Het overgaan naar het 10cijferig telefoonnummer, wat een spanning en innovatie was datquote:Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef Incantrix het volgende:
En wachten tot het vorige nummertje teruggedraaid was als we wilden bellen
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
Is een goed teken dat je honger hebt Sjaan.
Gaat het al wat beter?
Dat je ontzettende mazzel had als er vaak een 0 in een telefoonnummer zatquote:Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef Incantrix het volgende:
En wachten tot het vorige nummertje teruggedraaid was als we wilden bellen
Op de 10e van de 10equote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het overgaan naar het 10cijferig telefoonnummer, wat een spanning en innovatie was dat
die heb k ook meegemaakt ehmygewrd!quote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het overgaan naar het 10cijferig telefoonnummer, wat een spanning en innovatie was dat
Ja, de gevoelstemperatuur was dat, godsallemachtig. M'n gezicht is ook echt helemaal van streek, huid doet zeer jongequote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
MIR .. was het vandaag -15? Ik zie nu jouw post op fb
ik ben dan echt blij dat ik verplicht binnen moet blijven
Ohja, whehe, dat je dan hele items erover had op het nieuws enzoquote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En op teletekstquote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, whehe, dat je dan hele items erover had op het nieuws enzo
Waren er toen nou mensen die compleet nieuwe nummers kregen?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, whehe, dat je dan hele items erover had op het nieuws enzo
Nee, er werd een nummer voorgezetquote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waren er toen nou mensen die compleet nieuwe nummers kregen?
Hier kreeg de hele stad een 2 voor het telefoonnummer
Geen idee, wij kregen een 3. Volgens mij werd er in het westland geschoven met het kengetal.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waren er toen nou mensen die compleet nieuwe nummers kregen?
Hier kreeg de hele stad een 2 voor het telefoonnummer
HOE wat waarquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd waarom wordt mijn vraag genegeerd?
Ik had verwacht dat Schaar wel in de autistenmodus zou schieten!
Ik was heel geduldig op antwoord aan het wachtenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd waarom wordt mijn vraag genegeerd?
Ik had verwacht dat Schaar wel in de autistenmodus zou schieten!
Te matig excuus, kom eens met wat betersquote:
Ermagerd wat een engerdquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef Mirjam het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?![]()
Ik wil het nietquote:Op zondag 24 maart 2013 18:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Te matig excuus, kom eens met wat beters
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef Mirjam het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?![]()
dat heeft daar bijzonder weinig mee te makenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Mir schaamt zich gewoon om met ons geassocieerd te worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EHMYGEWRD ik ben blij dati k thuis zitquote:Op zondag 24 maart 2013 18:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, de gevoelstemperatuur was dat, godsallemachtig. M'n gezicht is ook echt helemaal van streek, huid doet zeer jonge
OMFGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:56 schreef Mirjam het volgende:
Misschien had iemand even kunnen zeggen dat die oog make-up haar een uiterlijk geeft alsof ze drie keer door een vrachtwagen is overreden na getroffen te zijn door progeria. (pas op, naakt)Wat. Is. Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 18:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen idee, wij kregen een 3. Volgens mij werd er in het westland geschoven met het kengetal.
Misschien had iemand even kunnen zeggen dat die oog make-up haar een uiterlijk geeft alsof ze drie keer door een vrachtwagen is overreden na getroffen te zijn door progeria. (pas op, naakt)Mag naakt zo in een spoiler wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*ziet mogelijkheden*Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag naakt zo in een spoiler wel?
*ziet mogelijkheden*
Ermagerd gij matigen modquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd gij matigen mod![]()
![]()
Ja maar dat was wel een andere categorie dan dit geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien had iemand even kunnen zeggen dat die oog make-up haar een uiterlijk geeft alsof ze drie keer door een vrachtwagen is overreden na getroffen te zijn door progeria. (pas op, naakt)die knakker woont hier in de buurt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Neeeeeeee! Waddefak! Srsly, die schoenen ook! En de pantyquote:
Kousenbandquote:Op zondag 24 maart 2013 19:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neeeeeeee! Waddefak! Srsly, die schoenen ook! En de pantyen dan dat hoe-heet-zo'n-apparaat-voor-om-je-been-ook-al-weer
ermahgerdquote:Op zondag 24 maart 2013 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
die knakker woont hier in de buurt he
Dat bandje van der schoen zit seriously ook gewoon gedraaid hequote:Op zondag 24 maart 2013 19:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neeeeeeee! Waddefak! Srsly, die schoenen ook! En de pantyen dan dat hoe-heet-zo'n-apparaat-voor-om-je-been-ook-al-weer
Misschien had iemand even kunnen zeggen dat die oog make-up haar een uiterlijk geeft alsof ze drie keer door een vrachtwagen is overreden na getroffen te zijn door progeria. (pas op, naakt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee echt
3!
Lolquote:Op zondag 24 maart 2013 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat bandje van der schoen zit seriously ook gewoon gedraaid he.
Erg he?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze is echt briljant, hoe verzin je het![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die tiet!quote:Op zondag 24 maart 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I`m not weird. I`m limited edition.
Ik hoor alleen maar NNNGGGGHHHHH *insert zombieface*quote:Op zondag 24 maart 2013 19:14 schreef Incantrix het volgende:
Hoe ze haar mond heeft echtcaught in mid-sentence oid
Ik hoor alleen een enge ransbak zeggen dat ze geil moet kijken en dan is dit haar beste pogingquote:Op zondag 24 maart 2013 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar NNNGGGGHHHHH *insert zombieface*
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huuuuuuuuuu wat gebeurt hier?![]()
Waarschuwing, kan de neiging tot mes in oog poken uitlokkenDie rookmachine erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar heeft die vent nou enorme aambeien?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huuuuuuuuuu wat gebeurt hier?![]()
Waarschuwing, kan de neiging tot mes in oog poken uitlokkenVan te voren even langs de wax geweest ook, heel professioneel allemaal toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die met dat ontstoken paardenoogquote:Op zondag 24 maart 2013 19:18 schreef Incantrix het volgende:
Taahaart, welke foto moet er nou echt onder je spoiler staan?
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
die met dat ontstoken paardenoog
Ja, ik typ nogal sloom, was er al achterquote:Op zondag 24 maart 2013 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
die met dat ontstoken paardenoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest meteen denken aan dat iemand een scheet zou laten op de foto...![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:24 schreef Miezziej het volgende:
HOE verzin je in godesnaam als dotograaf deze pose en dat je dan ook nog denkt dat dat tof is ofzo HOE HOESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest meteen denken aan dat iemand een scheet zou laten op de foto...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
datquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:28 schreef Mirjam het volgende:
Prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het weggeklikt hebt moet je nog een paar keer terug omdat je je herinnering niet vertrouwt, want zó erg kan toch niet? En dan klik je weer terug en dan 'ohja, toch wel'quote:Op zondag 24 maart 2013 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat![]()
gewoon omdat het zó lelijk is? in elk opzicht?
Het is een soort krassenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je het weggeklikt hebt moet je nog een paar keer terug omdat je je herinnering niet vertrouwt, want zó erg kan toch niet? En dan klik je weer terug en dan 'ohja, toch wel'
Loller, dat jaquote:Op zondag 24 maart 2013 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is een soort krassen.
*klik
*NOES OOGAIDS IEKS JAMMER HUIL
*scroll
*zo wat een rust... hmmm.
*scroll terug
*klik
*NOES ALWEER OOGAIDS
Heb ik ook wel eens, al eens gereboot? Dus terug naar fabrieksinstellingen?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
FF snel een vraagje. Rick zijn nieuwe telefoon begint ineens vreemde dingen te doen bij het tiepen van tekst. In Whatsapp en bij SMS-en. Maar weer niet als hij iets op FB wil zetten.
Als hij zijn foon terugbrengt ter reparatie, krijgt ie hem dan weer helemaal kaal terug?
Jou foto's zijn altijd erg mooiquote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zal ik het topic weer even in balans brengen met wat eigen werk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankuquote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zal ik het topic weer even in balans brengen met wat eigen werk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
En ff alle toetsenbordinstellingen nalopen, die van mij veranderen nog wel eens spontaanquote:Op zondag 24 maart 2013 19:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, al eens gereboot? Dus terug naar fabrieksinstellingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |