Kijk je dat uit , dan ?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb me net zo vreselijk kwaad en verdrietig lopen maken tijdens de telefilm Exit![]()
Waarom?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb me net zo vreselijk kwaad en verdrietig lopen maken tijdens de telefilm Exit![]()
Waar gaat het over dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguhquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]Handboeien om en het vliegtuig in. Toont maar weer aan dat het verbod op het terugsturen van minderjarigen alleen maar problemen oplevert. Die moet je gewoon direct terug kunnen sturen. Anders zijn je op eens zo ingeburgerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Handboeien om en het vliegtuig in. Toont maar weer aan dat het verbod op het terugsturen van minderjarigen alleen maar problemen oplevert. Die moet je gewoon direct terug kunnen sturen. Anders zijn je op eens zo ingeburgerd
je beschikt over weinig empathisch vermogen he! Kun je je niet voorstellen hoe het is om als kind te moeten vluchten uit je land en in een vreemd land terecht te komen, en daar zonder familie of vrienden een nieuw leven moeten oprichten? Kun je je voorstellen hoe het is om je zo onveilig te voelen dat je geen andere mogelijkheid hebt dan uit je land te vluchten? Kun je het uberhaupt voorstellen hoe het is om een oorlog mee te maken?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Handboeien om en het vliegtuig in. Toont maar weer aan dat het verbod op het terugsturen van minderjarigen alleen maar problemen oplevert. Die moet je gewoon direct terug kunnen sturen. Anders zijn je op eens zo ingeburgerd
Discussie is zinloos op dit onderwerp, dus ik ben maar voor een passend antwoord gegaanquote:
Ben ik ook benieuwd naar!quote:
Ik ook.quote:
Oh ja, daarom begon ik over keukenladen en Voorjaarquote:Op maandag 25 maart 2013 11:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je beschikt over weinig empathisch vermogen he! Kun je je niet voorstellen hoe het is om als kind te moeten vluchten uit je land en in een vreemd land terecht te komen, en daar zonder familie of vrienden een nieuw leven moeten oprichten? Kun je je voorstellen hoe het is om je zo onveilig te voelen dat je geen andere mogelijkheid hebt dan uit je land te vluchten? Kun je het uberhaupt voorstellen hoe het is om een oorlog mee te maken?
Makkelijk lullen, zo.
We hebben besloten niet naar dit apt te verhuizen, maar wel opzoek te gaan. 40m2 is toch wel klein voor 2 personen!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja, daarom begon ik over keukenladen en Voorjaar![]()
Weet je al of jullie verhuizing doorgaat JT ?
# empathie seems overrated ( for some) ...
Ik niet, ben er van overtuigd dat dat helemaal goed komtquote:
lastig en prijzig. Of niet zo prijzig, maar gezien we maar 1 salaris hebben toch wel..quote:Op maandag 25 maart 2013 12:25 schreef AnneX het volgende:
Nou wonen wij klein![]()
40 m2 is toch niet veel voor 2 volwassen mensen.
Knap dat jullie het zó doen.
Is het lastig om iets groters te vinden? óf prijzig ?
Andy Latimer, de gitarist/frontman is enkele jaren erg ziek geweest (kanker, beenmergtransplantatie gehad etc.) maar hij heeft de ziekte overwonnen! Toen is het weer gaan kriebelen bij hem, en wil hij als proef eenmalig een keer optreden. Was bijna uitverkocht, maar heb nog tweede ring kaartjes kunnen krijgen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
Camel. Ik wist serieus niet dat ze nog speelde
Als je ook met een gitaar gaat optreden dan heb je dus al één fan!quote:Op maandag 25 maart 2013 13:23 schreef golfer het volgende:
Je bent dus echt een ware fan van een bejaardenband.
Niet alleen op kantoor....quote:Op maandag 25 maart 2013 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Nou....de grote verhuizing is onderweg hoor![]()
Wat een hoop rotzooi verzamel je toch op kantoor
Ik durf thuis dan ook niet te verhuizenquote:
Dus...nog even afwachten...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet nog niks hoor... de teamleider belt me straks of morgenochtend terug.
Wat mij betreft wil ik wel.. tis allemaal wel heel nieuw en wennen en 100km out of my comfortzone maar dat komt wel goed.
Dus als zij willen dan wil ik ook
BUBBLES voor Bloes ( en golfer)quote:Op maandag 25 maart 2013 17:03 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier met een glas champagne voor me want ik ben net gebeld
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:03 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou B., goed dat ze je hebben aangenomen! Nu maar hopen dat er een ziekenhuisbrede MRSA-uitbraak lostbarst 3 weken nadat je je oude werk verlaatFuck them
Feliquote:Op maandag 25 maart 2013 17:03 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omg, wat een geweldig nieuwsquote:Op maandag 25 maart 2013 17:03 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En datquote:
Nou B., goed dat ze je hebben aangenomen! Nu maar hopen dat er een ziekenhuisbrede MRSA-uitbraak lostbarst 3 weken nadat je je oude werk verlaatFuck them
Iddquote:
Heel erg jammer ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
IddNetjes gedaan, dit!
En de oude werkgever wordt weer een afkoopsom bespaard. Das dan wel jammer
Niet helemaal. Er wordt nu een paar maanden gebruik gemaakt van een oprotpremie. mobiliteitsregeling.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
IddNetjes gedaan, dit!
En de oude werkgever wordt weer een afkoopsom bespaard. Das dan wel jammer
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet helemaal. Er wordt nu een paar maanden gebruik gemaakt van eenAh....heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. mobiliteitsregeling.Betaalde vakantie dus?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Per 1 mei nieuwe baan, per half april wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:09 schreef Bluezz het volgende:
balinezen X 2, epdtje invoeren vanaf sept denk ik,
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb je al op 9292ov.nl gekeken hoe de reistijden zijn?
Confidence through competence
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Per 1 mei nieuwe baan, per half april wegLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
4 dagen Venetië is wel al na een maand werken, begin juni.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet meer in de reorganisatiestress, vakantie Italie ervoor en meer salaris! Heel erg gaaf
Ja ben er nu al 2X geweest hequote:Op maandag 25 maart 2013 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
LeukEn heb je al op 9292ov.nl gekeken hoe de reistijden zijn?
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, braaf belastingaafgifte gedaan. Dag zuurverdiend geld.
Gefeliciteerd Bluezzquote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ben er nu al 2X geweest he
Heen met stukkie boemel en snelbus en terug metro/boemel.
[..]
"....met gemaakte vakantieafspraken wordt rekening gehouden..."quote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
4 dagen Venetië is wel al na een maand werken, begin juni.
B. begint 1 mei.
Yups, en ook nu houdt men daar wel rekening mee.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef AnneX het volgende:
"....met gemaakte vakantieafspraken wordt rekening gehouden..."
zette men vroeger nog wel eens in een personeel gevraagd advertentie.
Dat soort dingen moet toch kunnen lijkt me?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, en ook nu houdt men daar wel rekening mee.
We moeten ze ook nog even vertellen dat we ook nog 2 weekjes in september vakantie willen hebben.
balenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, braaf belastingaafgifte gedaan. Dag zuurverdiend geld.
Isaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:58 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik vandaag vrij, zit ik om 7 uur achter mijn pc
Goedemorgen allemaal!De zon begint al te schijnen. En die belastingaangifte die moet ik ook nog doen.
Bijnaquote:
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:58 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik vandaag vrij, zit ik om 7 uur achter mijn pc
Goedemorgen allemaal!De zon begint al te schijnen. En die belastingaangifte die moet ik ook nog doen.
Dan doe ik dat maar, want ik zie het er deze week niet van komenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:06 schreef AnneX het volgende:
Goeiemorgen.
Isa, je weet dat met éen telefoontje en BSN inspreken/ intoetsen, uitstel regelt
tot 1 september...?![]()
0800-0543 --> keuzemenu.
# druk van de ketel.
![]()
gut, die Bloes heeft het geflikt...een andere baan !
En succes P., nieuwe werkplek![]()
Het dak van de Arena is vanavond dicht, dus het is lekker warm daar.quote:
Ik zit in de tentamenbankjes tijdens de wedstrijd. Nou ja eerste helft danquote:
Ik zit bijna niet aan de balie heur in deze baanquote:Op maandag 25 maart 2013 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar het VUMC krijgt er een fantastische balinees bijGoeie zet VUMC!
Ontheemd 2.0 Zit je wel een beetje gunstig t.o.v. deuren en blikken op je scherm?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Isa![]()
Ik zit op kantoor zonder PCVandaag de laatste dingen overbrengen dus ik ga zo even aan de slag. Daarna mogen mijn collega's fijn de werkplekken in orde brengen en ga ik wat nuttige dingen doen
Deja vu?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:02 schreef Bluezz het volgende:
En neeeeeeeeeeeeeeee niet fuseren reorganiseren of andere rare fratsen doen!!!!!!!!!!!!!!!!!
KLIK
lol, was al begrootquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:02 schreef Bluezz het volgende:
En neeeeeeeeeeeeeeee niet fuseren reorganiseren of andere rare fratsen doen!!!!!!!!!!!!!!!!!
KLIK
Hullie leren het NOOITquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:02 schreef Bluezz het volgende:
KLIK
Is 'nieuws' uit juli 1972.quote:
En?quote:
Erg oud en al 40 jaar bekend zijnde berichtje.quote:
ok, en?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:17 schreef golfer het volgende:
Erg oud en al 40 jaar bekend zijnde berichtje.
Dat het oud nieuws is.quote:
Klinkt erg naar, Steerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
Gewoon woelen. Verkeerde beweging gemaakt.
Oh heel fijn! Nu nog een oranje shirt pakken en gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Het dak van de Arena is vanavond dicht, dus het is lekker warm daar.
oei Steer, sterktequote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
Gister in m'n slaap m'n duimpees per ongeluk opnieuw opgerekt, kutzooi. Toch maar ff langs de doc en wellicht een pols/duim brace kopen...
Yupquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ontheemd 2.0 Zit je wel een beetje gunstig t.o.v. deuren en blikken op je scherm?
Nooit last van, want we zetten overal op wat er in zit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef z80 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens, dat je iets uit de vrieskist haalt en de volgende dag als het ontdooit is iets totaal anders blijkt te zijn dan verwacht?
gister een bak met wat ik dacht zelf gemaakte appelmoes uit de vriezer gehaald, bij een snelle snelle controle klopte de kleur ook. echter net met eten bleek het pompoensoep te zijn.
op een bak van tupperware wou ik niet schrijven. op wegwerp bakken en zakken zet ik wel op wat het is en wanneer het de vriezer in gaat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit last van, want we zetten overal op wat er in zit.
/tip
Er bestaan stickers....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:17 schreef z80 het volgende:
op een bak van tupperware wou ik niet schrijven. op wegwerp bakken en zakken zet ik wel op wat het is en wanneer het de vriezer in gaat.
deze is voor morgen. maar zal best smaken. dit is een overblijfsel van een grote pan en die smaakte best.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef AnneX het volgende:
Sjonge jonge...
Eigenlijk is het een beetje saai hiero !![]()
De ouwchies hebben weer gesmuld.![]()
Makkelijk scoren met een gare kippenpoot![]()
Was de pompoensoep ook lekker, Zet?
Biopt zelfde diagnose als uitstrijkjes. Rare cellen maar niet direct kwaadaardig.quote:
Beetje gerustgesteld dus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Biopt zelfde diagnose als uitstrijkjes. Rare cellen maar niet direct kwaadaardig.
Om de 6 maanden uitstrijkjes doen.
Waarom niet? Die sterftecijfers zeggen (nog) niets over hoe goed een ziekenhuis is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:50 schreef golfer het volgende:
En dan maar niet in Limburg in een ziekenhuis opgenomen worden:
http://medischcontact.art(...)grafisch-bepaald.htm
Ja. Die was op de gang waar de meeste mensen aanwezig zijn. Plus dat we ook nog een andere afdeling als buren hadden die regelmatig bezoek krijgen. Nu zitten we als enigen van het bedrijf in een afsluitbaar hok op de begane grond in een doodlopende gang waarbij we alleen wat last hebben van mensen die naar de kantine gaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Was de andere werkplek zo enorm druk dan?
Yupquote:
Dat is juist een groot voordeel bij een zittend beroepquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
YupEnige nadeel: ik moet nu een verdieping hoger voor mijn koffie lopen
quote:'Robert Pattinson blij met hereniging Kristen Stewart'
Robert Pattinson is naar verluidt 'dolblij' om weer herenigd te zijn met vriendinnetje Kristen Stewart na zijn lange verblijf in Australië. Volgens een kennis van de 26-jarige acteur is het stel 'gelukkiger dan ooit'.
Foto: AFP
De Britse acteur keerde onlangs terug naar Los Angeles nadat hij twee maanden in Australië vertoefde voor de opnames van de film The Rover.
Pattinson zou eerder hebben gemeld dat hij de tijd tevens zou gebruiken om zijn toekomst met Stewart te evalueren, na haar slippertje met regisseur Rupert Sanders in augustus.
De bron vertelt tegen HollywoodLife dat de pauze tussen de twee het stel goed heeft gedaan. "Kristen en Robert zijn gelukkiger dan ooit en ze genieten van elkaar. Rob begon Kristen aan het eind enorm te missen en brengt al zijn tijd met haar door. En met de honden natuurlijk. Het lijkt erop dat hun relatie nog nooit zo sterk is geweest."
Het stel werd de afgelopen dagen geregeld hand in hand gespot in Los Angeles.
Was een leuke pot, de goede wedstrijd uitgekozenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren was heel erg leuk! En 4-0 was 4x feest. Met mn oranje hoed en sjaal![]()
Van Persie maakte er zelfs 2
Acuut veroorzaakt en het sleept nu al 4 weken, schijnt wel vaker langer te duren met zulke pezen, dus de spuit erinquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed Pee en Steer is het chronisch?
Wat is er met 6 weken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Even wachten tot die magic 6 weeks voorbij zijn?
Eindelijk je roids steer. Hoor je er echt bij in het andere topicquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, retour huisarts gedaan. Zijn diagnose was dezelfde als die van mij:
http://en.wikipedia.org/wiki/De_Quervain_syndrome
Wilde eigenlijk eerst een brace laten aanmeten, maar lees in de literatuur dat corticosteroid injectiesbeter werken. Dus dan maar de naald erin.
/medisch dagboek
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Steer, leuk filmpje en nu wil ik zijn boek lezen![]()
(van de journalist die ooit een boek schreef over het jaar waarin hij de hele encyclopaedia britannica las, daarna een jaar exact volgens de regels in de Bijbel ging leven en nu een boek over een jaar alle wetenschappelijk bewezen gezondheidsadviezen die hij maar kon vinden opvolgen)
Dat is dodelijk volgens mijquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef Isabeau het volgende:
een jaar alle wetenschappelijk bewezen gezondheidsadviezen die hij maar kon vinden opvolgen)
Het boek heet dan ook Drop Dead Healthyquote:
Grappig, benieuwd naar zijn conclusiequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef Isabeau het volgende:
(van de journalist die ooit een boek schreef over het jaar waarin hij de hele encyclopaedia britannica las, daarna een jaar exact volgens de regels in de Bijbel ging leven en nu een boek over een jaar alle wetenschappelijk bewezen gezondheidsadviezen die hij maar kon vinden opvolgen)
Dat het niet te doen was.quote:
Brrr. Morgen de tandarts !quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef golfer het volgende:
Zo, het bezoek aan de tandarts ook weer overleefd.
Dit keer wel een behandeling (met verdoving): ouwe verbrokkelde vulling eruit, nieuwe moderne vulling erin.
Kan er weer een tijdje tegenaan en mijn mond begint nu ook steeds minder scheef te hangen. (verdoving is uitgewerkt).
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 maart 2013 17:03 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me inderdaad een leuk boek. mocht deze digitaal voorbij komen dan houd ik me aanbevolen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Misschien hebben dikke mensen gewoon minder behoefte aan een ontbijt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet zeggen dat de klacht: 'voor elk iets is er wel een studie wat het tegendeel bewijst' ook veel basis heeft in het feit dat mensen data altijd anders interpreteren, en verschillende soorten studies niet uit elkaar kunnen houden.
Zo is het wel duidelijk dat in het Westen mensen die wel ontbijten vaak minder dik zijn dan mensen die niet ontbijten, maar dat hoeft niet te betekenen dat ontbijt noodzakelijk is om slank te zijn. Sterker, wegens verhoogd cortisol, HGH, en lage insulineniveaus is kan het voordelen opleveren om langere tijd te vasten en in een kortere tijd te eten.
zo is er ook een studie die gekeken heeft of het uitmaakt wat je als ontbijt eet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet zeggen dat de klacht: 'voor elk iets is er wel een studie wat het tegendeel bewijst' ook veel basis heeft in het feit dat mensen data altijd anders interpreteren, en verschillende soorten studies niet uit elkaar kunnen houden.
Zo is het wel duidelijk dat in het Westen mensen die wel ontbijten vaak minder dik zijn dan mensen die niet ontbijten, maar dat hoeft niet te betekenen dat ontbijt noodzakelijk is om slank te zijn. Sterker, wegens verhoogd cortisol, HGH, en lage insulineniveaus is kan het voordelen opleveren om langere tijd te vasten en in een kortere tijd te eten.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:02 schreef AnneX het volgende:
En strakkies Chinees, die mn. AnneX is halen, want hij zou " koken"...![]()
Om 20 uur zingen...
De zangjuf heeft voorgesteld om mee te doen met een Talentenjacht...
Oh, geen battle tegen de Golden Oldies?quote:
Een eitje bij het ontbijt zorgt voor meer verzadiging.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef z80 het volgende:
zo is er ook een studie die gekeken heeft of het uitmaakt wat je als ontbijt eet.
hieruit bleek als je "vet" ontbijt je in de loop van de dag meer vetten verbrand ivm een zoet ontbijt.
echter hier hoor of zie je niets meer van.
Mogguhquote:Op donderdag 28 maart 2013 06:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een eitje bij het ontbijt zorgt voor meer verzadiging.
Chocolade bij het ontbijt zorgt voor meer verzadiging.
Heel veel kcal bij het ontbijt zorgt voor meer verzadiging (duh).
Een vloeibaar ontbijt zorgt voor meer verzadiging.
Etc etc.
Er is altijd wel een onderzoek wat weer iets anders roept. Bomen & Bos.
NB: combineer bovenstaande en je krijgt chocolademousse voor ontbijt(vind ik dan)
Goedemorgen zonder ontbijtje
Waar heb je mee ontbeten? Gister had ik 2 warme croissantjes, scrambled eggs en een sappiequote:Op donderdag 28 maart 2013 06:52 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHier ook geen ontbijt. Zometeen bloed laten prikken om 8 uur ivm suikercontrole. Daarna pas eten.
Ja. dat hoorde ik van de week ook al iemand anders zeggen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Goh g. wat vervelend... Beterschap. Ik heb zo links en rechts de term 'reboundgriep' gehoord, je bent ziek, voelt je een paar dagen wat beter en dan begint het geziek/gezeik weer van voor af aan...
Een opgezette klier is een teken van infectie. Of het een beginnende of eindigende ontsteking is kan je daar niet aan aflezen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:44 schreef golfer het volgende:
Ja. dat hoorde ik van de week ook al iemand anders zeggen.
Nou ja, een pijnlijke en opgezette lymfeklier is meestal een teken van opruimen van een infectie, toch?
Pistoletje met gekookt ei bij de bakker vandaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waar heb je mee ontbeten? Gister had ik 2 warme croissantjes, scrambled eggs en een sappie
Lekker!quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
Pistoletje met gekookt ei bij de bakker vandaanEn een blikje chocomel
Yupquote:
Weer iets dat overwaait via Japanse en Koreaanse meisjes naar Europa?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:12 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Fuck the Harlem Shake. We gaan Kamehameha'en
http://www.froot.nl/postt(...)nd-is-de-kamehameha/
Ik denk het! Hier ligt nu gewoon echt sneeuw op de daken, bomen en auto'squote:
Ik heb mijn kantoor-kerstboom al omgedoopt tot een paasboomquote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het! Hier ligt nu gewoon echt sneeuw op de daken, bomen en auto's
Staat die er nog?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb mijn kantoor-kerstboom al omgedoopt tot een paasboom
Boven op de kastquote:
Misschien naar een FOT-meet, maar dat weet ik nog niet zeker. Het weer valt me iets tegen voor de foto's. Verder ga ik niks doen. Of werkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Beetje spuitsneeuw er over et voila. Laatste dagje van de week, PGa je dit weekend nog wat leuks doen? Wat gaan de andere cullers dit weekend doen?
Ik herinner me FOT-meets alleen maar als saaaaiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:25 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien naar een FOT-meet, maar dat weet ik nog niet zeker. Het weer valt me iets tegen voor de foto's. Verder ga ik niks doen. Of werken
Het voordeel is dat ik een camera heb en weet wat ik wil qua foto'squote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner me FOT-meets alleen maar als saaaaiSorry! Nogmaals sorry
Ik had ook een cameraquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
Het voordeel is dat ik een camera heb en weet wat ik wil qua foto'sDaar ging het bij jou mis
Wij zitten klaar om 30km te gaan wandelen hier in de buurtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Beetje spuitsneeuw er over et voila. Laatste dagje van de week, PGa je dit weekend nog wat leuks doen? Wat gaan de andere cullers dit weekend doen?
Excellent! Ik heb ook wel zin in een flinke wandelingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij zitten klaar om 30km te gaan wandelen hier in de buurtmet bepakking zoals we ook de West Highland Way gaan lopen over 4 weken
En we hebben net 'Engels' ontbeten met bangers and bacon
![]()
Dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Excellent! Ik heb ook wel zin in een flinke wandelingHeel erg veel plezier!
Dat wil ik je best eens uitleggen hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ook een cameraAlleen geen idee hoe ik daar fatsoenlijke foto's mee kon maken als ik niet het knopje 'auto' gebruikte.
Ding heeft de geest gegeven. Geen idee wat er mis mee is. Misschien kan ik er nog een liefhebber blij mee maken (geen digitale camera).quote:
Net als elke zondagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:36 schreef borisz het volgende:
Hier nog geen paasplannen. Ik denk zondag gewoon de Vlaamse Hoogmis(De Ronde van VLaanderen) kijken en het foebele.
Oh...dan kom ik wel gewoon een keer meetenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ding heeft de geest gegeven. Geen idee wat er mis mee is. Misschien kan ik er nog een liefhebber blij mee maken (geen digitale camera).
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...dan kom ik wel gewoon een keer meetenRoss lief aankijken voor een engels ontbijt
Het heerlijkst wat er is op de zondagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als elke zondag(op het wielrennen na)
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb de batterij al vervangen, maar ook dat hielp helaas niet. Maakte wel erg mooie foto's overigens. Mooier dan mijn digitale prulletjes.
Hier was het vanmorgen ook witquote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het! Hier ligt nu gewoon echt sneeuw op de daken, bomen en auto's
Ahh dat mis ik zondag dan weerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:36 schreef borisz het volgende:
Hier nog geen paasplannen. Ik denk zondag gewoon de Vlaamse Hoogmis(De Ronde van VLaanderen) kijken en het foebele.
Er is geen markt. Want het is vrijdag. Geen zaterdagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks eens naar de markt wandelen. Lekker groente en fruit inslaan en misschien nog even langs de olijvenkraam en ik denk dat ik ook kijk of ze kruidenplantjes verkopen. Ik wil een tijm en rozemarijnplantje hebben. En een kaartje voor mijn huisarts kopen met een bedankje.
Waarvoor een bedankje?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks eens naar de markt wandelen. Lekker groente en fruit inslaan en misschien nog even langs de olijvenkraam en ik denk dat ik ook kijk of ze kruidenplantjes verkopen. Ik wil een tijm en rozemarijnplantje hebben. En een kaartje voor mijn huisarts kopen met een bedankje.
Ja, leuk idee, maar ik heb niet echt een beeld van wat ze nu bedoelt met een 'speelkwartiertje'.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:15 schreef AnneX het volgende:
Via hier
http://speelkwartiertjesclub.nl/?ref=lVmsJ
Omdat ik zo'n lieve meelevende huisarts heb en ik wilde hem daar toch een keer voor bedankenquote:
Wat een goeie zet om je huisarts op deze manier te bedanken. En wat een goed voornemenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik zo'n lieve meelevende huisarts heb en ik wilde hem daar toch een keer voor bedanken
En verder ben ik de minst attente persoon die je je maar kan voorstellen, maar daar wilde ik dus verandering in brengen(#goedvoornemen)
Ik ga het in mijn agenda schrijvenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat een goeie zet om je huisarts op deze manier te bedanken. En wat een goed voornemen
Mijn goede voornemen: meedoen met de Ladies Run. Ik heb me ingeschreven9 juni ga ik 5 km rennen
Aanmoedigers zijn welkom
Wij hebben een bak vol met vele kaarten. Vooral nieuwjaarskaarten dus, maar dan had ik die ene keer net een verjaardagskaart nodig en zat die er niet inquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef Isabeau het volgende:
En ik koop wel heel vaak kaartjes hoorAlleen verstuur ik ze dan niet. Heb je ooit je verhuiskaartje gekregen?
![]()
Ik heb er namelijk wel ooit één voor je gekocht.
Ja geen idee, ik heb ze pas allemaal weggegooid geloof ik. Onverstuurde kaartjes heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga het in mijn agenda schrijven![]()
En ik koop wel heel vaak kaartjes hoorAlleen verstuur ik ze dan niet. Heb je ooit je verhuiskaartje gekregen?
![]()
Ik heb er namelijk wel ooit één voor je gekocht.
Ik heb geboortekaartjes, verhuiskaartjes, verjaardagskaartjes en zelfs een rouwkaart liggen. En allemaal voor bepaalde mensen gekocht en nooit verstuurtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:19 schreef borisz het volgende:
Wij hebben een bak vol met vele kaarten. Vooral nieuwjaarskaarten dus, maar dan had ik die ene keer net een verjaardagskaart nodig en zat die er niet in.
Wij, lees B. , zijn altijd wel van de kaartjes versturen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geboortekaartjes, verhuiskaartjes, verjaardagskaartjes en zelfs een rouwkaart liggen. En allemaal voor bepaalde mensen gekocht en nooit verstuurt"ik dacht aan je" komt zo niet echt over.
quote:Komt u dus een dokter tegen met rode spetters op zijn witte jas, dan is dat waarschijnlijk ketchup van de lunch.
maar wel even een frisse neus gehaald.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is geen markt. Want het is vrijdag. Geen zaterdag![]()
Maar wel een harinkje gekocht en een kaartje
Wij ook vrees ik.. schoonma belde of we kwamen zondagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Teken dat heel Nederland zondag weer gaat gourmetten: er stond in de supermarkt amper nog een calvésausje (of ander merk) in het schapSerieus.
Oh gatver, goormetten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Teken dat heel Nederland zondag weer gaat gourmetten: er stond in de supermarkt amper nog een calvésausje (of ander merk) in het schapSerieus.
Ditmaal heb ik 'gewonnen'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:02 schreef Isabeau het volgende:
De stichter van het gristendom die aan een boom werd gespijkerd, dat vieren wij uitbundigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:32 schreef golfer het volgende:
Hier wordt er helemaal niks bijzonders gedaan.
Morgen gaan we 'gewoon' uit eten en de rest van het weekend moeten we nog wat voedsel bij elkaar scharrelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Nee, Sun, het is stiekem helemaal niet lekker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij ook vrees ik.. schoonma belde of we kwamen zondagNja prima. Ik was eigenlijk van plan het te boycotten maar ik weet hoe fijn zij het vinden en stiekem is het ook altijd best lekker
![]()
Spierpijn
Kijk, dat zijn pas lente-vierende paasdinertjesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh gatver, goormetten.
Wij hebben een paar vrienden op bezoek met pasen, wordt een bloemkoolsoepje, ham en meloen, Lamsrack met een rozemarijn-honing-rode wijnsaus, asperges (als ze betaalbaar zijn) als toetje twijfel ik tussen Herrencreme of kaasplank.
Drinken daar passende (desert)wijnen bij.
Hier begint iemand te jammeren dat ie aspergesoep wil..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn pas lente-vierende paasdinertjes
Ook erg lekker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier begint iemand te jammeren dat ie aspergesoep wil..
Deze week al een keer gemaakt van ook veel te dure asperges.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier begint iemand te jammeren dat ie aspergesoep wil..
Zou kunnen. Spierpijn komt meestal toch een dag later. Of dat komt nogquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:11 schreef TAV74 het volgende:
Voor mij ook de eerste keer, tot een kilometer of 20 heb ik nergens last van. Is ook niet zozeer spierpijn, meer wat geirriteerde pezen volgens mij.
Denk dat dat wel mee gaat vallen eigenlijk. Ben wel wat gewend. Lekker stijfjes ben ik wel iig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou kunnen. Spierpijn komt meestal toch een dag later. Of dat komt nog
Ehm. jawel. Goed vlees van de slager, verse groente er bij en wat stokbrood. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Sun, het is stiekem helemaal niet lekker.
Kan er mee te maken hebben. 15 kilo geleden vond ik langere afstanden ook veel zwaarder voor mij voeten. Die zijn nu al lang en breed hersteld. Ik heb alleen nog echt last van mijn knieholtes. Had ik laatst na een beklimming ook al, irritantquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Misschien krijg ik ook juist wel last van mijn voeten omdat dat overgewicht natuurlijk ook niet meewerkt op je voetgewrichten als je een lange afstand loopt. Mijn voetzolen doen dan ook echt pijn.
Oh dat is ook wel herkenbaar bij wandelingen door de bergen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Kan er mee te maken hebben. 15 kilo geleden vond ik langere afstanden ook veel zwaarder voor mij voeten. Die zijn nu al lang en breed hersteld. Ik heb alleen nog echt last van mijn knieholtes. Had ik laatst na een beklimming ook al, irritant
Jep, dat. Ik heb dat nooit eerder gehad eigenlijk. Zelfs na de Snowdon niet. Misschien komt het door de aanpassingen in belasting door het hardlopen.. geen idee hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel herkenbaar bij wandelingen door de bergen!Alsof er iets heftig geïrriteerd is in je knieholtes.
Hoe is het met de spierpijn bij Sam?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:19 schreef TAV74 het volgende:
Knieholtes: check! Dat is ook waar ik last van heb, en stijven enkels, maar dat is bij mij normaal.
Alleen last van zijn pootjes door de steunzolenquote:
Heel goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Van mn 'oprotpremie' zojuist een nieuwe laptop besteld(geen overbodige luxe overigens
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |