Ja en is hij ook fijn om bijv. een PPT door te nemen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Aantekeningen op je iPhone? No way. Ik heb vrede met mijn iPad mini als notitieblok
Stukje persoonlijke voorkeur, grote ipad werkt natuurlijk wel iets beter qua typen maar is op de mini ook prima te doen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iPad mini is prima te gebruiken daarvoor, maar de grote iPad zal natuurlijk fijner werken
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja en is hij ook fijn om bijv. een PPT door te nemen?
Als jij het niet doet, wil ik hem welquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:04 schreef Blistering het volgende:
Oeh, ik kan een Late 2010 27'' iMac krijgen met i7 2.8GHz/8gigram/1TB hdd voor 600 euroWel heel tempting zeg
Exact wat ik zei dusquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Stukje persoonlijke voorkeur, grote ipad werkt natuurlijk wel iets beter qua typen maar is op de mini ook prima te doen.
Maakt niet uit. Je kunt SPSS bestanden van Windows gewoon openen op Mac en andersom. Qua lay-out zit er ook vrijwel geen verschil in.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik mag de komende weken met SPSS aan de gang. Nu moet ik op de uni in Windows werken en heb ik thuis de keuze tussen Windows en OS X. Ik kan zowel SPSS 20 voor Windows als SPSS 21 voor Mac voordelig via Surfspot kopen.
Ik werk liever gewoon in OS X thuis, maar in hoeverre zal het vervelend zijn om met de verschillende versies te moeten werken? Verschillen ze erg, of lijken ze juist erg op elkaar (interface e.d.)?
Ik heb totaal geen ervaring met SPSS, dus ik heb zelf geen flauw idee.
Heb SPSS gewoon in Mac gebruikt, die koleredingen op de uni werken toch nooit fatsoenlijk. SPSS al helemaal niet bij onsquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik mag de komende weken met SPSS aan de gang. Nu moet ik op de uni in Windows werken en heb ik thuis de keuze tussen Windows en OS X. Ik kan zowel SPSS 20 voor Windows als SPSS 21 voor Mac voordelig via Surfspot kopen.
Ik werk liever gewoon in OS X thuis, maar in hoeverre zal het vervelend zijn om met de verschillende versies te moeten werken? Verschillen ze erg, of lijken ze juist erg op elkaar (interface e.d.)?
Ik heb totaal geen ervaring met SPSS, dus ik heb zelf geen flauw idee.
Ok, OS X versie maar besteld. Dank je.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:54 schreef Operc het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je kunt SPSS bestanden van Windows gewoon openen op Mac en andersom. Qua lay-out zit er ook vrijwel geen verschil in.
Je vraagt ons of het handiger is om geld opzij te leggen of om er een iPad van te kopen?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb SPSS gewoon in Mac gebruikt, die koleredingen op de uni werken toch nooit fatsoenlijk. SPSS al helemaal niet bij ons![]()
EDIT
First world problems... heb net mijn loon binnen, eigenlijk heb ik nu ook budget voor 'n 32GB iPad. Weet echter niet of ik dat nodig ga hebben, dus wat vinden jullie? Is het handiger/belangrijker om het maar achter de hand te hebben?
Nee, om geheugen wat ik misschien nodig kan hebben te kopen of een smart cover (welke ik nog altijd bij kan kopen...).quote:Op woensdag 3 april 2013 17:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je vraagt ons of het handiger is om geld opzij te leggen of om er een iPad van te kopen?
Als jij hem niet koopt, dan koop ik hem wel. 4 gb vervangen voor 16gbquote:Op woensdag 3 april 2013 20:42 schreef Blistering het volgende:
Hmm, blijkbaar komt de iMac die ik kan overnemen niet uit 2010 maar uit 2009. Nouja, alsnog lijkt het mij wel een redelijk deal. 27'', 2.8 GHz i7, 4gig ram & 1TB HDD. Moet 600 euro kosten. Wat zeggen de Apple experts hier ervan?
Denk dat ik die 4gig dan even ga upgraden naar 8gig voor zover dat mogelijk is.
Apple blijft altijd doorontwikkelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, om geheugen wat ik misschien nodig kan hebben te kopen of een smart cover (welke ik nog altijd bij kan kopen...).
Maar heb mijn keuze inmiddels al gemaakt: 32GB. Echter zijn er nu weer nieuwe geruchten over een iPad 5 in april dus ik kan alweer wachten
Maar toch verdomme niet drie keer in een jaar?!quote:Op woensdag 3 april 2013 21:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Apple blijft altijd doorontwikkelen.
Waarom zou je wachten omdat er geruchten zijn? Als je nu een iPad koopt gaat die gewoon lang mee toch? Een iPad 2 kopen is misschien niet heel handig, maar verder zie ik niet waarom je wacht tot je straks het nieuwste van het nieuwste hebt. Dat heb je nu ook als je er een koopt. En misschien komt er na de volgende binnen 6 maanden wel wéér een nieuwe.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, om geheugen wat ik misschien nodig kan hebben te kopen of een smart cover (welke ik nog altijd bij kan kopen...).
Maar heb mijn keuze inmiddels al gemaakt: 32GB. Echter zijn er nu weer nieuwe geruchten over een iPad 5 in april dus ik kan alweer wachten
Nja, heb je 100% gelijk in. Alleen vind ik het nieuwe design en de dual speakers ook wel een pluspunt, eventueel wordt 'ie wat sneller.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Waarom zou je wachten omdat er geruchten zijn? Als je nu een iPad koopt gaat die gewoon lang mee toch? Een iPad 2 kopen is misschien niet heel handig, maar verder zie ik niet waarom je wacht tot je straks het nieuwste van het nieuwste hebt. Dat heb je nu ook als je er een koopt. En misschien komt er na de volgende binnen 6 maanden wel wéér een nieuwe.
Kapotte scherm-dicht-sensor? http://www.mac-forums.com(...)then-goes-sleep.htmlquote:Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef ook_gek het volgende:
Help!
Ik heb een macbook hier van mijn zusje staan. Het is een A1342 uit 2010. De adapter blijft vaak op oranje staan en als ik de laptop opstart krijg ik netjes het grijze scherm en dan er na springt die direct in stand-by mode, of nou ja dat geeft het lampje aan![]()
Sinds 2 dagen brand het groene lampje weer netjes en normaal, maar nog altijd geen beeld na het grijze scherm. Ook als ik van de orginele cd boot krijg ik zwart scherm na het grijze scherm helaas. Dus dat heeft ook geen oplossing geboden.
Kan het zijn dat de accu dwars aan het doen is gezien deze eerder wat vreemd gedrag vertoonde. Of zal de HDD defect zijn?
Iemand een idee?
update, ik heb beeld op een extern scherm! Dus grote kans dat het inderdaad de sensor is. Back light fuse zal het niet zijn omdat hij wel het grijze scherm geeft. Maandag eens op mijn werk openmaken en het 1 en ander uitproberen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Kapotte scherm-dicht-sensor? http://www.mac-forums.com(...)then-goes-sleep.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |