Nee, friendzonequote:Op zondag 24 maart 2013 17:01 schreef schnitzeljansen het volgende:
Hoi ik zit in de 1e klas, ik ben al vanaf de eerste schooldag verliefd op een meisje, ik ben echt smoor verliefd op haar. Ik weet alleen niet of ze mij leuk vind. Aan het begin van het jaar spraken we elkaar nooit maar we keken wel vaak naar elkaar, maar ik durfde nooit echt bij haar in de buurt te komen. Maar nu spreek ik haar heel vaak en we chatten heel erg op whatsapp. Telkens als we in het echt praten moeten we altijd lachen om niets het gaat gwn vanzelf. Ze belt met welleens wakker om 12 uur snachts zonder reden. De laatste tijd lachen we heel veel met elkaar en als we vlakbij elkaar zitten tijdens de les gaat ze dan welleens mijn agenda pakken en dan gaat ze daar allemaal dingen in schrijven zoals lieve, ( dan mijn naam) beste vrienden voor altijd X (haar naam) en dingen zoals op 18 april chocola kopen met mij. en de laatste weken loopt se constant voorbij mij en dan gaat ze met telkens kietelen en porren in mijn zij, ik kan daar echt niet tegen en dat vind ze grappig en dan doe ik het terug en dan lachen we allebei, als ik naar huis ga krijg ik thuis een whatsappje met daarin dat ze het jammer vind dat ik niet bij haar ben zodat ze me niet kan aanraken enz. Op twitter spreken we elkaar ook veel. En als ik haar aankijk krijg ik een heel warm gevoel van binnen en dan worden haar ogen groter. Alleen doet ze ook welleens heel vaag want dan gaat ze vragen of ik bepaalde meisjes leuk vind uit de klas en dan wil ze me aan iemand koppelen uit de klas zodat zei met mij en dat andere meisje uitkan. Vind zij mij leuk of niet? mijn verstand zegt op de een of andere manier van niet en mn gevoel zegt dat ze me wel leuk vind.
ik had geen zin om het hele verhaal te typen maar op fb liked zij heel vaak als eerste dingen van mij en als ze ik niet bij haar in de buurt ben kunnen wel elkaar niet porren dus dan porren we elkaar via fbquote:Op zondag 24 maart 2013 17:15 schreef Mierenneuker. het volgende:
Nee. Want Facebook ontbreekt in je verhaal.
Dat ook nog eens serieus opnemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:21 schreef schnitzeljansen het volgende:
[..]
ik had geen zin om het hele verhaal te typen maar op fb liked zij heel vaak als eerste dingen van mij en als ze ik niet bij haar in de buurt ben kunnen wel elkaar niet porren dus dan porren we elkaar via fb
nee sorry ik wil haar anoniem houden ik kan wel een paar hints geven ze heeft een mooie naam ze is een brunette die slank is en ze heeft een heel mooi fijn gezichtquote:
ja haha sorry had ik zin verveel me tochquote:Op zondag 24 maart 2013 17:26 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Dat ook nog eens serieus opnemen.
oja en dit:
[..]
Zozo, ben jij verliefd op haar?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:26 schreef schnitzeljansen het volgende:
[..]
nee sorry ik wil haar anoniem houden ik kan wel een paar hints geven ze heeft een mooie naam ze is een brunette die slank is en ze heeft een heel mooi fijn gezicht
Porren is toch Hyves?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:21 schreef schnitzeljansen het volgende:
[..]
ik had geen zin om het hele verhaal te typen maar op fb liked zij heel vaak als eerste dingen van mij en als ze ik niet bij haar in de buurt ben kunnen wel elkaar niet porren dus dan porren we elkaar via fb
Duidelijk friendzone.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:01 schreef schnitzeljansen het volgende:
Hoi ik zit in de 1e klas, ik ben al vanaf de eerste schooldag verliefd op een meisje, ik ben echt smoor verliefd op haar. Ik weet alleen niet of ze mij leuk vind. Aan het begin van het jaar spraken we elkaar nooit maar we keken wel vaak naar elkaar, maar ik durfde nooit echt bij haar in de buurt te komen. Maar nu spreek ik haar heel vaak en we chatten heel erg op whatsapp. Telkens als we in het echt praten moeten we altijd lachen om niets het gaat gwn vanzelf. Ze belt met welleens wakker om 12 uur snachts zonder reden. De laatste tijd lachen we heel veel met elkaar en als we vlakbij elkaar zitten tijdens de les gaat ze dan welleens mijn agenda pakken en dan gaat ze daar allemaal dingen in schrijven zoals lieve, ( dan mijn naam) beste vrienden voor altijd X (haar naam) en dingen zoals op 18 april chocola kopen met mij. en de laatste weken loopt se constant voorbij mij en dan gaat ze met telkens kietelen en porren in mijn zij, ik kan daar echt niet tegen en dat vind ze grappig en dan doe ik het terug en dan lachen we allebei, als ik naar huis ga krijg ik thuis een whatsappje met daarin dat ze het jammer vind dat ik niet bij haar ben zodat ze me niet kan aanraken enz. Op twitter spreken we elkaar ook veel. En als ik haar aankijk krijg ik een heel warm gevoel van binnen en dan worden haar ogen groter. Alleen doet ze ook welleens heel vaag want dan gaat ze vragen of ik bepaalde meisjes leuk vind uit de klas en dan wil ze me aan iemand koppelen uit de klas zodat zei met mij en dat andere meisje uitkan. Vind zij mij leuk of niet? mijn verstand zegt op de een of andere manier van niet en mn gevoel zegt dat ze me wel leuk vind.
Voor 18+ zou ik zeggen van ja, maar ik denk dat TS een jaar of 13 is. Dan is het "koppelen" aan een ander toch gewoon een verzoek van haar in de richting van; vertel me eens dat je me leuk vindt.quote:
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:12 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Voor 18+ zou ik zeggen van ja, maar ik denk dat TS een jaar of 13 is. Dan is het "koppelen" aan een ander toch gewoon een verzoek van haar in de richting van; vertel me eens dat je me leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Q.E.D.
ja ik begrijp dat ook wel maar zoals die dingen dat ze me wil koppelen met andere meisjes vind ik raar, dat koppelen met andere meisjes doet ze trouwens ook bij andere jongens.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:13 schreef PascalDutch het volgende:
Jonge TS mag toch overduidelijk zijn dat ze je leuk vindt beetje jammer dat wij je dat moeten vertellen.
Vraag haar een keer mee uit ofzo.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef schnitzeljansen het volgende:
[..]
ja ik begrijp dat ook wel maar zoals die dingen dat ze me wil koppelen met andere meisjes vind ik raar, dat koppelen met andere meisjes doet ze trouwens ook bij andere jongens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |