We doen niet aan 1 of 2 in Rotterdam, maar 3e jaar vak hier, dus zal wel gelijk staan aan 2.quote:
Je hebt nooit een dove zien schrijven of nooit geweten dat doven gemiddeld gezien laag begaafd zijn?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Euh ja dat snap ik maar ik zie daar geen reden toe om langer bezig te zijn met een schriftelijk tentamen? Sorry als het bot overkomt ofzo hoor, ben alleen benieuwd
Ben jij laagbegaafd?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt nooit een dove zien schrijven of nooit geweten dat doven gemiddeld gezien laag begaafd zijn?
Huh neequote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt nooit een dove zien schrijven of nooit geweten dat doven gemiddeld gezien laag begaafd zijn?
Ja, maar waar leg je de grenzen? Je kan moeilijk een iemand uitsluiten van eenzelfde handicap ivm voorzieningen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh neemaar je zei dat je ook normaal kon spreken en alles
Ah oke, ik dacht dat je het dus wel nodig hadquote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
Over het algemeen is het zo dat doven meer moeite hebben met begrijpen van de taal en woorden verbinden met hun definities etc., en moeilijker op papier kunnen brengen wat ze eigenlijk bedoelen. Maar daar heb ik geen last van, zodus gebruik ik die extra tijd dan ook nooit. Maar het is wel fijn.
Je krijgt dan je hele leven minder prikkels binnen, dus ik kan me wel voorstellen dat het zorgt voor een trage ontwikkeling.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Maar als je geen aangeboren hoor afwijking hebt hoe beïnvloed zoiets je schrijven en doen?
quote:
Klopt. Zodus is mijn Engelse taal ook om te huilen. Ik kan dat niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je krijgt dan je hele leven minder prikkels binnen, dus ik kan me wel voorstellen dat het zorgt voor een trage ontwikkeling.
for this time i see it through the fingersquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Zodus is mijn Engelse taal ook om te huilen. Ik kan dat niet.
Gamen/internet heeft van Engels mijn beste vak gemaaktquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Paxcon het volgende:
Ook wel logisch inderdaad. Bedenk alleen maar het verschil in bijvoorbeeld Engelse taal die wij allemaal meekrijgen door tv en muziek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |