quote:Op maandag 25 maart 2013 19:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had antihistamine genomen wat ik nog in huis had maar dat werkte niet afdoende. Ben naar de huisartsenpost gegaan daar kreeg ik tavegyl welke ik voortaan altijd bij me moet hebben.
Geen epi ( ik typte epo) gelukkig
Daar ben ik nu ook wel achter jaquote:
Hij doet nog niet aan latexquote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
bij de kruisallergieen staan appel en kiwi bij de bijvoetpollen en (leuk, voor een kruisallergie) bij Latex.
ik had het dan ook over Taartquote:
nou ja, ik struikelde er ook maar over op Wikipedia.quote:
Wat is het plan nu dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Verhelderend oudergesprekje voor jen. Na 3 dagen op rij dat ik de dame mocht komen halen is er dan eindelijk een actieplan. Ik ben benieuwd. Wat is er toch met m'n meis...
Daar wordt ze nu aangemeld ja. En een intelligentietest.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje Tico, het blijft maar met haar hè. Ik hoop dat ze gauw een aanpak vinden die bij haar past en die haar helpt.
Wil je niet zelf een onderzoek bij een Orthopedagoge ofzo? wij zijn met oudste bij een buro in Den Haag geweest en ik ben zéér tevreden over haar. Misschien is dat ook wel wat voor Jen. Het is een beetje een mevrouw die houdt van "aanvoelen" kan het niet anders beschrijven. maar heel vakkundig.Misschien is het wat voor je?
Fijn kan dat zijn zo'n verhelderend gesprekje. Succesquote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Verhelderend oudergesprekje voor jen. Na 3 dagen op rij dat ik de dame mocht komen halen is er dan eindelijk een actieplan. Ik ben benieuwd. Wat is er toch met m'n meis...
Vooral voor jen. Dit is geen doen, voor niemand, maar vooral voor haarzelf niet. Elke dag de klas uit gezet worden. Mensen om haar heen die steeds minder kunnen hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoop dat je snel een werkbare oplossing hebt Tico! Je bent al zo lang aan het modderen met haar nu :-/
Karakter bedoel je? Of gaat er nu gekeken worden of het het bijv aan de scheiding ligt of dat er sprake is van een 'stoornis' (ik geef m'n bek maar een douw, hoor). Als je dit weet of juist hebt uitgesloten, kan er toch juist gerichter (eventueel) behandeld en naar gehandeld worden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Ticootje het volgende:
Luigi, dit speelt al zoveel langer. Vanaf 1,5 roep ik al dat het gedrag niet normaal is. Als je nergens wordt gehoord... Toen heb ik gewoon gezegd, het komt dan wel als ze naar school gaat.
Spring, ik denk dat het geen kwestie van oplossen is. Er zijn nog veel meer dingen aan jen dan alleen het gedrag. Ik noem ff de panische angst voor regen en wind en overgevoelig voor hard geluid. De enorme achterstand in praten.
Ik denk gewoon niet dat het alleen aan ons ligt als opvoeders, maar dat een groot deel gewoon jen is.
Ik roep al zo lang dat er iets met jen is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:16 schreef -Spring het volgende:
[..]
Karakter bedoel je? Of gaat er nu gekeken worden of het het bijv aan de scheiding ligt of dat er sprake is van een 'stoornis' (ik geef m'n bek maar een douw, hoor). Als je dit weet of juist hebt uitgesloten, kan er toch juist gerichter (eventueel) behandeld en naar gehandeld worden?
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:26 schreef -Spring het volgende:
Volgens mij bedoelen we hetzelfde idd.![]()
Hoop dat het een constructief onderzoek en plan gaan worden, Tico!
Die idd. Thanks!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Dat is het onderwater-gedoe van het voormalige wordperfect, volgens mij. ER staat een tekentje van twee streepjes met een zwart bolletje naar links ( een soort op z'n kop muzieknoot) in je balk boven in. Daar kun je het ook uitzetten.
Lastig, dat niet gehoord worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Ticootje het volgende:
Luigi, dit speelt al zoveel langer. Vanaf 1,5 roep ik al dat het gedrag niet normaal is. Als je nergens wordt gehoord...
Kuch.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:21 schreef Nijna het volgende:
[..]
Lastig, dat niet gehoord worden.
Ze moeten moeders eens serieuzer nemen als zulke dingen aangegeven worden, want moedergevoel klopt vaak gewoon wel.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:38 schreef snoopy het volgende:
En bedankt BE
Mag ik dat gootsteenontstoppingsspul van de buuf even door?
Ik maak maar een garpje he...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:47 schreef Nijna het volgende:
Maar ik zeg ook nergens dat dat niet zo is... toch?!
Ik sprak dit keer vanuit de moeders, als moeder zijnde... misschien had ik beter "ouders" kunnen schrijven dan...
Maar geen moedergevoel. Whahahaha!!!quote:
wil je het adres waar ik geweest ben? of maakt het je verder niet uit wíe het doet? Ik ga er vanuit dat iedereen goed is en kundig. Deze mevrouw vond ik zelf gewoon erg prettig, en raakte de juiste snaar bij mijn kind.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar wordt ze nu aangemeld ja. En een intelligentietest.
Gooi maar in m'n pm, dan mail ik meteen de adjunctdirectrice even.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wil je het adres waar ik geweest ben? of maakt het je verder niet uit wíe het doet? Ik ga er vanuit dat iedereen goed is en kundig. Deze mevrouw vond ik zelf gewoon erg prettig, en raakte de juiste snaar bij mijn kind.
True!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar geen moedergevoel. Whahahaha!!!![]()
![]()
misschien een volkomen overbodige vraag maar is het gehoor van jen wel eens nagekeken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gooi maar in m'n pm, dan mail ik meteen de adjunctdirectrice even.
Dat heb ik mijn ex gevraagd om te gaan doen. Maar dat zou enkel de spraak verklaren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien een volkomen overbodige vraag maar is het gehoor van jen wel eens nagekeken?
Nou, de mijne veranderen in regelrechte draken hoor, als ze niet goed horen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat heb ik mijn ex gevraagd om te gaan doen. Maar dat zou enkel de spraak verklaren.
Wij gaan 11 april naar de KNO, hopelijk snel buisjes erin daarna... jongste hoort echt zo slecht en bij de oudste was het een wereld van verschil qua gehoor! Die moet de 15e op controle (buisjes zijn er dan een jaar geleden ingegaan, ben benieuwd of het nog zit), want dat kon niet tegelijk, de dokter had een rij controle plekken, pauze en dan plek voor nieuwe en dan moesten we een eeuwigheid wachten. Nou dan maar los van elkaar...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef k_i_m het volgende:
Och, ik kijk nu al uit naar volgende week (buisjes). Nooit meer schreeuwen.
Good news travels fast?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef k_i_m het volgende:
Hee, de helft mist ineens in dat bijzondere fototopic.
dit is deel twee hèquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik haat dat altijd zó, als topics zwaar verminkt met een paar posts worden opengelaten. Gooi het dicht, of ruim netjes op.
Je moederquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:08 schreef PM-girl het volgende:
BE, dat topic!![]()
![]()
![]()
![]()
Je zult er een bekende treffen op een van de foto's!
Oeiquote:
die kans schat ik echt op 0.quote:
aanwezig op het werkquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Saffier het volgende:
Wat is het stil hier. Allemaal druk aan het werk?
jij nu tochquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:37 schreef Perrin het volgende:
Posten er wel eens mannen in dit forum?
Het mag dan wel "ouders" heten, maar "mama's" lijkt de lading beter te dekken
Hai!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:41 schreef simmu het volgende:
[..]
jij nu toch![]()
kom je hier eens kijken? heuglijk nieuws misschien? hoe istie?
quote:
Ow gelukkig..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:48 schreef simmu het volgende:
ze zijn er wel hoor perrin; armageddon, luigi, joene, swetsenegger
een fotoalbum door 65jaar huwelijk heen in combi met muziek en gedichtenquote:
Hopeloos natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die motten hun MUIL houden J....
nah, ik had van de week de kotseritus, de rest mankeerde weinig behalve slaapgebrek vanwege stuiterkinders. en gister was ik net opgeknapt en toen.....maakte ik de doos van het paasontbijt van selene nietsvermoedend open. daar bleek al de hele ochtend aangekoekt ei in te zitten en toen was de kotseritus weer terugquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ow gelukkig.. [ afbeelding ]
Ik lees hierboven dat 't bij jou thuis een snotterboel is? Gelukkig lijken hier alle winterkwaaltjes weer voorbij.. sinds mijn zoon 2 dagen per week naar het dagverblijf gaat, worden de immuunsystemen van ons gezinnetje flink op de proef gesteld
Me neukertje.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die motten hun MUIL houden J....
ik zei niks dacht ik?quote:
Dapper stand?quote:
Zo ongeveer wel ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij dat stemrecht is het mis gegaan he...
Zou je de luier niet eens doen ofzo?quote:
nee ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou je de luier niet eens doen ofzo?
Nu met 2 campers.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Al die kinderen!! Als ze dan op pad gaan. 4 auto's ofzo
Verhuisd naar een andere staat. Waar het wel mag.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:55 schreef Ticootje het volgende:
Toen ik zat te kijken hadden ze wat issues met justitie?? Want polygamie mag niet ofzo?
Hoe was dat afgelopen?
Nu op TLCquote:Op zondag 31 maart 2013 21:54 schreef Vicky het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien.
Zucht.. Amber was net een paar dagen beter. . WAS.. Net kotsen en koorts.
Ik dacht dat dat niet iets was voor de hap? ivm geen spoed enzo...quote:Op maandag 1 april 2013 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Even de hap en/of de weekend-apotheek bellen?
Die kunnen je zo een ab kuurtje voorschrijven. Waarom zou je wachten?
Veel drinken en als je hebt extra vitamine C.. en verder zo snel mogelijk naar de huisartsquote:Op maandag 1 april 2013 10:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet iets was voor de hap? ivm geen spoed enzo...
Geen kamillethee of cranberries in huis.
Als je echt serieus pijn en/koorts hebt zou ik iig even bellen.quote:Op maandag 1 april 2013 10:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
i zouook de hap bellen.quote:Op maandag 1 april 2013 10:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Gedaan. Wordt binnen een half uur teruggebeld. Toch fijn, zo'n forum met adviezen.quote:Op maandag 1 april 2013 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je echt serieus pijn en/koorts hebt zou ik iig even bellen.
Gaan jullie niet meer naar Tunesië?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:37 schreef Memmel het volgende:
Ik ben er ook nog hoor!![]()
![]()
ik ben nog steeds mezelf
. En ook niet zwanger of van plan
![]()
![]()
Haaaai allemaal
![]()
![]()
![]()
HALLO HIHI HOHOquote:Op woensdag 3 april 2013 15:37 schreef Memmel het volgende:
Ik ben er ook nog hoor!![]()
![]()
ik ben nog steeds mezelf
. En ook niet zwanger of van plan
![]()
![]()
Haaaai allemaal
![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet!quote:
Neuk jij nog?quote:
Nee ik was al verbaasd. En 3 kinderen en getrouwdquote:Op woensdag 3 april 2013 15:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben al jaren getrouwd, natuurlijk niet
Hoe weet je het? Ruik je eerst aan z'n piemel als hij thuis komt?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en mijn man neukt ook niet. Trouwens
Met je mond is geen neuken.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:04 schreef Memmel het volgende:
Nee we gaan niet naar tunesie Tico. Hahaha.
En we zijn al zeven jaar getrouwd dus nøken doen we ook maar met mondjes(maat)
Uiteraard. Piemelcheckquote:Op woensdag 3 april 2013 16:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe weet je het? Ruik je eerst aan z'n piemel als hij thuis komt?
Jij zei nog beffen is geen vreemdgaan?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:06 schreef Memmel het volgende:
Oh. Nou dat zei ik ook al tegen mn vent, maar hij beweert anders?
Gadver! Kon de buuf d'r doos niet ff wassen???quote:
Ook dat is privé informatie!!quote:
Doe anders ook ff een kpd'tje.quote:
en iedereen blind maken met mijn hangbuikzwijnzebra? Ben je gek!quote:
Iedereen gaat toch zeggen dat het allemaal zo mooi is. Als het ergens kusje kroel is.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en iedereen blind maken met mijn hangbuikzwijnzebra? Ben je gek!
Wedden van niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Iedereen gaat toch zeggen dat het allemaal zo mooi is. Als het ergens kusje kroel is.
Dat is niet fotowaardig vick.quote:
Ach boeie. Zo erg zal het heus niet geweest zijn.quote:
Op dat moment kon ik er niet om lachen. Nu interesseert het me geen kutquote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach boeie. Zo erg zal het heus niet geweest zijn.
En dan zien anderen je poes. Nou als ze daar blij van worden. Succes.
Die schijnen juist het vuigste te zijn!!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Buiten dat ik daar veels te parelkettingbroekrok voor ben.
Ik weet nog een leuk topic waar je ook een vork in je oog wilt proppen en daarna uitspoelen met chloor.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gaddamme *steekt vork terug in oog*
Oh joh!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Nijna het volgende:
Iemand die de lol snapt van doen alsof je iets aan wilt schaffen via marktplaats, een afspraak maken en vervolgens niet komen opdagen?
Ik ga het er nog maar eens op zetten...
Weet je, ik snap alleen niet dat ze dan zo'n kapsel heeftquote:Op woensdag 3 april 2013 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Omg!!! Hotter than my daughter. Omg. Omfg. Waarom doen mensen dat?
Die nu is!!! Die geven graag feestjes. In die kleding! Ja sexfeestjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Weet je, ik snap alleen niet dat ze dan zo'n kapsel heeft
Deze is nog erger volgens mijquote:Op woensdag 3 april 2013 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Omg!!! Hotter than my daughter. Omg. Omfg. Waarom doen mensen dat?
pure jaloezie deze opmerkingquote:
Klopt. Ik wil ook tieten tot m'n knieën.quote:
bestel dan , supreme graagquote:
ING zegt een saldo.quote:
abn geen probleem heb je al besteld ?quote:
M'n trek is vergaan. Gadver dat mokkel.quote:
ik ben het al vergeten !quote:Op woensdag 3 april 2013 21:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
M'n trek is vergaan. Gadver dat mokkel.
Gaan we doen. Truste!!quote:
Je kan nog worst eten. Wordt je niet dik van.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, kap eens even, ik zit net met een bak yoghurt voor m'n snufferd!
het is maar goed dat je geen baard hebtquote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Yoghurt met pizzasmaak. Ik voel weer een gat in de markt aankomenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
een -17??quote:
Nee das wat overdreven.quote:
Je gaat superlekker!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:56 schreef Memmel het volgende:
-13,6 nu!
Sinds eind jan, dus we gaan lekkah!
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:56 schreef Memmel het volgende:
-13,6 nu!
Sinds eind jan, dus we gaan lekkah!
Jaaaaaja, deze vrouw overtreft echt alles! Pas begonnen. Dit resultaat. Ik zeg: *sprakeloos*!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oooooh helemaal gemist! Memmel wat super! En je bent nog maar haske pas begonnen toch?![]()
Ik ben fier op u!
I'll have what you 're havingquote:Op donderdag 4 april 2013 20:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jaaaaaja, deze vrouw overtreft echt alles! Pas begonnen. Dit resultaat. Ik zeg: *sprakeloos*!
RESPECT!!!!!EINZ!!!!!!*%ˆ**ˆ*ˆˆ^!! !!!!!
Groene thee?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
I'll have what you 're having
als je daar zo enthousiast van wordt
quote:
De fles is groen. Wat erin zit is rood. Is dat geen thee?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]![]()
Dat werkt bij mij heel anders,
Maar helpt wel bij bevochtigen, dat wel.
serieus?quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
De fles is groen. Wat erin zit is rood. Is dat geen thee?
oooooooh díe thee!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
De fles is groen. Wat erin zit is rood. Is dat geen thee?
*aai over bol geeft*quote:
Ik vind het zo bitter. Echt niet lekker. Maar ik drink het wel hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
serieus?ik drink niet anders. Van zwarte thee krijg ik stroeve tanden
en die van Zonnatura met Ginseng is echt lekker. Vind ik dan.
Net als het eten van spinaziequote:
ja? Dat je lip zo piepend over je gebit gaat?quote:
gunpowder thee? Waarom drinkt men dat?zeker als t vies is?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef Memmel het volgende:
Ja de stroeve tanden herken ik ook wel!
Ik drink sterrenmunt thee. En groen gunpowder thee van de chinees. Maar die is vies. Blik op oneindig en slikken maar.
Da's raar....ik hoef niks te betalen? En ik heb voor mezelf en de kids een basisverzekeringquote:Op donderdag 4 april 2013 22:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat lijkt me ideaal! Ook bij blessures e.d.
Vandaag bij de oogarts geweest met flipje. Al eerder, ze houden hem in de gaten. Hij deed een potje moeilijk met het beantwoorden van de vragen en nu mag ik hem dagelijks gaan pleisteren. Op zich geen ramp, zou mooi zijn als het zo opgelost wordt.
Dus ik met het receptje naar de apotheek, moeten ze die pleisters bestellen. Ze vroeg waar ik verzekerd was en checkte.. Blijkt dat die stickers niet eens vergoed worden. En dat ze per 100 stuks 94 euro kosten
Ik zei dat ze ze mooi mocht houden
Koop ze wel online.... 50 stuks ong. 25 euro.
ik wou al zeggen, zo vrolijk ben ik nog niet na een liter of 2 bierquote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
I'll have what you 're having
als je daar zo enthousiast van wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |