Zelfs dat niet eens. Behalve een keertje in de Algarve dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:34 schreef OProg het volgende:
Er heeft tot dit jaar met name bij Porte nooit iets ingezeten dat echt wonderlijk was. Iemand die op een goede dag met de beteren mee kan bergop
Het blijft wat koud met eind van de week weer een lichte kans op sneeuw, dus je weet het nooit.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:57 schreef rubbereend het volgende:
zo nu zijn we van de sneeuw icm koersen af?
Naja, als je echt geen berg opkomt je ook nooit 7e in de Giro kan worden. En met 'de beteren' doel ik dan op de eerste 25. Dat ging dan nog net.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens. Behalve een keertje in de Algarve dan.
Dat was puur vanwege een ontsnapping en zijn tijdrijden. In de bergritten werd ie aan alle kanten voorbij gereden, ook door een Mollema bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Naja, als je echt geen berg opkomt je ook nooit 7e in de Giro kan worden.
Mja, okay.quote:En met 'de beteren' doel ik dan op de eerste 25. Dat ging dan nog net.
Dat zei ik eerder ook al. Hij had ook de mazzel van die ontsnapping waar hij in zat.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat was puur vanwege een ontsnapping en zijn tijdrijden. In de bergritten werd ie aan alle kanten voorbij gereden, ook door een Mollema bijvoorbeeld.
Hij eindigde in nog wel een paar bergetappes net top-20. En ja het was zijn eerste jaar bij de profs. Maar hij gaat van aanklamper en losser in 2010 naar iemand die anderen, waar hij in 2010 duidelijk achter eindigde bergop, echt compleet belachelijk maakt. Dat verschil is zo wonderbaarlijk, dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef Chiappucci het volgende:
Porte eindigde in bijv. de klimtijdrit naar Plan de Corones gewoon top 20 hoor.
Een seconde voor Yuri Trofimov, op dat niveau klom hij ongeveer die Giro. Ik zie Trofimov Van Garderen en Mollema nog niet op het buitenblad voorbij vliegen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef Chiappucci het volgende:
En dat is dan nog een rus, dus per definitie verdachtquote:Op maandag 25 maart 2013 18:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een seconde voor Yuri Trofimov, op dat niveau klom hij ongeveer die Giro. Ik zie Trofimov Van Garderen en Mollema nog niet op het buitenblad voorbij vliegen.
Ik wel. Moet hij zorgen voor een contract bij Sky.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een seconde voor Yuri Trofimov, op dat niveau klom hij ongeveer die Giro. Ik zie Trofimov Van Garderen en Mollema nog niet op het buitenblad voorbij vliegen.
En hij heeft bij Saxo de rest van dat jaar en het jaar daarop ook nog eens totaal niets laten zien bergop.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij eindigde in nog wel een paar bergetappes net top-20. En ja het was zijn eerste jaar bij de profs. Maar hij gaat van aanklamper en losser in 2010 naar iemand die anderen, waar hij in 2010 duidelijk achter eindigde bergop, echt compleet belachelijk maakt. Dat verschil is zo wonderbaarlijk, dat kan gewoon niet.
Kan Gesink niet bij Sky gaan rijden?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik wel. Moet hij zorgen voor een contract bij Sky.
Ruijgh eindigde in de Tour van 2011 ook een paar keer mooi in de toptwintig. Als die opeens ook iedereen gaat voorbijstuiven, vinden we het ook niet normaal.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef Chiappucci het volgende:
Ze hebben Dombrowski ook alquote:Op maandag 25 maart 2013 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan Gesink niet bij Sky gaan rijden?
Zelfde geldt voor Boswell, ook een flink klimtalent.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ze hebben Dombrowski ook al
(Die vooralsnog voor geen meter vooruit komt overigens, je zou toch verwachten dat die ook profiteert van die revolutionaire trainingsmethodes)
Dat is toch helemaal de discussie niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:00 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ruijgh eindigde in de Tour van 2011 ook een paar keer mooi in de toptwintig. Als die opeens ook iedereen gaat voorbijstuiven, vinden we het ook niet normaal.
Idd. De progressie van Wiggins is bijzonder. Jarenlang in grote rondes ergens tussen de 120e en 140e plek eindigen, als 'ie al uitreed. En dan opeens podium in de tour. Ja, hoor, volkomen normaalquote:Op maandag 25 maart 2013 19:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal de discussie niet?
Nee, natuurlijk is dit niet normaal. Maar we moeten ook weer niet doen alsof Porte in de buurt van de rode lantaarn reed.
Wiggins, die kwam in de Giro van 2008 wel een heel eind. 134 van de 141. En een jaar daarop vlammen in de tour.
Maar die progressie begon niet bij Sky, maar bij Garmin.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. De progressie van Wiggins is bijzonder. Jarenlang in grote rondes ergens tussen de 120e en 140e plek eindigen, als 'ie al uitreed. En dan opeens podium in de tour. Ja, hoor, volkomen normaalDat is nog verdachter dan de progressie van Armstrong, Indurain en Riis bij elkaar.
Oh, dan is het wel normaal?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar die progressie begon niet bij Sky, maar bij Garmin.
Wiggins wilde ik nog wel geloven, tot de Planche des Belles Filles vorig jaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. De progressie van Wiggins is bijzonder. Jarenlang in grote rondes ergens tussen de 120e en 140e plek eindigen, als 'ie al uitreed. En dan opeens podium in de tour. Ja, hoor, volkomen normaalDat is nog verdachter dan de progressie van Armstrong, Indurain en Riis bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |