ik heb ze gezien in maasjequote:
ik ga geen taxi bestellen a ¤50quote:Op maandag 25 maart 2013 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wie gaat er dan ook met de trein
ik denk niet dat mijn frans kwaliteiten toereikend zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 02:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
als je een echte baas bent ga je in charleroi wonen
Ik ga Kendrick eens even bekijken op Lowlandsquote:Op maandag 25 maart 2013 02:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
natuurlijk, alsof ik ineens geen topvent meer zou zijn
nooit geweestquote:Op maandag 25 maart 2013 02:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
natuurlijk, alsof ik ineens geen topvent meer zou zijn
Niet doen. Er zit een monster onder je bed.quote:Op maandag 25 maart 2013 02:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
mijn afscheidscadeau aan jullie, ik ga slapen ofzo
Terechtequote:Op maandag 25 maart 2013 02:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
mijn afscheidscadeau aan jullie, ik ga slapen ofzo
htrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik heb hem maar een keer gehoord volgens mij vind ik het niet zo leukquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze bagger al meegekregen, KB?
Toch wel sympathiek.quote:ING zet verstandelijk gehandicapten in als bestuurders
Het besturen van een bank wordt een klus voor de sociale werkvoorziening. De Nederlandsche Bank maakte bekend dat in de Raad van Bestuur van meerdere Nederlandse banken deeltijdplaatsen vrijkomen voor honderd verstandelijk gehandicapten.
“Een onderdeel van het sociaal beleid van banken is het creëren van arbeidsplaatsen voor medewerkers met afstand tot de arbeidsmarkt, zowel aan de boven- als onderkant. Bestuurders gaan zich al snel vervelen met dit werk, maar deze mensen staan iedere dag blij voor de deur’, zegt ING-woordvoerder Rob van Gunder.
Uit een experiment met een aantal gehandicapten in verschillende functies bij de ING, blijkt dat een aansturende functie het minste kwaliteitsverlies oplevert. “Als het gaat om de topfuncties, merk je het verschil met gelouterde topbankiers eigenlijk nauwelijks. Deze mensen draaien moeiteloos mee, komen telkens met nieuwe strategische inzichten en laten zo een frisse wind waaien tijdens vergaderingen”, beaamt Van Gunder.
Voor de bank spelen er geen financiële motieven: “Het gaat bij ons echt om de mensen, die moeten weer aan het werk. En het is ook zeker niet zo dat die mensen hier voor een Wajong-uitkering komen besturen.”
wats dezen, rustig aanquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Betekent dit iets? Lijkt net alsof het een hoopje willekeurige letters zijn.
leeell spreekt inmiddels ook al liblibquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha. Oké, jij bent mijn nieuwe Google Translate.
Wat is liblib ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
leeell spreekt inmiddels ook al liblib
nee joh, maar nu moeten we gaan slapen, want morgen weer vroeg naar de moskee om te bidden groeten van je nieuwe moslimvriendjes dag dagquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen Nederlands meer voor jullie twee?
bid ze!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee joh, maar nu moeten we gaan slapen, want morgen weer vroeg naar de moskee om te bidden groeten van je nieuwe moslimvriendjes dag dag
jij mag toch nooit in die dingen gezien je lengtequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap dat gegil nooit. Dat is nog wel de laatste neiging die ik heb.
het is cijfer van eerste echte groepsproject van dit tweede semester, ben gewoon benieuwd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Joh, maak je niet zo druk. Je hebt het gehaald en als je het niet hebt gehaald heb je nog 36 lollerherkansingen. Lekker boeiend allemaal.
blijkt maar weer iddquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
Sowieso nooit geloven dat ze op tijd de cijfers online zetten.
dat is alleen bij inholland en de ipaboquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hbo heeft toch altijd een shitload aan herkansingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qftquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
eerlijk gezegd drink ik nooit rode wijn
Doe een dansjequote:
Nouja uit cairo vandaan kom ik wel langsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb hier op het balkon nog een glas met sigaretten voor je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |