ja maar toen ik het vroeg vrat ik een appel!quote:
dat is mijn ervaring ook..quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je een MacBook hebt, zal hij waarschijnlijk minder gaan bevallen. Ik denk dat je dan uiteindelijk toch eerder je MacBook erbij zal gaan pakken.
Late reactie:quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ik in de vs ga kopen zal het elders vast niet goedkoper zijn denk je wel?
Is de iPhone4 overigens nog te koop en zijn daar eventuele problemen met de unlocked versie?
Niet als je die CDMA versie koopt volgens mij. Zou er voor de zekerheid nog wel even op Googelen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij de iPhone 5 hoef je dus niet bang te zijn dat je er een koopt die niet te gebruiken is in Nederland?(of Argentinië)
Dat werkt in prima in Chrome. Bedoel je voor op Safari?quote:Op zondag 7 april 2013 17:06 schreef OverRated het volgende:
Hoe doe je een soort van tab tab enter op FOK!, om snel een post te plaatsen?
Ja in Safari idd. Edit: in Chrome werkt het idd wel. Wat is deze?quote:Op zondag 7 april 2013 19:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat werkt in prima in Chrome. Bedoel je voor op Safari?
Ik snap het ook niet. Ik vind het gebrek aan tab tab enter een goede reden voor mezelf om niet op Safari te FOK!kenquote:Op zondag 7 april 2013 19:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja in Safari idd. Edit: in Chrome werkt het idd wel. Wat is deze?
Is wel erg irritant. Maar ik heb op al m'n andere apparaten ook Safari, dus vind het wel fijn qua synchronisatie/iCloud tabs en zo.quote:Op zondag 7 april 2013 19:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik vind het gebrek aan tab tab enter een goede reden voor mezelf om niet op Safari te FOK!ken.
Duurt nog effe maar het blijft wel irritant dat unlocked niet echt unlocked betekent.quote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Niet als je die CDMA versie koopt volgens mij. Zou er voor de zekerheid nog wel even op Googelen.
Werkt prima in Safari. Druk eens op control+F7 en probeer het nog eens.quote:Op zondag 7 april 2013 19:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja in Safari idd. Edit: in Chrome werkt het idd wel. Wat is deze?
ctrl+alt+squote:Op zondag 7 april 2013 17:06 schreef OverRated het volgende:
Hoe doe je een soort van tab tab enter op FOK!, om snel een post te plaatsen?
Het werktquote:
ikkuhquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand nog meer last van iMessage problemen?
Ik heb een soort kras/barst in mn iPhone nu ook, kutzooiquote:
APR's vervangen (voor zover ik weet) geen onderdelen van een iPhone, hooguit sturen ze 'm op naar de technische dienst, als ze dat al doen en krijg je een vervangend exemplaar, met dus de kosten die ongeveer gelijk zijn aan een nieuwe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef AppleOcean het volgende:
Hij lag op een stoel, daar wilde ik op gaan zitten dus schoof de stoel van tafel en klats daar ging hij. Had wel iets sterker verwacht, maarja. Dat gebeurt als je hem gebruikt, als ik dat niet wil had ik hem in een kluis moeten leggen. * neemt natuurlijk niet weg dat het jammer is*
Ik laat hem niet vervangen tenzij de amac dat goedkoop kan of dat het scherm er echt afligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |