SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe. Nee hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik even een foto maken voor je?
Oh wacht.. ik heb geen skeelers
Dalijk vliegen ze weer terug naar het zuidenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
@TT: Klopt, maar het is wel -200 met windkracht 20
quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang voor haar tanden.
Ik heb nog nooit iemand zo hard gebeten dat het ging bloeden.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra het begint te bloeden vind ik het toch minder
Oh leuk, waar was je heen? Nog gescoord? Waarom wilde je c_a geen kontjesfoto sturen?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was het hele weekend zuipen met voetbalteam
Wat is er mis met skeelerenquote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dalijk vliegen ze weer terug naar het zuiden.
Beekbergen. Hehe, nee, helaas niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh leuk, waar was je heen? Nog gescoord? Waarom wilde je c_a geen kontjesfoto sturen?
Niks. Vandaar de PIquote:[..]
Wat is er mis met skeeleren
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beekbergen. Hehe, nee, helaas niet.
Omdat er te weinig ruimte was in de kroeg
[..]
Niks. Vandaar de PI
Eens met deze man!!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben dit weer echt zo zat he.
Ik wil zon, op een terrasje zitten, vrouwen in korte rokjes etc
Ja hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens met deze man!!
Zodra er zon is kom je mij wel ophalen voor een terrasje he?
Jij moet ook nog met mij op een bepaald kruispunt komen checken met zo'n klapstoeltje jatognietdan.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens met deze man!!
Zodra er zon is kom je mij wel ophalen voor een terrasje he?
Ik heb vandaag zitten appen met Frank de Boerquote:
Dit dusquote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Op zekers ja!!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij moet ook nog met mij op een bepaald kruispunt komen checken met zo'n klapstoeltje jatognietdan.
Ik heb regelmatig hele gesprekken met frankquote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zitten appen met Frank de Boer
Maar ff wat anders!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig hele gesprekken met frank
Ja ik was er al bang voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ff wat anders!
Wat een dikke vette tegenvaller die beurs zeg
Mijn stem heb jequote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Waar wil je over praten dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
Dan kom ik wel niet, als toch niemand met mij wil praten.
Wat wat waat?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
Dan kom ik wel niet, als toch niemand met mij wil praten.
Dat ene ding dat jij niet hebt en ik wel?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat wat waat?
Wij gaan toch kletsen? Over het menselijk brein.
Als je zo gaat beginnen is de trent ook meteen weer gezetquote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ene ding dat jij niet hebt en ik wel?
Echt je had een schoenenstand en die stond er 3x. Alledrie precies dezelfde schoenen en prijzen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik was er al bang voor.
Reguliere editie is nog geen 2 maanden geleden, veel te dicht op elkaar.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen is de trent ook meteen weer gezet.
Naarmate ik langer droog sta wordt ze steeds meer doablequote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even een repost van vanmiddag.
[ afbeelding ]
Op mn telefoon vond ik haar al net zoquote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vergeet van alles, sorry.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent ons vorig gesprekje vergeten, jammer dit.
Vermoedelijk leuke muur, jammer genoeg niet scherp.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, snap het wel, is niet goedkoop om er te staan dus dan haken er veel af. En als je dan de andere dingen niet in gaat en het qua mensen kijken ook niet druk is dan is er weinig aan.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt je had een schoenenstand en die stond er 3x. Alledrie precies dezelfde schoenen en prijzen.
De condoomfabriek stond er ook 3 of 4 keer met elke kraam hetzelfde ingedeeld.
4 stands van Miranda.
En op zich is 4 stands van 1 bedrijf niet zo erg maar ook echt elke stand precies dezelfde producten enz.
Was echt vet zonde
Ik was met een vriendin dus dan kan je de couples-only dingen al niet in ook hequote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, snap het wel, is niet goedkoop om er te staan dus dan haken er veel af. En als je dan de andere dingen niet in gaat en het qua mensen kijken ook niet druk is dan is er weinig aan.
Kan wel toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was met een vriendin dus dan kan je de couples-only dingen al niet in ook he
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naarmate ik langer droog sta wordt ze steeds meer doable.
Haters zullen haten.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mn telefoon vond ik haar al net zoals nu.
De muur is wel tof ja, is in haar video's goed te zien.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vermoedelijk leuke muur, jammer genoeg niet scherp.
Dat ik er een heb, betekent niet dat hij goed werkt.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent nu het fundament van post #26 aan het wegzagen.
quote:
quote:Let op! Het Erotische Doolhof is alleen toegankelijk voor stellen (man/vrouw).
Is dat vanwege te lange droogstand ?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Haters zullen haten.
Ik zou haar geven, herhaalderlijk.
[..]
De muur is wel tof ja, is in haar video's goed te zien.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ow en hoe zit dat bij mij dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ik er een heb, betekent niet dat hij goed werkt.
Kon ook volgens mij.quote:
Maar om nou naar single mannen te stappen en te vragen of ze met ons het doolhof in wilden vonden we net te ver gaanquote:Deze wijziging is doorgevoerd om de kwaliteit van het Doolhof en de veiligheid van de attractiebezoekers te waarborgen. Mannen en vrouwen alleen worden niet meer toegelaten. Hier wordt door de beveiliging streng op toegezien.
Bij jou doen strontvliegen het werk.quote:
Ik heb langer drooggestaan. Nu pas een maand ofzo.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat vanwege te lange droogstand ?
Aha.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb langer drooggestaan. Nu pas een maand ofzo.
Maar ik vind dit soort meisjes leuk.
Ik vind haar best knap. Alleen dat haar is niet zo tof. Maar ja, in hoeverre dat uitmaakt ...quote:Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb langer drooggestaan. Nu pas een maand ofzo.
Maar ik vind dit soort meisjes leuk.
Je vroeg er zelf om. De waarheid is zelden leuk.quote:
Ze doen nog best goed werkquote:Op zondag 24 maart 2013 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Je vroeg er zelf om. De waarheid is zelden leuk.
Nee, totaal geen behoefte daaraan.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha.
Dus jij zit nu met je soa-stok in de hand haar foto's te begluren?
Dat haar is juist zo ontzettend leuk.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind haar best knap. Alleen dat haar is niet zo tof. Maar ja, in hoeverre dat uitmaakt ...
Alweer?quote:
Kleurtje wel, model niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, totaal geen behoefte daaraan.
Er is een wereld van verschil tussen leuk en geil.
[..]
Dat haar is juist zo ontzettend leuk.
Past ie dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga een relatie beginnen met mn kruik!!
Nee maar vanmiddag ging je toch ook al je bedje inquote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huh? had ik al gedag gezegd net dan?
Ja, kwartiertje geledenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huh? had ik al gedag gezegd net dan?
Ik maak mn speeltje met ductape eraan vast!!quote:
Leugens dit!!quote:
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar vanmiddag ging je toch ook al je bedje in
Ik zou ducttape gebruiken.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak mn speeltje met ductape eraan vast!!
What did I do?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik rust mijn zaak.
Fera, kom er maar in.
Je bent echt bijster onscherp vandaag, hulde daarvoor.quote:
Jij bent misschien gewoon onduidelijk. Wat bedoel je en had het met mijn post of die quote te maken? Was het letterlijk of figuurlijk bedoeld?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent echt bijster onscherp vandaag, hulde daarvoor.
Of zit je nog echt te shaken over je ervaring van daarstraks? *knuf geeft*.
Dan is het zelfs nog duct tapequote:
Hoe is het verder met jou?quote:
Druk op het werk, maar wel heel erg leuk. Van de week gestart met een project die ik helemaal zelfstandig mag doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het verder met jou?
Heb je al dagen niet gesproken
Rustig, op het moment buikpijn, vandaag naar kamasutrabeurs geweest dat viel tegen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Druk op het werk, maar wel heel erg leuk. Van de week gestart met een project die ik helemaal zelfstandig mag doen.
Van het weekend met voetbalteam zitten zuipen, was erg gezellig. En vandaag nog een wedstrijd gehad, teringpokke koud![]()
Hoe is het met jou?
Is goed schatjequote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog zat ik dichter in de buurt.
Dus is mijn verbetering valide.
Oh, dat is beide klotequote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustig, op het moment buikpijn, vandaag naar kamasutrabeurs geweest dat viel tegen.
Hoe bevalt het voetballen?
Niet ziek, vrouwenkwaalquote:Op zondag 24 maart 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is beide klote. Iedereen ziek aan het worden of zo
Goed hoor, wel vermoeiend
Alwetend jijquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet ziek, vrouwenkwaal![]()
Ben nu aan het googlen hoeveel een geslachtsoperatie kost
[..]
Alwetend jij
Alwetend, almachtig, god.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet ziek, vrouwenkwaal![]()
Ben nu aan het googlen hoeveel een geslachtsoperatie kost
[..]
Alwetend jij
You are too kind!!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alwetend, almachtig, god.
Maar jij mag gewoon Roy zeggen hoor.
Niet geil?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zag vandaag een vrouw lopen die uhm jarretels voor kniekousen aan had en zelf maatje potvis was![]()
I'm now scarred for life
Al die MI's die ik jou heb bezorgd bij elkaar vond ik nog geiler dan ditquote:
Dan was het wel heel erg.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al die MI's die ik jou heb bezorgd bij elkaar vond ik nog geiler dan dit
Dat was het ookquote:
Neequote:
Sorryquote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is echt op heel fok al dagen rustig
Dankje!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even het derde deel van mn spelletje spelen![]()
Als jullie me missen dan heb je pech of je moet ff appen![]()
Mocht ik jullie niet meer spreken dan alvast welterusten en werk ze morgen en meer van dat:)
beter opmetenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik was mijn nieuwe gordijn aan het ophangen, pokkewerk en hij is te kort. Kut ikea
.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik was mijn nieuwe gordijn aan het ophangen, pokkewerk en hij is te kort :'). Kut ikea.
hier gaat wat fout....quote:Op zondag 24 maart 2013 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima zo. Alleen nog even laten inkorten
.
Ow verrek.quote:
Pfff... ik heb een keer of drie mijn gordijnen mee verhuisd.....quote:
hmmm... dan kan je altijd nog 2 stroken erbij halen of over gordijnen of hoe je dat ook alweer noemtquote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow verrek.
De 2 stroken zijn samen 2 meter 80 en ze hangen nu heel strak zonder plooien. Ze zijn niet breed genoeg
.
Ik zou nog 1 strook kunnen gebruiken en dan de haakjes anders toepassenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm... dan kan je altijd nog 2 stroken erbij halen of over gordijnen of hoe je dat ook alweer noemt
en daarom moet je dus niet denkenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht dat 2x 1.45m wel genoeg zou zijn. Ja, echt NET hahaha.
Dat is fries voor nietquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht dat 2x 1.45m wel genoeg zou zijn. Ja, echt NET hahaha.
Ja ach, deur is 1 meter, raam is ook 1 meter, zou moeten passen dacht ik nogquote:
Hmm... tsja ik ben creabea met die extra stof weet ik vast wat te doenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou nog 1 strook kunnen gebruiken en dan de haakjes anders toepassen.
Ikea verkoopt ze per 2 tho.
Een cape maken voor je superhelden outfit bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 maart 2013 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... tsja ik ben creabea met die extra stof weet ik vast wat te doen
fixedquote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een cape maken voor je superheldein outfit bijvoorbeeld
Ah ja 13 euro is ook geen geld hequote:Op zondag 24 maart 2013 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... tsja ik ben creabea met die extra stof weet ik vast wat te doen
Capes zijn onhandig. Ik zou geen cape nemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een cape maken voor je superhelden outfit bijvoorbeeld
Ik denk ik ook niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Capes zijn onhandig. Ik zou geen cape nemen.
struikel- en wurggevaar ...quote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Capes zijn onhandig. Ik zou geen cape nemen.
Nee, ze kent iemand die dat wel isquote:Op zondag 24 maart 2013 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm... is je zus handig met een naaimachine?
bodypaintman..... he paints it alllllquote:Op zondag 24 maart 2013 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.
Ik denk dat ik mijn pak gewoon laat bodypainten
In deze kou?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.
naja voor 13 euro .... ben je klaar... zelfde kleur en alles....quote:Op zondag 24 maart 2013 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ze kent iemand die dat wel is.
Pas maar op als hij met zijn kwast in de buurt isquote:Op zondag 24 maart 2013 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bodypaintman..... he paints it alllll
Sexy wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.
Arme Dollar Bill.quote:
Verstandigquote:Op zondag 24 maart 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In deze maanden werk ik alleen in warme landen.
Ja dat, ik kan ook beide stroken ophangenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
naja voor 13 euro .... ben je klaar... zelfde kleur en alles....
Onoes......quote:Op zondag 24 maart 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pas maar op als hij met zijn kwast in de buurt is
idd.... en dan kan je nog spelen met de kleurquote:Op zondag 24 maart 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verstandig.
[..]
Ja dat, ik kan ook beide stroken ophangen.
Geweldige filmquote:Op zondag 24 maart 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sexy wel.
[..]
Arme Dollar Bill.
[ afbeelding ]
Dollar Bill, uit Watchmen.quote:
Nah, gewoon dezelfde.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
idd.... en dan kan je nog spelen met de kleur
Prachtig inderdaad.quote:
Nee geloof het nietquote:Op zondag 24 maart 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad.
Heb je trouwens Before Watchmen gelezen?
Dat was een hele korte scene of niet....? Ik weet het niet meer terwijl ik die film wel gezien hebquote:Op zondag 24 maart 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dollar Bill, uit Watchmen.
Is een commentaar van Alan Moore op de aanwezigheid van een cape in een superheldenpak. Hij vond het onzin.
Nee ... slaapkamer altijd zo rustig mogelijk hebben....quote:Op zondag 24 maart 2013 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, gewoon dezelfde.
De muur aan de andere kant heeft van dat bewerkt behang en ik wil het niet te druk hebben in de slaapkamer.
Hij zit alleen in de intro.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat was een hele korte scene of niet....? Ik weet het niet meer terwijl ik die film wel gezien heb
Before Watchmen Rorschach is echt te ergquote:
Ik dacht dat het er juist wild aan toe moest gaanquote:Op zondag 24 maart 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ... slaapkamer altijd zo rustig mogelijk hebben....
Weet ik niet..... momenteel lees ik vrij weinig stripsquote:Op zondag 24 maart 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij zit alleen in de intro.
Hij heeft dit jaar wel zijn eigen mini-serie gekregen geloof ik.
Dat vooral in bed......quote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er juist wild aan toe moest gaan
Ja, vind ik ookquote:Op zondag 24 maart 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ... slaapkamer altijd zo rustig mogelijk hebben....
Alleen qua seksquote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er juist wild aan toe moest gaan
Halloquote:
Welk spelletje? Ik ben stom build-a-lot aan het spelenquote:
Gelukkigquote:
Opschepperquote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dm's van knappe vrouwen beantwoorden enzo.
Starcraft 2quote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Welk spelletje? Ik ben stom build-a-lot aan het spelen
Onbegrijpelijkquote:Op zondag 24 maart 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Roy, deze laat zich niet hosselen door mij.
quote:
Neeheequote:Op zondag 24 maart 2013 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik mooie kikkers ga kopen voor je tepels.
Dat is toch juist lief
Ik doe ook geen poging. Ik hossel geen dame met een vriendje.quote:
Oh ok, nee dan houdt het op he.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe ook geen poging. Ik hossel geen dame met een vriendje.
Stuur maar door danquote:Op zondag 24 maart 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe ook geen poging. Ik hossel geen dame met een vriendje.
Wat is er zo speciaal aan Fera dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry vriend. Maar zij is speciaal.
In welk opzicht?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry vriend. Maar zij is speciaal.
Ik geef geen antwoord op strikvragen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan Fera dan?
Dat ik het heel slecht zou trekken als ze iets met jou zou doen.quote:
Ow en met haar vriend is geen probleem? Wat is deze?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat ik het heel slecht zou trekken als ze iets met jou zou doen.
Is geen strikvraagquote:Op zondag 24 maart 2013 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef geen antwoord op strikvragen.
[..]
Dat ik het heel slecht zou trekken als ze iets met jou zou doen.
Omdat ze die al had voordat ik haar leerde kennen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow en met haar vriend is geen probleem? Wat is deze?
Fera slaap geloof ik al een tijdje. Ik ben in ieder geval niet met haar aan het dm'en.quote:
Vooruit danquote:Op zondag 24 maart 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ze die al had voordat ik haar leerde kennen.
Ja, is toch anders he?quote:
Kom je niet buiten? Ze zijn goed hoorbaar hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:51 schreef Koen66 het volgende:
wat had jij gerookt bij het bedenken van deze TT Muhahaha
Ja, dat is anders.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is toch anders he?
Daarnaast, jij hebt al een meisje. Gulzigaard.
Heeft iemand ze eigenlijk al ontmoet?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is toch anders he?
Daarnaast, jij hebt al een meisje. Gulzigaard.
Ah dus ze is al een beetje voorbereid voor de meet.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, redelijk wat mensen al. Ze bestaat echt
.
vogels zijn niet goed wijs om met dit weer te gaan fluitenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je niet buiten? Ze zijn goed hoorbaar hoor.
Oja hahaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah dus ze is al een beetje voorbereid voor de meet.
Verstandig
Oh hai!!!!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:53 schreef DaMook het volgende:
Ja hoi ik ben er nog, ben alleen aan het zoeken naar een nieuwe auto.
Dan is het maar goed dat ik niet kom dusquote:
wat zoek je?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:53 schreef DaMook het volgende:
Ja hoi ik ben er nog, ben alleen aan het zoeken naar een nieuwe auto.
Maar jij moet ook komen, Lola komt ookquote:Op maandag 25 maart 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik niet kom dus
Ik moet zelfs?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij moet ook komen, Lola komt ook
Haiquote:
Hoe was je weekend? Hard gewerkt of eindelijk vrij gehad?quote:
Dat kan toch heul niet schatjequote:
Iets degelijks, audi a4/a6 of soortgelijks. Liefst automaat, liefst na 2005. 4wiel aandrijving zou fijn zijnquote:
Gisteren hard gewerkt , vandaag verjaardag van papa gehad, had eigenlijk nu aan het werk moeten zijn als ik geen vrij had gevraagdquote:Op maandag 25 maart 2013 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was je weekend? Hard gewerkt of eindelijk vrij gehad?
hmmm goedkoop gaat het niet worden, zeker niet bij 2010 en nieuwe I guessquote:Op maandag 25 maart 2013 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iets degelijks, audi a4/a6 of soortgelijks. Liefst automaat, liefst na 2005. 4wiel aandrijving zou fijn zijn.
Mjah het beste dat ik tegen kom is eigenlijk deze http://www.autotrader.nl/(...)de-en-prijs-aflopendquote:Op maandag 25 maart 2013 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm goedkoop gaat het niet worden, zeker niet bij 2010 en nieuwe I guess
verder weet ik eigenlijk niet hoe snel die klasse achteruit gaat in waarde
hmmm 12 jaar oud en dan net onder de 10kquote:Op maandag 25 maart 2013 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah het beste dat ik tegen kom is eigenlijk deze http://www.autotrader.nl/(...)de-en-prijs-aflopend
Niet alles wat ik zoek (vooral leeftijd), maar ook veel wel.
Gelukkig heb ik geen haast.
Oh nog gefeliciteerdquote:Op maandag 25 maart 2013 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gisteren hard gewerkt , vandaag verjaardag van papa gehad, had eigenlijk nu aan het werk moeten zijn als ik geen vrij had gevraagd.
Die is het "probleem" nietquote:
Mjah ik zoek rustig verder, zolang mijn brik uit 97 het nog doet heb ik er geen haast meequote:Op maandag 25 maart 2013 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm 12 jaar oud en dan net onder de 10k
Dank jequote:
Zie je, zo eng ben ik nietquote:
Nu alquote:
Ik verveel mequote:
Uhuquote:
Awww (over de bol aai smiley) .quote:
quote:
MN HAAR WAT DOE JE!!!quote:
Door de war, wat denk jij dan, als wij meeten dan zit het zeker door de warquote:
Meneer Mook, u bent heel wat van planquote:Op maandag 25 maart 2013 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Door de war, wat denk jij dan, als wij meeten dan zit het zeker door de war![]()
.
Trusten fietsquote:
Ow ik dacht eigenlijk dat dat jou plan wasquote:Op maandag 25 maart 2013 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meneer Mook, u bent heel wat van plan
Truste fietsquote:
*jouwquote:Op maandag 25 maart 2013 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ik dacht eigenlijk dat dat jou plan was.
[..]
Truste fiets.
Ik ook niet, maar dat wist je alquote:
quote:
Maar ineens ga ik zeggen tot straksquote:
Spannend hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ineens ga ik zeggen tot straks.Kan nooit lang meer duren
.
You like itquote:
It's differentquote:
Jij krijgt altijd wat je wilt volgens mijquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij krijgt altijd wat je wilt volgens mij.
Me twwequote:
Das bij mij in de buurtquote:Op maandag 25 maart 2013 00:46 schreef DaMook het volgende:
http://www.autotrader.nl/(...)de-en-prijs-aflopend
Dit lijkt me wel wat, weet alleen niet waar de plaats ligt waar die garage zit
.
Ik zie nu idd dat google me via gorinchem stuurt. Dat wist ik net dus nog nietquote:
Jajajaquote:Op maandag 25 maart 2013 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie nu idd dat google me via gorinchem stuurt. Dat wist ik net dus nog niet, echt waar
.
Ik wil die autoquote:
Dan moet je naar die garage toe hequote:
Dat staat nu ook op de planningquote:Op maandag 25 maart 2013 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je naar die garage toe he
Ghehehequote:Op maandag 25 maart 2013 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat staat nu ook op de planning, mits ik het geld ervoor krijg
.
Ook al kom ik niet in de buurt kom ik nog eens een bakkie doenquote:Op maandag 25 maart 2013 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
Maar als je in de buurt bent kom je vast wel ff bakkie doen
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 maart 2013 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ga ik wel richting bed hoor![]()
Fijne nacht nog Mookje
Mijn bed lijkt net een vriezer!quote:
Mijn bed ookquote:Op maandag 25 maart 2013 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn bed lijkt net een vriezer!![]()
Gezellig, je bent welkom hoor.
Spelletje aan het doenquote:
Nee ik ben mezelf aan het frustreren met photoshop.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dooie boel inderdaad, zeker teveel moeite om met koude vingertjes te typen.
Zoveel gemene opmerkingen mogelijk nu en ik maak ze gewoon nietquote:Op maandag 25 maart 2013 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben mezelf aan het frustreren met photoshop.
Nee Hups, ik ben geen foto's van mezelf aan het shoppen.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel gemene opmerkingen mogelijk nu en ik maak ze gewoon niet
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee Hups, ik ben geen foto's van mezelf aan het shoppen.
handigquote:Op maandag 25 maart 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mn zoon mn pinpas meegegeven zodat hij treinkaartje kon halen.
Nu kan ik niet naar de winkel gaan
Geen koude vingers (meer) hierquote:Op maandag 25 maart 2013 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dooie boel inderdaad, zeker teveel moeite om met koude vingertjes te typen.
Not reallyquote:
Jij vindt het altijd koudquote:Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen koude vingers (meer) hier
Fucking koud vanmorgen op de motor
House build ding ook wel bekend als build-a-lotquote:Op maandag 25 maart 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
House build ding of train build ding?
Geloof mij maar, -1 op de motor IS echt fucking koud. Gevoelstemperatuur van -20 op de snelweg brbrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not really
[..]
Jij vindt het altijd koud
Ik wist de naam niet meerquote:Op maandag 25 maart 2013 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
House build ding ook wel bekend als build-a-lot
Gelukkig hoefde ik maar 20km snelweg te boekenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof mij maar, -1 op de motor IS echt fucking koud. Gevoelstemperatuur van -20 op de snelweg brbrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Dat geloof ik wel hoor!!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof mij maar, -1 op de motor IS echt fucking koud. Gevoelstemperatuur van -20 op de snelweg brbrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Scheelt weer, heb je ook van die plastic handschoentjes onder je winterhandschoenen?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde ik maar 20km snelweg te boeken
Wel aan gedacht, hadden ze niet bij pompstationquote:Op maandag 25 maart 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scheelt weer, heb je ook van die plastic handschoentjes onder je winterhandschoenen?
Is de buurjongen weer bezig?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als die subwoofer uit mijn knar verdwijnt dan wel.. voorlopig mwah
Nee was het maar zo, dan had ik kunnen zeggen dat ie moet optiefen met zijn herrie. Nee ik heb een mini in mijn hoofd zittenquote:
geen speciale winterhandschoenen?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen koude vingers (meer) hier
Fucking koud vanmorgen op de motor
Werken goed, gewoon wat meeritsen van de pomp jaquote:Op maandag 25 maart 2013 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel aan gedacht, hadden ze niet bij pompstation. Vanmiddag maar even anders rijden.
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee was het maar zo, dan had ik kunnen zeggen dat ie moet optiefen met zijn herrie. Nee ik heb een mini in mijn hoofd zitten
Leugensquote:Op maandag 25 maart 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he sommige mannen zouden ze aan hun toompje in de hoogste boom moeten hangen
Helemaal niet!!quote:
Beterschap chickquote:
eensquote:Op maandag 25 maart 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he sommige mannen zouden ze aan hun toompje in de hoogste boom moeten hangen
Ik heb vannacht nog liggen nadenken over jouw verhaal.quote:
imagine my nightquote:Op maandag 25 maart 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog liggen nadenken over jouw verhaal.
Jezus wat een enorme achterbakse teringlijer is het eigenlijk!!
Knuffelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |