Het overgaan naar het 10cijferig telefoonnummer, wat een spanning en innovatie was datquote:Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef Incantrix het volgende:
En wachten tot het vorige nummertje teruggedraaid was als we wilden bellen
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
Is een goed teken dat je honger hebt Sjaan.
Gaat het al wat beter?
Dat je ontzettende mazzel had als er vaak een 0 in een telefoonnummer zatquote:Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef Incantrix het volgende:
En wachten tot het vorige nummertje teruggedraaid was als we wilden bellen
Op de 10e van de 10equote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het overgaan naar het 10cijferig telefoonnummer, wat een spanning en innovatie was dat
die heb k ook meegemaakt ehmygewrd!quote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het overgaan naar het 10cijferig telefoonnummer, wat een spanning en innovatie was dat
Ja, de gevoelstemperatuur was dat, godsallemachtig. M'n gezicht is ook echt helemaal van streek, huid doet zeer jongequote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
MIR .. was het vandaag -15? Ik zie nu jouw post op fb
ik ben dan echt blij dat ik verplicht binnen moet blijven
Ohja, whehe, dat je dan hele items erover had op het nieuws enzoquote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En op teletekstquote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, whehe, dat je dan hele items erover had op het nieuws enzo
Waren er toen nou mensen die compleet nieuwe nummers kregen?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, whehe, dat je dan hele items erover had op het nieuws enzo
Nee, er werd een nummer voorgezetquote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waren er toen nou mensen die compleet nieuwe nummers kregen?
Hier kreeg de hele stad een 2 voor het telefoonnummer
Geen idee, wij kregen een 3. Volgens mij werd er in het westland geschoven met het kengetal.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waren er toen nou mensen die compleet nieuwe nummers kregen?
Hier kreeg de hele stad een 2 voor het telefoonnummer
HOE wat waarquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd waarom wordt mijn vraag genegeerd?
Ik had verwacht dat Schaar wel in de autistenmodus zou schieten!
Ik was heel geduldig op antwoord aan het wachtenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd waarom wordt mijn vraag genegeerd?
Ik had verwacht dat Schaar wel in de autistenmodus zou schieten!
Te matig excuus, kom eens met wat betersquote:
Ermagerd wat een engerdquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef Mirjam het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?![]()
Ik wil het nietquote:Op zondag 24 maart 2013 18:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Te matig excuus, kom eens met wat beters
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef Mirjam het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?![]()
dat heeft daar bijzonder weinig mee te makenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Mir schaamt zich gewoon om met ons geassocieerd te worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EHMYGEWRD ik ben blij dati k thuis zitquote:Op zondag 24 maart 2013 18:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, de gevoelstemperatuur was dat, godsallemachtig. M'n gezicht is ook echt helemaal van streek, huid doet zeer jonge
OMFGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:56 schreef Mirjam het volgende:
Misschien had iemand even kunnen zeggen dat die oog make-up haar een uiterlijk geeft alsof ze drie keer door een vrachtwagen is overreden na getroffen te zijn door progeria. (pas op, naakt)Wat. Is. Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 18:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen idee, wij kregen een 3. Volgens mij werd er in het westland geschoven met het kengetal.
Misschien had iemand even kunnen zeggen dat die oog make-up haar een uiterlijk geeft alsof ze drie keer door een vrachtwagen is overreden na getroffen te zijn door progeria. (pas op, naakt)Mag naakt zo in een spoiler wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*ziet mogelijkheden*Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag naakt zo in een spoiler wel?
*ziet mogelijkheden*
Ermagerd gij matigen modquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd gij matigen mod![]()
![]()
Ja maar dat was wel een andere categorie dan dit geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien had iemand even kunnen zeggen dat die oog make-up haar een uiterlijk geeft alsof ze drie keer door een vrachtwagen is overreden na getroffen te zijn door progeria. (pas op, naakt)die knakker woont hier in de buurt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Neeeeeeee! Waddefak! Srsly, die schoenen ook! En de pantyquote:
Kousenbandquote:Op zondag 24 maart 2013 19:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neeeeeeee! Waddefak! Srsly, die schoenen ook! En de pantyen dan dat hoe-heet-zo'n-apparaat-voor-om-je-been-ook-al-weer
ermahgerdquote:Op zondag 24 maart 2013 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
die knakker woont hier in de buurt he
Dat bandje van der schoen zit seriously ook gewoon gedraaid hequote:Op zondag 24 maart 2013 19:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neeeeeeee! Waddefak! Srsly, die schoenen ook! En de pantyen dan dat hoe-heet-zo'n-apparaat-voor-om-je-been-ook-al-weer
Misschien had iemand even kunnen zeggen dat die oog make-up haar een uiterlijk geeft alsof ze drie keer door een vrachtwagen is overreden na getroffen te zijn door progeria. (pas op, naakt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee echt
3!
Lolquote:Op zondag 24 maart 2013 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat bandje van der schoen zit seriously ook gewoon gedraaid he.
Erg he?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze is echt briljant, hoe verzin je het![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die tiet!quote:Op zondag 24 maart 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I`m not weird. I`m limited edition.
Ik hoor alleen maar NNNGGGGHHHHH *insert zombieface*quote:Op zondag 24 maart 2013 19:14 schreef Incantrix het volgende:
Hoe ze haar mond heeft echtcaught in mid-sentence oid
Ik hoor alleen een enge ransbak zeggen dat ze geil moet kijken en dan is dit haar beste pogingquote:Op zondag 24 maart 2013 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar NNNGGGGHHHHH *insert zombieface*
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huuuuuuuuuu wat gebeurt hier?![]()
Waarschuwing, kan de neiging tot mes in oog poken uitlokkenDie rookmachine erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar heeft die vent nou enorme aambeien?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huuuuuuuuuu wat gebeurt hier?![]()
Waarschuwing, kan de neiging tot mes in oog poken uitlokkenVan te voren even langs de wax geweest ook, heel professioneel allemaal toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die met dat ontstoken paardenoogquote:Op zondag 24 maart 2013 19:18 schreef Incantrix het volgende:
Taahaart, welke foto moet er nou echt onder je spoiler staan?
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
die met dat ontstoken paardenoog
Ja, ik typ nogal sloom, was er al achterquote:Op zondag 24 maart 2013 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
die met dat ontstoken paardenoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest meteen denken aan dat iemand een scheet zou laten op de foto...![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:24 schreef Miezziej het volgende:
HOE verzin je in godesnaam als dotograaf deze pose en dat je dan ook nog denkt dat dat tof is ofzo HOE HOESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest meteen denken aan dat iemand een scheet zou laten op de foto...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
datquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:28 schreef Mirjam het volgende:
Prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het weggeklikt hebt moet je nog een paar keer terug omdat je je herinnering niet vertrouwt, want zó erg kan toch niet? En dan klik je weer terug en dan 'ohja, toch wel'quote:Op zondag 24 maart 2013 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat![]()
gewoon omdat het zó lelijk is? in elk opzicht?
Het is een soort krassenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je het weggeklikt hebt moet je nog een paar keer terug omdat je je herinnering niet vertrouwt, want zó erg kan toch niet? En dan klik je weer terug en dan 'ohja, toch wel'
Loller, dat jaquote:Op zondag 24 maart 2013 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is een soort krassen.
*klik
*NOES OOGAIDS IEKS JAMMER HUIL
*scroll
*zo wat een rust... hmmm.
*scroll terug
*klik
*NOES ALWEER OOGAIDS
Heb ik ook wel eens, al eens gereboot? Dus terug naar fabrieksinstellingen?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
FF snel een vraagje. Rick zijn nieuwe telefoon begint ineens vreemde dingen te doen bij het tiepen van tekst. In Whatsapp en bij SMS-en. Maar weer niet als hij iets op FB wil zetten.
Als hij zijn foon terugbrengt ter reparatie, krijgt ie hem dan weer helemaal kaal terug?
Jou foto's zijn altijd erg mooiquote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zal ik het topic weer even in balans brengen met wat eigen werk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankuquote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zal ik het topic weer even in balans brengen met wat eigen werk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
En ff alle toetsenbordinstellingen nalopen, die van mij veranderen nog wel eens spontaanquote:Op zondag 24 maart 2013 19:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, al eens gereboot? Dus terug naar fabrieksinstellingen?
Oh echt?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Danku
Ik vind ze echt heul tofm'n moeder zat helemaal zo van 'woooooooooow wat gaaf' dus moest zeggen van der dat ze je foto's erg mooi vond
Nee nog niet. Hij doet het nog maar net een paar dagen en Rick wil niet al zijn apps kwijt en de groeps whatsapp van de brandweer (diensten ruilen e.d.) en van zijn werk. Dat zou weer een heel gedoe zijn. Opnieuw starten helpt maar heel eventjes.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, al eens gereboot? Dus terug naar fabrieksinstellingen?
Ja maar als je hem terug moet brengen naar de winkel dan issie ook alles kwijtquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee nog niet. Hij doet het nog maar net een paar dagen en Rick wil niet al zijn apps kwijt en de groeps whatsapp van de brandweer (diensten ruilen e.d.) en van zijn werk. Dat zou weer een heel gedoe zijn. Opnieuw starten helpt maar heel eventjes.
Maar ik ga straks als hij terug is eerst kijken of er een systeemupdate beschikbaar is. En anders idd terug naar fabrieksinstellingen.
Ah dat wist ik niet! Zal ik meteen ff zeggen tegen hemquote:Op zondag 24 maart 2013 19:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar als je hem terug moet brengen naar de winkel dan issie ook alles kwijtvoor whatsapp kan ie gewoon weer de app downloaden en nummer invoeren en dan vraagt de app of je de oude gesprekken weer terug wilt. Ik moet dit namelijk ook vaak met mijn telefoon doen
Ja niet alle berichten krijg je terug, meestal van een paar dagen zegmaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet! Zal ik meteen ff zeggen tegen hem
die tattoo van haar ook, zouden dat de namen van haar andere koters zijn?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:08 schreef Debsterr het volgende:
http://mymodels.net/index.php?option=com_wbgallery&Itemid=126
Rowenna, leeftijdscategorie 16-17, laatste toevoeging aan portfolio: foto's terwijl ze zwanger is.
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
FF snel een vraagje. Rick zijn nieuwe telefoon begint ineens vreemde dingen te doen bij het tiepen van tekst. In Whatsapp en bij SMS-en. Maar weer niet als hij iets op FB wil zetten.
Als hij zijn foon terugbrengt ter reparatie, krijgt ie hem dan weer helemaal kaal terug?
Je bedoelt fabrieksinstellingen?quote:
nee gewoon eerst ff opnieuw opstarten?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je bedoelt fabrieksinstellingen?
Dat gaan we proberen. Hij is nu op zijn werk dus ik kan nu ff helemaal nergens naar kijken. Maar ik ga dus eerst ff kijken of er een systeem update beschikbaar is.
Ja dat doet ie nu elke keer. Dat helpt eventjes.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee gewoon eerst ff opnieuw opstarten?
wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat doet ie nu elke keer. Dat helpt eventjes.
Als je een spatie wilt doen wist ie alle tekst. Als je i wilt tiepen tiept ie daarna helemaal niets meer. Slaat het toetsenbord vast als het ware. Heel irritant.quote:
Ja zag ik vd week ook, en toen moest ik ook al aan jou denken! Maar waarom zou je dat niet durven?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmm...er was net een oproep voor de nederlandse versie van Last Chance Salon. Voor nederlandse mensen die gebukt gaan onder een mislukte cosmetische ingreep. Dan kan je je aanmelden bij TLC.
Op zich dacht ik van binnen: JA!! Maar dat durf ik never nooit niet
weird ja :/ ff software update en als die er niet is ff reinstallquote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als je een spatie wilt doen wist ie alle tekst. Als je i wilt tiepen tiept ie daarna helemaal niets meer. Slaat het toetsenbord vast als het ware. Heel irritant.
oh nee dat zou k ook niet durven iddquote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmm...er was net een oproep voor de nederlandse versie van Last Chance Salon. Voor nederlandse mensen die gebukt gaan onder een mislukte cosmetische ingreep. Dan kan je je aanmelden bij TLC.
Op zich dacht ik van binnen: JA!! Maar dat durf ik never nooit niet
Omdat je dan met je mislukte tetters op TV komtquote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zag ik vd week ook, en toen moest ik ook al aan jou denken! Maar waarom zou je dat niet durven?
het woord mislukt wordt niet in deze SC toegestaanquote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat je dan met je mislukte tetters op TV komt
Ohja...sorryquote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het woord mislukt wordt niet in deze SC toegestaan
wij omschrijven dat hier als kneuzig
Zo noem ik hem serieus regelmatigquote:
je bent oud, geloof mij, je bent nog wel een kneusjequote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja...sorry
Maar als ik ze laat fixen, dan val ik buiten de groep want dan ben ik geen kneusje meer!
Of ik moet aids krijgen van het infuus ofzo
Ja okay, maar ze verhelpen wel dan je probleem dus dat is wel heel fijn natuurlijk. Maar ik snap je punt hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat je dan met je mislukte tetters op TV komt
k weet niets van t programma af maar grote kans dat je echt nog een heel gedeelte van de behandeling zelf moet betalen hoor, dat zeggen ze er alleen nooit bij. Asl t dan 2000 euro is dan moet je bv 1500 zelf lappenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja okay, maar ze verhelpen wel dan je probleem dus dat is wel heel fijn natuurlijk. Maar ik snap je punt hoormaar better met je tetten dan met megaschaamlippen ofzo.
Oh die wou ik ook meteen laten fixen. Drie kinderen gehad jeweetsquote:Op zondag 24 maart 2013 20:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja okay, maar ze verhelpen wel dan je probleem dus dat is wel heel fijn natuurlijk. Maar ik snap je punt hoormaar better met je tetten dan met megaschaamlippen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
ditquote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou nooit aan zoiets meedoen, gewoon omdat je dan met je kop op tv komt en daar heb ik geen zin in
dat dus ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou nooit aan zoiets meedoen, gewoon omdat je dan met je kop op tv komt en daar heb ik geen zin in
Ja das waarquote:Op zondag 24 maart 2013 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k weet niets van t programma af maar grote kans dat je echt nog een heel gedeelte van de behandeling zelf moet betalen hoor, dat zeggen ze er alleen nooit bij. Asl t dan 2000 euro is dan moet je bv 1500 zelf lappen
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh die wou ik ook meteen laten fixen. Drie kinderen gehad jeweetsKlepperlippen ermahgerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
Ja dat.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh die wou ik ook meteen laten fixen. Drie kinderen gehad jeweetsspatlappen powered bij scaniaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Wat een HOAXquote:Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn collega zat in dat eigen huis en tuin wat nu iets van robs tuinhupeldepup heet
en dan zetten ze dus een kekke tuinset en bbq en bende neer enzo, en die mag je dan voor iets goedkoper kopen maar nog steeds debiel duur en anders nemen ze t gewoon na de aflevering weer mee
Bij dat programma kan ik er nog inkomen omdat ze vaak een deel kwijtgescholden krijgen en goede regelingen weten te treffen. Bij die andere programma's, nee daar snap ik het ook niet van.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net zoiets als uitstel van executie. Sorry maar je hebt dan toch nog wel een BEETJE trots dat je niet met die shit op tv wil? De meeste mensen weten het dan wel naar moet dat op tv?!
Dat vroeg ik me altijd al af. Wat een hoax jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn collega zat in dat eigen huis en tuin wat nu iets van robs tuinhupeldepup heet
en dan zetten ze dus een kekke tuinset en bbq en bende neer enzo, en die mag je dan voor iets goedkoper kopen maar nog steeds debiel duur en anders nemen ze t gewoon na de aflevering weer mee
Dan nog, ik zou me daar 'te goed' voor voelen als je het zo moet noemenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Bij dat programma kan ik er nog inkomen omdat ze vaak een deel kwijtgescholden krijgen en goede regelingen weten te treffen. Bij die andere programma's, nee daar snap ik het ook niet van.
Jaquote:
Er zijn er zat die daar best even hun trots voor opzij willen zetten. En die mensen worden er uiteindelijk wel mee geholpen. Zo vind ik 'help mijn man heeft...' een veel grotere naaistreek.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan nog, ik zou me daar 'te goed' voor voelen als je het zo moet noemen
Mensen die in huis wonen waar we vroegah woonden hebben ook met Eigen huis & tuin meegedaan. Officieel mag je de materiaalkosten inderdaad zelf betalen, maar geen arbeidskosten.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoezo naaistreek?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er zijn er zat die daar best even hun trots voor opzij willen zetten. En die mensen worden er uiteindelijk wel mee geholpen. Zo vind ik 'help mijn man heeft...' een veel grotere naaistreek.
Van de vrouw. Ze zet haar vent behoorlijk te kakken.quote:
Ik zei al tegen Fred dat hij hier alles moet slopen en dat ik dan een beetje op tv ga huilen en hij zo van "ow vind ze het niet mooiquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er zijn er zat die daar best even hun trots voor opzij willen zetten. En die mensen worden er uiteindelijk wel mee geholpen. Zo vind ik 'help mijn man heeft...' een veel grotere naaistreek.
Die man moet zelf toestemming geven aan de producent hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 20:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Van de vrouw. Ze zet haar vent behoorlijk te kakken.
Uiteindelijk ook wel weer met redenen natuurlijk, maar toch. Hij staat er best lullig op op de nationale tv
die man geeft toestemming hequote:Op zondag 24 maart 2013 20:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Van de vrouw. Ze zet haar vent behoorlijk te kakken.
Uiteindelijk ook wel weer met redenen natuurlijk, maar toch. Hij staat er best lullig op op de nationale tv
Dat weet ikquote:Op zondag 24 maart 2013 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die man moet zelf toestemming geven aan de producent hoor
Waaaaarom doet een man dat?quote:
damn dat is wel heel erg matig jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja
zijn tuin was wel mooi gedaan, dat wel. En je hebt wel in een week je tuin af als je net verhuisd bent daar doe je zelf veel langer over, maar hij heeft wel 30,000 euro moeten betalen dat zij zijn tuin doen, en dan werden de BBQ en wat andere dingen dus mee terug genomen
wat ook nog grappig is dat die myrna wat dingen in zijn huiskamer aan het schuiven was en ze zeiden "ondertussne neemt myrna de huiskamer onder handen" ... maar ze waren dus net daar gaan wonen dus die spullen leken nog nieuw en ze brachten het zo alsof die myrna hun huiskamer aan t vullen was!!!! daar was collega ook echt NIET blij mee
Yeah, tenzij ze ook 53416x voor niets mensen bezoeken omdat ze uiteindelijk toch geen toestemming geven. Maar dat lijkt me niet want dat kost geldquote:Op zondag 24 maart 2013 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waaaaarom doet een man dat?![]()
En dat hele stuk van ERMAGERD WAT EEN VERRASSING DAT JIJ HIER OP M'N WERK STAAT is dus ook een hoax?
soms verrassen ze mensen wel, mijn collega wist ook niet dat ze kwamenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is dus ook een grote HOAX dat ze mensen verassen bij programma's want die hebben al lang en breed een contract ondertekend
Hij heeft zichzelf toch opgegeven?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
soms verrassen ze mensen wel, mijn collega wist ook niet dat ze kwamen
maar daarna moet je wel ff tekenen dat je op tv wilt etc
zijn vrouwquote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf toch opgegeven?
Ermahgerd dat is zo gescript als de netenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
STRAKS GAAN JULLIE NOG ZEGGEN DAT STORAGE WARS NIET ECHT IS![]()
![]()
![]()
natuurlijk niet man, das natuurlijk echt!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
STRAKS GAAN JULLIE NOG ZEGGEN DAT STORAGE WARS NIET ECHT IS![]()
![]()
![]()
Ja maar dan is t nog wel verrassing voor hemquote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, dan is er toch al soort van 'getekend' door die vrouw
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk niet man, das natuurlijk echt!
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wanneer komt "Help, mijn man is autist"?
Dat lijkt me garpig met het verrassen![]()
Hahaha godverquote:Op zondag 24 maart 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 24 maart 2013 21:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hahaha godver
Ik weet nog wel een gegadigde trouwens
Ermahgerd goeden programmaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of "help, mijn man heeft een soa"
En dat dan de grote vraag is wie er is vreemdgegaan
In jouw geval: "Help mijn man kijkt alleen maar voetbal"quote:Op zondag 24 maart 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
"help mijn man wil nooit naar matige kutprogramma's op rtl 4 kijken"
Dat komt op ongeveer hetzelfde neerquote:Op zondag 24 maart 2013 21:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In jouw geval: "Help mijn man kijkt alleen maar voetbal"
Hier moest ik twee keer heel hard om lollerenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat was voor mijn tijd denk ikquote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef Incantrix het volgende:
En qua verrassen vond ik de grote beurt altijd de bom. Zo'n blonde del met dikke voorgevel die dan aanbelt, nietsvermoedende vent doet open en op de achtergrond gluurt vrouwlief (met pittig rood kapsel) mee want die ziet de camera en dat dat blondje dan zo een beetje hees 'ik kom voor de grote beurt' naar die man hijgt
Haar oudersquote:Op zondag 24 maart 2013 22:08 schreef bleiblei het volgende:
En Beertje van Beers heeft dat ook een tijdje gedaan.
Wie zijn dat dan?quote:
Die hebben hun kint Beertje genoemd, wat al een emoslinger op zich verdiendquote:
Het is erfelijk, want de dochter van Beertje heet Tigerlily Bella Grace Patequote:Op zondag 24 maart 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die hebben hun kint Beertje genoemd, wat al een emoslinger op zich verdiend![]()
![]()
![]()
Maar ook nog in de wetenschap dat de achternaam van Beers is...![]()
![]()
![]()
![]()
Als je Beertje wordt genoemd dan ga je rare dingen doen, dat kan ik haar niet kwalijk nemenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het is erfelijk, want de dochter van Beertje heet Tigerlily Bella Grace Pate
Waarbij Pate danwel de achternaam is, maar toch
Joe joke right? Tell me joe joke...quote:Op zondag 24 maart 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het is erfelijk, want de dochter van Beertje heet Tigerlily Bella Grace Pate
Waarbij Pate danwel de achternaam is, maar toch
izij doet jort kelder. Ook zoiets wat ik nooit begrepen hebquote:Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haar vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
Dat schijnt een hele sympathieke vent te zijn, maargoed, daar voel je natuurlijk niks van.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
zei doet jort kelder. Ook zoiets wat ik nooit begrepen heb.
Hij heeft vast een dikke pen0rquote:Op zondag 24 maart 2013 22:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat schijnt een hele sympathieke vent te zijn, maargoed, daar voel je natuurlijk niks van.
GELDquote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef Mss het volgende:
[..]
En velen geld. Of hij wekt iig de indruk dat hij velen geld heeft
Eruitgetrokken?quote:Op maandag 25 maart 2013 07:54 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge! Al drie grijze haars gescoord vandaag
eh, nee. Wereldvreemdequote:Op maandag 25 maart 2013 08:39 schreef Incantrix het volgende:
Ow, ik dacht dat zeven uur ook voor een student best ok was. Zal wel komen door mijn studenten-bijbaantje bij de bloemenveiling. Zes uur beginnen
mijn oren doen dat ookquote:Op maandag 25 maart 2013 09:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Aaahh, binnen, verwarming
Tintelende voeten die aan het ontdooien zijn
uiteraard, meteen oogsten voordat er kruisbesmetting optreedtquote:Op maandag 25 maart 2013 08:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eruitgetrokken?
EN BEN JE AL EEN BEETJE NERVEUS JA??
Verstandig, weg ermeequote:Op maandag 25 maart 2013 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, meteen oogsten voordat er kruisbesmetting optreedt
En ja, dikke vette stress hier, ik kan er niet meer van poepen
hehehe... Pruimensap....quote:Op maandag 25 maart 2013 09:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Verstandig, weg ermee![]()
![]()
Dan is het wel heel erg jaal een fles pruimensap naar binnen gekiept?
Oh gadver wat kutquote:Op maandag 25 maart 2013 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo. Kennen jullie dat verhaal van dat mens die na 5 maanden wachten dan eindelijk eens een afspraak had voor een rolstoel- en scootmobielpassing?
De afspraak ging niet door wegens ziekte![]()
![]()
De volgende keer dat ik invalide word neem ik wel een dwarslaesie, dat is tenminste duidelijk
Daar zou ik dan echt kriegel van worden zegquote:Op maandag 25 maart 2013 09:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En wat zegt m`n man dan? 'Oh ja dat is kut, doei he'
Wraaaaaaaaah![]()
![]()
NEEquote:Op maandag 25 maart 2013 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo. Kennen jullie dat verhaal van dat mens die na 5 maanden wachten dan eindelijk eens een afspraak had voor een rolstoel- en scootmobielpassing?
![]()
De volgende keer dat ik invalide word neem ik wel een dwarslaesie, dat is tenminste duidelijk
"o hoi, ik ben al jaren ziek, stelletjes aanstellersquote:Op maandag 25 maart 2013 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
![]()
Godsamme je zou voor minder agressief worden. Sodeju zeg.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
![]()
Noooquote:Op maandag 25 maart 2013 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
![]()
Tuurlijk kan dat, maar als je al zo lang wacht en met een kluitje in het riet gestuurd wordt steeds en nu ein-de-lijk heb je je afspraak en hij wordt dan alsnog afgezegd, dat snap ik wel dat je door het lint gaat...quote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is zeker kut maar er kan toch iemand ziek zijn??
+1quote:Op maandag 25 maart 2013 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar als je al zo lang wacht en met een kluitje in het riet gestuurd wordt steeds en nu ein-de-lijk heb je je afspraak en hij wordt dan alsnog afgezegd, dat snap ik wel dat je door het lint gaat...
Dat begrijp ik zeker wel. Beter dan jullie denken.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
+1
Taart is al zo belachelijk lang bezig.. En ik kan je verzekeren dat ze écht slecht looptmet 3 kinderen is dat echt niet te doen volgens mij, ik snap niet hoe je het überhaupt voor elkaar krijgt Taartje
Het is niet om degene die ziek is geworden, maar omdat je ergens enorm van afhankelijk bent en je krijgt het gewoonweg niet voor elkaar.
Ja die ene persoon kan er niet veel aan doen maar alles bij elkaarquote:Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geeft niet Bubs, het is ook niet duidelijk als je niet helemaal op de hoogte bent
Ik heb een nieuwe afspraak geregeld, volgende week donderdag was de eerste mogelijkheid.
En godzijdank kan ik aankomende woensdag eindelijk mn eerste set vingersplints ophalen. Ik ga dood van de pijn aan m`n vingers
Ennieweej, na een brulpartij met snotslierten en opgezwollen ogen voel ik me wel weer aardig te pas nu![]()
Fijn!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geeft niet Bubs, het is ook niet duidelijk als je niet helemaal op de hoogte bent
Ik heb een nieuwe afspraak geregeld, volgende week donderdag was de eerste mogelijkheid.
En godzijdank kan ik aankomende woensdag eindelijk mn eerste set vingersplints ophalen. Ik ga dood van de pijn aan m`n vingers
Ennieweej, na een brulpartij met snotslierten en opgezwollen ogen voel ik me wel weer aardig te pas nu![]()
Rationeel:quote:Op maandag 25 maart 2013 11:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeker wel. Beter dan jullie denken.
Maar goed dat zal mijn autistisch hoofd wel zijn sorry.
Ik ben een beetje losgegaan de laatste tijdquote:Op maandag 25 maart 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Vijf!!! Ik maar twee
Ik had trouwens die ELLE cowboytas besteld voor bb, en hij heeft m mee naar zijn werk vandaag
oh, die is tofquote:Op maandag 25 maart 2013 12:24 schreef Mss het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...).1.7.img.LCiQwJMlkc8
ja bij dat elle abonnement, los voor velen geld uiteraard wel te koop, maar vind ik te duur voor een tas.quote:
Bij mij was toen opmeten door Meyra zelf, maar dat ik ook alweer een jaar of 5 geleden.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:12 schreef BBQ-kip het volgende:
In de gemeente waar Taart woont zijn er naar mijn weten genoeg vervangers op de WMO-post die over zouden kunnen nemen, dus beetje matig wel. (als ze daarmee de afspraak heeft dan he)
verschilt volledig per gemeente hoe ze hun afspraken hebben gemaakt. En in alle gemeenten is sinds een paar jaar alles een stuk kariger geworden, enorme bezuinigingen op de WMO-post.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij was toen opmeten door Meyra zelf, maar dat ik ook alweer een jaar of 5 geleden.
Nope want gisteren niet gaan trainen (zat in bels)quote:Op maandag 25 maart 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoin! Nog nieuwe blauwe plekkers?
Bij ons was die shit ook aan de orde van de dagquote:Op maandag 25 maart 2013 12:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
verschilt volledig per gemeente hoe ze hun afspraken hebben gemaakt. En in alle gemeenten is sinds een paar jaar alles een stuk kariger geworden, enorme bezuinigingen op de WMO-post.
en er zitten soms laagopgeleide retards, want goedkoper, wat ook niet helpt in het proces.
ik moest zelfs uitleggen waarom iemand met een bovenbeenamputatie een rolstoel nodig had, want zij vonden het niet nodig
ja, logisch nadenken is er niet altijd bijquote:Op maandag 25 maart 2013 12:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Bij ons was die shit ook aan de orde van de dag
Aan een bewoner in een rolstoel met kinbesturing vragen of ze even een stukje kan lopen, voor de goedkeuring van de aanvraag van dfe nieuwe electrische rolstoel met kinbesturing
nee moest ook via de wmo, ermahgerd wat een eitjes werken daarquote:Op maandag 25 maart 2013 12:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, logisch nadenken is er niet altijd bij
dat was awbz dan neem ik aan toch? Dan had je direct met de leverancier te maken ofzo?
je hebt/had er ook gemeenten bij die het wel netjes deden, met ergo's of fysio's op de afdeling, maar die worden allemaal zo'n beetje weg bezuinigd of ze kunnen hun werk niet goed doen door de druk (80% van de aanvragen telefonisch afhandelen binnen hele korte tijd bijvoorbeeld).quote:Op maandag 25 maart 2013 12:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee moest ook via de wmo, ermahgerd wat een eitjes werken daar
Fietsen ERMAHGERDquote:Op maandag 25 maart 2013 12:53 schreef Mss het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ik ben mijn ov kaart kwijt!!!!!!!!!!!!!111111
Kaartje kopen?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Dertien kilometer in de vrieskou ERMAHGERD
Moet ik in de kofferbak?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:54 schreef Mirjam het volgende:
S. gaat de auto nu slopen omdat z'n telefoon ergens tussen is gegleden en hij hem er niet meer uitkrijgt.
Detail; dit is ooit ook met z'n ipod gebeurd
Aiiiiiiquote:Op maandag 25 maart 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
`dat je zo tijdens een 4 uur durende meeting een acute aanval krijgt van diarree
Van fietsen krijg je t vanzelf warm hihaho. Brum die brengt vandaag mn fiets weg, dan kan ik morgen weer fietsen denk ikquote:Op maandag 25 maart 2013 12:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Dertien kilometer in de vrieskou ERMAHGERD
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
`dat je zo tijdens een 4 uur durende meeting een acute aanval krijgt van diarree
Ik moet met de metro, daar kun je geen losse kaartjes kopen. Moet ik meteen een nieuwe anonieme OVchipkaart kopen van ¤7,50 en dan heb je nog niet eens saldo eropquote:
Surequote:Op maandag 25 maart 2013 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van fietsen krijg je t vanzelf warm hihaho. Brum die brengt vandaag mn fiets weg, dan kan ik morgen weer fietsen denk ik
ZOEKEN DAN JONGEquote:Op maandag 25 maart 2013 12:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet met de metro, daar kun je geen losse kaartjes kopen. Moet ik meteen een nieuwe anonieme OVchipkaart kopen van ¤7,50 en dan heb je nog niet eens saldo erop.
Maar die kaart heb je toch nodig als je m echt kwijt bent of niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet met de metro, daar kun je geen losse kaartjes kopen. Moet ik meteen een nieuwe anonieme OVchipkaart kopen van ¤7,50 en dan heb je nog niet eens saldo erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |