Goh zo heb ik 't nog nooit bekeken....weer iets geleerd....quote:Op maandag 25 maart 2013 18:29 schreef Individual het volgende:
De lessen uit het vorige topic;
-Er zijn geen kinderen in Noorwegen want die plegen allemaal zelfmoord. (deels doordat de zon er nooit schijnt)
-De UK is ook niet goed voor kinderen want die (meisjes) veranderen in slettebakjes
-Appartementen in Colombia zijn goedkoop, maar in Afrika zijn ze nog goedkoper
-Fokkers hebben overal huizen
-Er is heel wat aan de hand voor meiden
-Aanstaande verhuizing naar Latijns Amerika als er genoeg werk is
-Burgertrutten maken de dienst uit
-Bovenstaande is allemaal waar omdat: Internet
Er is heel wat aan de gang in KAA SC!
Wat voor werkveld dan? Ik weet namelijk helemaal niks van geologie ed af, zoals je al wistquote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef El_Matador het volgende:
Barbie! Kom gewoon naar Colombia man. Zat werk, behoefte aan Nederlands (organisatie!)talent en het land is sterk groeiende. Van midden Amerika ken ik Mexico goed en Panama-stad waar je nog niet zelfgedood gevonden wil worden, onvriendelijke mensen in die gringokolonie.
Er is van alles. Jij zoekt een warme plek, dan is Medellin echt een goeie optie. Denk wel dat je beter je vriendin dan beter niet van je avontuurtjes kan vertellen, maar dat is hier sowieso de cultuur. Heb naast mijn "vriendinnetje" een vaste scharrel en wat losse contactjes.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor werkveld dan? Ik weet namelijk helemaal niks van geologie ed af, zoals je al wist
Beantwoord dit nu mijn vraag over kinderen opvoeden in Columbia?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is van alles. Jij zoekt een warme plek, dan is Medellin echt een goeie optie. Denk wel dat je beter je vriendin dan beter niet van je avontuurtjes kan vertellen, maar dat is hier sowieso de cultuur. Heb naast mijn "vriendinnetje" een vaste scharrel en wat losse contactjes.
Zonder Spaans ben je nergens, maar dat is in Midden-Amerika ook zo. In Mexico spreekt men nog wel Engels, in Colombia is het niveau erg laag.
Dus het onderwijs en de leefomgeving is zoo goed dat je je kind niet op een openbare school zet maar op een prive school.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:14 schreef El_Matador het volgende:
Columbia??
De cultuur hier is erg kindvriendelijk. Zou liever mijn kinderen hier zien opgroeien dan in het harde directe Nederland.
Voor goed onderwijs zoek ik wel een priveschool.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dan plegen ze tenminste weldoordacht zelfmoord
Ben jij de broer van DAM ofzo?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus het onderwijs en de leefomgeving is zoo goed dat je je kind niet op een openbare school zet maar op een prive school.
Ja ja...
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef El_Matador het volgende:
Priveonderwijs is kwalitatief beter, zeker buiten Europa.
Waarom lijkt je een openbare school op Calgary niets?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij de broer van DAM ofzo?
Priveonderwijs is kwalitatief beter, zeker buiten Europa. Je kind op een openbare school zetten in Calgary lijkt me ook niet echt slim, eerlijkgezegd.
Bovendien draag ik (en de zorgvuldig geselecteerde mama) zelf ook graag bij aan de educatie van mijn kinderen, geen zorgen.
Nee moest slechts lachen, en ja, verder heb ik niks te vertellenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je schijnt het er niet mee eens te zijn?
Vertel. Ervaringen met het onderwijs in Z.A.?
¿¿¿quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het geld wat je steekt in de goede opleiding voor je kind had je ook kunnen steken in je droomappartement(zodat je het dan wel misschien WEL kan kopen)
Jij kan ook niet 1 zin uitspreken zonder sarcastisch te reageren he? De que estas sufriendo?quote:Maar ik wens je veel succes toe in de vele goed aangeschreven scholen die Colombia rijk is
Ik ken Canada niet maar de verhalen uit de VS stemmen niet hoopvol. Geen zin om de messen uit de ribben van mijn kleine te moeten peuteren.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Waarom lijkt je een openbare school op Calgary niets?
En ik maak mij geen zorgen hoor.
Iedereen moet doen wat hij of zij goed vind.
Als je daar bang voor bent lijkt me Colombia inderdaad een betere keuzequote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken Canada niet maar de verhalen uit de VS stemmen niet hoopvol. Geen zin om de messen uit de ribben van mijn kleine te moeten peuteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |