SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook zo'n kekke dogtag als deze?
Ga naar http://stalkdice.oscarmike.com/, join de server en knife een DICE dev.
BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.graag verwijderen![]()
Gewoon wachten in spawnscherm, gebruik je pijltjestoetsen en entertoets om je medespelers voor te zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door FatalityBE op 24-03-2013 17:08:04 (spellingsfout) ]![]()
Ze zijn weer leuk![]()
Maar dat 4de filmpje 12/13 kills
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 34 (Invullen uiterlijk maandag 18-8 11:59)
Maandvoorspelling augustus. (Inschrijving gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025! (Inschrijving gesloten)![]()
Lol, in dat tunneltje. Die waren allemaal niet aan het opletten....
En die laatste dan, met die sniper 800m verderop iemand een headshot geven... ongelovelijk.![]()
probeer met server met max 16 spelers vinden. daar kan je makkelijk snel klusje klaren.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:38 schreef fyah het volgende:
TT rijmt![]()
Hoe haal ik snel die airdrop IFV challenge?Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Grote factor is geluk daaroquote:Op zondag 24 maart 2013 20:57 schreef JK het volgende:
Lol, in dat tunneltje. Die waren allemaal niet aan het opletten....
En die laatste dan, met die sniper 800m verderop iemand een headshot geven... ongelovelijk.![]()
![]()
Luck.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Gvd, waarom is premium kopen zo fucked up.![]()
Of ik moet premium nieuw kopen voor 30 euro op een ander origin account en dan ben ik dus al mijn progressie en stats kwijt.
Óf voor focking 40 euro als add-on, maar dan kan je niet via Ideal betalen...dlkfajhkghakfdhgkahfsk
Nu wordt ik als BF3 spelers sinds de release dubbel genaaid.![]()
Origin.Elke. Keer. Weer. Fucked. Up.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
kijk bij mycom of een andere winkelquote:Op maandag 25 maart 2013 00:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gvd, waarom is premium kopen zo fucked up.![]()
Of ik moet premium nieuw kopen voor 30 euro op een ander origin account en dan ben ik dus al mijn progressie en stats kwijt.
Óf voor focking 40 euro als add-on, maar dan kan je niet via Ideal betalen...dlkfajhkghakfdhgkahfsk
Nu wordt ik als BF3 spelers sinds de release dubbel genaaid.![]()
Origin.Elke. Keer. Weer. Fucked. Up.
![]()
Via de website van Origin kan het wel en is ie weer 10 euri goedkoper... Zie ook dat er dus een verschil zit tussen 'premium' en 'premium edtion'.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:20 schreef damirovic het volgende:
[..]
kijk bij mycom of een andere winkel
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Heb je bf3 al? Dan moet je premium nemenquote:Op maandag 25 maart 2013 00:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Via de website van Origin kan het wel en is ie weer 10 euri goedkoper... Zie ook dat er dus een verschil zit tussen 'premium' en 'premium edtion'.
Heb je bf3 NiET, neem dan premium edition![]()
Ja las het inderdaad al. Zit nu te fucken met hoe ik die shit in mn library kan krijgen, no product code needed bullshit. Ja hoe de fuck krijg ik mn game dan...quote:Op maandag 25 maart 2013 00:33 schreef damirovic het volgende:
[..]
Heb je bf3 al? Dan moet je premium nemen
Heb je bf3 NiET, neem dan premium edition
Mja, zal er morgen wel in staan, ik ga pitten.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Magic!quote:Op maandag 25 maart 2013 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja las het inderdaad al. Zit nu te fucken met hoe ik die shit in mn library kan krijgen, no product code needed bullshit. Ja hoe de fuck krijg ik mn game dan...
Mja, zal er morgen wel in staan, ik ga pitten.![]()
http://bf4central.com/2013/03/battlefield-4-female-soldier/
Als er vrouwen in BF4 komen hoop ik toch dat je je account op man kan instellen want anders loop je in 1 keer als vrouw met een bapaalde class![]()
![]()
Vrouwen als soldaat? Hmmmm mogelijkheden, mogelijkheden.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:01 schreef dennis3d het volgende:
Als er vrouwen in BF4 komen hoop ik toch dat je je account op man kan instellen want anders loop je in 1 keer als vrouw met een bapaalde class
Geen granaten maar handtassen.
Tijdens het rennen gegarandeerd 1x op je bek gaan.
Nieuw command in de command rose "I need to pee"
Nervous breakdown midden op de battlefield.
"Does this gear make me look fat?"
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Waarschijnlijk mogen de vrouwen dan ook niet in voertuigen, wordt helemaal niks andersquote:Op maandag 25 maart 2013 08:01 schreef dennis3d het volgende:
Als er vrouwen in BF4 komen hoop ik toch dat je je account op man kan instellen want anders loop je in 1 keer als vrouw met een bapaalde class![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 08:43 schreef DvE het volgende:
Hahahaha.
'Die motherf.... He een H&M outlet!'Outlet ook
"I need a med...Girl are those new shoes!? Oh my go*BOOM*Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Spawnpoints gaan de Mess Hall heten en aldaar zullen de vrouwelijke spelers te vinden zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen de vrouwen dan ook niet in voertuigen, wordt helemaal niks andersPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Heerlijk... Spawnpoints A...B...C...D en de Starbucksquote:Op maandag 25 maart 2013 09:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Spawnpoints gaan de Mess Hall heten en aldaar zullen de vrouwelijke spelers te vinden zijn.![]()
Vanavond weer even knallen. Voor de mensen van vrijdagavond, sorry dat ik in 1x weg was.
Kind wakker, daarna mic problemen, ben toen maar op eigen houtje verder gegaan.
Dikke EG server gevonden met 3500 tickets
e=mc2 -> Fun House 24/7 365 Days /# 3500 TicketsPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ergens fysiek Premium te koop?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
als je hem bij origin koopt dan komt ie er automatisch bij op battlelog (als ik het goed heb)quote:Op maandag 25 maart 2013 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja las het inderdaad al. Zit nu te fucken met hoe ik die shit in mn library kan krijgen, no product code needed bullshit. Ja hoe de fuck krijg ik mn game dan...
Mja, zal er morgen wel in staan, ik ga pitten.![]()
Precies, als je em in de winkel koopt moet je zo'n code intikken. Als je direct in origin koopt hoeft dat niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, zal er morgen wel in staan, ik ga pitten.
Niet doen alsof je dom bent graag.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Haha, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 25 maart 2013 08:01 schreef dennis3d het volgende:
![]()
intertoys heb ik hem toendertijd gehaald.quote:
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Hoezo?quote:
In het huidige leger lopen ook vrouwen rond hoor,
(sommige daarvan wil je ook helemaal niet tegenkomen maargoed)
^inteel²

Dan ga ik eens zoeken straksBroertje is jarig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Maar ook in de voorste linies?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hoezo?
In het huidige leger lopen ook vrouwen rond hoor,
(sommige daarvan wil je ook helemaal niet tegenkomen maargoed)
![]()
Operation Human Shield.quote:Ownee, dat waren negers.....
Tuurlijk. Er zitten gewoon vrouwen bij de pantserinfanterie en een enkeling bij de lmb op gevechtsfuncties. Al zijn dat er echt maar heel weinig.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
OK, dan neem ik terug wat ik gezegd hebquote:Op maandag 25 maart 2013 10:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er zitten gewoon vrouwen bij de pantserinfanterie en een enkeling bij de lmb op gevechtsfuncties. Al zijn dat er echt maar heel weinig.
Dan moet ik er maar aan gaan wennen in BF4, als het waar is, haha![]()
Lijkt me wel een leuke aanvulling eigenlijk en waarom ook niet? Er zijn genoeg vrouwen die BF spelen. Vind wel dat ze meerdere soldiers op 1 account toe moeten laten.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:48 schreef rubbels het volgende:
[..]
OK, dan neem ik terug wat ik gezegd heb
Dan moet ik er maar aan gaan wennen in BF4, als het waar is, hahaIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Of kindsoldatenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:49 schreef very het volgende:
En dan wachten op een mod dat je met allemaal naakte wijven kan spelen![]()
![]()
![]()
En dat word/is papa..... Tsskquote:Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
"You got enemy tits in your AO."quote:Op maandag 25 maart 2013 11:05 schreef very het volgende:
[..]
Nee...toch maar gewoon naakte wijven met dikke tietenPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Je gaat me niet vertellen dat al die naakte dames aan de pil zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 11:12 schreef hiddit het volgende:
[..]
valt me wel erg tegen dat je daar mee komt![]()
![]()
tuurlijk wel xD alles beter als kind soldatenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:15 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat al die naakte dames aan de pil zijn![]()
Plofbaby'squote:Op maandag 25 maart 2013 11:15 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat al die naakte dames aan de pil zijn![]()
![]()
Awwww een vondel...*klik* BOEM!Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ok ok Sorry.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:18 schreef hiddit het volgende:
[..]
tuurlijk wel xD alles beter als kind soldaten![]()
Gastquote:Op maandag 25 maart 2013 11:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Plofbaby's![]()
![]()
Awwww een vondel...*klik* BOEM!![]()
![]()
^inteel²

Jaja sorry.......Ging al nergens over, dacht ik til het tot een ander niveau.quote:
Squad spawn libbon.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef hiddit het volgende:
Battlefield 4 lijkt zich af te spelen in Shanghai
http://tweakers.net/nieuw(...)len-in-shanghai.html
Medical efficiency libbon.
Sorry...Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
quote:Op maandag 25 maart 2013 08:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Vrouwen als soldaat? Hmmmm mogelijkheden, mogelijkheden.
Geen granaten maar handtassen.
Tijdens het rennen gegarandeerd 1x op je bek gaan.
Nieuw command in de command rose "I need to pee"
Nervous breakdown midden op de battlefield.
"Does this gear make me look fat?"quote:Op maandag 25 maart 2013 08:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen de vrouwen dan ook niet in voertuigen, wordt helemaal niks anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |