Zou betalen om haar niet aan te hoeven raken.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net alsof jij niet slaafs aan die titties zou sabbelen als ze het je vroeg.
Wat is jouw favoriete nummer van Nicki Minajquote:Op maandag 25 maart 2013 23:04 schreef Allure_ het volgende:
Daddy's girl wohohooowww swag swag daddy's girllllll
Itty bitty piggyquote:Op maandag 25 maart 2013 23:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Nicki Minaj?
lol myne gwn starships en haar verse op Give Me All Your Luvin' :$quote:
Waarom maakt 2chainz nog wél nieuwe nummers. Die hond kruipt ook op ieder uitgebracht nummerquote:Op maandag 25 maart 2013 23:09 schreef aight1 het volgende:
waarom heeft EliZe geen nieuwe nummers meer
quote:
Iedereen is nog SHOOK door de wijze waarop Panzer werd afgewezen door Chloroform.quote:
lol werd hij ooit niét afgewezen danquote:Op maandag 25 maart 2013 23:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Iedereen is nog SHOOK door de wijze waarop Panzer werd afgewezen door Chloroform.
Is dit een dreigementquote:Op maandag 25 maart 2013 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Je zou maar wakker worden en Chloro is ineens een man geworden.
Dan zou ik je sowieso doen. Full homo.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Je zou maar wakker worden en Chloro is ineens een man geworden.
Playrape veranderen tot full on rapequote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
Ik kan het nog steeds niet bevatten jongens.
Mijn handboek zegt niets hierover.
Dit is srs de eerste afwijzing sinds ik-weet-niet-wanneer.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol werd hij ooit niét afgewezen dan
ok bby bel me xxquote:Op maandag 25 maart 2013 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is srs de eerste afwijzing sinds ik-weet-niet-wanneer.
Stilletjes hoopte ik er echt wat van te kunnen maken.Niet dat ik weet hoe Chloroform eruit ziet, maar toch, ik heb bijna mijn halve strategie op haar afgewerkt, zonder succes. Ze is echt een hele speciale en bijzondere vrouw.
Ik verdien haar niet.
Ik ga terug naar het gras voor de gym om te trainen en kom dan sterker terug. See ya.
Was ook best mooiquote:Op maandag 25 maart 2013 23:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Iedereen is nog SHOOK door de wijze waarop Panzer werd afgewezen door Chloroform.
Hardop gelachen en tevens nat geworden.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze is echt een hele speciale en bijzondere vrouw.Ik verdien haar niet.
Pics van het slijmspoor in je slipje?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hardop gelachen en tevens nat geworden.
Thanks voor het reminden, had het anders gemist. Zoals Arnold zei: "I'll be back", aldus Panzer.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je weleens het slipje van je nicht in de badkamer gezien met een vlek erin en hier vervolgens aan geroken?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Pics van het slijmspoor in je slipje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |