SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Straks gaan ze nog naar elkaar seinen vanuit hun hotelkamers.quote:
En dan heel hard lachen!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog naar elkaar seinen vanuit hun hotelkamers.
Ik houd alle amber alerts in de gatenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
Buiten beeld slaat Bert die kinderen in elkaar
ajacied 433quote:Op zondag 24 maart 2013 22:48 schreef Rickazio het volgende:
ajacied442 beetje bietsen bij Van Persie
Die hoopt dat mooie jasje van Jack te krijgenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
Gullit zegt inhoudelijk echt helemaal niks.
Beetje Waterreus 2 dus.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
Gullit zegt inhoudelijk echt helemaal niks.
Ajaxquote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En afgekapt door een jood die meteen over joden begint.
Ruud Cohen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En afgekapt door een jood die meteen over joden begint.
Wel tegen landen als Polen en Ecuadorquote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Janmaat,de vrij, indi en blind.
Kom je de poule niet mee door op het wk.
Ook niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel tegen landen als Polen en Ecuador
Ja ze moeten het over de eredivisie gaan hebben dit weekendquote:Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
Drie kwartier die interland analyseren.
Inderdaad het is tijd om de aankomende tegenstander haar nachtclubs te analyseren.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
Drie kwartier die interland analyseren.
Jawel, met die jongens red je het ook nietquote:
In Louis' hoofd is het voor eeuwig Sesamstraat.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef Evertjan het volgende:
hij spreekt ze toe als een peuter die voor het eerst de grote ba ba op het potje heeft gedaan
Dat komt morgen welquote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad het is tijd om de aankomende tegenstander haar nachtclubs te analyseren.
Rayonhoofd en toptwitteraar.quote:
quote:
Club 69quote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad het is tijd om de aankomende tegenstander haar nachtclubs te analyseren.
Dit gaat echt nergens over. Maar omdat wij allemaal kijken denken ze dat het toch goed isquote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Waar blijft gelul over Ajax? Interlands boeit toch niemand..
Aad300 is leuk op twitter en om wekelijks een paar tweets van hem voorbij te zien komen. Voor de rest voegt Aad maar bar weinig toe. Zo'n saaie man.quote:
Aad is een garantie voor succesquote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aad300 is leuk op twitter en om wekelijks een paar tweets van hem voorbij te zien komen. Voor de rest voegt Aad maar bar weinig toe. Zo'n saaie man.
Geef mij maar HansieHansie of Jan Boskamp.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad is een garantie voor succes
#leugensquote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aad300 is leuk op twitter en om wekelijks een paar tweets van hem voorbij te zien komen. Voor de rest voegt Aad maar bar weinig toe. Zo'n saaie man.
Nee dank je..quote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Waar blijft gelul over Ajax? Interlands boeit toch niemand.. of ja dat boeit wel maar niet heel de uitzending
Of de natuurlijke komiek Emiel Schelvisquote:Op zondag 24 maart 2013 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geef mij maar HansieHansie of Jan Boskamp.
Ook zo'n verschrikking. Die voegt helemaal niks toe.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of de natuurlijke komiek Emiel Schelvis
Hee hee hee zo spreek je niet over een feyenoorder zoals hijquote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook zo'n verschrikking. Die voegt helemaal niks toe.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook zo'n verschrikking. Die voegt helemaal niks toe.
Ik zou niet weten waarom niet. Schelveccio voegt niks toe aan VI. Net als Aad300.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee hee hee zo spreek je niet over een feyenoorder zoals hij
Hij juicht voor Rotterdam.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee hee hee zo spreek je niet over een feyenoorder zoals hij
Nu verlies je al je opgebouwde fok!-creds, Schelvecchio = eindbaasquote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Schelveccio voegt niks toe aan VI. Net als Aad300.
Oh, oké man.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu verlies je al je opgebouwde fok!-creds, Schelvecchio = eindbaas
beweer jij dat Kieft een alcoholist is ?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kieft die dronk elke dag een kratje leeg
Nee wat hij zuipt!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beweer jij dat Kieft een alcoholist is ?
Wat? Nee, hij zuipt!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beweer jij dat Kieft een alcoholist is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
maakt helemaal niks uit hoor, psv heeft nooit meer CL nodig om te overlevenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:04 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou het toch lekker zijn als psv gewoon wéér geen CL haalt
mrstyloproduction i.s.m GGMMquote:
quote:
quote:
Wetende dat je terug kan vallen op staatssteun zijn dat natuurlijk makkelijke uitsprakenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maakt helemaal niks uit hoor, psv heeft nooit meer CL nodig om te overleven
aldus PSV
voor welke club ben jij eigenlijkquote:
Hij is neutraalquote:Op zondag 24 maart 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
voor welke club ben jij eigenlijk
Voor de VI Hooligansquote:Op zondag 24 maart 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes staat boven de partijen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ging ik al vanuitquote:
Niet voor SdV en Atleti?quote:
naast Aad300.quote:
haha en je hebt meteen gelijk..quote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
als jan een tijdje stil is dan weet je dat hij uit het niets over iets gaat beginnen wat 10 minuten geleden al is besproken
ik ook, hoe oud is die rayman eigenlijk? gaat ie al bijna dood?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
Ik was weer 5 seconden te laat met het uitzetten van mijn tv![]()
![]()
Als we dat toch eens wistenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik ook, hoe oud is die rayman eigenlijk? gaat ie al bijna dood?
Geen idee, ik snap echt niet waarom ik dit toch nog regelmatig kijk. Ik denk om lekker te kunnen zeiken.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik ook, hoe oud is die rayman eigenlijk? gaat ie al bijna dood?
Zuster, hij doet het weer!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raymann![]()
![]()
Raymanngod is de grootste baas ooit.
quote:
Ik juich voor Rotterdamquote:Op zondag 24 maart 2013 23:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ah jonge, zeg toch gewoon dat je voor Feyenoord bent!
twitter:RegiBlinker twitterde op zondag 24-03-2013 om 23:13:18Leuke uitzending boys! @jackvangelder @GullitR @pierrevh17 @JanMulderDwdd reageer retweet
Ik was wel jaloers op die jongetjes, ik had ook wel zo'n kekke Bert Maalderink portugal jasje willen hebben.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven hardop moeten lachen om SV. Wat was Van Gaal goed in die rondo
[ afbeelding ]
En terecht. Ajax is altijd belangrijker als Feyenoord.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
Viel me een beetje tegen van mijn held: zouden ze net beginnen met het ophemelen van Feyenoord, gaat hij het over fucking Daley Blind hebben.
Nee, en het is dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En terecht. Ajax is altijd belangrijker als Feyenoord.
Niet om hem lachen mensen, dan blijft hij bezig.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:55 schreef Zipportal het volgende:
Wat voor Buttplug had Van Halst gisteren in zijn rechteroor met dat uitstekende naaldje? Of was dat zijn HotSpot voor zijn iPadje?
PSV is mentaal niet sterk genoeg blablabla.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens kijken wat Jan van Halst dit keer te vertellen eheft.
Hop pats tikkiequote:Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens kijken wat Jan van Halst dit keer te vertellen eheft.
Hij gaat Schaken omcirkelen en dan trekt hij een paar lijntjes en hij zegt: je zag duidelijk dat Feyenoord de vaste patronen mist.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer mbt zijn gelul over Feyenoord
[sjek modus on]Jongens Ajax staat bovenaan, maar Feyenoord doet gewoon nog steeds mee. Het is echt onvoorstelbaar. Het fenomeen Pellè deed niet mee en ze verloren met heel veel pech. Maar het is echt geweldig wat ze daar voor elkaar krijgen.[sjek modus off/]quote:Op zondag 31 maart 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer mbt zijn gelul over Feyenoord
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[sjek modus on]Jongens zeg het maar[sjek modus off/]
"Ze lieten niet zien dat ze kampioen willen worden. "quote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gaat Schaken omcirkelen en dan trekt hij een paar lijntjes en hij zegt: je zag duidelijk dat Feyenoord de vaste patronen mist.
Jack: Dus zonder Pelle kan Feyenoord niet winnen.
Jan: Daar lijkt het wel op. Bovendien is het een kwestie van mentaliteit, de wil om te winnen zag ik niet bij Feyenoord.
Willem Vissersquote:Op zondag 31 maart 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks weer met:
- Jan van Halst
- Jan Mulder
- Ronald W
- Willem Vissers (journalist)
Wordt weer een uurtje polsen snijden
Zo'n omhoog gevallen journalist inderdaad die denkt dat iemand op zijn mening zit te wachtenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Willem Visserswant een mongool is dat. Met zijn kut-accent
Lekker zuur doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ronald Waterreus over kampioensstress en de boze buitenwereld.
Dat wil ik niet missen.
Ik hoop al tijden op Tom van 't Hek.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:08 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik hoop dat Arno V. weer aanwezig is.
Is wel weer eens tijd, is al zeker een maand niet ter sprake gekomen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Over het Nederlands elftal hebbenWK finale analyseren?
Ik wil nog wel eens de kans van Robben terugzien ja. Wat als...quote:Op zondag 31 maart 2013 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is wel weer eens tijd, is al zeker een maand niet ter sprake gekomen.
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef Thezeurminator het volgende:
bestaan er ook Studio-Voetbal hooligans?
Ja, maar die kunnen de pap niet meer binnenhouden.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef Thezeurminator het volgende:
bestaan er ook Studio-Voetbal hooligans?
hij zat toch op de tribune?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mertens was weer helemaal nergens te bekennen tijdens de wedstrijd
'k vond hem zelf wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja leuk hoor gaan we nu om iedere verspreking lachen
Ja ik moet toegeven dat ik aan het begrip afgang een keer een nieuwe dimensie heb gegevenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja jij wel daarom ben je ook niet geslaagd al cabaretier
Zo deden ze dat daar. Regels van de straat.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Bert is dan ook opgegroeid in de Worp.
Rauwe volkswijk in Deventer waar je voor jezelf leert opkomen. Wordt je strietwais van.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Zo deden ze dat daar. Regels van de straat.
De rest ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:26 schreef Stiggie het volgende:
Dat haar van waterreus ziet er ook niet uit
En een pursunality.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Rauwe volkswijk in Deventer waar je voor jezelf leert opkomen. Wordt je strietwais van.
Beter dan de mat die hij vroeger had.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:26 schreef Stiggie het volgende:
Dat haar van waterreus ziet er ook niet uit
Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Vissers heeft een scheve bek.
Dit was mijn mening.
iedere dorpsidioot heeft recht op een meningquote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Vissers heeft een scheve bek.
Dit was mijn mening.
Studio PSVquote:Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een kutshow, het gaat alleen over PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |