Omdat het iets is dat pas maandag gebeurt. Misschien kan het zonder, maar liever 1 teveel dan 1 te weinig.quote:
Klopt, die periode van vreemd gaan dat is iets typisch van de schrijvers die soms even 'een andere kant' van een personage willen laten zien, gelukkig hebben ze hem niet laten ontsporen.quote:Anton en Bianca zijn een goed stel. Periode dat hij vreemdging was niks maar nu heeft hij al mijn sympathie terug. Anton doet mij aan Robert denken.
Ik was inderdaad ook blij dat Bianca en hij niet uit elkaar gingen. De Bouwhuisjes (zonder Tim!) zijn echt mijn favoriete personages nu. Jammer van Sjoerd maar ik hoop dat het van korte duur is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat het iets is dat pas maandag gebeurt. Misschien kan het zonder, maar liever 1 teveel dan 1 te weinig.
[..]
Klopt, die periode van vreemd gaan dat is iets typisch van de schrijvers die soms even 'een andere kant' van een personage willen laten zien, gelukkig hebben ze hem niet laten ontsporen.
Ik vind Tim ook niet echt een leuk personage.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen.... Edwin vervangen voor Tim was totaal niet nodig geweest....
Deze oude zuurpruim is anders best benieuwd, naar wat jij van gtst van afgelopen week vond?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef solea het volgende:
[..]
Dit! Erg irritant om constant te lezen hoe alles zoveel beter was. Af en toe een opmerking okay maar hele epistels worden toch quite boring en voorspelbaar. Helaas mag je hier dan je mening niet ventileren en word je weg gebonjourd wat me overigens een beetje doet denken aan bejaarden bij de plaatselijke bingo club die geen nieuwe spelers dulden:p stelletje ouwe zuurpruimen.
Laten gaan joh, we lieten allang weer zien hoe het wel moet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Deze oude zuurpruim is anders best benieuwd, naar wat jij van gtst van afgelopen week vond?
Want ik heb jou mening over het huidige gtst, hier volgens mij ook nog nooit gelezen!
Dat is waar ja!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laten gaan joh, we lieten allang weer zien hoe het wel moet.
beste toffe acteur maar hij doet niks dat personage.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen.... Edwin vervangen voor Tim was totaal niet nodig geweest....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach deze oude zuurpruimen vinden dat wij...die de huidige gtst geweldig vinden, op de forum van live gtst moeten posten....maar als ik gtst kijk, dan ben ik niet op de pc bezigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef solea het volgende:
[..]
Dit! Erg irritant om constant te lezen hoe alles zoveel beter was. Af en toe een opmerking okay maar hele epistels worden toch quite boring en voorspelbaar. Helaas mag je hier dan je mening niet ventileren en word je weg gebonjourd wat me overigens een beetje doet denken aan bejaarden bij de plaatselijke bingo club die geen nieuwe spelers dulden:p stelletje ouwe zuurpruimen.
tja. zo kan je het ook zeggen...of het is jullie 'macht' (voor zover die je hebt...niet dus) laten geldenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laten gaan joh, we lieten allang weer zien hoe het wel moet.
de huidige gtst is geweldigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Deze oude zuurpruim is anders best benieuwd, naar wat jij van gtst van afgelopen week vond?
Want ik heb jou mening over het huidige gtst, hier volgens mij ook nog nooit gelezen!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ik nu weer lees op Mediacourant:
[..]______________________________
Bij Ferry wil ik dat helemaal niet weten..quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
“Er zit nog het een en ander in de pijpleiding
ik vind anton eigenlijk beter dan robertquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom een spoiler?![]()
Anton en Bianca zijn een goed stel. Periode dat hij vreemdging was niks maar nu heeft hij al mijn sympathie terug. Anton doet mij aan Robert denken.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:23 schreef Devil010 het volgende:
[..]
[..]
Bij Ferry wil ik dat helemaal niet weten..
Jawel nu moet je zoeken op Goede tijden inplaats van gtst.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel nu moet je zoeken op Goede tijden inplaats van gtst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:58 schreef Frey het volgende:
[..]EchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
bij mij doet ie het niet!!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel nu moet je zoeken op Goede tijden inplaats van gtst.
Ja want als er niet gedaan wordt wat 2 mensen willen dan zijn wij gecorrumpeerd door macht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:50 schreef Estherdv het volgende:
[..]
tja. zo kan je het ook zeggen...of het is jullie 'macht' (voor zover die je hebt...niet dus) laten gelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |