SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het al snel daarquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef Astonmartin22 het volgende:
Is een van de betere programma's van sbs
I would hit her with the power of 100 Godsquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wou er net een topic over openenWat een slechte serie zeg. Zo'n slechte actrice en zo'n slap script. SBS6 was al niet al te veel, maar dit is helemaal niks
En dan ook nog zo'n Poolse kurwa die meer scheldt dan normaal praat. Hou toch gewoon je bek dicht lelijke snol.
En ze is nog eens vet ook
Wat? Dat wijf met haar BMI van 32quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:28 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
I would hit her with the power of 100 Gods
Echt? Ik zag een korte reclame van de serie, waar ze in lingerie in de tuin stond ofzo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat? Dat wijf met haar BMI van 32
Een BMI van 32 is misschien wat overdreven, maar slank is ze zeker niet. Er mag zeker 10 kilo vanaf.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Echt? Ik zag een korte reclame van de serie, waar ze in lingerie in de tuin stond ofzo?
Heb mijn mening hierop gebaseerd, but I could be wrong...
Duits en wat een onrealistische premisse. Alsof iedereen advocaat kan worden. De meeste advocaat-stagiaires volgen naast hun werkzaamheden nog een opleiding tot advocaat. Elke stagiaire staat ook onder leiding van een patroon, een ervaren advocaat. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand succesvol een studie rechten kan afgerond hebben en advocaat kan worden, zonder dat diegene de regels van de advocatuur respecteert. Eigenlijk is die Danny geen advocaat omdat ze de eed niet correct heeft afgelegd dus mag ze haar beroep niet uitvoeren.Maar het is fictie en sbs6 maar god was slecht en slordig van de makers.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:36 schreef MAHL het volgende:
Maar het is dus oorspronkelijk een Belgische serie als ik me niet vergis?
In dat geval, pics van zowel de Vlaamse als Nederlandse actrice, teneinde mijn oordeel te kunnen vellen?
Gewoon wat ze een 'gezonde Hollandse meid' noemen. Niks ergs aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan ook nog zo'n Poolse kurwa die meer scheldt dan normaal praat. Hou toch gewoon je bek dicht lelijke snol.
dit ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wou er net een topic over openenWat een slechte serie zeg. Zo'n slechte actrice en zo'n slap script. SBS6 was al niet al te veel, maar dit is helemaal niks
Wat doe jij in de stad vlak na je ontbijt?quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen seconde is het in mij op gekomen om daarnaar te kijken, die posters die ik in de stad zag (dat zij lekker gek en vrolijk op het schijthuis zit) deed me al binnenmonds kotsen waardoor er brokjes van mijn half verteerde ontbijt in mijn keel zaten, laat staan de serie zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |