PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stagiaire was over de stekker gestruikeldquote:Op zondag 24 maart 2013 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft EA laten weten waarom de servers eruit liggen?
Ik zit nog in de web app hoor?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft EA laten weten waarom de servers eruit liggen?
Wanneer wil je dat potje tegen mij doen dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij is niet down, want ik ben nu aant spelen
Nuquote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wanneer wil je dat potje tegen mij doen dan?
Toen was ik er niet dus daarom reageerde ik niet. Maar ik doe mijn Xbox nu wel aanquote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vroeg straks al wie er randoms wilde doen
Ik kan niet eens squads bekrijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef Reemi het volgende:
Op veler verzoek.
[ afbeelding ]
(bij het bekijken van een squad)
Zeg maar dat ik een ban hebquote:
Morgen zal ik je unbannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Morgen zal ik je unbannenOkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
michael221998quote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/438
Wie heeft dit kut team gemaakt ?
CTRL + F5quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel een beetje rommelig
Ik had hetzelfde probleem als altijd.. je keeper hield alles tegenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG DS2Begon heel slecht, maar daarna was het wel in evenwicht, en had je wel meer verdiend
3-1 gewonnen btw
IF Marchettiquote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem als altijd.. je keeper hield alles tegen
Haal de statistieken erbij!!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Marchetti
Maar zo heel veel grote kansen had je nietMaar ik ook niet dus dat was wel in evenwicht
Te laatquote:
ziet er goed uitquote:
Ja aan de bovenkant van het kaartje.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ziet er goed uitom nog maar kritiek te geven..
zou tof zijn als er bijvoorbeeld ook m/l (de workrates dus) bij zou staan
bijvoorbeeldquote:
Helemaal niet aan gedacht manquote:Op zondag 24 maart 2013 20:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ziet er goed uitom nog maar kritiek te geven..
zou tof zijn als er bijvoorbeeld ook m/l (de workrates dus) bij zou staan
Nu staat het onder elke speler. Eigenlijk moet het alleen verschijnen als je over de speler gaatquote:
Ziet er goed uit, maar wel even A en D omdraaien lijkt mequote:
CTRL F5 dan..bij mij is dat al gefixedquote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu staat het onder elke speler. Eigenlijk moet het alleen verschijnen als je over de speler gaat
Dat is ook zo. CTRL+F5quote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu staat het onder elke speler. Eigenlijk moet het alleen verschijnen als je over de speler gaat
Donequote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar wel even A en D omdraaien lijkt me
Oh bij jou ookquote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn internetValt hij in de 90e minuut uit.
Is het alweer 00:30quote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn internetValt hij in de 90e minuut uit.
O, misschien was het alleen bij jou dan. Ik wilde aan het eind een scoop lob doen maar dat ging gruwelijk misquote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh bij jou ookIk dacht dat het aan mij lag
Maar ik ben van XBL geflikkerd en op mijn laptop deed ie het ook even een paar seconde niet
Maar feli, verdiend gewonnen
Oke wie nu? VDM, Thad of Tank?
Joquote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik ben van XBL geflikkerd en op mijn laptop deed ie het ook even een paar seconde niet
Die verneuk ik ook vaakquote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, misschien was het alleen bij jou dan. Ik wilde aan het eind een scoop lob doen maar dat ging gruwelijk mis
\quote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, misschien was het alleen bij jou dan. Ik wilde aan het eind een scoop lob doen maar dat ging gruwelijk mis
Het viel mij ook op dat Welliton niet zoveel liet zien ja. Bij mij is SIF Lestienne bijna altijd afwezig.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
\
Toen was ie er bij mij allang uitgevallen
Godver wat is Welliton slecht. En Rogic is zo traag aan de balIF Movsesyan bevalt me wel
Barzaghli en Pirlo daarentegen
Welliton is ook slecht..kan echt alleen rennen. Ik vind het ook nooit zo erg om hem te zien in een opstelling, maar meer het feit dat er dan een Braziliaans 3-5-2 team aan vastzit steeds waarbij de kneus achter de knoppen 9 vd 10 keer op defensive of ultra defensive speelt.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
\
Toen was ie er bij mij allang uitgevallen
Godver wat is Welliton slecht. En Rogic is zo traag aan de balIF Movsesyan bevalt me wel
Barzaghli en Pirlo daarentegen
Die gast doet niks. Die 3-2 van hem was dan wel weer netjes. Maar het lijkt wel of alle ballen automatisch naar Movsesyan gaan, die staat ook altijd centraal. Die Bronze LM van mij was ook wel aardigquote:Op zondag 24 maart 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het viel mij ook op dat Welliton niet zoveel liet zien ja. Bij mij is SIF Lestienne bijna altijd afwezig.
Miss moet ik dat dan maar gaan doenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welliton is ook slecht..kan echt alleen rennen. Ik vind het ook nooit zo erg om hem te zien in een opstelling, maar meer het feit dat er dan een Braziliaans 3-5-2 team aan vastzit steeds waarbij de kneus achter de knoppen 9 vd 10 keer op defensive of ultra defensive speelt.
Zet Emenike er dan in..die is minder slecht voor mijn gevoel als ik er tegen speel. Zijn strength is sowieso ziek en dat is erg belangrijk in dit spel.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miss moet ik dat dan maar gaan doen![]()
Maar ik heb hem nodig voor Movsesyan, maar die vent is echt goed. Goed aan de bal, snel en een lekker schot
Tjah als ik ooit nog een team maak met Movse doe ik datquote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet Emenike er dan in..die is minder slecht voor mijn gevoel als ik er tegen speel. Zijn strength is sowieso ziek en dat is erg belangrijk in dit spel.
Eto'o > Doumbiaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Ook als je wel steekballen geeft is Doumbia gewoon beter dan Welliton. Gelukkig kom ik Doumbia nooit tegen
10 uur ofzo kan ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DOe die zilveren spits van Spartak of EMenike die veel beter is dan Wellitonquote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miss moet ik dat dan maar gaan doen![]()
Maar ik heb hem nodig voor Movsesyan, maar die vent is echt goed. Goed aan de bal, snel en een lekker schot
Ja dat je die sowieso gekozen hebt snapte ik toen al nietquote:
Maar wel over pace spelers en Eto'o valt onder die categoriequote:
Vanaf die lag ging het wel echt super kut. Die gast uit dat kut land is best wel OP. Niet makkelijk van de bal te krijgen en pace.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat je die sowieso gekozen hebt snapte ik toen al nietWelliton deed het zowaar wel aardig
Verder speelde ik echt kut, maar jij ging teveel naar achter hangen toen je 3-1 voorstond, dan kom ik altijd terug
4-3 voor de duidelijkheid
Movsequote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vanaf die lag ging het wel echt super kut. Die gast uit dat kut land is best wel OP. Niet makkelijk van de bal te krijgen en pace.
daar merkte ik niks van toen ik hem had hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je geen LB+Y doet is hij waarschijnlijk slecht ja
Bijna iedereen doet 3-5-2 als formatie volgens mij.. ik moest eergisteren tegen hem en Yildirim en die laatste was te goedquote:Op zondag 24 maart 2013 21:04 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat ik IF Yilmaz krijg de volgende ronde en anders doe ik 352 en kies ik hem en zijn maatje van Gala in de spits
michael221998quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Reemi het volgende:
Wie is dit dan.
http://wefut.nl/squad/443
"Best silver squad"
Ik heb 3412 maar mijn spelers zijn zo aanvallend dat er geen houden aan isquote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna iedereen doet 3-5-2 als formatie volgens mij.. ik moest gisteren tegen hem en Yildirim en die laatste was te goed
Ik ben benieuwd hoe het gaat vanavond, dan kan ik daarna mijn team verkopenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 3412 maar mijn spelers zijn zo aanvallend dat er geen houden aan isUmtiti en Pepe blijven nog een beetje achterin. Ik vertik het ook om op defensief te zetten want zo ben ik niet
Beast..niet best.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Reemi het volgende:
Wie is dit dan.
http://wefut.nl/squad/443
"Best silver squad"
Al een paar keer gezegd: CTRL F5quote:Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef Maver24 het volgende:
Dat nieuwe op wefut met die weak foot en skills werkt niet helemaal lekker, als je een squad selecteerd staat alles ineens in beeld van elke speler en bij sommige opstellingen verdwijnt de tekst achter het kaartje van de speler
CTRL+F5 zoals al eerder gezegdquote:Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef Maver24 het volgende:
Dat nieuwe op wefut met die weak foot en skills werkt niet helemaal lekker, als je een squad selecteerd staat alles ineens in beeld van elke speler en bij sommige opstellingen verdwijnt de tekst achter het kaartje van de speler
Zo slecht is dat team niet en hij heeft Osborne op de bankquote:
Maar hoe gaat dit nou voor buitenstaanders die op de site terecht komen..die denken alleen maar That is godverredomme ugly..die snappen niet dat ze CTRL F5 moeten drukkenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
CTRL+F5 zoals al eerder gezegd
dankje Tim
Ik doelde meer op dat veel tekst achter het kaartje van spelers komt te staan en dat het er niet uitziet op deze manierquote:Op zondag 24 maart 2013 21:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
CTRL+F5 zoals al eerder gezegd
dankje Tim
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat veel tekst achter het kaartje van spelers komt te staan en dat het er niet uitziet op deze manier
Hij gaf je die 2-0 cadeau, en bij de 3 en 4 nul was ie nergens te bekennenquote:
Heb ook chrome, werkt prima hierquote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef Maver24 het volgende:
Schijnbaar is de site dus niet Google Chrome proof ofzo, weet het niet ofzo
Nee kijk die 2-0 maar eens terugquote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef ThadCastle het volgende:
Chiellini heeft een 4. was hij het niet?
Mijn Caulker had een 4.1 in 1 van de potjes vandaagquote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef ThadCastle het volgende:
Chiellini heeft een 4. was hij het niet?
Als de buitenstaander voor het eerst naar de site gaat, heeft hij niks in zijn cache staan. Die hoeft dus nooit te F5'en om dit te krijgen. Omdat die alles opnieuw moet laden.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef Maver24 het volgende:
F5 helpt dus wel inderdaad maar ik vind het voor de buitenstaander niet gebruiksvriendelijk. Het is dat wij het weten maar een buitenstaander niet, die zal gauw afhaken
Ja ik zie het nu. Wordt er ff uitgeduwd door Adriaanquote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee kijk die 2-0 maar eens terug
Maar de volgende keer als tie er komt heeft tie dus wel en zal die alsnog F5 moeten drukken of zie ik dat verkeerd ?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als de buitenstaander voor het eerst naar de site gaat, heeft hij niks in zijn cache staan. Die hoeft dus nooit te F5'en om dit te krijgen. Omdat die alles opnieuw moet laden.
CTRL + F5quote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef Maver24 het volgende:
Kijk maar bij Koren, en zo is het bij alle spelers , tekst staat onder het kaartje en daar is geen ruimte voor bij sommige formaties zoals 41212 bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
DMquote:
Duurt lang danquote:
Is het een ginger?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje heeft een lieve naakte zuswordt er alleen niet opgewonden van (gelukkig maar
)
eindbaas is hetquote:
Ik ben sterk gebleven en heb geen DM gestuurdquote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje heeft een lieve naakte zuswordt er alleen niet opgewonden van (gelukkig maar
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |