of lazerus fappen en dan in slaap vallen en je op je buik draaienquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Hoort bij het leven. Net dat je tijdens het fappen een keer mis schiet met je zaad en het op je muur/bed/zelf komt.
Hoort er gewoon bij
Plakkende deken om je ballenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
of lazerus fappen en dan in slaap vallen en je op je buik draaien
Of m'n oog.quote:Hoort bij het leven. Net dat je tijdens het fappen een keer mis schiet met je zaad en het op je muur/bed/zelf komt.
Hoort er gewoon bij
Ik ga een blacklight meenemen als ik een keer bij jou thuis benquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Hoort bij het leven. Net dat je tijdens het fappen een keer mis schiet met je zaad en het op je muur/bed/zelf komt.
Hoort er gewoon bij
En zo begon een verhaal vol liefde en intriges, passie en woeste seks.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga een blacklight meenemen als ik een keer bij jou thuis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
En zo begon een verhaal vol liefde en intriges, passie en woeste seks.
Ja precies.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tering, dat is een goede vraag in je spoiler. Ik vond het sowieso rare opmerkingen. Als ik een kale kut zie denk ik ook niet aan een kleutermeisje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof mij, gewoon eerst in bad gaan, dan conditioner erop doen en je kan zo lomp zijn met scheren als je wilt, zelfs bij je balzak.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja damn, de schacht kaalscheren lijkt me helemaal kut. Ik wil daar echt niks scherps in de buurt hebben.Ik ben veel te impulsief soms om mezelf daarmee te vertrouwen. Ik zou ook geen kapper mogen worden, echt niet.
Wat me wel irriteert zijn haren die losraken en dan door mijn boxer heen reizen om tussen m'n eikel en m'n voorhuid te eindigen.Maarja.. ben er gisteren 100x overheen gegaan om het helemaal kaal te krijgen, dus nu is het best logisch dat het geirriteerd is eigenlijk.
Maar die conditioner erop, soms de 'pinch&roll' techniek en de jeuk is weg!
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
MOET IK NOU GODVERDOMME OOK MIJN ARMEN AL GAAN SCHEREN?!Armhaar vind ik ook te ver gaan, hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Mag ik jou dat ALSJEBLIEFT zien doen? Je vertelt het zo geilquote:Op maandag 25 maart 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon op je hurken gaan zitten en je spleet spreiden en er voorzichtig langs heen gaan, jeweet
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mag ik jou dat ALSJEBLIEFT zien doen? Je vertelt het zo geil
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mag ik jou dat ALSJEBLIEFT zien doen? Je vertelt het zo geil
Pics. Dan eventueel applaus.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:27 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb net een ziekelijk goeie gedraaid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Applausje voor mij eerste goed gelukte?
Geen pics gemaakt, wist niet dat hij goed was voordat ik m opstak. Dacht eerst dat alles eruit zou waaien...quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Geen pics gemaakt, wist niet dat hij goed was voordat ik m opstak. Dacht eerst dat alles eruit zou waaien...
Ik heb dat ook een beetjequote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Studeur het volgende:
Heb echt een schijthumeur vandaag. Loop echt op alles te godveren en te kankeren. Nergens zin in en ik haat alles op dit moment.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Studeur het volgende:
Heb echt een schijthumeur vandaag. Loop echt op alles te godveren en te kankeren. Nergens zin in en ik haat alles op dit moment.
[ afbeelding ]
one love, zal ik een verhaal voor je schrijven om je dag weer goed te maken?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
Belastingquote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef Studeur het volgende:
Mensen die je niet kent die je toevoegen op facebook
Klein pluspuntje vandaag: een 6 voor mn tentamen belastingrecht gehaald
Geen idee ik heb echt een pesthekel aan alles gewoonquote:
graag als je wiltquote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
one love, zal ik een verhaal voor je schrijven om je dag weer goed te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |