2-0 voor NZquote:
Tsk tsk tsk...wat een taal....quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:54 schreef El_Matador het volgende:
Ja, Nederland gaat goed, goals nog niet gezien.
Colombia staat 1-0 achter (het is rust nu).tegen die putos venezolanos, coño.
Ach in de kroeg deden wij niet anders dus ik zal me er wel thuis voelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:05 schreef Iwanius het volgende:
Zuid-Amerikanen hebben nu eenmaal een wat emotionelere manier van praten dan wij "Hollanders" waarbij ook nog vaak een rol speelt de geschiedenis die sommige landen ten opzichte van elkaar hebben.
Dus geheel vreemd is deze manier van praten niet.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:42 schreef El_Matador het volgende:
Zojuist de Staatssecretaris van Olie van Bolivia ontmoet. En door hem en zijn secretaresse bij mijn hotel afgezet. Was een geweldige meeting, een superaardige man en dikke kans op goede zaken hier.
*trots*
Gracias!quote:
Dat zegt men.... maar de enige goede schatting is een Amerikaans rapport zo heb ik mij op een zondagochtend laten vertellen door een shale-gas journalistequote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias!
We hebben het nog even over China gehad. Jullie zitten dik in het schaliegas.
Ja, dat rapport is slechts een eerste schatting. Ik neem de volgende stappen en werk in de eerste fase van de exploratie (zowel conventioneel als non-conventioneel). Modellen bouwen en gebruiken. We hebben al flink wat ervaring in de VS en Alaska, mijn collega's zijn nu bezig met Algerije en Polen en ik ben verantwoordelijk voor Latijns-Amerika, gaat langzaam maar hoopvol.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 03:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat zegt men.... maar de enige goede schatting is een Amerikaans rapport zo heb ik mij op een zondagochtend laten vertellen door een shale-gas journaliste
En dat gas zit vooral in Sichuan; onherbergzaam gebied. Dus daar valt nog wel wat over de te discussieren.
Als jullie China plannen krijgen, let me know
zelfde probleem hier, The Great South Basin zit tjokkerblokker met olie, alleen een beetje diepquote:Op zaterdag 30 maart 2013 03:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat zegt men.... maar de enige goede schatting is een Amerikaans rapport zo heb ik mij op een zondagochtend laten vertellen door een shale-gas journaliste
En dat gas zit vooral in Sichuan; onherbergzaam gebied. Dus daar valt nog wel wat over de te discussieren.
Als jullie China plannen krijgen, let me know
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:38 schreef flipsen het volgende:
Altijd al geweten dat ik een echte trendsetter ben![]()
http://www.lachispa.eu/ar(...)ieuwe-beloofde-land/
Veilig in de bloeiende economie van Argentinië.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:38 schreef flipsen het volgende:
Guam krijgt extra beveiliging vanuit de VS. Schepen, raketten, manschappen. Superveilig.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:16 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral de Noord Koreanen hebben enorm veel belangstelling voor Guam
Voor zover ik weet zijn het meestal hoogopgeleide ingenieurs en architecten enzo die ondanks alles illegaal in Brazilië werken en daarom bijv. ook alleen onder gefingeerde naam in de krant willen. Lijkt me sterk dat je díé trend geset hebt.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:38 schreef flipsen het volgende:
Erg leuk, inderdaad. Ik heb het toevallig gisteren zitten kijken.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:11 schreef flipsen het volgende:
Voor liefhebbers van klassieke muziek een leuke tip: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1335309 over het concertgebouworkest. Voor mij persoonlijk behoorlijk emotioneel, hoef er verder niet op in te gaan maar ik baal er echt ENORM van dat ze het Teatro Colon in Buenos Aires aandoen nét als ik in Europa ben
Nee, natuurlijk niet. In het bekrompen wereldbeeld van DeAbjecteMekkeraar komt dat niet voor...quote:Op donderdag 4 april 2013 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Naast een paar studenten en een verdwaalde rijke Spaanse pensionado gaat er natuurlijk geen Spanjaard naar Ecuador toe.
Die groei moet je gewoon zoeken bij de pak hem beet 600.000 ecuadorianen die een Spaanse pas gescoord hebben in spanje
Als je dat spul voor een habbekrats kunt kopen en naar China kunt verschepen, dan moeten we 'ns gaan pratenquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:47 schreef breaky het volgende:
Wat is er mis met Ecuador? Hier nog 2 hele vriendelijke landbouw studenten uit Ecuador gehad die voor een jaar hier in Luang Prabang op een project zaten.
Hier is het weer eens droog en rokerig. Veel slash and burn rond deze tijd van het jaar en mijn ogen vinden dat niet zo leuk.
Verder kijk ik uit naar mei waar we tijd hebben om er op uit te gaan...
Laotianen zijn niet zo commercieel ingesteld en gaan voor de makkelijkste manier om grond vrij te maken voor bebouwing: In brand steken dus. Bomen worden daarvoor wel gekapt en verkocht natuurlijk. Helaas is veel illegaal houtkap door grotere (staats) bedrijven die daana lokale mensen geld geven om de grond te verbranden en rubberbomen te planten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als je dat spul voor een habbekrats kunt kopen en naar China kunt verschepen, dan moeten we 'ns gaan praten![]()
Chinese boeren zijn te commercieel... Eerst verbranden ze het spul, maar zodra ze doorkregen dat je het ook kunt verkopen schoot de prijs omhoog (tot boven Europese prijzen...)
..en dan woon je nog in het noorden ook waar ze zo trots zijn op hun directheid tov het zuiden..quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Zo waar! Moet ook echt heel erg oppassen zelfben zelfs voor een Nederlandse vrij direct en soms grof, dus dat wordt niet overal in dank afgenomen
Chinezen nooit veel last van gehad, Israeliers hit n miss, Russen 99% miss.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:01 schreef Gaoxing het volgende:
Tssss die hebben nog geen kennis gemaakt met de Russen en de Chinezen. Ik denk dat de Israeliers de top 3 afmaken.
Lol, ik las noorse klootzakkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:26 schreef Barbusse het volgende:
Dan ben ik dus zowel voor werk als toerist alleen de enorm norse klootzakken tegengekomen
Hahaha, neequote:
Niks, autochtone spanjaarden gaan er alleen niet naartoequote:Op vrijdag 5 april 2013 07:47 schreef breaky het volgende:
Wat is er mis met Ecuador? Hier nog 2 hele vriendelijke landbouw studenten uit Ecuador gehad die voor een jaar hier in Luang Prabang op een project zaten.
Hier is het weer eens droog en rokerig. Veel slash and burn rond deze tijd van het jaar en mijn ogen vinden dat niet zo leuk.
Verder kijk ik uit naar mei waar we tijd hebben om er op uit te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |