quote:Op maandag 25 maart 2013 19:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had antihistamine genomen wat ik nog in huis had maar dat werkte niet afdoende. Ben naar de huisartsenpost gegaan daar kreeg ik tavegyl welke ik voortaan altijd bij me moet hebben.
Geen epi ( ik typte epo) gelukkig
Daar ben ik nu ook wel achter jaquote:
Hij doet nog niet aan latexquote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
bij de kruisallergieen staan appel en kiwi bij de bijvoetpollen en (leuk, voor een kruisallergie) bij Latex.
ik had het dan ook over Taartquote:
nou ja, ik struikelde er ook maar over op Wikipedia.quote:
Wat is het plan nu dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Verhelderend oudergesprekje voor jen. Na 3 dagen op rij dat ik de dame mocht komen halen is er dan eindelijk een actieplan. Ik ben benieuwd. Wat is er toch met m'n meis...
Daar wordt ze nu aangemeld ja. En een intelligentietest.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje Tico, het blijft maar met haar hè. Ik hoop dat ze gauw een aanpak vinden die bij haar past en die haar helpt.
Wil je niet zelf een onderzoek bij een Orthopedagoge ofzo? wij zijn met oudste bij een buro in Den Haag geweest en ik ben zéér tevreden over haar. Misschien is dat ook wel wat voor Jen. Het is een beetje een mevrouw die houdt van "aanvoelen" kan het niet anders beschrijven. maar heel vakkundig.Misschien is het wat voor je?
Fijn kan dat zijn zo'n verhelderend gesprekje. Succesquote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Verhelderend oudergesprekje voor jen. Na 3 dagen op rij dat ik de dame mocht komen halen is er dan eindelijk een actieplan. Ik ben benieuwd. Wat is er toch met m'n meis...
Vooral voor jen. Dit is geen doen, voor niemand, maar vooral voor haarzelf niet. Elke dag de klas uit gezet worden. Mensen om haar heen die steeds minder kunnen hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoop dat je snel een werkbare oplossing hebt Tico! Je bent al zo lang aan het modderen met haar nu :-/
Karakter bedoel je? Of gaat er nu gekeken worden of het het bijv aan de scheiding ligt of dat er sprake is van een 'stoornis' (ik geef m'n bek maar een douw, hoor). Als je dit weet of juist hebt uitgesloten, kan er toch juist gerichter (eventueel) behandeld en naar gehandeld worden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Ticootje het volgende:
Luigi, dit speelt al zoveel langer. Vanaf 1,5 roep ik al dat het gedrag niet normaal is. Als je nergens wordt gehoord... Toen heb ik gewoon gezegd, het komt dan wel als ze naar school gaat.
Spring, ik denk dat het geen kwestie van oplossen is. Er zijn nog veel meer dingen aan jen dan alleen het gedrag. Ik noem ff de panische angst voor regen en wind en overgevoelig voor hard geluid. De enorme achterstand in praten.
Ik denk gewoon niet dat het alleen aan ons ligt als opvoeders, maar dat een groot deel gewoon jen is.
Ik roep al zo lang dat er iets met jen is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:16 schreef -Spring het volgende:
[..]
Karakter bedoel je? Of gaat er nu gekeken worden of het het bijv aan de scheiding ligt of dat er sprake is van een 'stoornis' (ik geef m'n bek maar een douw, hoor). Als je dit weet of juist hebt uitgesloten, kan er toch juist gerichter (eventueel) behandeld en naar gehandeld worden?
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:26 schreef -Spring het volgende:
Volgens mij bedoelen we hetzelfde idd.![]()
Hoop dat het een constructief onderzoek en plan gaan worden, Tico!
Die idd. Thanks!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Dat is het onderwater-gedoe van het voormalige wordperfect, volgens mij. ER staat een tekentje van twee streepjes met een zwart bolletje naar links ( een soort op z'n kop muzieknoot) in je balk boven in. Daar kun je het ook uitzetten.
Lastig, dat niet gehoord worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Ticootje het volgende:
Luigi, dit speelt al zoveel langer. Vanaf 1,5 roep ik al dat het gedrag niet normaal is. Als je nergens wordt gehoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |