tegen je wat? ik spreek geen blablaquote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
jer: jawel toch
pannenkoek: zeg ik alleen tegen mn fbff
face book fuck friendquote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
jer: jawel toch
pannenkoek: zeg ik alleen tegen mn fbff
oh van wie denk jij dan.quote:
Mijn rechterhand was wederom werkelijk fantastisch.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Was het stijvenswaardige seks, pizza?
nee hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Boos omdat jij geen gratis pijpbeurten krijgt?
fok best friend foreverquote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tegen je wat? ik spreek geen blabla
Niemand merkte het in de filmzaal?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn rechterhand was wederom werkelijk fantastisch.
In mijn wiskundeklas*quote:Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Niemand merkte het in de filmzaal?
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Quote als je seksueel gefrustreerd bent
nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
lol tja. krijg je d'r van als je je fb geeft.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat ik me afvraag ik heb alleen mijn voornaam genoemd en ik heb opeens 3 mensen uit de SC op mijn facebook.......
ik had al gezegdquote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
lol tja. krijg je d'r van als je je fb geeft.
je gaf een link naar je facebookquote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat ik me afvraag ik heb alleen mijn voornaam genoemd en ik heb opeens 3 mensen uit de SC op mijn facebook.......
lees maar weer omhoogquote:
we kunnen elkaar ook van die frustratie afhelpenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was je niet alleen, dan was je niet seksueel gefrustreerd.
quote als deze PK AJ hosselpogingen vervelend worden.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
we kunnen elkaar ook van die frustratie afhelpen
welkom terug op het compleet vernieuwde seksueel gefrustreerde fok forumquote:
Heb je een of ander fetisj?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
we kunnen elkaar ook van die frustratie afhelpen
ik quote omdat yoloquote:Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote als deze PK AJ hosselpogingen vervelend worden.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
welkom terug op het compleet vernieuwde seksueel gefrustreerde fok forum
zeg jijquote:Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote als deze PK AJ hosselpogingen vervelend worden.
Wie is deze hater?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Kijk deze pubers het hebben over seksueel gefrustreerd zijn en vrijgezel zijn
Te duur.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij hebt nog vibrators, hier is het alleen sjorren en een nuchter prostaatorgasme is moeilijk
Jij niet toch, wij zijn elite toch alles.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Kijk deze pubers het hebben over seksueel gefrustreerd zijn en vrijgezel zijn
iemand met een vriendinquote:
maandelijkse frustratie, komt goedquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maandelijkse frustratie, komt goed
autistquote:
Okee dan. Beter doe je even normaal. Anders haal ik Opa Hork er bij..quote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
De man die je moeder bevruchtte
weet ik maar jij doet niet gefrustreerd tochquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
autistautisten nemen ook alles letterlijk
Neequote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
weet ik maar jij doet niet gefrustreerd toch
Hier moet je het mee doen, dus of je stelt je humeur bij of je gaat in een hoekje zitten huilenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Okee dan. Beter doe je even normaal. Anders haal ik Opa Hork er bij..
Helemaal geen zin in dit soort mensen vanavond.
ik kan je dat ook laten denken kneusquote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij moet echt iets doen aan hoe serieus je mensen neemt manjezus wat ben jij te trollen
![]()
Ja, duidelijk gaygay.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Hier moet je het mee doen, dus of je stelt je humeur bij of je gaat in een hoekje zitten huilen
RT @Pizza_Pepperoni 'jij moet echt iets doen aan hoe serieus je mensen neemt manquote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij moet echt iets doen aan hoe serieus je mensen neemt manjezus wat ben jij te trollen
![]()
Iedereen was in de ban van mijquote:Op zondag 24 maart 2013 22:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, duidelijk gaygay.
Had jij geen ban?
Dat vraag ik niet apenkop.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Iedereen was in de ban van mij
ik jou ook nietquote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
pizza en pannenkoekeneter, lief doen, ik ga toch geen van jullie beide daten.
ey laat gewoon manquote:
Denken dat het me uitmaakt wat jij doet zolang je er maar geen gezeik mee krijgtquote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
rot lekker zelf opquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Trollscience het volgende:
kunnen de volgende mensen oprotten:
pannenkoekeneter
gaygay
dank voor u aandahct slaap lekker
Ja daar ben jij niet goed genoeg voorquote:Op zondag 24 maart 2013 22:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik kan je dat ook laten denken kneus![]()
![]()
![]()
x100
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
maaruh alles goed?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gewoon even melden
Voorderest, goedenavond
kijk hem eens even zeker zijn van zichzelf dan hahahaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja daar ben jij niet goed genoeg voor
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Kots maar lekker over je moeder heen
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zal jouw eens rt'en;);)pfp;)
Het is meer dat iemand die leraren in elkaar schopt niet net kan doen alsof hij keihard getrolld wordt en dat trollt.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kijk hem eens even zeker zijn van zichzelf dan hahaha
pas op met wat je zegtquote:Op zondag 24 maart 2013 23:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is meer dat iemand die leraren in elkaar schopt niet net kan doen alsof hij keihard getrolld wordt en dat trollt.
Als 2 honden vechten om een been...quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
heel verstandigquote:Op zondag 24 maart 2013 23:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zal ik doen. Dankje voor de tip
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:49 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Je bestaat niet meer voor mij
we zullen altijd van je houdenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik was zelf ook heel veel weg, daarom wist ik niet dat jij ook weg was
Ik heb geen ansichtkaart gekregen....quote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik was zelf ook heel veel weg, daarom wist ik niet dat jij ook weg was
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rel> Heb ik over heen gelezen zeker
RTquote:
ik kom gewoon speciaal naar de meet als jij ook komtquote:Op zondag 24 maart 2013 23:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga ook zo denk ik
kusjes voor pannekoekeneter voor de beste rel sinds 4 dagen geleden
en voor de rest ook
Ach, je moeder heeft anders een leuk karakter. Helemaal toen ik dr van achter nam.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:07 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Je karakter overgenomen, siert 'm niet zo
dit raakt mequote:
quote:
What a surprisequote:
Nee die moet ik nog afmaken, zo mooi wordt iequote:Op zondag 24 maart 2013 23:06 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Ik heb geen ansichtkaart gekregen....
Ik voel je.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef Faux. het volgende:
Tyfusdetering een baksteen ligt nog lekkerder dan mijn kussen
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Die gratis pijpbeurten, waar kan ik die krijgen?
Er zit ook echt een hobbel in. Welke mongool stopt er nou weer een hobbel in een kussen?quote:
bij Pizzaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
het is zondagquote:Op zondag 24 maart 2013 23:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet elke dag is zaterdagavond he
Ik ben snel tevreden.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rel> Heb ik over heen gelezen zeker
Ja maar Pizza pijpt niet lekker, die verstaat de hele tijd bijten ipv pijpenquote:
jij bent het enige probleem eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 23:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet elke dag is zaterdagavond he
chinese kinderarbeidersquote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Er zit ook echt een hobbel in. Welke mongool stopt er nou weer een hobbel in een kussen?
oh jammer manquote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar Pizza pijpt niet lekker, die verstaat de hele tijd bijten ipv pijpen
Utecht CSquote:Op zondag 24 maart 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Ja en die wil hem in zn eigen poeperd stoppen de hele tijdquote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij is beetje zwakbegaafd, kan die ook niks aan doenquote:
Des te kwalijker, die hebben jaren ervaring met dingen makenquote:
Sorry dat ik je beledigt heb, ik had niet zo moeten doen, ik wist niet dat je het zo serieus zou nemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent het enige probleem eigenlijk
Waarom?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
beledigd*quote:Op zondag 24 maart 2013 23:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry dat ik je beledigt heb, ik had niet zo moeten doen, ik wist niet dat je het zo serieus zou nemen.
Ben je nu blij, want ik vond je wel aardig gister, dus heb liever dat we normaal doen
Jaa goed manquote:Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Faux
Ja was sowieso afwezig dit weekendhoe is het?
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
omdat hij telkens een zeer gevoelig onderwerp aansnijd puur om mij over de zeik te helpen en zich daar volledig van bewust isquote:
Slaap lekkerquote:
Hahaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Des te kwalijker, die hebben jaren ervaring met dingen maken
Dat je je leraren in elkaar getrimd hebt?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
omdat hij telkens een zeer gevoelig onderwerp aansnijd puur om mij over de zeik te helpen en zich daar volledig van bewust is
Ik wil er ook gewoon een beetje plezier aan beleven.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja en die wil hem in zn eigen poeperd stoppen de hele tijd
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je je leraren in elkaar getrimd hebt?
Ik begrijp je schat.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil er ook gewoon een beetje plezier aan beleven.
Ja dat was het toch?quote:
nee, maar zal wel goeie pilletjes gehad hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Heeft die meid op jouw UI trouwens epilepsie ofzo, pannenkoekeneter?
Dit dacht ik dus ookquote:Op zondag 24 maart 2013 23:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Heeft die meid op jouw UI trouwens epilepsie ofzo, pannenkoekeneter?
begin steeds meer zin te krijgen in de meetquote:
welk kliekje xDquote:Op zondag 24 maart 2013 23:21 schreef Trollscience het volgende:
jongens jullie scheuren ons kliekje kapot![]()
Nou sorry daarvoor dan, het spijt me en ik had het niet moeten doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
omdat hij telkens een zeer gevoelig onderwerp aansnijd puur om mij over de zeik te helpen en zich daar volledig van bewust is
Hoezo? ga je Pizza dan ook in elkaar slaan?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
begin steeds meer zin te krijgen in de meet
kom op man, we weten allebei dat het je geen kut interesseertquote:Op zondag 24 maart 2013 23:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou sorry daarvoor dan, het spijt me en ik had het niet moeten doen.
Leugens ditquote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als ik dat zou willen hoef ik niet eens naar de meet....quote:Op zondag 24 maart 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? ga je Pizza dan ook in elkaar slaan?
Jij moet ook komenquote:
Waarom plemp je dan ook alles over jezelf op een forum? Als je niks kan hebben dan zit je op het internet verkeerdquote:Op zondag 24 maart 2013 23:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kom op man, we weten allebei dat het je geen kut interesseert
Jawel ik kan er slecht tegen als mensen boos op mij zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
pizza tegen pannekoek, interesting..quote:Op zondag 24 maart 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? ga je Pizza dan ook in elkaar slaan?
ben je stiekem een vrouw ofzo w a u wquote:Op zondag 24 maart 2013 23:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hele verkeerde keuze inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom plemp je dan ook alles over jezelf op een forum? Als je niks kan hebben dan zit je op het internet verkeerd
Pizza wint want die heeft een hardere korstquote:Op zondag 24 maart 2013 23:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
pizza tegen pannekoek, interesting..
Hé laat hem hij is OK.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom plemp je dan ook alles over jezelf op een forum? Als je niks kan hebben dan zit je op het internet verkeerd
Jij vind het `logisch'' dat hij een leraar in elkaar rost?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hé laat hem hij is OK.
Dat ie een leraar een schopje heeft gegeven is logisch, sommige leraren kunnen zich zo onredelijk gedragen niet normaal.
pannekoek kan wolken maken van poedersuiker om pizza te verwarrenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza wint want die heeft een hardere korst
Maak een kloon aanquote:Op zondag 24 maart 2013 23:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hele verkeerde keuze inderdaad
ja manquote:Op zondag 24 maart 2013 23:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben je stiekem een vrouw ofzo w a u w
dubbelepuntapostrofhaakjesluitenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hé laat hem hij is OK.
Dat ie een leraar een schopje heeft gegeven is logisch, sommige leraren kunnen zich zo onredelijk gedragen niet normaal.
Ik zou er juist stoer mee doenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hé laat hem hij is OK.
Hij heeft er spijt van, ik heb begrip voor de situatie.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind het `logisch'' dat hij een leraar in elkaar rost?en je kan je dan ook niet zelf bedenken dat PK zelf ook niet geheel redelijk is geweest?
jrry weet het hele verhaal en jij niet, hij heeft meer recht van sprekenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind het `logisch'' dat hij een leraar in elkaar rost?en je kan je dan ook niet zelf bedenken dat PK zelf ook niet geheel redelijk is geweest?
Ik zie liever jou verdwijnen dan pannenkoekeneter.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dubbelepuntapostrofhaakjesluiten
awwquote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef Faux. het volgende:
Ik kom ook op de meet. Verkleed als herdinnetje. Om jullie in het gareel te houden.
ben er ook zo trots opquote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou er juist stoer mee doen
WOLLA IK HEB HEM GEWOON KKR HARD GEKLAP!
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef Faux. het volgende:
Ik kom ook op de meet. Verkleed als herdinnetje. Om jullie in het gareel te houden.
ja je kan een verhaal zo maken als je zelf wilt he, meer zeg ik er ook niet over verderquote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jrry weet het hele verhaal en jij niet, hij heeft meer recht van spreken
Geil.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef Faux. het volgende:
Aanvaard je mijn excuses nou wel of niet, want je neemt het kennelijk allemaal erg serieus en ik voel me er nu best slecht over.quote:
Haha.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef Faux. het volgende:
Gayimpuntgeval zullen wij gewoon onze eigen meet doen?
ja tuurlijk, ik kan vrijgesproken worden door de officier van justitie omdat ze mijn lulverhaal gloven, grapjurkquote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja je kan een verhaal zo maken als je zelf wilt he, meer zeg ik er ook niet over verder
later we allemaal leraren gaan trappen omdat ze zich onredelijk gedragenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zie liever jou verdwijnen dan pannenkoekeneter.
Ik zeg toch niet dat je het verzonnen hebt?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja tuurlijk, ik kan vrijgesproken worden door de officier van justitie omdat ze mijn lulverhaal gloven, grapjurk
laten we allemaal een persoon gaan bashen omdat we toch niet weten hoe de vork in de steel zit.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
later we allemaal leraren gaan trappen omdat ze zich onredelijk gedragen
O vet dan doe ik mijn schapenpak aanquote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef Faux. het volgende:
Nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
later we allemaal leraren gaan trappen omdat ze zich onredelijk gedragen
Ah mooi om te horenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jaa goed manWinter begint aan haar einde te komen, en dan gaat het met mezelf ook weer stukken beter
Vakantieplannen worden bij nader inzien toch wel leuk, we gaan een villa aan het Franse strand huren voor drie weken
Hoe gaat het met jou?
"te" hoog? je begrijpt de ernst van situatie geloof ik niet helemaalquote:Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je het verzonnen hebt?Laat maar
je neemt het inderdaad te hoog op
Ja! Wat stel je voor?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef Faux. het volgende:
Gayimpuntgeval zullen wij gewoon onze eigen meet doen?
Het is toch gebeurd, waarom ga je het die emotionele lading geven? Waarom laat je het niet gewoon los?quote:
ey hij haalt het uit de context dan doe ik dat ookquote:Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
laten we allemaal een persoon gaan bashen omdat we toch niet weten hoe de vork in de steel zit.
omdat ik zo slim ben geweest om het hier te zetten, een van domste keuzes van de afgelopen weken. op die leraar schoppen na danquote:Op zondag 24 maart 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is toch gebeurd, waarom ga je het die emotionele lading geven? Waarom laat je het niet gewoon los?
Zeker weten, als je naar justitie ervoor moet is het al ernstig genoeg dus ik snap dat wel. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat een leraar zich nooit uit zichzelf zo onredelijk gedraagt dat dat reden genoeg is om hem te slaan, dan moet er echt wel wat vooraf zijn gebeurt. Verder veroordeel ik je niet ofzo hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 23:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
"te" hoog? je begrijpt de ernst van situatie geloof ik niet helemaal
Oh in dat geval ga ik als Doner Kebab-slagerquote:Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O vet dan doe ik mijn schapenpak aan
Ga jij welquote:Op zondag 24 maart 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker weten, als je naar justitie ervoor moet is het al ernstig genoeg dus ik snap dat wel. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat een leraar zich nooit uit zichzelf zo onredelijk gedraagt dat dat reden genoeg is om hem te slaan, dan moet er echt wel wat vooraf zijn gebeurt. Verder veroordeel ik je niet ofzo hoor
daar gaat het niet om, jij rechtvaardigd het gebruik van fysiek geweld tegen een docentquote:Op zondag 24 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee.
Maar mensen maken fouten, en als iemand daar echt spijt van heeft moet dat vergeven kunnen worden.
twijfel twijfel.quote:
Maar je gaat nu dus niet meer op mij reageren zelfs al heb ik oprecht spijt? Dus jij mag wel spijt hebben van jouw daden en moet dan vergeven worden maar je bent niet bereid mij te vergeven.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
"te" hoog? je begrijpt de ernst van situatie geloof ik niet helemaal
jou valt echt niks uit te leggen he?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, jij rechtvaardigd het gebruik van fysiek geweld tegen een docent
stringetje boven je broekquote:
Oh, dus daarom verplicht je jezelf maar om je er slecht over te voelen? Zo proberen dan, kijk iedereen is insignificant, iedereen gaat dood. Relax.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
omdat ik zo slim ben geweest om het hier te zetten, een van domste keuzes van de afgelopen weken. op die leraar schoppen na dan
rechtvaardigt*quote:Op zondag 24 maart 2013 23:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, jij rechtvaardigd het gebruik van fysiek geweld tegen een docent
sorry ik was te druk met andere mensen discussieren, laat het maar gewoon rusten komt wel goedquote:Op zondag 24 maart 2013 23:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar je gaat nu dus niet meer op mij reageren zelfs al heb ik oprecht spijt? Dus jij mag wel spijt hebben van jouw daden en moet dan vergeven worden maar je bent niet bereid mij te vergeven.
Daarbij moet wel even gezegd worden dat het noodweerexces was wat pk deed.
Sorry als ik je beledig nuquote:
Maar maarquote:Op zondag 24 maart 2013 23:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh in dat geval ga ik als Doner Kebab-slager
Maar ben je nog boos op me dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
sorry ik was te druk met andere mensen discussieren, laat het maar gewoon rusten komt wel goed
ik heb het niet tegen jou en het heeft ook niks te maken met je akkefietjequote:Op zondag 24 maart 2013 23:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jou valt echt niks uit te leggen he?
Dat is precies wat de overheid wil dat je denkt; daarom geen overheid, dus anarchie is per definitie de beste oplossing voor alle problemen in de wereld.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh, dus daarom verplicht je jezelf maar om je er slecht over te voelen? Zo proberen dan, kijk iedereen is insignificant, iedereen gaat dood. Relax.
Ik ben er voor je bbyquote:Op zondag 24 maart 2013 23:32 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
supersof mijn steun en toeverlaat
Maak je niet zo druk om je status op internetquote:Op zondag 24 maart 2013 23:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zal ik even heel kort samen vatten waarom ik me zo erger, ik heb het idee dat jullie een beeld hebben gekoppeld over mij aan de hand van een verhaal. een heel verdraaid beeld weliswaar
nee geen zorgenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ben je nog boos op me dan?
Gaygay bby boii, waar was je?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:32 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
supersof mijn steun en toeverlaat
ik baseer m'n mening over iemand echt niet op 1 post op een forumquote:Op zondag 24 maart 2013 23:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zal ik even heel kort samen vatten waarom ik me zo erger, ik heb het idee dat jullie een beeld hebben aan mij hebben gekoppeld aan de hand van een verhaal. een heel verdraaid beeld weliswaar
omgquote:
Droegen we tegelijk hetzelfde strngetje dan? kan toch niet gekkiequote:Op zondag 24 maart 2013 23:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je beledigt mij wel, dat stringetje was ons ding ja? O N S D I N G
komt voornamelijk door de stress die ik er mee heb veroorzaakt in het dagelijks leven, mensen denken dat ik ongestraft even een leerkracht in elkaar heb kunnen schoppen. maar alle kritiek die ik hier heb gekregen heb ik ook wel van vrienden familie en docenten gehadquote:Op zondag 24 maart 2013 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om je status op internet
hm lekker.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik leg een dikke hoop stront in je bek.
Gelukkig en nogmaals sorry ik had niet gedacht dat het zo heftig ontvangen zou worden.quote:
emo.gifquote:Op zondag 24 maart 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Droegen we tegelijk hetzelfde strngetje dan? kan toch niet gekkie
Promi is jaloers op ons stringetje hihiquote:
Geen gratis pijpbeurten meer voor jou.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Droegen we tegelijk hetzelfde strngetje dan? kan toch niet gekkie
Dus..quote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik laat de volledige inhoud van mijn darmen leeglopen in je bek.
oh dan ben ik aan de beurtquote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geen gratis pijpbeurten meer voor jou.
.....quote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mmm spannendquote:Op zondag 24 maart 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
twijfel twijfel.
Zit misschien ook midden in mijn vakantie dus moet ff kijken
Ga je mee op vakantie?quote:
2007 belde XDquote:Op zondag 24 maart 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
This ain`t a scene, it`s a goddamn arms race
Blijft leukquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |