Waarschijnlijk wordt dat annuleren en opnieuw bestellen. Maar als je ze belt kunnen ze het misschien wel veranderen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je overigens de bestelling nog aanpassen?
Inscriptie is ook op de achterkant geloof ik? Dus met een smartcase zie je er niet heel veel van.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vorige had ik 3 jaar, echt interesse om te verkopen heb ik niet.
Maar goed inscriptie is alleen voor de 'heb' dus en er zitten meer nadelen dan voordelen aan?
Blergh, al die felle kleurtjesquote:Op zondag 21 april 2013 11:57 schreef Operc het volgende:
[..]
Inscriptie is ook op de achterkant geloof ik? Dus met een smartcase zie je er niet heel veel van.
Ikzelf vind een smartcase erg prettig, alles goed beschermd enzo, maar ik weet niet of je die bedoelde met 'beschermhoes'.
Ik wil grijs nou niet bepaald fel noemen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Blergh, al die felle kleurtjes
Dit is het accessoire voor de iPad
[ afbeelding ]
Ja unibodyquote:Op zondag 21 april 2013 14:07 schreef gohan16 het volgende:
Is het een unibody model? Dan wel, anders misschien.
Zoek het typenummer op van oude modellen en ga vervolgens naar de BCC en Media Markt. Zij kunnen zien of ze nog oude modellen in bepaalde panden hebben laten liggen die ze daar dan kunnen bestellen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan misschien een goedkope ongebruikte MacBook Pro 2.2ghz Duo Core op de kop tikken. Werkt die nog goed met de laatste Mac OSX?
Nee ik heb die MacBook hiervoor mij staan, ik gebruik hem op dit moment ook. Vroeg me gewoon af of hier ook de laatste Mac OSX goed op draait.quote:Op zondag 21 april 2013 14:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoek het typenummer op van oude modellen en ga vervolgens naar de BCC en Media Markt. Zij kunnen zien of ze nog oude modellen in bepaalde panden hebben laten liggen die ze daar dan kunnen bestellen.
Heb ik toentertijd ook gedaan. Heb op die manier een Late 2010 11,6" MacBook Air voor ¤719,10 op de kop getikt. Daar lag de doos van stof te happen in een BCC filiaal waar ze helemaal vergeten waren dat ze nog een oud model hadden liggen.
Ook al is het een unibody, er zit toch verschil in de oudere en nieuwere wat betreft functionaliteit (als je dat onder 'goed werken' schaart. Zo heb je minstens een 2011 model nodig als je gebruik wil maken van AirPlay e.d.quote:Op zondag 21 april 2013 14:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik heb die MacBook hiervoor mij staan, ik gebruik hem op dit moment ook. Vroeg me gewoon af of hier ook de laatste Mac OSX goed op draait.
Oh wacht, ik lees niet goed.quote:Op zondag 21 april 2013 14:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik heb die MacBook hiervoor mij staan, ik gebruik hem op dit moment ook. Vroeg me gewoon af of hier ook de laatste Mac OSX goed op draait.
Nu maakt een SSD al een groter verschil dan een snellere kloksnelheid, dus je kunt een MBP met HDD niet 1:1 vergelijken met een MBAquote:Op zondag 21 april 2013 14:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh wacht, ik lees niet goed.![]()
Ik draai OSX ML op een MacBook Air Intel Core2 Duo U9400 processor en dat draait heel goed.
Voor gebruik van programma's en internet, doet de SSD anders vrijwel niets. Dat is grotendeels processorkracht en dat gaat nog heel goed.quote:Op zondag 21 april 2013 14:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nu maakt een SSD al een groter verschil dan een snellere kloksnelheid, dus je kunt een MBP met HDD niet 1:1 vergelijken met een MBA
Mid 2009 is dit modelquote:Op zondag 21 april 2013 14:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ook al is het een unibody, er zit toch verschil in de oudere en nieuwere wat betreft functionaliteit (als je dat onder 'goed werken' schaart. Zo heb je minstens een 2011 model nodig als je gebruik wil maken van AirPlay e.d.
Ik heb een 2 GHz Macbook van zo'n beetje dezelfde periode denk ik. Heb er de laatste software op draaien en dat gaat prima. Heb wel het geheugen vergroot van 2 naar 8 Gb, want 2 was echt te weinig.quote:Op zondag 21 april 2013 14:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als ik hem ga kopen doe ik dat ook en er een SSD of iets in zettenquote:Op zondag 21 april 2013 15:01 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb een 2 GHz Macbook van zo'n beetje dezelfde periode denk ik. Heb er de laatste software op draaien en dat gaat prima. Heb wel het geheugen vergroot van 2 naar 8 Gb, want 2 was echt te weinig.
Websites maken, verslagen typen (Gelukkig heb ik een prachtig toetsenbord dat precies op het mac toetsenbord kan staan) en beetje Illustrator en Photoshop. Maar ik heb hiernaast nog gewoon een Windows Laptop met 500GB HDD en i7 dus in principe kan hier gewoon een 64GB of 128GB SSD in.quote:Op zondag 21 april 2013 15:07 schreef Viezze het volgende:
Wat wil je er mee doen? We hebben hier al eerder discussie over wel/niet SSD gevoerd, maar ik vind het een beetje zonde. Ik doe er dan ook niet veel meer mee dan internetten, Excel en Word.
dat voerquote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Websites maken, verslagen typen (Gelukkig heb ik een prachtig toetsenbord dat precies op het mac toetsenbord kan staan) en beetje Illustrator en Photoshop. Maar ik heb hiernaast nog gewoon een Windows Laptop met 500GB HDD en i7 dus in principe kan hier gewoon een 64GB of 128GB SSD in.
Dit idee, maar dan met unibody.
[ afbeelding ]
Werk jij nog op een oude iBook/MacBook? met ditto OS? (wit) en wat een apart toetsenbord is dat.quote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Websites maken, verslagen typen (Gelukkig heb ik een prachtig toetsenbord dat precies op het mac toetsenbord kan staan) en beetje Illustrator en Photoshop. Maar ik heb hiernaast nog gewoon een Windows Laptop met 500GB HDD en i7 dus in principe kan hier gewoon een 64GB of 128GB SSD in.
Dit idee, maar dan met unibody.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |