Ik ga 't niet kopen denk ik, kijk tegenwoordig nooit meer in boekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh dan zal er nog wel geen nieuwe druk zijn ofzo
Ik blijf gewoon bij dat boekje van vorig jaar, weet verder niet wat er allemaal veranderd is fiscaal.
Anders heb ik ook nog wel een uitgebreider groter boek van Belasting 1
Is voor Elementair Belastingrecht ook niet nodigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga 't niet kopen denk ik, kijk tegenwoordig nooit meer in boeken
Ook wel een mooi leven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Weer op naar het Bushuis om te studeren voor Arbeidsrecht in overnames en reorganisaties en Aansprakelijkheid uit OD en werkgeversaansprakelijkheid. Hard life
Tijdens een tentamenperiode is mijn leven alles behalve mooiquote:
Geloof 't wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:27 schreef Giku het volgende:
RUG JONGENS:
H(13)14 0026
Dat is onder de bogen toch? Bij de harmonie?
Ik kan dat JVC gewoon niet lezen zonder aan videorecorders en stereotorens te denkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:29 schreef Etsu het volgende:
Straks gesprek met m'n JVC-begeleider. Echt geen zin in.
Jij met je makkelijk op te zoeken vragen altijd!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:27 schreef Giku het volgende:
RUG JONGENS:
H(13)14 0026
Dat is onder de bogen toch? Bij de harmonie?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij met je makkelijk op te zoeken vragen altijd
Je hebt meer met een Philips?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:29 schreef Etsu het volgende:
Straks gesprek met m'n JVC-begeleider. Echt geen zin in.
Ik heb tentamenstress.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij met je makkelijk op te zoeken vragen altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
He he, Zo Nie he !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt meer met een Philips?
Wat zijn we weer geestig op deze vroege morgen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt meer met een Philips?
Ja! Maar vanmiddag pasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:37 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Heb je vandaag tentamen? Succes Ties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |