PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stagiaire was over de stekker gestruikeldquote:Op zondag 24 maart 2013 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft EA laten weten waarom de servers eruit liggen?
Ik zit nog in de web app hoor?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft EA laten weten waarom de servers eruit liggen?
Wanneer wil je dat potje tegen mij doen dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij is niet down, want ik ben nu aant spelen
Nuquote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wanneer wil je dat potje tegen mij doen dan?
Toen was ik er niet dus daarom reageerde ik niet. Maar ik doe mijn Xbox nu wel aanquote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vroeg straks al wie er randoms wilde doen
Ik kan niet eens squads bekrijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef Reemi het volgende:
Op veler verzoek.
[ afbeelding ]
(bij het bekijken van een squad)
Zeg maar dat ik een ban hebquote:
Morgen zal ik je unbannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Morgen zal ik je unbannenOkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
michael221998quote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/438
Wie heeft dit kut team gemaakt ?
CTRL + F5quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel een beetje rommelig
Ik had hetzelfde probleem als altijd.. je keeper hield alles tegenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG DS2Begon heel slecht, maar daarna was het wel in evenwicht, en had je wel meer verdiend
3-1 gewonnen btw
IF Marchettiquote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem als altijd.. je keeper hield alles tegen
Haal de statistieken erbij!!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Marchetti
Maar zo heel veel grote kansen had je nietMaar ik ook niet dus dat was wel in evenwicht
Te laatquote:
ziet er goed uitquote:
Ja aan de bovenkant van het kaartje.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ziet er goed uitom nog maar kritiek te geven..
zou tof zijn als er bijvoorbeeld ook m/l (de workrates dus) bij zou staan
bijvoorbeeldquote:
Helemaal niet aan gedacht manquote:Op zondag 24 maart 2013 20:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ziet er goed uitom nog maar kritiek te geven..
zou tof zijn als er bijvoorbeeld ook m/l (de workrates dus) bij zou staan
Nu staat het onder elke speler. Eigenlijk moet het alleen verschijnen als je over de speler gaatquote:
Ziet er goed uit, maar wel even A en D omdraaien lijkt mequote:
CTRL F5 dan..bij mij is dat al gefixedquote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu staat het onder elke speler. Eigenlijk moet het alleen verschijnen als je over de speler gaat
Dat is ook zo. CTRL+F5quote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu staat het onder elke speler. Eigenlijk moet het alleen verschijnen als je over de speler gaat
Donequote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar wel even A en D omdraaien lijkt me
Oh bij jou ookquote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn internetValt hij in de 90e minuut uit.
Is het alweer 00:30quote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn internetValt hij in de 90e minuut uit.
O, misschien was het alleen bij jou dan. Ik wilde aan het eind een scoop lob doen maar dat ging gruwelijk misquote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh bij jou ookIk dacht dat het aan mij lag
Maar ik ben van XBL geflikkerd en op mijn laptop deed ie het ook even een paar seconde niet
Maar feli, verdiend gewonnen
Oke wie nu? VDM, Thad of Tank?
Joquote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik ben van XBL geflikkerd en op mijn laptop deed ie het ook even een paar seconde niet
Die verneuk ik ook vaakquote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, misschien was het alleen bij jou dan. Ik wilde aan het eind een scoop lob doen maar dat ging gruwelijk mis
\quote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, misschien was het alleen bij jou dan. Ik wilde aan het eind een scoop lob doen maar dat ging gruwelijk mis
Het viel mij ook op dat Welliton niet zoveel liet zien ja. Bij mij is SIF Lestienne bijna altijd afwezig.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
\
Toen was ie er bij mij allang uitgevallen
Godver wat is Welliton slecht. En Rogic is zo traag aan de balIF Movsesyan bevalt me wel
Barzaghli en Pirlo daarentegen
Welliton is ook slecht..kan echt alleen rennen. Ik vind het ook nooit zo erg om hem te zien in een opstelling, maar meer het feit dat er dan een Braziliaans 3-5-2 team aan vastzit steeds waarbij de kneus achter de knoppen 9 vd 10 keer op defensive of ultra defensive speelt.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
\
Toen was ie er bij mij allang uitgevallen
Godver wat is Welliton slecht. En Rogic is zo traag aan de balIF Movsesyan bevalt me wel
Barzaghli en Pirlo daarentegen
Die gast doet niks. Die 3-2 van hem was dan wel weer netjes. Maar het lijkt wel of alle ballen automatisch naar Movsesyan gaan, die staat ook altijd centraal. Die Bronze LM van mij was ook wel aardigquote:Op zondag 24 maart 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het viel mij ook op dat Welliton niet zoveel liet zien ja. Bij mij is SIF Lestienne bijna altijd afwezig.
Miss moet ik dat dan maar gaan doenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welliton is ook slecht..kan echt alleen rennen. Ik vind het ook nooit zo erg om hem te zien in een opstelling, maar meer het feit dat er dan een Braziliaans 3-5-2 team aan vastzit steeds waarbij de kneus achter de knoppen 9 vd 10 keer op defensive of ultra defensive speelt.
Zet Emenike er dan in..die is minder slecht voor mijn gevoel als ik er tegen speel. Zijn strength is sowieso ziek en dat is erg belangrijk in dit spel.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miss moet ik dat dan maar gaan doen![]()
Maar ik heb hem nodig voor Movsesyan, maar die vent is echt goed. Goed aan de bal, snel en een lekker schot
Tjah als ik ooit nog een team maak met Movse doe ik datquote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet Emenike er dan in..die is minder slecht voor mijn gevoel als ik er tegen speel. Zijn strength is sowieso ziek en dat is erg belangrijk in dit spel.
Eto'o > Doumbiaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Ook als je wel steekballen geeft is Doumbia gewoon beter dan Welliton. Gelukkig kom ik Doumbia nooit tegen
10 uur ofzo kan ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DOe die zilveren spits van Spartak of EMenike die veel beter is dan Wellitonquote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miss moet ik dat dan maar gaan doen![]()
Maar ik heb hem nodig voor Movsesyan, maar die vent is echt goed. Goed aan de bal, snel en een lekker schot
Ja dat je die sowieso gekozen hebt snapte ik toen al nietquote:
Maar wel over pace spelers en Eto'o valt onder die categoriequote:
Vanaf die lag ging het wel echt super kut. Die gast uit dat kut land is best wel OP. Niet makkelijk van de bal te krijgen en pace.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat je die sowieso gekozen hebt snapte ik toen al nietWelliton deed het zowaar wel aardig
Verder speelde ik echt kut, maar jij ging teveel naar achter hangen toen je 3-1 voorstond, dan kom ik altijd terug
4-3 voor de duidelijkheid
Movsequote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vanaf die lag ging het wel echt super kut. Die gast uit dat kut land is best wel OP. Niet makkelijk van de bal te krijgen en pace.
daar merkte ik niks van toen ik hem had hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je geen LB+Y doet is hij waarschijnlijk slecht ja
Bijna iedereen doet 3-5-2 als formatie volgens mij.. ik moest eergisteren tegen hem en Yildirim en die laatste was te goedquote:Op zondag 24 maart 2013 21:04 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat ik IF Yilmaz krijg de volgende ronde en anders doe ik 352 en kies ik hem en zijn maatje van Gala in de spits
michael221998quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Reemi het volgende:
Wie is dit dan.
http://wefut.nl/squad/443
"Best silver squad"
Ik heb 3412 maar mijn spelers zijn zo aanvallend dat er geen houden aan isquote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna iedereen doet 3-5-2 als formatie volgens mij.. ik moest gisteren tegen hem en Yildirim en die laatste was te goed
Ik ben benieuwd hoe het gaat vanavond, dan kan ik daarna mijn team verkopenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 3412 maar mijn spelers zijn zo aanvallend dat er geen houden aan isUmtiti en Pepe blijven nog een beetje achterin. Ik vertik het ook om op defensief te zetten want zo ben ik niet
Beast..niet best.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Reemi het volgende:
Wie is dit dan.
http://wefut.nl/squad/443
"Best silver squad"
Al een paar keer gezegd: CTRL F5quote:Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef Maver24 het volgende:
Dat nieuwe op wefut met die weak foot en skills werkt niet helemaal lekker, als je een squad selecteerd staat alles ineens in beeld van elke speler en bij sommige opstellingen verdwijnt de tekst achter het kaartje van de speler
CTRL+F5 zoals al eerder gezegdquote:Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef Maver24 het volgende:
Dat nieuwe op wefut met die weak foot en skills werkt niet helemaal lekker, als je een squad selecteerd staat alles ineens in beeld van elke speler en bij sommige opstellingen verdwijnt de tekst achter het kaartje van de speler
Zo slecht is dat team niet en hij heeft Osborne op de bankquote:
Maar hoe gaat dit nou voor buitenstaanders die op de site terecht komen..die denken alleen maar That is godverredomme ugly..die snappen niet dat ze CTRL F5 moeten drukkenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
CTRL+F5 zoals al eerder gezegd
dankje Tim
Ik doelde meer op dat veel tekst achter het kaartje van spelers komt te staan en dat het er niet uitziet op deze manierquote:Op zondag 24 maart 2013 21:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
CTRL+F5 zoals al eerder gezegd
dankje Tim
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat veel tekst achter het kaartje van spelers komt te staan en dat het er niet uitziet op deze manier
Hij gaf je die 2-0 cadeau, en bij de 3 en 4 nul was ie nergens te bekennenquote:
Heb ook chrome, werkt prima hierquote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef Maver24 het volgende:
Schijnbaar is de site dus niet Google Chrome proof ofzo, weet het niet ofzo
Nee kijk die 2-0 maar eens terugquote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef ThadCastle het volgende:
Chiellini heeft een 4. was hij het niet?
Mijn Caulker had een 4.1 in 1 van de potjes vandaagquote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef ThadCastle het volgende:
Chiellini heeft een 4. was hij het niet?
Als de buitenstaander voor het eerst naar de site gaat, heeft hij niks in zijn cache staan. Die hoeft dus nooit te F5'en om dit te krijgen. Omdat die alles opnieuw moet laden.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef Maver24 het volgende:
F5 helpt dus wel inderdaad maar ik vind het voor de buitenstaander niet gebruiksvriendelijk. Het is dat wij het weten maar een buitenstaander niet, die zal gauw afhaken
Ja ik zie het nu. Wordt er ff uitgeduwd door Adriaanquote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee kijk die 2-0 maar eens terug
Maar de volgende keer als tie er komt heeft tie dus wel en zal die alsnog F5 moeten drukken of zie ik dat verkeerd ?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als de buitenstaander voor het eerst naar de site gaat, heeft hij niks in zijn cache staan. Die hoeft dus nooit te F5'en om dit te krijgen. Omdat die alles opnieuw moet laden.
CTRL + F5quote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef Maver24 het volgende:
Kijk maar bij Koren, en zo is het bij alle spelers , tekst staat onder het kaartje en daar is geen ruimte voor bij sommige formaties zoals 41212 bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
DMquote:
Duurt lang danquote:
Is het een ginger?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje heeft een lieve naakte zuswordt er alleen niet opgewonden van (gelukkig maar
)
eindbaas is hetquote:
Ik ben sterk gebleven en heb geen DM gestuurdquote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje heeft een lieve naakte zuswordt er alleen niet opgewonden van (gelukkig maar
)
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
)
que?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
DTM mag mij volgens mij helemaal niet dus dat vind ik een merkwaardige vergelijking
ik houd het niet meerquote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben sterk gebleven en heb geen DM gestuurd
Ik overdreef, maar het was duidelijk dat het niet over jou t.o.v. mij ging.quote:
Lachuuuuuhhquote:Op zondag 24 maart 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb jullie allemaal voor de gek gehouden
Is het niet je zus?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb jullie allemaal voor de gek gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Was al beetje duidelijk na mijn reactiequote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahahah ik stuurde Thad al in een DM dat het zeker een Babyfoto zou zijn
Kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 21:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was al beetje duidelijk na mijn reactie
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
IK ZIE EEN TEPELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*TR macht*
In welke squadjeee heb je Paulus?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
SIF Kuba is goed zeghad ik niet verwacht, die NIF is toch niet heel goed.
En IF Paulinho is denk ik de beste speler waar ik dit spel mee gespeeld heb
Stuur ik zo wel ff in DM, ben nu aant spelenquote:
4222, 4231, 352 och zoveel mogelijkhedenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:49 schreef Maver24 het volgende:
Wil nog een team maken met IF Yilmaz en Sneijder en Turan maar hoe ga ik dat in 1 team krijgen
451 is misschien de beste optie, Yilmaz als Lone Striker moet makkelijk kunnenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
4222, 4231, 352 och zoveel mogelijkheden
Ja, het kleur kaartje.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef Fifafan33 het volgende:
Is er veel verschil tussen benat en IF benat?
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:01 schreef DuTank het volgende:
Godverdomme wat is het een hels karwei om fitnesskaarten te listen op de webapp-app
Kwartier mee bezig geweest om 20 kaarten ofzo naar TP te sturen en vervolgens listen.
Klopt. VDM kan mij zelfs inhalenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad, VDM en DS hadden hun 2 wedstrijdjes nog niet gespeeld zo te zien
Neequote:
omg omg omg iemand vindt mijn team wel geodquote:Op zondag 24 maart 2013 22:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt. VDM kan mij zelfs inhalen
[..]
Nee
Ja, gaat gewoon niet snel op je telefoonquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, gaat gewoon niet snel op je telefoon
Oh ik dacht dat je de webapp bedoeldequote:Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, gaat gewoon niet snel op je telefoon
Toch maar gedaan uit vervelingquote:Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de webapp bedoeldeNee telefoon is idd super traag, dat heeft echt geen zin
Horloge minder opgebracht dan verwachtquote:Op zondag 24 maart 2013 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik wist dat Ebecilio geldproblemen had, maar dat het zo erg is.
Casta aan de andere kant.quote:
Wat waren de uitslagenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Ik deed alles of niets om meer te scoren dus daarom sweaty lol.
Wel lief van mij om die slechte worp met de keeper niets te doen.
Gg
Dat was wel mooi, ik dacht ik schiet gewoon omdat er geen keeper isquote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Ik deed alles of niets om meer te scoren dus daarom sweaty lol.
Wel lief van mij om die slechte worp met de keeper niets te doen.
Gg
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef vandermar het volgende:
Was 89e minuut nadat ik 2-0 voorsprong weggaf want ultra aanvallend
Laat je non-rare bpl team eens zien dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:31 schreef Lastpost het volgende:
Begint ook treurig te worden, m'n non-rare BPL teams lopen beter dan mijn standaard elftal.![]()
Wat denk je wat we aan het doen zijnquote:
Ja verkoop maar. We gaan dadelijk weer nieuwe doen als VDM en TT klaar zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu tegen 3 mensen 2x gespeeld dus kan ik mijn team dan nu verkopen? En wanneer mag ik een nieuwe draw doen dan?
Vrij standaard.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Laat je non-rare bpl team eens zien dan.
3-1 was de eerste en wilde beter resultaatquote:
stoereboii praktijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zeg schandpaal invoeren in de OP!
Lastpost en Pannenkoek mogen er al op
VDM, dus feliquote:
Moet je maar niet zo veel pace voorin hebbenquote:
Ook nog een speler die je wel chill vond? Ik heb mijn spelers met winst verkochtquote:Op zondag 24 maart 2013 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Door de tax verkoop ik mijn spelers nu niet met winst maar anders wel.. Hart en Odjidja-Ofoe zijn al verkocht. SIF Lestienne heeft mijn mening over IFs en SIF wel bevestigd al heb ik zijn NIF niet gehad.
Caulker (maar dat wist ik al) Kaboul was niet slecht maar ik had meer verwacht. Albrighton was wel goed, die ga ik wel gebruiken in dat andere team (als back-up van Zaha) Donk was niet bijzonder voor zijn prijs dus die verkoop ik ook. Hart heb ik inmiddels al verkocht, hij was wel goed maar niet zo OP.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook nog een speler die je wel chill vond? Ik heb mijn spelers met winst verkocht
geniaalquote:
birgirpallquote:Op zondag 24 maart 2013 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geniaaldie throwing knifes ook echt
Is niet meer thuis dus kan niet meerquote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef vandermar het volgende:
Alles op de tp of wat? Heb nog niet tegen DT gespeeld though
Feli. Jij speelde ook het beste imo dus verdiendquote:
Die Candreva was mega irritant iddquote:Op zondag 24 maart 2013 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Allereerst vind ik dit echt tof zo. Leuke teams, leuke spelinstelling en ik denk als ik de uitslagen zo zie en de ervaringen zo meeneem van deze 6 wedstrijdjes, dat we echt een leuk groepje hebben zo. Echt aan elkaar gewaagd en allemaal wedstrijden die ook zomaar de andere kant op kunnen vallen. Hulde daarvoor dus![]()
Misschien is het wel leuker voor de volgende keer om teams voor onszelf te houden?
Dan het team. Allereerst de grootste mongool van het spel, Barzagli. Zo slechtVerder vind ik Welliton ook niet al te best. Campagnaro die ik als draw had, zie je bijna niet. Verdedigend doet ie zijn werk wel aardig (niet te best maar ook niet zo slecht als Barzagli), maar verder doet ie niet mee. Pirlo ook bij lange na niet wat ik ervan verwacht had. Sloom (maar dat is geen verrassing) maar ook nog slecht in passing en doet niet mee. Schoten vielen ook tegen.
Toppers: IF Marchetti sowieso, die komt dan ook uit een ander teamIF Movsesyan is echt een aanrader, echt een complete spits. Helaas moeilijk in teams te zetten. Rogic is echt een goede bronze. Tegen gold verdedigers is het helaas soms net niet, maar bijv. tegen VDM MOTM met echt een schitterende goal. In combinatie met de LM die ik had (Bozanovic) een zeer goed duo voor een brons team
. Echter de grootste verrassing voor mij van dat team: Up Candreva
Echt een hele goede RM. Die hou ik erbij, even gaan bekijken of ik hem of Cuardado erin houdt.
Echt een baas jaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die Candreva was mega irritant iddDie ging mijn spelers wel telkens voorbij
![]()
Potjes zijn idd wel gewaagd.
Via WeFut 3 random spelers en daar maken we een team omheen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoe maakten jullie die random teams dan?
Ik list ff alles, daarna doe ik drawenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Via WeFut 3 random spelers en daar maken we een team omheen.
Wie bijt de spits af?
Ja, alleen jammer dat ik niet meer heb gewonnenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik list ff alles, daarna doe ik drawen
VDM en DS ook tevreden met hoe het gaat?
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ik niet meer heb gewonnen
misschien wil ik eind deze week ook wel meedoen als jullie daar mee akkoord gaanquote:Op zondag 24 maart 2013 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Allereerst vind ik dit echt tof zo. Leuke teams, leuke spelinstelling en ik denk als ik de uitslagen zo zie en de ervaringen zo meeneem van deze 6 wedstrijdjes, dat we echt een leuk groepje hebben zo. Echt aan elkaar gewaagd en allemaal wedstrijden die ook zomaar de andere kant op kunnen vallen. Hulde daarvoor dus![]()
Misschien is het wel leuker voor de volgende keer om teams voor onszelf te houden?
Dan het team. Allereerst de grootste mongool van het spel, Barzagli. Zo slechtVerder vind ik Welliton ook niet al te best. Campagnaro die ik als draw had, zie je bijna niet. Verdedigend doet ie zijn werk wel aardig (niet te best maar ook niet zo slecht als Barzagli), maar verder doet ie niet mee. Pirlo ook bij lange na niet wat ik ervan verwacht had. Sloom (maar dat is geen verrassing) maar ook nog slecht in passing en doet niet mee. Schoten vielen ook tegen.
Toppers: IF Marchetti sowieso, die komt dan ook uit een ander teamIF Movsesyan is echt een aanrader, echt een complete spits. Helaas moeilijk in teams te zetten. Rogic is echt een goede bronze. Tegen gold verdedigers is het helaas soms net niet, maar bijv. tegen VDM MOTM met echt een schitterende goal. In combinatie met de LM die ik had (Bozanovic) een zeer goed duo voor een brons team
. Echter de grootste verrassing voor mij van dat team: Up Candreva
Echt een hele goede RM. Die hou ik erbij, even gaan bekijken of ik hem of Cuardado erin houdt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien wil ik eind deze week ook wel meedoen als jullie daar mee akkoord gaan
Is het ookquote:
na deze toetsweek kan ik elke dag na 5 uur, dan heb ik examentrainingquote:Op zondag 24 maart 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Volgens mij kan jij ook best vaak spelen, dus als er een beetje tempo in zit is het hoe meer zielen hoe meer vreugd
En verder is er niets verplicht ofzo, als je een keer niet mee wil doen kan dat ook
Primaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
na deze toetsweek kan ik elke dag na 5 uur, dan heb ik examentraining
Ja dat wel. Anders kan je sjietenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je moet dus wel posten wie je drawt maar je team niet? Ik heb nu geloot maar ik weet dus niet of ik dat wel moet posten.
Ja ik ga dadelijk ook zeker geen 352 makenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
Met een maat van me doe ik dat ook. Al 4 rondes gehad. Allebei al 4 verschillende formaties gehad.
Ik maak achteraf zijn team na op wefut en dan plak ik ze ff in word. Grappig om te zien
Dat wel posten jaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je moet dus wel posten wie je drawt maar je team niet? Ik heb nu geloot maar ik weet dus niet of ik dat wel moet posten.
Ik sluit het niet uit. Soms is het gewoon ideaalquote:Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik ga dadelijk ook zeker geen 352 maken
Helaas zijn er geen mede ps3ers met de zelfde gedachte als jullie.quote:
Ah tof concept, hebben jullie ook limiet van coins dat je kan besteden?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Via WeFut 3 random spelers en daar maken we een team omheen.
Wie bijt de spits af?
Wernbloom lijkt me wel chill om een keer te proberen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, hier is ie dan:
[ afbeelding ] Erg matig, Wernbloom en Edu Oriol dan maar
[ afbeelding ]
Grabban
Nee geen limietquote:Op zondag 24 maart 2013 23:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ah tof concept, hebben jullie ook limiet van coins dat je kan besteden?
Wernbloom en Grabban wel mooi, die RM wat minderquote:Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, hier is ie dan:
[ afbeelding ] Erg matig, Wernbloom en Edu Oriol dan maar
[ afbeelding ]
Grabban
Vitolo is best goed iigquote:Op zondag 24 maart 2013 23:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zal ook even doen. Edit de pics hierbij
[ afbeelding ]
Mijn reactie: NEE
Keuzes: Umtiti en Vitolo
quote:
Ik heb geen ban hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alweer? Dat heb ik echt gemist dan. Of is hij opgepakt vanwege zijn minderjarige date?
Ja hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga nu drawen, zal ze er ook hier in gooien
[ afbeelding ]
Gerrard en Mesto (die Napolo RB)
Ja, daar leek het wel even op, maar ik sta weer met de pootjes op de grond. Het blijft bij 1 date met het inmiddels bekende, befaamde en vanaf nu gehate kassameisje. Hooivorken alles.quote:
IF Hooper danquote:
Ah balenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, daar leek het wel even op, maar ik sta weer met de pootjes op de grond. Het blijft bij 1 date met het inmiddels bekende, befaamde en vanaf nu gehate kassameisje. Hooivorken alles.
waaaaarooooomquote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, daar leek het wel even op, maar ik sta weer met de pootjes op de grond. Het blijft bij 1 date met het inmiddels bekende, befaamde en vanaf nu gehate kassameisje. Hooivorken alles.[ afbeelding ]
Lol, ik zou toch niet echt heel blij zijn met Ronaldo erbijquote:Op zondag 24 maart 2013 23:24 schreef StijnDa het volgende:
lol ik dacht ik probeer die random draw van jullie eens![]()
[ afbeelding ]
Als ik multimiljonair was geweestquote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol, ik zou toch niet echt heel blij zijn met Ronaldo erbijSalvio wel tof
Maakt me niet zoveel uit.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah balenWil je erover praten of achter je laten ?
Geen idee. Ze gaf ook aan dat ze het allemaal hartstikke gezellig en leuk vond, maar dat ze niet zeker wist of ze nog een keer wat wilde afspreken.quote:
ze weet het dus wel maar ze wil het niet vertellenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit.Het is jammer, maar niet onoverkomelijk. Voelde het al wel een beetje aankomen. Via whatsapp is ze heel anders dan in het echt en dan is het ook lekker makkelijk om zoiets af te wijzen natuurlijk.
[..]
Geen idee. Ze gaf ook aan dat ze het allemaal hartstikke gezellig en leuk vond, maar dat ze niet zeker wist of ze nog een keer wat wilde afspreken.
Ach, vrouwen.
Zoiets heb ik ook een keer gehad. Hartstikke leuke date, gezoend dit dat, whatsappt ze 2 dagen later dat ze er met een vriendin over had gehad, dat ze me niet als de vader van haar kinderen zag. Dus of we verder als vrienden verder konden gaanquote:Op zondag 24 maart 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit.Het is jammer, maar niet onoverkomelijk. Voelde het al wel een beetje aankomen. Via whatsapp is ze heel anders dan in het echt en dan is het ook lekker makkelijk om zoiets af te wijzen natuurlijk.
[..]
Geen idee. Ze gaf ook aan dat ze het allemaal hartstikke gezellig en leuk vond, maar dat ze niet zeker wist of ze nog een keer wat wilde afspreken.
Ach, vrouwen.
Zet de foto's op fok, zal haar leren.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, daar leek het wel even op, maar ik sta weer met de pootjes op de grond. Het blijft bij 1 date met het inmiddels bekende, befaamde en vanaf nu gehate kassameisje. Hooivorken alles.[ afbeelding ]
Ik heb er niet specifiek naar gevraagd. Dat staat ook wel een beetje vreemd.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze weet het dus wel maar ze wil het niet vertellen
zal wel een vriend hebben ofzo
Ja, dat dus. 3 uur lang zitten kletsen, hele verhalen verteld over haar vakanties, toekomst, vriendinnen en uitgebreid afscheid nemen en aangeven dat je het zo gezellig vond en dan een paar dagen later aangeven dat je niet nog een date wilt.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook een keer gehad. Hartstikke leuke date, gezoend dit dat, whatsappt ze 2 dagen later dat ze er met een vriendin over had gehad, dat ze me niet als de vader van haar kinderen zag. Dus of we verder als vrienden verder konden gaan
Waarom eigenlijk niet de squads laten zien?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je moet je squad dus niet opslaan op wefut heWant dan kunnen we hem zien
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er niet specifiek naar gevraagd. Dat staat ook wel een beetje vreemd.Zeker via whatsapp krijg je dan kansloze clichés als "Onze interesses liggen ver uit elkaar" of "Je bent niet helemaal mijn type" terwijl je stiekem bedoelt dat je me hondslelijk vindt. Maar dat hoef ik dus ook niet te horen.
[..]
Ja, dat dus. 3 uur lang zitten kletsen, hele verhalen verteld over haar vakanties, toekomst, vriendinnen en uitgebreid afscheid nemen en aangeven dat je het zo gezellig vond en dan een paar dagen later aangeven dat je niet nog een date wilt.Ach ja.
Vrouwen. Je kunt beter kippen houden.
quote:
Krijg wat, vuurteurn.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:34 schreef Djeetje het volgende:
Lindgren is ze knap genoeg voor een trio ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |