Moet je wachten totdat die assistent zelf dokter is?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef indaha het volgende:
Met mijn man gaat het wel goed, nog veel pijn maar daar krijgt hij wat voor, nog geen dokter gezien alleen een assistent maar die wist er niet echt wat vanaf
Hopelijk niet want ik wist er meer van hij, misschien moet ik maar een carriereswitch makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je wachten totdat die assistent zelf dokter is?
Zoals mijn moeder bienenstich maakte: één dikke zachte bodem (insert willekeurig biscuitrecept) of twee dunne zachte bodems bakken. Af laten koelen (dikke bodem evt doormidden), slagroom en fruitvulling naar smaak ertussen, poedersuiker erop en klah!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
RECEPT VOOR BIENESTICH!!!!!!!!!!!!
Alsjeblieft?
Tips :
Vanille Cola
Lemon Cola
Drank (goedkoooooop!)
Frankfurters
Van die hele dunne maar lange braadworsten, Thüringer bratwurst dacht ik.
Casseler![]()
SoBe zum Braten!
Coppenrath Unsere GoldstückeDuitse broodjes uit de vriezer. Zo de oven in te knallen.
Van die worsten in bakjes met curry. In de magnetron flikkeren, omnomnom.
En nog veule meer!
Wordt weer een lange zit (pun intended)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:54 schreef indaha het volgende:
Was weer een spoedgeval tussen gekomen, maar verder doen ze er voorlopig toch niets aan.
Over 14 dagen gaan de hechtingen eruit en wordt het gips vervangen en foto's gemaakt en dan duurt het nog maanden eer we eens een idee krijgen of het aan elkaar groeit, dus het is een kwestie van afwachten.
In bienestich hoort geen fruitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder bienenstich maakte: één dikke zachte bodem (insert willekeurig biscuitreecpt) of twee dunne zachte bodems bakken. Af laten koelen (dikke boden evt doormidden), slagroom en fruitvulling naar smaak ertussen, poedersuiker erop en klah!
Ik denk dat ik zelf maar eens rond moet kijken daar, ben niet zo'n carnivoor. Maar meneer Takke gaat vast blij worden van je lijstje.
Jij de assistent in het ziekenhuis en hij straks bij je man thuis?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Hopelijk niet want ik wist er meer van hij, misschien moet ik maar een carriereswitch maken
In de mijne wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
In bienestich hoort geen fruit
Rewimo! Recept!?
Nou dat weet ik nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wordt weer een lange zit (pun intended)![]()
Hopelijk wordt de pijn snel minder, in het ziekenhuis kunnen ze daar meer aan doen dan thuis.
Nee dat gaat niet werken ben ik bang, ik laat me gewoon klonenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij de assistent in het ziekenhuis en hij straks bij je man thuis?
Je hoeft ook niet standaard op iedereen te reageren hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:58 schreef indaha het volgende:
O zie vergeten te jompelen voor Oognip en haar onderzoek op de kinderafdeling, wat leuk voor je
Buh.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, ze wilden hem afschepen met een paracetamolletje , terwijl hij normaal dagelijks oxicontin slikt , ze hebben hem nu toch maar iets sterkers gegeven .
quote:
quote:
Hebben!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bijna goedBienenstich
[ afbeelding ]
Dat is wel typisch Duits. Tuurlijk hebben we minstens 8 verschillende taart-varianten! Lang leve de Konditorei!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bijna goedBienenstich
[ afbeelding ]
Is je google stukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef Qwea het volgende:
In bienestich hoort geen fruit
Rewimo! Recept!?
Hmmm, jij kent me ook vrij goed hè?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat rewimo's voor 'geeeeeeeeen idee?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |