Kijk je dat uit , dan ?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb me net zo vreselijk kwaad en verdrietig lopen maken tijdens de telefilm Exit![]()
Waarom?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb me net zo vreselijk kwaad en verdrietig lopen maken tijdens de telefilm Exit![]()
Waar gaat het over dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguhquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]Handboeien om en het vliegtuig in. Toont maar weer aan dat het verbod op het terugsturen van minderjarigen alleen maar problemen oplevert. Die moet je gewoon direct terug kunnen sturen. Anders zijn je op eens zo ingeburgerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Handboeien om en het vliegtuig in. Toont maar weer aan dat het verbod op het terugsturen van minderjarigen alleen maar problemen oplevert. Die moet je gewoon direct terug kunnen sturen. Anders zijn je op eens zo ingeburgerd
je beschikt over weinig empathisch vermogen he! Kun je je niet voorstellen hoe het is om als kind te moeten vluchten uit je land en in een vreemd land terecht te komen, en daar zonder familie of vrienden een nieuw leven moeten oprichten? Kun je je voorstellen hoe het is om je zo onveilig te voelen dat je geen andere mogelijkheid hebt dan uit je land te vluchten? Kun je het uberhaupt voorstellen hoe het is om een oorlog mee te maken?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Handboeien om en het vliegtuig in. Toont maar weer aan dat het verbod op het terugsturen van minderjarigen alleen maar problemen oplevert. Die moet je gewoon direct terug kunnen sturen. Anders zijn je op eens zo ingeburgerd
Discussie is zinloos op dit onderwerp, dus ik ben maar voor een passend antwoord gegaanquote:
Ben ik ook benieuwd naar!quote:
Ik ook.quote:
Oh ja, daarom begon ik over keukenladen en Voorjaarquote:Op maandag 25 maart 2013 11:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je beschikt over weinig empathisch vermogen he! Kun je je niet voorstellen hoe het is om als kind te moeten vluchten uit je land en in een vreemd land terecht te komen, en daar zonder familie of vrienden een nieuw leven moeten oprichten? Kun je je voorstellen hoe het is om je zo onveilig te voelen dat je geen andere mogelijkheid hebt dan uit je land te vluchten? Kun je het uberhaupt voorstellen hoe het is om een oorlog mee te maken?
Makkelijk lullen, zo.
We hebben besloten niet naar dit apt te verhuizen, maar wel opzoek te gaan. 40m2 is toch wel klein voor 2 personen!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja, daarom begon ik over keukenladen en Voorjaar![]()
Weet je al of jullie verhuizing doorgaat JT ?
# empathie seems overrated ( for some) ...
Ik niet, ben er van overtuigd dat dat helemaal goed komtquote:
lastig en prijzig. Of niet zo prijzig, maar gezien we maar 1 salaris hebben toch wel..quote:Op maandag 25 maart 2013 12:25 schreef AnneX het volgende:
Nou wonen wij klein![]()
40 m2 is toch niet veel voor 2 volwassen mensen.
Knap dat jullie het zó doen.
Is het lastig om iets groters te vinden? óf prijzig ?
Andy Latimer, de gitarist/frontman is enkele jaren erg ziek geweest (kanker, beenmergtransplantatie gehad etc.) maar hij heeft de ziekte overwonnen! Toen is het weer gaan kriebelen bij hem, en wil hij als proef eenmalig een keer optreden. Was bijna uitverkocht, maar heb nog tweede ring kaartjes kunnen krijgen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
Camel. Ik wist serieus niet dat ze nog speelde
Als je ook met een gitaar gaat optreden dan heb je dus al één fan!quote:Op maandag 25 maart 2013 13:23 schreef golfer het volgende:
Je bent dus echt een ware fan van een bejaardenband.
Niet alleen op kantoor....quote:Op maandag 25 maart 2013 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Nou....de grote verhuizing is onderweg hoor![]()
Wat een hoop rotzooi verzamel je toch op kantoor
Ik durf thuis dan ook niet te verhuizenquote:
Dus...nog even afwachten...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet nog niks hoor... de teamleider belt me straks of morgenochtend terug.
Wat mij betreft wil ik wel.. tis allemaal wel heel nieuw en wennen en 100km out of my comfortzone maar dat komt wel goed.
Dus als zij willen dan wil ik ook
BUBBLES voor Bloes ( en golfer)quote:Op maandag 25 maart 2013 17:03 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier met een glas champagne voor me want ik ben net gebeld
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:03 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou B., goed dat ze je hebben aangenomen! Nu maar hopen dat er een ziekenhuisbrede MRSA-uitbraak lostbarst 3 weken nadat je je oude werk verlaatFuck them
Feliquote:Op maandag 25 maart 2013 17:03 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omg, wat een geweldig nieuwsquote:Op maandag 25 maart 2013 17:03 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En datquote:
Nou B., goed dat ze je hebben aangenomen! Nu maar hopen dat er een ziekenhuisbrede MRSA-uitbraak lostbarst 3 weken nadat je je oude werk verlaatFuck them
Iddquote:
Heel erg jammer ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
IddNetjes gedaan, dit!
En de oude werkgever wordt weer een afkoopsom bespaard. Das dan wel jammer
Niet helemaal. Er wordt nu een paar maanden gebruik gemaakt van een oprotpremie. mobiliteitsregeling.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
IddNetjes gedaan, dit!
En de oude werkgever wordt weer een afkoopsom bespaard. Das dan wel jammer
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet helemaal. Er wordt nu een paar maanden gebruik gemaakt van eenAh....heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. mobiliteitsregeling.Betaalde vakantie dus?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Per 1 mei nieuwe baan, per half april wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:09 schreef Bluezz het volgende:
balinezen X 2, epdtje invoeren vanaf sept denk ik,
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb je al op 9292ov.nl gekeken hoe de reistijden zijn?
Confidence through competence
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Per 1 mei nieuwe baan, per half april wegLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
4 dagen Venetië is wel al na een maand werken, begin juni.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet meer in de reorganisatiestress, vakantie Italie ervoor en meer salaris! Heel erg gaaf
Ja ben er nu al 2X geweest hequote:Op maandag 25 maart 2013 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
LeukEn heb je al op 9292ov.nl gekeken hoe de reistijden zijn?
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, braaf belastingaafgifte gedaan. Dag zuurverdiend geld.
Gefeliciteerd Bluezzquote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ben er nu al 2X geweest he
Heen met stukkie boemel en snelbus en terug metro/boemel.
[..]
"....met gemaakte vakantieafspraken wordt rekening gehouden..."quote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
4 dagen Venetië is wel al na een maand werken, begin juni.
B. begint 1 mei.
Yups, en ook nu houdt men daar wel rekening mee.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef AnneX het volgende:
"....met gemaakte vakantieafspraken wordt rekening gehouden..."
zette men vroeger nog wel eens in een personeel gevraagd advertentie.
Dat soort dingen moet toch kunnen lijkt me?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, en ook nu houdt men daar wel rekening mee.
We moeten ze ook nog even vertellen dat we ook nog 2 weekjes in september vakantie willen hebben.
balenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, braaf belastingaafgifte gedaan. Dag zuurverdiend geld.
Isaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:58 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik vandaag vrij, zit ik om 7 uur achter mijn pc
Goedemorgen allemaal!De zon begint al te schijnen. En die belastingaangifte die moet ik ook nog doen.
Bijnaquote:
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:58 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik vandaag vrij, zit ik om 7 uur achter mijn pc
Goedemorgen allemaal!De zon begint al te schijnen. En die belastingaangifte die moet ik ook nog doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |