Zag het ja! Awesome. Vond het al zo'n flut einde, ik dacht al van dit kan toch nietquote:Op maandag 1 april 2013 12:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, komen nog twee afleveringen. Daarna is het wel gedaan.
Gelukkig dat Game of Thrones weer is begonnen
Dat werd bij Rome ook gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat dit dan moet worden. Zeker met Rome (serie) nog vers in het achterhoofd... Of zou het dan gewoon een soort Spartacus moeten worden waarbij ze dan de militaire omstandigheden ernstig overdrijven en romantiseren?
Ja, nu al een hit in Amerika.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:45 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Deze serie is op 3 maart begonnen
Vikings
Vikings follows the adventures of Ragnar Lothbrok the greatest hero of his age. The series tells the sagas of Ragnar’s band of Viking brothers and his family, as he rises to become King of the Viking tribes. As well as being a fearless warrior, Ragnar embodies the Norse traditions of devotion to the gods, legend has it that he was a direct descendant of Odin, the god of war and warriors.
http://stream-tv.me/watch-vikings-online/
http://en.wikipedia.org/wiki/Vikings_(TV_series)
[ afbeelding ]
ja jij bent erg voorzichtig. Je hebt nu al gezegd dat er iemand sterft, op welke manier en in welke aflevering. Gelukkig dat je zo voorzichtig bent met het verspreiden van informatie. topquote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
knip...
Ik ben altijd erg voorzichtig hierin.
Inderdaad, wat ben jij voorzichtig zegquote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
-------
Ik ben altijd erg voorzichtig hierin.
Allemaal informatie die ook in de preview van volgende week te zien is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja jij bent erg voorzichtig. Je hebt nu al gezegd dat er iemand sterft, op welke manier en in welke aflevering. Gelukkig dat je zo voorzichtig bent met het verspreiden van informatie. top
Previews zijn zóó 2006.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:28 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Allemaal informatie die ook in de preview van volgende week te zien is.
preview = spoiler. Ik kijk opzettelijk geen previews, net als vele anderen. Dus volgende keer wat voorzichtiger zijn s.v.p.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:28 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Allemaal informatie die ook in de preview van volgende week te zien is.
Hoeft niet. Preview is een onderdeel van de reguliere uitzending, dus uitgezonden, dus mag besproken worden.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:24 schreef Smeich het volgende:
[..]
preview = spoiler. Ik kijk opzettelijk geen previews, net als vele anderen. Dus volgende keer wat voorzichtiger zijn s.v.p.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoeft niet. Preview is een onderdeel van de reguliere uitzending, dus uitgezonden, dus mag besproken worden.
Hoe ik kijk zie ik geen preview aan het einde van de aflevering. Mocht die er wel aanzitten, klik ik weg want spoiler. Graag Fok! policy aanhouden.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoeft niet. Preview is een onderdeel van de reguliere uitzending, dus uitgezonden, dus mag besproken worden.
FOK! policy is wat op TV is geweest mag besproken worden.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Hoe ik kijk zie ik geen preview aan het einde van de aflevering. Mocht die er wel aanzitten, klik ik weg want spoiler. Graag Fok! policy aanhouden.
Nuuh, niet echt. Een stukje romantiseren gebeurt natuurlijk sowieso, maar Cesear was geen groot krijger oid. In Rome werd dat ook niet gesuggereerd. En grootschalige gevechten kwamen niet in beeld.quote:
Nee, previews vallen daar niet onder. Dat is overal zo.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
FOK! policy is wat op TV is geweest mag besproken worden.
Dit. Previews vallen altijd onder spoilers.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, previews vallen daar niet onder. Dat is overal zo.
Alleen als de preview via een webisode uitgezonden wordt. Gewoop op TV zit die preview er gewoon standaard achter (en ik kijk het op TV). Dus uitgezonden, dus mag besproken worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, previews vallen daar niet onder. Dat is overal zo.
Is dit de eerste Fok! TV thread die je volgt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Alleen als de preview via een webisode uitgezonden wordt. Gewoop op TV zit die preview er gewoon standaard achter (en ik kijk het op TV). Dus uitgezonden, dus mag besproken worden.
Dat jij er voor kiest om dat niet te zien is jouw keuze en als je dan ook niets daarvan wil weten moet je wegblijven bij alles wat met internet te maken heeft.
idd dat vroeg ik me ook af toen ik het las...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Is dit de eerste Fok! TV thread die je volgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |