, iemand met een gitaar, koud bier
Neee..... echt nietquote:Op maandag 25 maart 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat had je onderweg geappt, iets in die trant van 'ik rij nu langs IJmuiden'.
Negatievelingquote:Op maandag 25 maart 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
Zand in je bilnaad.
Zand in je haar.
Zand overal waar je het niet wilt hebben.
Ja knuffelen!!quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
kampvuur erbij, iemand met een gitaar, koud bier
Word je tenminste ook eens van binnen gescrubtquote:Op maandag 25 maart 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja knuffelen!!
Seks op het strand is kut, een kut vol zand om precies te zijn en dat is NIET PRETTIG !!
O, grappig.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jep.
Niek en Iggy Helmond zitten er in.
Niek is eigenaar van Cafe 't Zwaantje.
Ga zo door en ik zal jou eens van binnen scrubbenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word je tenminste ook eens van binnen gescrubt
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier bij de waal gebeurt dat in de zomer regelmatig.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga zo door en ik zal jou eens van binnen scrubben
Dat lijkt me best gezellig!!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuk cafe, we gaan wel een keer een biertje drinken daarquote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
O, grappig.
Ik leer steeds meer over dit dorp.
Dat zal deze zomer niet anders zijn. Ik ken iemand met een gitaar die wel van een koud biertje houdt.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuk cafe, we gaan wel een keer een biertje drinken daar
Heloef?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zal deze zomer niet anders zijn. Ik ken iemand met een gitaar die wel van een koud biertje houdt.
Maar heeft die straks nog wel tijd met zn kroegquote:Op maandag 25 maart 2013 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het ook, Bas regelt dat vaak, wat djembes mee enzo
En drankquote:
Is zo te kraken toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
3 films gedownload, uitgepakt, zit er nog een beveiligde RAR in
Ik wil gezelligheid dit weekendquote:
Dan zal vast wel iemand anders dat regelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar heeft die straks nog wel tijd met zn kroeg
Ben wel benieuwd hoe heloef speelt.quote:
Vast welquote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zal vast wel iemand anders dat regelen.
nicequote:Op maandag 25 maart 2013 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het ook, Bas regelt dat vaak, wat djembes mee enzo
Geen idee hoe en ook geen zin om uit te zoeken.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is zo te kraken toch?
Mensen die hun rar beveiligen.
Uiteraardquote:
Is dit een uitnodiging?quote:
Gek! Maandag ga ik echt helemaal NIKS doenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook
Maandag voetballen om half 10
Ja ik verzin het ook nietquote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging?.
[..]
Gek! Maandag ga ik echt helemaal NIKS doen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging?.
[..]
Gek! Maandag ga ik echt helemaal NIKS doen.
Jawel paaseieren zoeken in de sneeuwquote:
quote:
Niels heb ik wel eens live zien en horen spelen.quote:
Ik ben geen kind van 5quote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel paaseieren zoeken in de sneeuw
Vleesch en drank is geen probleem maar half 8? De tering zeg dat is echt vroegquote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jullie zijn altijd welkom dat weet je![]()
Het is wel het laatste weekend voor mn geld er is dus er is niks te drinken en eten en ik moet zondagochtend vroeg op. Uurtje of half 8 dus
Het scheelt weinigquote:
9 uur gaat de hal openquote:
Mjah dat vind ik ookquote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vleesch en drank is geen probleem maar half 8? De tering zeg dat is echt vroeg.
Ik ook, 4 avonden ofzo.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Niels heb ik wel eens live zien en horen spelen.
Hier moest ik gewoon om knorrenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben vaak al meer algemene kennis ja
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben vaak al meer algemene kennis ja
quote:
Je hebt tegenwoordig wel een grote bek tegen mij hoor jongeman!!quote:
Als het maar goeie nummers zijn. Wat voor nummers hebben we het over?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook, 4 avonden ofzo.
Hij is wel een beetje beperkt qua repertoire, dat wel.
Neequote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt, ik haat de ochtend.
[..]
Strakjes oke.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JULLIE ZIJN OUDquote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig wel een grote bek tegen mij hoor jongeman!!
Ik zal eens met je moeder gaan praten over jouw gebrek aan respect voor ouderen
Liefquote:
Ik niet, ik kan echt genieten van de rust die dan nog heerstquote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt, ik haat de ochtend.
[..]
Strakjes oke.
Tof.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook, 4 avonden ofzo.
Hij is wel een beetje beperkt qua repertoire, dat wel.
* Huppelmuts gaat alvast naar Facebookquote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JULLIE ZIJN OUD
Je noemt net jezelf oudquote:Op maandag 25 maart 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat alvast naar Facebook
Gewoon klassieke rock. Oasis, Springsteen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het maar goeie nummers zijn. Wat voor nummers hebben we het over?
Ah, tof.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof.
Hmmm, volgens mij heeft hij sinds kort (weer) een bandje. Dus wie weet is het nu wat uitgebreider.
Dus?quote:
Dat is wel tofquote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon klassieke rock. Oasis, Springsteen.
Jij bent grappig als je opstaat van de bankquote:
Heb jij ook niet naar mijquote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus?
Kan jij nog wel respect hebben voor mij
Een dooie komt er nog sneller vanafquote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent grappig als je opstaat van de bank![]()
Dat ging bij mijn opa makkelijker
Ik ga misschien zelf leren muziek te maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon klassieke rock. Oasis, Springsteen.
[..]
Ah, tof.
Ik ga zaterdagavond weer naar een optreden van een vriend. Althans, als ik me dan wat beter voel.
Best wel respectloos om je moeder zo af te vallen hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij ook niet naar mij![]()
Kun je mij wel aanspreken dat ik weinig algemene kennis heb, maar ik heb niet mezelf opgevoed
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet wel want anders steek ik teveel af.
En ineens ben ik 80quote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent grappig als je opstaat van de bank![]()
Dat ging bij mijn opa makkelijker
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een dooie komt er nog sneller vanaf.
Op wat voor wijze?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga misschien zelf leren muziek te maken.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een dooie komt er nog sneller vanaf.
Afvallen moet ze zelf doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best wel respectloos om je moeder zo af te vallen hoor
Een instrument leren bespelen. Dat wil ik al wel een tijdje.quote:
Vanmiddag weer zo'n klojo voor me die 65 reed waar je 80 magquote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grunten, dat doe ik altijd in het verkeer naar andere mensen.
En in bed, toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een stick waarmee je kunt spelenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Een instrument leren bespelen. Dat wil ik al wel een tijdje.
Piano?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Een instrument leren bespelen. Dat wil ik al wel een tijdje.
Nee, in bed maak ik oergeluidenquote:
Ja, op de motor kun je er nog rap voorbijquote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmiddag weer zo'n klojo voor me die 65 reed waar je 80 mag
Blokfluit.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een stick waarmee je kunt spelen.
Ik deed dat laatst, maar Gitaar vond het toch niet sexy. Het leek nog wel op zijn favoriete muziek.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dit vind ik ook minderquote:Op maandag 25 maart 2013 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik deed dat laatst, maar Gitaar vond het toch niet sexy. Het leek nog wel op zijn favoriete muziek.
Dubbele doorgetrokken streepquote:Op maandag 25 maart 2013 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, in bed maak ik oergeluiden.
[..]
Ja, op de motor kun je er nog rap voorbij.
"Mooi geluid komt daar uit joh, ga vooral zo door"quote:
Klote voor jequote:
Hoe weet jij dit?????????quote:Mooi geluid komt daar uit joh, ga vooral zo door
Dat wil ik horenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik deed dat laatst, maar Gitaar vond het toch niet sexy. Het leek nog wel op zijn favoriete muziek.
Jij wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een stick waarmee je kunt spelen.
Ja! Die staat wel op nummer één.quote:
Niet heel spectaculair hoor, ik kan geen hele zinnen grunten.quote:
Ja nogalquote:Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote voor je.
[..]
Hoe weet jij dit?????????
Gheghe. En de kans is groot dat ik zowel instrument als les niet hoef te betalen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:53 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou een gitaar kiezen Fera, dan kun je leuke woordspelingen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Jammerquote:Op maandag 25 maart 2013 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet heel spectaculair hoor, ik kan geen hele zinnen grunten.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:53 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou een gitaar kiezen Fera, dan kun je leuke woordspelingen maken.
Prachtig.quote:
Weet je wat jij nodig hebt?quote:
Nee preciesquote:Op maandag 25 maart 2013 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet je eindelijk iets, is het iets wat je niet wilt weten![]()
.
Geen ideequote:Op maandag 25 maart 2013 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Prachtig.Maar het lijkt me fucking moeilijk.
Ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt?
VI op de tv, voetjes op tafel, bier binnen handbereik en een schoudermassage!
Netjes.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee precies
[..]
Geen idee
M'n pa kan hobo en klarinet spelen
Kom jij ff bier brengen dan zorg ik voor de restquote:
Drum jij trouwens nog?quote:
Haha, klinkt verleidelijk maar ik moet morgen weer heel vroeg in Nijmegen zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij ff bier brengen dan zorg ik voor de rest
Jammer. Heb je nog wel een drumstel dan?quote:
Sinds wanneer is het een uur rijdenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, klinkt verleidelijk maar ik moet morgen weer heel vroeg in Nijmegen zijn.
En tegen de tijd dat ik bij jou ben is VI afgelopen
40 minuten altijd welquote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het een uur rijden
Nee, nooit gehad ookquote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Heb je nog wel een drumstel dan?
O, ik dacht dat je er één had.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad ookZeker wel jammer
Ok okquote:
Geen gangbang voor jou dus?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je er één had.
Ik vind dat wel knap, drummen. Zoveel dingen tegelijk die je moet doen, dat zou ik nooit kunnen.
Nope.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap, drummen. Zoveel dingen tegelijk die je moet doen, dat zou ik nooit kunnen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo fout ditquote:Op maandag 25 maart 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope.
Gewoon een beetje met je stok zwaaien.
Alleen als je bier bij je hebt!!quote:Op maandag 25 maart 2013 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom snel een keer langs en dan mag je me masseren hoor
Even kijkenquote:
Kaneel, wat slecht.quote:
Ik lach de hele dag al om slechte grappen, dan krijg je dit.quote:
Je ui, ik kan er niet aan wennenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lach de hele dag al om slechte grappen, dan krijg je dit.
Deel ze!quote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lach de hele dag al om slechte grappen, dan krijg je dit.
Wat is deze? Zit jij een beetje aan kaneel waar ik niet bij benquote:Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef Faxie het volgende:
Hai schatjes
Ik heb aan kaneel gesmikkeld vandaag
Engel had geen trek in kaneel, dus ik kreeg haar portie
Damn dat klinkt best wel foutquote:Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef Faxie het volgende:
Hai schatjes
Het was heerlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is deze? Zit jij een beetje aan kaneel waar ik niet bij ben.
Goeie binnenkomer.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef Faxie het volgende:
Hai schatjes
En samen met Engel nog wel hequote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is deze? Zit jij een beetje aan kaneel waar ik niet bij ben.
Godverquote:Op maandag 25 maart 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is de laatste waar ik om moest lachen.
[ afbeelding ]
LOLquote:Op maandag 25 maart 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hem leukquote:Op maandag 25 maart 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef Faxie het volgende:
Hai schatjes
Ik ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
[ afbeelding ]
Nicequote:
Animal is één baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |