Recensiequote:Danni Lowinski heeft een opleiding tot advocaat succesvol heeft afgerond, maar komt vervolgens nergens aan de bak. Dan start ze aan een tafel midden op een winkelplein een eigen 'praktijk'. Kijk de eerste aflevering hier terug!
Ik zag dat deze nieuwe serie nog geen eigen topic. Tot nu toe is het enige wat mij opvalt dat haar reet erg veel in beeld isquote:e nieuwe SBS 6-serie Danni Lowinski is met 904.000 kijkers niet alleen een kijkcijfersucces, ook kan ze rekenen op een positieve recensie in de grootste krant van Nederland. Die is vandaag te lezen in De Telegraaf. Recensent Marcel Peereboom Voller noemt het luchtige en vermakelijke hap-slik-wegtelevisie. Mocht de serie een succes worden, dan moet dat grotendeels bijgeschreven worden op het conto van de relatief onbekende Marlijn Weerdenburg, stelt hij in zijn column.
Weerdenburg speelt de titelrol in de serie. Zij gaat er vol voor, als de komisch onhandige, maar toch doortastende advocate. Goed gedaan, aldus Voller, die ook de bijrol van Michiel Romeyn op prijs stelt.
Voller ziet dat het verhaal wat dun is en de dialogen soms krakkemikkig, maar het doet wat het moet doen: amuseren.
Een aardige Nederlandse serie is bovendien een verademing op de woensdagavond van SBS 6, na het langdradige Boer Zoekt Vrouw-surrogaat De Speld in de Hooiberg.
Enige goede van de serie is al genoemd. Heb dit nu alles samen 10 minuten gezien, en alleen die ass is me opgevallen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef donald_dick het volgende:
Ik zag dat deze nieuwe serie nog geen eigen topic. Tot nu toe is het enige wat mij opvalt dat haar reet erg veel in beeld is
ow, en elke aflevering slaat ze wel iemandquote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Enige goede van de serie is al genoemd. Heb dit nu alles samen 10 minuten gezien, en alleen die ass is me opgevallen.
(en die tieten)
KLB / danni lowinskiquote:Ik zag dat deze nieuwe serie nog geen eigen topic... ?
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Enige goede van de serie is al genoemd. Heb dit nu alles samen 10 minuten gezien, en alleen die ass is me opgevallen.
(en die tieten)
van woensdagquote:Op zondag 31 maart 2013 19:39 schreef chufi het volgende:
Ik vind het format wel leuk ... Nu herhaling BTW
ditquote:Op woensdag 3 april 2013 21:01 schreef iBenny het volgende:
Ik kan dit spastische gedoe dus echt niet grappig vinden
prima uitzichtquote:
zondag om 19:30quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:34 schreef arjan1212 het volgende:
woensdag half 9. word ook herhaald maar dat is niet te vinden.. ik dacht op zondag
quote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef Triptamine2 het volgende:
Als jullie dit dan toch kijken, screenshot dan effe die tieten in HD
Allez, da's diene belgischen. Ik wil denne hollandsequote:
Oja nu zie ik t ookquote:Op zondag 21 april 2013 19:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Allez, da's diene belgischen. Ik wil denne hollandse
Maar alsnog goede tieten
En dat mag op zondag?quote:Op zondag 21 april 2013 19:57 schreef Stefan het volgende:
Vandaag laat ze haar tieten zien aan een schooldirecteur
op de dag van de heerquote:
Ik hoor het al, ik mis alle kwaliteitstukken van deze serie.quote:Op zondag 21 april 2013 19:57 schreef Stefan het volgende:
Vandaag laat ze haar tieten zien aan een schooldirecteur
Ik ook.. Vorig seizoen alles via kijk.nl gegeken.. maar zag opeens dat het nu geld kost.. Dus maar op TV kijken nuquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik ook!!! Heb er weer naar uit gekeken zelfs!
Via SBS zal het terugkijken wel gratis zijn, mag ik aannemen tenminstequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook.. Vorig seizoen alles via kijk.nl gegeken.. maar zag opeens dat het nu geld kost.. Dus maar op TV kijken nu
Hmm, weet niet. Vorig seizoen kon je van te voren, en daarna gratis terug kijken.. van te voren was iig al voor 2 euro nu.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Via SBS zal het terugkijken wel gratis zijn, mag ik aannemen tenminste
Ze moeten ergens aan verdienen hequote:Op woensdag 8 januari 2014 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, weet niet. Vorig seizoen kon je van te voren, en daarna gratis terug kijken.. van te voren was iig al voor 2 euro nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |