SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Moira.:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Goeie TT
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Niet de rode zee bevarenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
15 euro.
Ah, daar heb ik inderdaad van gehoord ja.. maar ik weet ook niet hoe die dingen allemaal werken. Het enige wat ik weet, is dat toen mijn ex vroeg of ik zin had in seks terwijl ze ongesteld was, ik meteen nee zei en wegrende.![]()
als je echt geil bent, fuck that.
Ja nee ik vind prima zo. Geen zin in iets wat 5 jaar in mn kut zitquote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus, vraag Mirena aan je huisarts.
Dat is gratis tot je 23e, super simpel, geen pijn niks, en je bent 5 jaar lang beter beschermd dan de pil, je hoeft verder geen flikker te doen, én er is 95% kans dat je die 5 jaar ook niet meer ongesteld wordt (zoals ik). Echt ideaal![]()
![]()
Ja, alleen mensen willen niet een paar miljoen geven aan slimme mensjes om nieuwe dingen uit te vinden... zucht. Achja, wat heb je aan antibiotica als je olie hebt?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, we moeten iets anders uitvinden om die shit te bestrijden omdat al die virussen en bacterieën resistent beginnen te worden voor alles wat we hebben
Niets mis met een beetje bloed.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet de rode zee bevaren![]()
![]()
Eens met deze vrouw.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet de rode zee bevaren![]()
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Vieze peuk!quote:
Mietjequote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
15 euro.
Ah, daar heb ik inderdaad van gehoord ja.. maar ik weet ook niet hoe die dingen allemaal werken. Het enige wat ik weet, is dat toen mijn ex vroeg of ik zin had in seks terwijl ze ongesteld was, ik meteen nee zei en wegrende.
Fuck the EBU.![]()
Wow wacht, ik bedoel niet pis enzo
Denken dat er bloed uit een kut komt als ze ongesteld isquote:Op zondag 24 maart 2013 23:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hey, ik dronk veel inwendige sappen van die vrouw, maar bloed gaat een beetje te ver. [ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Vertelquote:Op zondag 24 maart 2013 23:12 schreef Murdera het volgende:
Ik heb niet zulke hele goede ervaringen met spiraaltjes.
bam pin in je plasgat als je tegen die baarmoedermond ramtquote:Op zondag 24 maart 2013 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, ze zeggen dat je dat echt niet voelt ofzo, maar soms dus wel. En dat is niet zo chill.![]()
Denkenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denken dat er bloed uit een kut komt als ze ongesteld is
Maar er zitten toch geen pijnlijke hoeken aan ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, ze zeggen dat je dat echt niet voelt ofzo, maar soms dus wel. En dat is niet zo chill.Dit -- Parkiet is mijn papa
Nu ga je te ver!quote:
Wacht.. waarom staat dit bij nadelen van een spiraaltje?
Nadelen:
Moet door een ervaren arts geplaatst en verwijderd worden
Na elke menstrutie dient gecontroleerd te worden of het spiraaltje nog goed zit
De menstruatie kan onregelmatig worden of zelfs geheel wegblijvenDit -- Parkiet is mijn papa
Lol idd, ik vind het ideaalquote:Op zondag 24 maart 2013 23:19 schreef Unscrewed het volgende:
Wacht.. waarom staat dit bij nadelen van een spiraaltje?
Nadelen:
Moet door een ervaren arts geplaatst en verwijderd worden
Na elke menstrutie dient gecontroleerd te worden of het spiraaltje nog goed zit
De menstruatie kan onregelmatig worden of zelfs geheel wegblijvenGrootste voordeel
Fuck the EBU.![]()
Beetje omegle op de zondagavond. Hij connect nu automatisch met andere nederlanders. Wat een debielen wonen er toch in ons land
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Start een join.me sessie, post de link, en laat ons zien wat je doet op Omegle.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
Beetje omegle op de zondagavond. Hij connect nu automatisch met andere nederlanders. Wat een debielen wonen er toch in ons landHeb namelijk niks te doen.
Stiekem wil je gewoon een man zijn zodat je overal kan pissen waar je wilt.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol idd, ik vind het ideaalGrootste voordeel
haha momentjequote:Op zondag 24 maart 2013 23:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Start een join.me sessie, post de link, en laat ons zien wat je doet op Omegle.Heb namelijk niks te doen.
Je hebt me doorquote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon een man zijn zodat je overal kan pissen waar je wilt.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef Studeur het volgende:
https://join.me/883-009-169 [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kijk met mij mee hoe ik omegle [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Ik kijk.. meteen een penis.
Ze hebben daar van die speciale hulpstukken voor.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Piemels
Piemels op de webcam laten zien
foto's van je piemel rondsturen op het internet
Treinen![]()
![]()
![]()
2
Fuck the EBU.![]()
Piemelfoto's die de hele school rond gaan omdat iemand zo stom was om z'n piemel op de webcam te laten zien.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Piemels
Piemels op de webcam laten zien
foto's van je piemel rondsturen op het internet
Treinen
Heb nog steeds de piem0l van een oud klasgenoot op de externe harde schijf staan die hij toen in msn achter de webcam aan me liet zien. Ik mocht hem helemaal niet, en als hij met een grotere groep was deed hij ook altijd lullig tegen mij.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Piemelfoto's die de hele school rond gaan omdat iemand zo stom was om z'n piemel op de webcam te laten zien.
Soms vraag ik me wel af waarom ik zo aardig ben, waarom ik het niet gewoon had uitgeprint en in de schoolgangen had opgeplakt enzo.Fuck the EBU.![]()
Jammer dat er geen geluid bij zit
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
hahaha dat gesprek over hard bassquote:Op zondag 24 maart 2013 23:32 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit is zo komisch, iedereen moet joinen!
https://join.me/883-009-169![]()
![]()
Nee, hoorde je die man niet? Het was juist niet stoer als je niet je piemel liet zien!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:
Nu ga je extra stoer lopen doen tegen die menschen omdat je weet dat wij meekijken.
Audio kan wel, maar dan moet je het via TeamViewer ofzo doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jammer dat er geen geluid bij zit
Zit er trouwens aan te denken om wat slagroompatronen te halen en zo'n ding om lachgas in ballonnen te doen
Doen. Ik wil altijd nog een keer echt slagroompatronen doen maar daar ben ik te dom voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zit er trouwens aan te denken om wat slagroompatronen te halen en zo'n ding om lachgas in ballonnen te doen
Wij haalden altijd zo'n groen/zilveren bus bij de feestwinkel ofzo waar "Marco" op stond, waar mensen dan zo'n plastic toeter op zetten om mee te toeteren. Maar dan zonder toeter en ballonnetje erop volspuiten.
Werd je ook minuut of 2 ff helemaal waus
Maar was niet echt lachgas, was bepaald type stikstof ofzo (en nee je gaat niet dood aan stikstof, want je ademt nu ook 20% stikstof in ofzo)
Fuck the EBU.![]()
WTF.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:32 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit is zo komisch, iedereen moet joinen!
https://join.me/883-009-169
Hoezo?quote:
Lachgas bevat stikstof moleculenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doen. Ik wil altijd nog een keer echt slagroompatronen doen maar daar ben ik te dom voor.
Wij haalden altijd zo'n groen/zilveren bus bij de feestwinkel ofzo waar "Marco" op stond, waar mensen dan zo'n plastic toeter op zetten om mee te toeteren. Maar dan zonder toeter en ballonnetje erop volspuiten.
Werd je ook minuut of 2 ff helemaal waus
Maar was niet echt lachgas, was bepaald type stikstof ofzo (en nee je gaat niet dood aan stikstof, want je ademt nu ook 20% stikstof in ofzo)
En je kunt er aan dood gaan, maar dat is alleen als je echt idioot veel tegelijkertijd inhaleert zonder ook te ademendas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ja je kan ook dood gaan als je te veel water drinkt en zulks, je kan overal dood aan gaanquote:Op zondag 24 maart 2013 23:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lachgas bevat stikstof moleculen
En je kunt er aan dood gaan, maar dat is alleen als je echt idioot veel tegelijkertijd inhaleert zonder ook te ademen
Fuck the EBU.![]()
Wel gaaf dat Breaking Bad nu ook in Nederland uitgezonden wordt op NL3
Dat is Studeur.quote:
Dat omegle is trouwens wel gay paradise volgens mij.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
iddquote:Op zondag 24 maart 2013 23:58 schreef Piye het volgende:
Dat omegle is trouwens wel gay paradise volgens mij.
Fuck the EBU.![]()
En we wachten...Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Dit ken ik
![]()
Wel ja? dat ging al snel. Ik ga maar eens mn eerst sconce van de dag draaien. Huiswerk is af dus t mag nu![]()
![]()
ga deze luistern tijdens het COD zombiesquote:
Luister nu.quote:
Edit (zodat ik niet spam):
Klinkt zeker lekker, alleen niet goed voor me als ik de hele nacht wil opblijven.Maar goeie muziek tip
Hey manquote:
wie niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon een man zijn zodat je overal kan pissen waar je wilt.![]()
Weet je, als je echt over het leven nadenkt.. waarom mensen doen wat ze doen.. dan .. is het eigenlijk allemaal heel deprimerend.
klinkt wel relax. ik kwam dit laatst tegen:quote:
die gast is echt n baas![]()
En raar.Dit -- Parkiet is mijn papa
Maar dan is de vraag weet je waarom mensen doen wat ze doen en hoe ze tot die gedachte zijn gekomenquote:Op maandag 25 maart 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
Weet je, als je echt over het leven nadenkt.. waarom mensen doen wat ze doen.. dan .. is het eigenlijk allemaal heel deprimerend.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
Weet je, als je echt over het leven nadenkt.. waarom mensen doen wat ze doen.. dan .. is het eigenlijk allemaal heel deprimerend.
zelfs toen ie het pispaaltje van hitler was bleef ie hardstikke vrolijk![]()
daarom, niet nadenken over het leven, wordt je alleen maar verdrietiger van, gewoon genieten van den levensquote:Op maandag 25 maart 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
Weet je, als je echt over het leven nadenkt.. waarom mensen doen wat ze doen.. dan .. is het eigenlijk allemaal heel deprimerend.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja, en ik vind het leuk om na te denken over waarom mensen dingen doen door connecties te maken tussen voorafgaande acties, lichaamstaal, etc.. maar ik heb het meer over het algemene plaatje. Waarom we allemaal slaven zijn van de paar 'grote mensen' in deze wereld, waarom we het uberhaubt accepteren en waarom we ons niet gewoon normaal als dieren gedragen en niet gewoon ieder zijn eigen regels definieert. Maarja, ik ben te moe om logisch na te denken nu. Ik weet het antwoord wel, ik denk namelijk vaak na over zulke dingen, maar toch.. 'weet' ik het niet.. als je dat snapt.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:17 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag weet je waarom mensen doen wat ze doen en hoe ze tot die gedachte zijn gekomen
quote:Op maandag 25 maart 2013 01:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zelfs toen ie het pispaaltje van hitler was bleef ie hardstikke vrolijkAlfred Jedocus Kwak
Maar ik hou van nadenken.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom, niet nadenken over het leven, wordt je alleen maar verdrietiger van, gewoon genieten van den levens
ik denk soms ook uren na over dat soort dingen, vooral als ik stoned ben. komt er uiteindelijk altijd op neer dat we zijn wie we zijn en er niet veel aan te veranderen is. ookal komt het hier op neer, ik blijf ook altijd maar doordenken en doordenken. ikzelf ben compleet tegen de maatschappij zoals die nu is, met modernisering en al die dingen. doe mij maar een hutje in het bos en iedereen die hetzelfde heeft.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het leuk om na te denken over waarom mensen dingen doen door connecties te maken tussen voorafgaande acties, lichaamstaal, etc.. maar ik heb het meer over het algemene plaatje. Waarom we allemaal slaven zijn van de paar 'grote mensen' in deze wereld, waarom we het uberhaubt accepteren en waarom we ons niet gewoon normaal als dieren gedragen en niet gewoon ieder zijn eigen regels definieert. Maarja, ik ben te moe om logisch na te denken nu. Ik weet het antwoord wel, ik denk namelijk vaak na over zulke dingen, maar toch.. 'weet' ik het niet.. als je dat snapt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Precies dat, ben het echt totaal met je eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik denk soms ook uren na over dat soort dingen, vooral als ik stoned ben. komt er uiteindelijk altijd op neer dat we zijn wie we zijn en er niet veel aan te veranderen is. ookal komt het hier op neer, ik blijf ook altijd maar doordenken en doordenken. ikzelf ben compleet tegen de maatschappij zoals die nu is, met modernisering en al die dingen. doe mij maar een hutje in het bos en iedereen die hetzelfde heeft..
Ik wou dat er een forum was op FOK! voor zulke dingen, gewoon samen nadenken over het leven.
Ik zit toch te twijfelen om even een powernap te nemen ofzo.. hoelang werken die powernaps?Dit -- Parkiet is mijn papa
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 25 maart 2013 01:34 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zit toch te twijfelen om even een powernap te nemen ofzo.. hoelang werken die powernaps?![]()
Omdat ik vannacht niet ga slapen. Ik moet om 6uur op, en als ik nu pas slaap, zit ik in mijn diepe slaap en kan ik niet wakker worden.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ohh, dat is kutquote:Op maandag 25 maart 2013 01:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik vannacht niet ga slapen. Ik moet om 6uur op, en als ik nu pas slaap, zit ik in mijn diepe slaap en kan ik niet wakker worden.![]()
![]()
Moet je doen dan morgen(vroeg)?quote:Op maandag 25 maart 2013 01:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik vannacht niet ga slapen. Ik moet om 6uur op, en als ik nu pas slaap, zit ik in mijn diepe slaap en kan ik niet wakker worden.Your beauty never ever scared me.![]()
Ja.quote:En ben al bijna iedere dag te laat..
Zou ik gewoon toch gaan slapen?
School, ik studeer.quote:
Ik word een slimme jongeman.Dit -- Parkiet is mijn papa
Tja.. zou ik gewoon gaan slapen?quote:
Dan zeg ik morgen wel hoe het (niet) opstaan ging.
Hoe komt het, te lang een jongen zitten verwennen?quote:
Gisteren een paar uur lang 'gedanst', seks en niet veel geslapenquote:Op maandag 25 maart 2013 01:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe komt het, te lang een jongen zitten verwennen?
Your beauty never ever scared me.![]()
Klinkt goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren een paar uur lang 'gedanst', seks en niet veel geslapen
Behalve dat niet veel geslapen gedeelte...
Pijn is goed, dan weet je dat je leeft.
Inderdaad, het lijkt me eigenlijk veel relaxter om met gave mensen een boerderij ergens in Frankrijk te hebben, en gewoon zelf groente en wiet groeien, en gewoon genieten van het levenquote:Op maandag 25 maart 2013 01:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik denk soms ook uren na over dat soort dingen, vooral als ik stoned ben. komt er uiteindelijk altijd op neer dat we zijn wie we zijn en er niet veel aan te veranderen is. ookal komt het hier op neer, ik blijf ook altijd maar doordenken en doordenken. ikzelf ben compleet tegen de maatschappij zoals die nu is, met modernisering en al die dingen. doe mij maar een hutje in het bos en iedereen die hetzelfde heeft.
ben bang dat als je op dit tijdstip gaat powernappen dat gewoon slapen wordtquote:Op maandag 25 maart 2013 01:34 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zit toch te twijfelen om even een powernap te nemen ofzo.. hoelang werken die powernaps?
zou ik maar doenquote:Op maandag 25 maart 2013 01:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tja.. zou ik gewoon gaan slapen?
Dan zeg ik morgen wel hoe het (niet) opstaan ging.als je niet slaapt kom je meer als een zombie op school dan als je de meeste slaap pakt die je nog kunt pakken
Na met weinig slaap kan ik wel leven hahaquote:Op maandag 25 maart 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Behalve dat niet veel geslapen gedeelte...
Pijn is goed, dan weet je dat je leeft.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ook haha, peukkie even oproken en dan maar eens slapen. Wel aan toeYour beauty never ever scared me.![]()
ben nog te stoned om te slapen eigenlijk, gedachten gaan nog te veel te keerGa denk ik in bed liggen met muziek in m'n oren
![]()
![]()
Nou, 6u opstaan is gelukt!quote:Op maandag 25 maart 2013 02:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
zou ik maar doenals je niet slaapt kom je meer als een zombie op school dan als je de meeste slaap pakt die je nog kunt pakken
Soort van..
Alleen is het kwart over zeven...Dit -- Parkiet is mijn papa
Positief denken ;P Had ook 8uur kunnen zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 07:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, 6u opstaan is gelukt!
Soort van..
Alleen is het kwart over zeven...
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 07:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, 6u opstaan is gelukt!
Soort van..
Alleen is het kwart over zeven...![]()
![]()
En dan nog de tijd nemen om ff op Fok! te postenquote:Op maandag 25 maart 2013 08:36 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme, wou om half 8 op staan, is het half 9Moet over 10 minuten op werk zijn
![]()
<3 Moira
Uiteraard, sigaretje moet gerookt worden en zulksquote:Op maandag 25 maart 2013 08:41 schreef Olment het volgende:
[..]
En dan nog de tijd nemen om ff op Fok! te posten![]()
<3 Moira
Ga er nu wel vandoor though, tot vanavond
Fuck the EBU.![]()
Doeiquote:Op maandag 25 maart 2013 08:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uiteraard, sigaretje moet gerookt worden en zulks
Ga er nu wel vandoor though, tot vanavond
Morguhhquote:
Nou veel succesquote:Op maandag 25 maart 2013 08:53 schreef Ro-ald het volgende:
Vanaf vandaag weer een poging doen tot stoppen met roken van sigaretten.![]()
Tip: Ga wat doen.. als je verveeld bent neig je sneller na een peuk.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Thanks. Ja inderdaad,bedankt voor de tip.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou veel succes![]()
Tip: Ga wat doen.. als je verveeld bent neig je sneller na een peuk.![]()
Superbad was lachen.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Thanks. Ja inderdaad,bedankt voor de tip.![]()
![]()
een film.. maar die is eigenlijk te slecht.. alleen leuk als je behoorlijk wat gesmoked hebtquote:
Evil Bong 1 en 2 xD
2 is nog slechter
Heuheuheu, goedenmorgenVette film is dit.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:00 schreef Olment het volgende:
[..]
een film.. maar die is eigenlijk te slecht.. alleen leuk als je behoorlijk wat gesmoked hebt
Evil Bong 1 en 2 xD
2 is nog slechter
[ afbeelding ]![]()
Zo koud was het vanochtend nietquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:48 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Zo koud was het vanochtend nietGa eens buiten een peukje staan roken zonder handschoenen. Ijsklompvingers gegarandeerd. Fucking poolwindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomer, where u at?
Fuck the EBU.![]()
Ze draaien hier gewoon dikke 90s muziek op de afspeellijst
Two times
Tutududududu
Three times
TutududududuFuck the EBU.![]()
Nog lang niet hier.. Las net op de FP dat ze op 2e paasdag een Elfsteden tocht verwachten te rijdenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga eens buiten een peukje staan roken zonder handschoenen. Ijsklompvingers gegarandeerd. Fucking poolwind
Zomer, where u at?
Nee, maar Ama slaapt niet, zuipt en neukt het hele weekend, dan vind ik het grappig.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en hier begint er een ziek te worden, moet je nog steeds lachen?![]()
![]()
Naja zeg haha!quote:Op maandag 25 maart 2013 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar Ama slaapt niet, zuipt en neukt het hele weekend, dan vind ik het grappig.
- -
Ik snap echt niet waarom het hier boven stil is als één van mijn buren ziek op bed ligt en wanneer ik dat lig maakt iedereen me toch een kabaal. Niet dat ik nu ziek in bed lig maar bedacht ik mij van de laatste keer. Met deuren gooien enz.. Zelfs de mensen naast me terwijl ik verdomme zo zachtjes mogelijk doe als hun ziek zijn
[ Bericht 19% gewijzigd door Ama op 25-03-2013 12:04:43 ]Your beauty never ever scared me.![]()
hahaha...quote:
Ga jij es ziek in bed liggengeen internet voor jou vandaag
Ik begin me alweer beter te voelenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:17 schreef Olment het volgende:
[..]
hahaha...
Ga jij es ziek in bed liggengeen internet voor jou vandaag
hup hup.. na je werk danquote:Op maandag 25 maart 2013 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik begin me alweer beter te voelen
Ik ben niet meer beroerd. Ik wordt altijd bang van ochtendmisselijkheidVooral nu ik niet meer brak ben
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben niet meer beroerd. Ik wordt altijd bang van ochtendmisselijkheidVooral nu ik niet meer brak ben
. Ama c'mon
![]()
Chill, of ik ff sokken bij de H&M wil retourneren en sigaretten halen voor m'n baas. Daarna heb ik pauze.
Kan ik mooi zelf ff roken en boodschapjes doen zonder dat het van m'n pauze af gaat
Fuck the EBU.![]()
Chillquote:Op maandag 25 maart 2013 12:37 schreef Moira. het volgende:
Chill, of ik ff sokken bij de H&M wil retourneren en sigaretten halen voor m'n baas. Daarna heb ik pauze.
Kan ik mooi zelf ff roken en boodschapjes doen zonder dat het van m'n pauze af gaat
Smoothies/verse sappen in de aanbieding bij de AH50% korting. Zo maar even halen dus
Rokenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:37 schreef Moira. het volgende:
Moira.
Pauze
Sokken
Treinen
Mogguh. Ik moest om half 9 op school zijn. Ik ben nu net wakker en gedoucht enzo![]()
Morgen weer een dag jwz![]()
Nee
Hahahahaha nee, hahaha
[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2013 12:54:47 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Dit.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Waarom?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een of nader plaatje van een vrouw die onder de hagelslag/chocolade zat en schimmel enzo
Ham Kaas croissantjes van de Boni zijn niet aan te radenik proef fruit ofzo
Tijd voor koffie
Fuck the EBU.![]()
De lekkerste ham-kaas croissantjes zijn nog steeds die van de Super de Boer vroeger
Wat de neuk is de boni?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
Ham Kaas croissantjes van de Boni zijn niet aan te radenik proef fruit ofzo
Tijd voor koffie![]()
Na!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat ranzig, en omdat het niet mag hier.Flauw hoor, heel flauw haha
Waarom ga je die weghalenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een of nader plaatje van een vrouw die onder de hagelslag/chocolade zat en schimmel enzohommo
Fuck the EBU.![]()
Supermarkt.quote:
Die kaascroissantjes zijn helemaal zum kotzenéén hele kut euro kwijt aan deze meuk
Fuck the EBU.![]()
Je bent zelf ranzig.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat ranzig, en omdat het niet mag hier.Fuck the EBU.![]()
Watquote:Op maandag 25 maart 2013 10:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Nog lang niet hier.. Las net op de FP dat ze op 2e paasdag een Elfsteden tocht verwachten te rijden
Fuck the EBU.![]()
Wie zegt dat dat haten is?quote:
Ik heb mezelf getrakteerd op een pakje sigarettengodver wat zijn die dingen duur geworden
Toen ik begon was het 3,50 voor een pakje Camel met 20 sigaretten.Fuck the EBU.![]()
was het maarquote:het blijft nog wel ff zo koud
![]()
ga aan de shagquote:Op maandag 25 maart 2013 13:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat haten is?
Ik heb mezelf getrakteerd op een pakje sigarettengodver wat zijn die dingen duur geworden
Toen ik begon was het 3,50 voor een pakje Camel met 20 sigaretten.![]()
hahaha.. luisteren naar Piet Paulusmaquote:Op maandag 25 maart 2013 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dikke lul, eind deze week word t weer warmer
Natuurlijk is dat een 1 april grapquote:zie jij ergens ijs?
Die wind is gewoon tantoe koud
Fuck the EBU.![]()
Ik rook al een half jaar van die geklikte peuken, pot shag alles. Bespaart me 100 euro per maand, hoewel met deze prijzen waarschijnlijk 150quote:
Fuck the EBU.![]()
errr.. collega van me woont in Maastricht en had sneeuw vanmorgen.. zelf moest ik ook krabbenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een 1 april grapzie jij ergens ijs?
Die wind is gewoon tantoe koud
Blij dat ik al sinds eind juli gestopt ben johquote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik rook al een half jaar van die geklikte peuken, pot shag alles. Bespaart me 100 euro per maand, hoewel met deze prijzen waarschijnlijk 150Enige tabak die ik nog binnenkrijgt is met joints en dat is ook shag.
![]()
Je wil me gewoon zonder broekje zienquote:Op maandag 25 maart 2013 13:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat haten is?
Toen ik begon was het 3,50 voor een pakje Camel met 20 sigaretten.![]()
![]()
die is al voorbij schat.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met de winter!![]()
Ga je op je autoruit schaatsen danquote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef Olment het volgende:
[..]
errr.. collega van me woont in Maastricht en had sneeuw vanmorgen.. zelf moest ik ook krabben
Als er al ergens ijs ligt dan is dat een paar mm ofzo
Fuck the EBU.![]()
Je weet maar nooit. Laatst ook een weekend van 20+ en lekker op het terras.. 2 dagen later vriezen je ballen uit je broek.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga je op je autoruit schaatsen dan
Als er al ergens ijs ligt dan is dat een paar mm ofzoHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Jaquote:Op maandag 25 maart 2013 13:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je wil me gewoon zonder broekje zien
Fuck the EBU.![]()
Godver5 minuten van m'n pauze af alleen al omdat ik m'n peuk wilde aansteken in de wind
Kutwindzeker de bierscheetjes van Mono die nu hier beland zijn
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:12 schreef Moira. het volgende:
Godver5 minuten van m'n pauze af alleen al omdat ik m'n peuk wilde aansteken in de wind
Kutwindzeker de bierscheetjes van Mono die nu hier beland zijn
![]()
![]()
Volgende week wordt het sowieso al warmer, 10+ graden ofzo.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Laatst ook een weekend van 20+ en lekker op het terras.. 2 dagen later vriezen je ballen uit je broek.
IT GIET NET OAN
Fuck the EBU.![]()
NO.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:16 schreef Moira. het volgende:
Ja hallon wat is dezen. Ik heb nog 5 minuten pauze, nog ff actief blijven pls
Ik ga mn vreten halen![]()
![]()
Moet tot half 6, ben kwart voor 6/6u on the laptop denk ikquote:Op maandag 25 maart 2013 13:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe laat ben je vrij ? Ik ben rond 17.00 thuis denk ik.
Hou je dat vol zo lang zonder mij?Fuck the EBU.![]()
zal er om spannenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet tot half 6, ben kwart voor 6/6u on the laptop denk ik
Hou je dat vol zo lang zonder mij?
Nee, ik zit huilend in de trein zometeen. Kan niet anders.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet tot half 6, ben kwart voor 6/6u on the laptop denk ik
Hou je dat vol zo lang zonder mij?
Zo maar even een kras topic openen in R&P dat ik mijn dushi mis![]()
![]()
Wel ff linkje hier plaatsen, ben benieuwdquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik zit huilend in de trein zometeen. Kan niet anders.
Zo maar even een kras topic openen in R&P dat ik mijn dushi mis
Ghehe später
Fuck the EBU.![]()
Sterkte, en tot vnvquote:Op maandag 25 maart 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel ff linkje hier plaatsen, ben benieuwd
Ghehe später![]()
![]()
Mohh.. tis erg rustig hier opt werk.. weinig te doen
Ik heb een toet toet toeter appelvlap sinassapOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag me NU op je knietjes om vergiffenis.![]()
![]()
Gaan jullie nou maar eens neukenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef Monopoly het volgende:
Mur en Vas
Zulks één leuk koppel.
Binnenkort dubbel date met mij en Moira. ?Het zit eraan te komen
![]()
Goed, volgens mij zijn we dan weer helemaal goed.quote:
Jullie gaan echt wat worden hequote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef Monopoly het volgende:
Mur en Vas
Zulks één leuk koppel.
Binnenkort dubbel date met mij en Moira. ?Het valt echt niet meer te ontkennen.
![]()
Pics van fappende Murquote:Op maandag 25 maart 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jullie zijn zo lief.Ik ga denk ik vanavond op jullie fappen.
![]()
![]()
oh euh praten ja tuurlijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Wel goed idee tho dubbeldate, de mannen lekker over de vrouwen praten en andersom.![]()
![]()
Moeilijk groot bord met bami goreng en saté ajam van de chinees van gisteren
Beetje ketjap manis er door heen en een vers glas jus d'orange
Wat een verwennerij.![]()
ja oke dat verslaat mijn stokbroodje salami welquote:Op maandag 25 maart 2013 14:17 schreef Monopoly het volgende:
Moeilijk groot bord met bami goreng en saté ajam van de chinees van gisteren
Beetje ketjap manis er door heen en een vers glas jus d'orange
Wat een verwennerij.![]()
![]()
Salami is ook lekker hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja oke dat verslaat mijn stokbroodje salami wel
Op pizza vooral omnomnom![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Salami is ook lekker hoor
Op pizza vooral omnomnomdat sowieso
![]()
Ik moet dus serieus ¤50,68 gaan betalen voor een nieuw paspoort_!
Dacht dat die dingen weer gratis waren joh![]()
![]()
eerst waren ze 80 toch? best op vooruit gegaan danquote:Op maandag 25 maart 2013 14:34 schreef Monopoly het volgende:
Dacht dat die dingen weer gratis waren joh![]()
Ik lees net ergens dat het per gemeente verschilt. Maarja, daar heb ik natuurlijk geen fuck aan, omdat het moet in de gemeente waar je ingeschreven staatquote:Op maandag 25 maart 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
eerst waren ze 80 toch? best op vooruit gegaan dan![]()
![]()
Ohja hier staatquote:Op maandag 25 maart 2013 14:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik lees net ergens dat het per gemeente verschilt. Maarja, daar heb ik natuurlijk geen fuck aan, omdat het moet in de gemeente waar je ingeschreven staat
Vanaf 14 jaar ¤ 41,90. In a'dam dus![]()
![]()
die 0.68 cent doet het umquote:Op maandag 25 maart 2013 14:34 schreef Monopoly het volgende:
Dacht dat die dingen weer gratis waren joh
Kun je lekker contact betalen
gewoon zelf 1 uitprinten manquote:Op maandag 25 maart 2013 14:34 schreef Monopoly het volgende:
Dacht dat die dingen weer gratis waren johHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
http://www.speld.nl/2012/(...)wintig-slachtoffers/ Hahaha. Emmen weerYour beauty never ever scared me.![]()
een traumateam inzetten voor een scheldpartij.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:11 schreef Amarantha het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)wintig-slachtoffers/ Hahaha. Emmen weerx infinity
![]()
Hahahaha. Mono is bekend met Emmen zo te zien. Ik woon er al 23 jaarquote:Op maandag 25 maart 2013 15:17 schreef Monopoly het volgende:
Emmen
Zuipen in de Zwetsrer
Dronken worden in de Brasserie![]()
Ik ben daar we leen paar keer neergestreken ja
Zwetser is wel tof, maar ben er nu al 3 jaar niet meer geweest.![]()
Ik vind het nergens tof in Emmen om uit te gaan. Zwetser is wel oké maar zo druk, godver niet leuk meerYour beauty never ever scared me.![]()
Dat gaat wel erg ver Monoquote:Op maandag 25 maart 2013 15:21 schreef Monopoly het volgende:
Treinen
In de trein zitten om te moeten leren hoe je moet treinen rijden
Examenstress
Ja ik weetquote:
Moet van Lelystad terug naar Den Haag nu. Dus ik klik FOK! even weg. Boek erbij en oordopjes in. ff vlammen.
Gr gr![]()
"Dus ik klik FOK! even weg."quote:Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik weet
Moet van Lelystad terug naar Den Haag nu. Dus ik klik FOK! even weg. Boek erbij en oordopjes in. ff vlammen.
Gr gr
Gast.. FOK! nodig om te leren
Wat is dit? Ik ga niet op date met jouquote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef Monopoly het volgende:
Mur en Vas
Zulks één leuk koppel.
Binnenkort dubbel date met mij en Moira. ?
Fuck the EBU.![]()
tegenvallerquote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik ga niet op date met jou![]()
![]()
Ik call bullshit.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik ga niet op date met jou
Moira liefje, het kan goedschiks of kwaadschiks.![]()
De vraag is of je het bewust wil meemaken.![]()
Geforceerd op date moeten when luduvudu
Mono is bij voorbaat al in de friendzone gestopt, jwz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ik neem m'n eigen drinken wel mee enzoquote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik call bullshit.
Moira liefje, het kan goedschiks of kwaadschiks.![]()
De vraag is of je het bewust wil meemaken.
Fuck the EBU.![]()
Drinken.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik neem m'n eigen drinken wel mee enzo![]()
Klein knakje boven aan de achterkant van je nekje.![]()
![]()
En dan is ze KO?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drinken.![]()
Klein knakje boven aan de achterkant van je nekje.![]()
Ervaring?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drinken.![]()
Klein knakje boven aan de achterkant van je nekje.
Fuck the EBU.![]()
Dan moet je wel snel zijn, voordat ze afkoelt. Of hebben we het daar niet over?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Niet weten dat De Speldquote:Op maandag 25 maart 2013 15:11 schreef Amarantha het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)wintig-slachtoffers/ Hahaha. Emmen weer
De Speld.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
![]()
Ik snap echt niet hoe ze een feest kunnen/gaan/mogen geven op een perron terwijl er gewoon treinen rijden.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
DAAMN.. ik ben bored... Al de hele dag geen bal te doen opt werk :S
Zelfs geen zin in minecraft xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
hakken op kadeng kadeng kadengquote:Op maandag 25 maart 2013 15:59 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet hoe ze een feest kunnen/gaan/mogen geven op een perron terwijl er gewoon treinen rijden.![]()
Chill, ik ga er meteen een halen en daarna een jointje rollenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Smoothies/verse sappen in de aanbieding bij de AH50% korting. Zo maar even halen dus
![]()
![]()
nog 45min aan het werk hier...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Chill, ik ga er meteen een halen en daarna een jointje rollen![]()
Daarna Jonko tijd
quote:Op maandag 25 maart 2013 07:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Positief denken ;P Had ook 8uur kunnen zijnquote:![]()
Jewel, maar vind het geniaal dat Emmen er in betrokken wordtquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb een dealertje gevonden die voor vrij goedkoop Haze verkoopt, heb dus even een paar grammetjes gekocht (5-6gr denk ik) voor maar een tientje! Maar hij heeft me wel gematst, ik zou eigenlijk maar 4 gram krijgen, maar hij had niks om het in te doen dus gaf maar het hele zakje.
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: