Goh zo heb ik 't nog nooit bekeken....weer iets geleerd....quote:Op maandag 25 maart 2013 18:29 schreef Individual het volgende:
De lessen uit het vorige topic;
-Er zijn geen kinderen in Noorwegen want die plegen allemaal zelfmoord. (deels doordat de zon er nooit schijnt)
-De UK is ook niet goed voor kinderen want die (meisjes) veranderen in slettebakjes
-Appartementen in Colombia zijn goedkoop, maar in Afrika zijn ze nog goedkoper
-Fokkers hebben overal huizen
-Er is heel wat aan de hand voor meiden
-Aanstaande verhuizing naar Latijns Amerika als er genoeg werk is
-Burgertrutten maken de dienst uit
-Bovenstaande is allemaal waar omdat: Internet
Er is heel wat aan de gang in KAA SC!
Wat voor werkveld dan? Ik weet namelijk helemaal niks van geologie ed af, zoals je al wistquote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef El_Matador het volgende:
Barbie! Kom gewoon naar Colombia man. Zat werk, behoefte aan Nederlands (organisatie!)talent en het land is sterk groeiende. Van midden Amerika ken ik Mexico goed en Panama-stad waar je nog niet zelfgedood gevonden wil worden, onvriendelijke mensen in die gringokolonie.
Er is van alles. Jij zoekt een warme plek, dan is Medellin echt een goeie optie. Denk wel dat je beter je vriendin dan beter niet van je avontuurtjes kan vertellen, maar dat is hier sowieso de cultuur. Heb naast mijn "vriendinnetje" een vaste scharrel en wat losse contactjes.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor werkveld dan? Ik weet namelijk helemaal niks van geologie ed af, zoals je al wist
Beantwoord dit nu mijn vraag over kinderen opvoeden in Columbia?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is van alles. Jij zoekt een warme plek, dan is Medellin echt een goeie optie. Denk wel dat je beter je vriendin dan beter niet van je avontuurtjes kan vertellen, maar dat is hier sowieso de cultuur. Heb naast mijn "vriendinnetje" een vaste scharrel en wat losse contactjes.
Zonder Spaans ben je nergens, maar dat is in Midden-Amerika ook zo. In Mexico spreekt men nog wel Engels, in Colombia is het niveau erg laag.
Dus het onderwijs en de leefomgeving is zoo goed dat je je kind niet op een openbare school zet maar op een prive school.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:14 schreef El_Matador het volgende:
Columbia??
De cultuur hier is erg kindvriendelijk. Zou liever mijn kinderen hier zien opgroeien dan in het harde directe Nederland.
Voor goed onderwijs zoek ik wel een priveschool.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dan plegen ze tenminste weldoordacht zelfmoord
Ben jij de broer van DAM ofzo?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus het onderwijs en de leefomgeving is zoo goed dat je je kind niet op een openbare school zet maar op een prive school.
Ja ja...
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef El_Matador het volgende:
Priveonderwijs is kwalitatief beter, zeker buiten Europa.
Waarom lijkt je een openbare school op Calgary niets?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij de broer van DAM ofzo?
Priveonderwijs is kwalitatief beter, zeker buiten Europa. Je kind op een openbare school zetten in Calgary lijkt me ook niet echt slim, eerlijkgezegd.
Bovendien draag ik (en de zorgvuldig geselecteerde mama) zelf ook graag bij aan de educatie van mijn kinderen, geen zorgen.
Nee moest slechts lachen, en ja, verder heb ik niks te vertellenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je schijnt het er niet mee eens te zijn?
Vertel. Ervaringen met het onderwijs in Z.A.?
¿¿¿quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het geld wat je steekt in de goede opleiding voor je kind had je ook kunnen steken in je droomappartement(zodat je het dan wel misschien WEL kan kopen)
Jij kan ook niet 1 zin uitspreken zonder sarcastisch te reageren he? De que estas sufriendo?quote:Maar ik wens je veel succes toe in de vele goed aangeschreven scholen die Colombia rijk is
Ik ken Canada niet maar de verhalen uit de VS stemmen niet hoopvol. Geen zin om de messen uit de ribben van mijn kleine te moeten peuteren.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Waarom lijkt je een openbare school op Calgary niets?
En ik maak mij geen zorgen hoor.
Iedereen moet doen wat hij of zij goed vind.
Als je daar bang voor bent lijkt me Colombia inderdaad een betere keuzequote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken Canada niet maar de verhalen uit de VS stemmen niet hoopvol. Geen zin om de messen uit de ribben van mijn kleine te moeten peuteren.
Bang niet. Maar jij projecteert graag het beeld over Colombia van 1992 op het heden. Dat doen kleinburgertruttige NLers vaker, van een KAA'er mag je meer verwachten. Ok, het is DAM, dus eigenlijk ook weer niet...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je daar bang voor bent lijkt me Colombia inderdaad een betere keuze
ebay of colombianwifes.com?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef El_Matador het volgende:
Bovendien selecteer ik mijn aanstaande vooral op moederlijke kwaliteiten, zeker na een fantastische NLse mama als ex.
De tering. Alsof ik dat nodig heb.quote:
Viajero werd op mijn verjaardag bediend door het lieve paisavriendinnetje (ex-kleuterjuf). Indi was er toen niet bij.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef flipsen het volgende:
Ja Indi, vertel ons eens over al die mooie vrouwen die bij El_Matador de deur platlopen?
En zichzelf daarna wellicht van kant maken
Iedere dag wel ja. En ik zeg het zelf ook met enige regelmaat.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef El_Matador het volgende:
Heb jij in Argentinie wel es gehoord; "muchisimas gracias, muy amable"? Hier elke dag.
Dan zal jij wel in een sociaal stukje Spanje wonen, maar hier hoef je dat niet te verwachten. Bij bijv. een willekeurig Spaanse eettent, bestel je wat eten - smijten ze het voor je neus en veel succes ermee. Als je dan nog wat wilt, moet je naar de bar lopen want ze zien je zogenaamd niet. Heb het niet over restaurants, maar meer de standaard Spaanse bar/cafetaria aan de Costa.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Viajero werd op mijn verjaardag bediend door het lieve paisavriendinnetje (ex-kleuterjuf). Indi was er toen niet bij.
Heb jij in Argentinie wel es gehoord; "muchisimas gracias, muy amable"? Hier elke dag.
Mooi, Bariloche wil ik zeker bezoeken. BA vond ik de mensen erg onvriendelijk en koud.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Iedere dag wel ja. En ik zeg het zelf ook met enige regelmaat.
Geen probleem mee, wordt altijd correct behandeltquote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan zal jij wel in een sociaal stukje Spanje wonen, maar hier hoef je dat niet te verwachten. Bij bijv. een willekeurig Spaanse eettent, bestel je wat eten - smijten ze het voor je neus en veel succes ermee. Als je dan nog wat wilt, moet je naar de bar lopen want ze zien je zogenaamd niet. Heb het niet over restaurants, maar meer de standaard Spaanse bar/cafetaria aan de Costa.
Canada = VS???quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken Canada niet maar de verhalen uit de VS stemmen niet hoopvol. Geen zin om de messen uit de ribben van mijn kleine te moeten peuteren.
De Costa is al verpest door de horden mafketels die elk jaar neerstrijken.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan zal jij wel in een sociaal stukje Spanje wonen, maar hier hoef je dat niet te verwachten. Bij bijv. een willekeurig Spaanse eettent, bestel je wat eten - smijten ze het voor je neus en veel succes ermee. Als je dan nog wat wilt, moet je naar de bar lopen want ze zien je zogenaamd niet. Heb het niet over restaurants, maar meer de standaard Spaanse bar/cafetaria aan de Costa.
Heb je nietquote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Canada = VS???
Vreemd wereld beeld heb jij.
Er is hier nauwlijks wat aan de hand.
Als je al een sneeuwbal gooit springen ze hysterisch vermanend op. (dat bevalt mij ook totaal niet hoor....in het ijshockey hier slaan ze elkaar verrot en staan Pa en Moe met kleine kinderen te juichen als de tanden over het veld rollen)
Prive onderwijs is vaak beter.
Dat hadden we ook in Bulgarije WARE HET NIET dat alle mafioso OOK hun kinderen op deze scholen onderbrachten met als gevolg dat er wel eens een autobom gevonden werd bij school.
De "wijken" werd je ook niet vrolijker van want diezelfde Mafioso woonde daar ook en er ging nog wel eens een explosiefje af om te concurrentie uit te schakelen.
Nu KAN ik het verkeerd hebben maar Columbia, en speciaal Medelin, is HET drugsland nummero uno in de wereld.
Dus de kans dat je kind tussen Mafioso kinderen terecht komt is zeer groot.
maar nogmaals: ik kan het totaal verkeerd hebben.
Jij wel hoor, alleen maar de rest van de lokale bevolking hier klaagt erover. Jou dragen ze natuurlijk als enige uitzondering op handen en voeten.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen probleem mee, wordt altijd correct behandelt
Bolivia is het drugsland, maar Colombia een goede tweede. Sowieso wil je niet op de route zitten tussen Colombia/Bolivia en de VS, want overal hebben ze fors toenemende drugscriminaliteit.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Canada = VS???
Vreemd wereld beeld heb jij.
Er is hier nauwlijks wat aan de hand.
Als je al een sneeuwbal gooit springen ze hysterisch vermanend op. (dat bevalt mij ook totaal niet hoor....in het ijshockey hier slaan ze elkaar verrot en staan Pa en Moe met kleine kinderen te juichen als de tanden over het veld rollen)
Prive onderwijs is vaak beter.
Dat hadden we ook in Bulgarije WARE HET NIET dat alle mafioso OOK hun kinderen op deze scholen onderbrachten met als gevolg dat er wel eens een autobom gevonden werd bij school.
De "wijken" werd je ook niet vrolijker van want diezelfde Mafioso woonde daar ook en er ging nog wel eens een explosiefje af om te concurrentie uit te schakelen.
Nu KAN ik het verkeerd hebben maar Columbia, en speciaal Medelin, is HET drugsland nummero uno in de wereld.
Dus de kans dat je kind tussen Mafioso kinderen terecht komt is zeer groot.
maar nogmaals: ik kan het totaal verkeerd hebben.
Klopt, maar de Spanjaarden doen niet echt hun best om het te verbeteren. In het binnenland of Andalucië zijn mensen wel aardig, een schril contrast met Costa Blanca/Brava.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De Costa is al verpest door de horden mafketels die elk jaar neerstrijken.
Binnenland van Spanje is best te pruimen.
Oh zeker. Maar veel daarvan vindt plaats in wijken waar je echt niet komt (ik wel es geweest by the way).quote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Medelin 1700 moorden per jaar
Cali 1600 moorden per jaar
Bogota 1400 moorden per jaar
Waar hebben we het over, daar doet Calgary maar 100 jaar over
P.S. Capital Federal 160
En dat maakt het minder erg of veiliger?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh zeker. Maar veel daarvan vindt plaats in wijken waar je echt niet komt (ik wel es geweest by the way).
Ik laat het voor andere spreken over aan het staatshoofd, ik kan alleen voor mijzelf pratenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef illusions het volgende:
Jij wel hoor, alleen maar de rest van de lokale bevolking hier klaagt erover. Jou dragen ze natuurlijk als enige uitzondering op handen en voeten.
Ben niet bij E_M thuisgeweest, maar bij het uitgaan was het prima iig.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef flipsen het volgende:
Ja Indi, vertel ons eens over al die mooie vrouwen die bij El_Matador de deur platlopen?
En zichzelf daarna wellicht van kant maken
Niet minder erg, wel veiliger. Jij zou toch moeten weten dat in zulke landen het verschil tussen arm en rijk vrij groot is, en dat de rijken niet in de buurtsuper van de krottenwijken hun inkopen doen - m.a.w. dus veel minder in aanraking komen met dat drugswereldje.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh zeker. Maar veel daarvan vindt plaats in wijken waar je echt niet komt (ik wel es geweest by the way).
Jamaar kerel, daar krijg ik toch niet van betaald?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is van alles. Jij zoekt een warme plek, dan is Medellin echt een goeie optie. Denk wel dat je beter je vriendin dan beter niet van je avontuurtjes kan vertellen, maar dat is hier sowieso de cultuur. Heb naast mijn "vriendinnetje" een vaste scharrel en wat losse contactjes.
Zonder Spaans ben je nergens, maar dat is in Midden-Amerika ook zo. In Mexico spreekt men nog wel Engels, in Colombia is het niveau erg laag.
Ok maar ik heb het over het ALGEMENE leefklimaat in een land.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk dat het weinig uitmaakt als je iemand tegen komt in je veilige wijk die onder de paco zit.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Niet minder erg, wel veiliger. Jij zou toch moeten weten dat in zulke landen het verschil tussen arm en rijk vrij groot is, en dat de rijken niet in de buurtsuper van de krottenwijken hun inkopen doen - m.a.w. dus veel minder in aanraking komen met dat drugswereldje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |