Nouja niet eens zo zeer dat ik daar persé mee wil wachten. Ik doe het gewoon wat rustiger aan, vorig jaar heb ik 3 dates gehad, dit jaar pas 1.. Ik ben daar gewoon niet heel snel mee. Als het eenmaal leuk loopt qua gesprekken wil ik me daar zeker wel aan wagen hoor! En ik denk ook dat dat gaat gebeuren in dit geval.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef mr-green het volgende:
maar waarom zou je langer wachten tot het maken van een afspraak? Ik bedoel dus: leg mij eens uit wat jullie gedacht daarachter is?
Misschien omdat er genoeg kneuzen tussen zitten die gefilterd moeten wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef mr-green het volgende:
maar waarom zou je langer wachten tot het maken van een afspraak? Ik bedoel dus: leg mij eens uit wat jullie gedacht daarachter is?
Ik ook niet. Vorig jaar heb ik ook maar 3 dates gehad. Prima toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef Sannne het volgende:
[..]
Nouja niet eens zo zeer dat ik daar persé mee wil wachten. Ik doe het gewoon wat rustiger aan, vorig jaar heb ik 3 dates gehad, dit jaar pas 1.. Ik ben daar gewoon niet heel snel mee. Als het eenmaal leuk loopt qua gesprekken wil ik me daar zeker wel aan wagen hoor! En ik denk ook dat dat gaat gebeuren in dit geval.
Maar ben niet zo actief als dater als de rest hier..
Als dat zo is dan is dat zo. Doe ik niet zo moeilijk over hoor..quote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mwa, je hebt je nummer toch al gegeven? Persoonlijk gezien zou ik pas een nummer afgeven als ik er zeker van ben dat het goed zit. Daarnaast, waarom moeilijk doen? Die kerel zal toch niet anders zijn als je nu een date fixt of pas over een maand. De kans is groter dat die kerel na een paar weken zoiets heeft van: ja, voor mij hoeft t niet meer.
Dat hoor ik vaker van vrouwen, maar hoe kom je daar dan achter?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is dat zo. Doe ik niet zo moeilijk over hoor..
En trouwens, ik ken hem net een paar dagen.. Tis niet zo dat ik weken wil appen eerst..
Moet ook wel een klein beetje vertrouwen zijn voor mij.. Of ie okee is!
Gewoon een gevoel. Badboys herken ik inmiddels wel een beetje.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker van vrouwen, maar hoe kom je daar dan achter?
Ah, duidelijk! Succes en hou ons op de hoogte!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Gewoon een gevoel. Badboys herken ik inmiddels wel een beetje.
Will doquote:Op zondag 24 maart 2013 22:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk! Succes en hou ons op de hoogte!
ja tussen aanhalingstekensquote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat er (site) staat, in de TT, tegenwoordig?
Ja, het viel me vanmiddag pas opquote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat er (site) staat, in de TT, tegenwoordig?
Ja. Het onderwerp is hiermee wat breder, zodat er a) niet te vaak TR's worden geplaats vanwege 'OFFTOPIC/SC!!' en b) het hangt sowieso allemaal wel een beetje samen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, het viel me vanmiddag pas op![]()
![]()
Hebben jullie daarvoor gekozen?
cool! kunnen dalijk ook alle kroeg-oppik-verhalen hier neergezet wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja. Het onderwerp is hiermee wat breder, zodat er a) niet te vaak TR's worden geplaats vanwege 'OFFTOPIC/SC!!' en b) het hangt sowieso allemaal wel een beetje samen.
Prima plan!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja. Het onderwerp is hiermee wat breder, zodat er a) niet te vaak TR's worden geplaats vanwege 'OFFTOPIC/SC!!' en b) het hangt sowieso allemaal wel een beetje samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |