De KNVB heeft een aantal maatregelen genomen om het voetbalgeweld te laten afnemen. 1 van deze maatregelen is het 10 minuten verplicht afkoelen bij een gele kaart. Op proef nu alleen bij de B-junioren. Maar is dit wel een goed idee? Word een speler niet juist agressief als die hoort dat die 10 min na de kant moet?quote:Gele kaart: als een speler de fout ingaat en een gele kaart krijgt moet hij/zij gelijk 10 minuten verplicht afkoelen. Deze regel geldt alleen voor de B-categorie.
De gele kaart blijft ook gewoon van kracht hé. Die 10min is een extra straf bovenop je gele kaart.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef Rockiejj het volgende:
Ja, goed idee.
Nee, slecht idee om de gele kaart er dan "uit" te halen.
Beter idee is het om een oranje kaart in te voeren. 1x oranje = naar de kant, krijg je dan nog een keer oranje, rood. 2x geel blijft rood.
Ja, maar het idee van de gele kaart is dan een beetje weg.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
De gele kaart blijft ook gewoon van kracht hé. Die 10min is een extra straf bovenop je gele kaart.
Bron?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:04 schreef Bitterlemon het volgende:
Was toch alleen als je met de scheids in discussie ging?
Dan ga ik toch met de informatie die de KNVB, NOS, RTL etc. mij voorschotelen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geen bron, dat vertelde iemand me. Met de nadruk op dat het alleen in dat geval zou zijn.
Want? Zijn wij minderwaardig ofzo?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Want? Zijn wij minderwaardig ofzo?
Bij rugby is het al sinds het begin dat een gele kaart 10 minuten is.
Naja daar komen ze dan wel achter. Ik denk niet dat je zoiets vooraf kan bedenken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:02 schreef Notehschil het volgende:
[..]
Ja.
Sinds het begin is overigens anders dan nu nog eens invoeren. Ik zeg het maar alvast, als het word ingevoerd worden er alleen maar meer poppetjes geschopt.
Zal ik gewoon een nieuw topic maken? Doe ik het morgen, week 21.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef arachide. het volgende:
Rockiejj wilde dit topic nieuw leven inblazen, daar was ik het mee eens.
Nou rockiejj, kom eens met een thema
Je mag mijn layout wel gebruiken als je dat wilquote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zal ik gewoon een nieuw topic maken? Doe ik het morgen, week 21.
Post mij de OP maar, dan zet ik hem hierinquote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zal ik gewoon een nieuw topic maken? Doe ik het morgen, week 21.
Dat is toch niet handig, een half volgepost topic?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Post mij de OP maar, dan zet ik hem hierinik hou liever deze open
Dan heb je de meningen die over de vorige stelling gaan? Kan je beter deze unstickyen en de nieuwe weer stickyenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Post mij de OP maar, dan zet ik hem hierinik hou liever deze open
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |