Nou ik ben me een shit tegen gekomen in ladesquote:Op maandag 25 maart 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
goed bezig
mijn rotzooi staat nog steeds in mn kamer overal verspreid. Ben al een week bezig met opruimen
oh toevallig, iemand raad mij net aan om CMD te volgen in groningen (nadat ik havo heb gehaald) omdat het zo goed/leuk blijkt te zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 18:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Communicatie & Multimedia Design. Alleen het wordt in courses gegeven en elk aspect van de course wordt gegeven door 1 leraar. Dus die weet alles half. En uiteindelijk kunnen we ook alles half
Heb ik het nu verpest, want dat zou ik wel heel tragisch vindenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeg dat dan meteen dan had ik je nog schattig gevonden
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
pizza![]()
gelukkig![]()
![]()
Naar school geweest?
Dankjequote:Op maandag 25 maart 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
TAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEEEEEEERD![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een baan op schipholquote:
Als het daar ook in die courses wordt gegeven zou ik het zelf niet doen. Is wel leuk zo extreem breed, maar daarnaquote:Op maandag 25 maart 2013 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh toevallig, iemand raad mij net aan om CMD te volgen in groningen omdat het zo goed/leuk blijkt te zijn
Op naar groningen dus RJ!
whehe ja ik ookquote:Op maandag 25 maart 2013 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ik ben me een shit tegen gekomen in lades
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje
Heb er echt niet normaal veel zin in
[..]
Nee vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een baan op schiphol.
Onder andere vliegtuigen doorzoeken op drugs en dergelijke
AAH NICEquote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Echt leuk! Ook veel uitdagender dus motiverend.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje
[..]
ik wil het ook niet om die reden dus ( dat het zo breed en commercieel is )quote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het daar ook in die courses wordt gegeven zou ik het zelf niet doen. Is wel leuk zo extreem breed, maar daarna
Samen studio huren dan?
Zijn er al 2 weg hierquote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
whehe ja ik ookgewoon alles in een vuilniszak doen
Maar die staat oo nog steeds op mn kamer
ik zal jou eens bij het afval dumpen XD XDquote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef Trollscience het volgende:
kap eens met al die kutplaatjes in de op te dumpen
Die aap stond er al in, ik vond 'm wel leuk. Jij mag ook wel vertegenwoordigd worden immers.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef Trollscience het volgende:
kap eens met al die kutplaatjes in de op te dumpen
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die aap stond er al in, ik vond 'm wel leuk.
Dat is wel heel veelquote:
doodsbedreiging gerapporteerd bij meldpunt negrofobiequote:Op maandag 25 maart 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zal jou eens bij het afval dumpen XD XD
Luiaard manquote:Op maandag 25 maart 2013 18:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die aap stond er al in, ik vond 'm wel leuk. Jij mag ook wel vertegenwoordigd worden immers.
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 25 maart 2013 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook röntgenapparaten naar naakte meisjes kijken?
ok gr grquote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doodsbedreiging gerapporteerd bij meldpunt negrofobie
quote:En nogmaals, naast minors die je kunt kiezen en het best wel gericht maakt mag je bij deze studie zelf kiezen wat je wilt leren, wat best wel uniek is.
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietgeen behoefte aan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |