SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook zo'n kekke dogtag als deze?
Ga naar http://stalkdice.oscarmike.com/, join de server en knife een DICE dev.
BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.graag verwijderen![]()
Gewoon wachten in spawnscherm, gebruik je pijltjestoetsen en entertoets om je medespelers voor te zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door FatalityBE op 24-03-2013 17:08:04 (spellingsfout) ]![]()
Ze zijn weer leuk![]()
Maar dat 4de filmpje 12/13 kills
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 34 (Invullen uiterlijk maandag 18-8 11:59)
Maandvoorspelling augustus. (Inschrijving gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025! (Inschrijving gesloten)![]()
Lol, in dat tunneltje. Die waren allemaal niet aan het opletten....
En die laatste dan, met die sniper 800m verderop iemand een headshot geven... ongelovelijk.![]()
probeer met server met max 16 spelers vinden. daar kan je makkelijk snel klusje klaren.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:38 schreef fyah het volgende:
TT rijmt![]()
Hoe haal ik snel die airdrop IFV challenge?Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Grote factor is geluk daaroquote:Op zondag 24 maart 2013 20:57 schreef JK het volgende:
Lol, in dat tunneltje. Die waren allemaal niet aan het opletten....
En die laatste dan, met die sniper 800m verderop iemand een headshot geven... ongelovelijk.![]()
![]()
Luck.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Gvd, waarom is premium kopen zo fucked up.![]()
Of ik moet premium nieuw kopen voor 30 euro op een ander origin account en dan ben ik dus al mijn progressie en stats kwijt.
Óf voor focking 40 euro als add-on, maar dan kan je niet via Ideal betalen...dlkfajhkghakfdhgkahfsk
Nu wordt ik als BF3 spelers sinds de release dubbel genaaid.![]()
Origin.Elke. Keer. Weer. Fucked. Up.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
kijk bij mycom of een andere winkelquote:Op maandag 25 maart 2013 00:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gvd, waarom is premium kopen zo fucked up.![]()
Of ik moet premium nieuw kopen voor 30 euro op een ander origin account en dan ben ik dus al mijn progressie en stats kwijt.
Óf voor focking 40 euro als add-on, maar dan kan je niet via Ideal betalen...dlkfajhkghakfdhgkahfsk
Nu wordt ik als BF3 spelers sinds de release dubbel genaaid.![]()
Origin.Elke. Keer. Weer. Fucked. Up.
![]()
Via de website van Origin kan het wel en is ie weer 10 euri goedkoper... Zie ook dat er dus een verschil zit tussen 'premium' en 'premium edtion'.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:20 schreef damirovic het volgende:
[..]
kijk bij mycom of een andere winkel
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Heb je bf3 al? Dan moet je premium nemenquote:Op maandag 25 maart 2013 00:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Via de website van Origin kan het wel en is ie weer 10 euri goedkoper... Zie ook dat er dus een verschil zit tussen 'premium' en 'premium edtion'.
Heb je bf3 NiET, neem dan premium edition![]()
Ja las het inderdaad al. Zit nu te fucken met hoe ik die shit in mn library kan krijgen, no product code needed bullshit. Ja hoe de fuck krijg ik mn game dan...quote:Op maandag 25 maart 2013 00:33 schreef damirovic het volgende:
[..]
Heb je bf3 al? Dan moet je premium nemen
Heb je bf3 NiET, neem dan premium edition
Mja, zal er morgen wel in staan, ik ga pitten.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Magic!quote:Op maandag 25 maart 2013 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja las het inderdaad al. Zit nu te fucken met hoe ik die shit in mn library kan krijgen, no product code needed bullshit. Ja hoe de fuck krijg ik mn game dan...
Mja, zal er morgen wel in staan, ik ga pitten.![]()
http://bf4central.com/2013/03/battlefield-4-female-soldier/
Als er vrouwen in BF4 komen hoop ik toch dat je je account op man kan instellen want anders loop je in 1 keer als vrouw met een bapaalde class![]()
![]()
Vrouwen als soldaat? Hmmmm mogelijkheden, mogelijkheden.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:01 schreef dennis3d het volgende:
Als er vrouwen in BF4 komen hoop ik toch dat je je account op man kan instellen want anders loop je in 1 keer als vrouw met een bapaalde class
Geen granaten maar handtassen.
Tijdens het rennen gegarandeerd 1x op je bek gaan.
Nieuw command in de command rose "I need to pee"
Nervous breakdown midden op de battlefield.
"Does this gear make me look fat?"
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Waarschijnlijk mogen de vrouwen dan ook niet in voertuigen, wordt helemaal niks andersquote:Op maandag 25 maart 2013 08:01 schreef dennis3d het volgende:
Als er vrouwen in BF4 komen hoop ik toch dat je je account op man kan instellen want anders loop je in 1 keer als vrouw met een bapaalde class![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 08:43 schreef DvE het volgende:
Hahahaha.
'Die motherf.... He een H&M outlet!'Outlet ook
"I need a med...Girl are those new shoes!? Oh my go*BOOM*Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Spawnpoints gaan de Mess Hall heten en aldaar zullen de vrouwelijke spelers te vinden zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen de vrouwen dan ook niet in voertuigen, wordt helemaal niks andersPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Heerlijk... Spawnpoints A...B...C...D en de Starbucksquote:Op maandag 25 maart 2013 09:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Spawnpoints gaan de Mess Hall heten en aldaar zullen de vrouwelijke spelers te vinden zijn.![]()
Vanavond weer even knallen. Voor de mensen van vrijdagavond, sorry dat ik in 1x weg was.
Kind wakker, daarna mic problemen, ben toen maar op eigen houtje verder gegaan.
Dikke EG server gevonden met 3500 tickets
e=mc2 -> Fun House 24/7 365 Days /# 3500 TicketsPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ergens fysiek Premium te koop?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
als je hem bij origin koopt dan komt ie er automatisch bij op battlelog (als ik het goed heb)quote:Op maandag 25 maart 2013 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja las het inderdaad al. Zit nu te fucken met hoe ik die shit in mn library kan krijgen, no product code needed bullshit. Ja hoe de fuck krijg ik mn game dan...
Mja, zal er morgen wel in staan, ik ga pitten.![]()
Precies, als je em in de winkel koopt moet je zo'n code intikken. Als je direct in origin koopt hoeft dat niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, zal er morgen wel in staan, ik ga pitten.
Niet doen alsof je dom bent graag.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Haha, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 25 maart 2013 08:01 schreef dennis3d het volgende:
![]()
intertoys heb ik hem toendertijd gehaald.quote:
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Hoezo?quote:
In het huidige leger lopen ook vrouwen rond hoor,
(sommige daarvan wil je ook helemaal niet tegenkomen maargoed)
^inteel²

Dan ga ik eens zoeken straksBroertje is jarig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Maar ook in de voorste linies?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hoezo?
In het huidige leger lopen ook vrouwen rond hoor,
(sommige daarvan wil je ook helemaal niet tegenkomen maargoed)
![]()
Operation Human Shield.quote:Ownee, dat waren negers.....
Tuurlijk. Er zitten gewoon vrouwen bij de pantserinfanterie en een enkeling bij de lmb op gevechtsfuncties. Al zijn dat er echt maar heel weinig.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
OK, dan neem ik terug wat ik gezegd hebquote:Op maandag 25 maart 2013 10:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er zitten gewoon vrouwen bij de pantserinfanterie en een enkeling bij de lmb op gevechtsfuncties. Al zijn dat er echt maar heel weinig.
Dan moet ik er maar aan gaan wennen in BF4, als het waar is, haha![]()
Lijkt me wel een leuke aanvulling eigenlijk en waarom ook niet? Er zijn genoeg vrouwen die BF spelen. Vind wel dat ze meerdere soldiers op 1 account toe moeten laten.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:48 schreef rubbels het volgende:
[..]
OK, dan neem ik terug wat ik gezegd heb
Dan moet ik er maar aan gaan wennen in BF4, als het waar is, hahaIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Of kindsoldatenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:49 schreef very het volgende:
En dan wachten op een mod dat je met allemaal naakte wijven kan spelen![]()
![]()
![]()
En dat word/is papa..... Tsskquote:Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
"You got enemy tits in your AO."quote:Op maandag 25 maart 2013 11:05 schreef very het volgende:
[..]
Nee...toch maar gewoon naakte wijven met dikke tietenPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Je gaat me niet vertellen dat al die naakte dames aan de pil zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 11:12 schreef hiddit het volgende:
[..]
valt me wel erg tegen dat je daar mee komt![]()
![]()
tuurlijk wel xD alles beter als kind soldatenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:15 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat al die naakte dames aan de pil zijn![]()
Plofbaby'squote:Op maandag 25 maart 2013 11:15 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat al die naakte dames aan de pil zijn![]()
![]()
Awwww een vondel...*klik* BOEM!Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ok ok Sorry.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:18 schreef hiddit het volgende:
[..]
tuurlijk wel xD alles beter als kind soldaten![]()
Gastquote:Op maandag 25 maart 2013 11:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Plofbaby's![]()
![]()
Awwww een vondel...*klik* BOEM!![]()
![]()
^inteel²

Jaja sorry.......Ging al nergens over, dacht ik til het tot een ander niveau.quote:
Squad spawn libbon.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef hiddit het volgende:
Battlefield 4 lijkt zich af te spelen in Shanghai
http://tweakers.net/nieuw(...)len-in-shanghai.html
Medical efficiency libbon.
Sorry...Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
quote:Op maandag 25 maart 2013 08:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Vrouwen als soldaat? Hmmmm mogelijkheden, mogelijkheden.
Geen granaten maar handtassen.
Tijdens het rennen gegarandeerd 1x op je bek gaan.
Nieuw command in de command rose "I need to pee"
Nervous breakdown midden op de battlefield.
"Does this gear make me look fat?"quote:Op maandag 25 maart 2013 08:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen de vrouwen dan ook niet in voertuigen, wordt helemaal niks anders![]()
![]()
Leuk die BF3 forums, vraag ik advies over hoe ik het beste kan leren vliegen, krijg ik complimenten over mijn profilepic en de manier waarop ik praat, maar uitleg ho maar.
http://battlelog.battlefi(...)2832654490217421139/Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Squad spawn libbon.
Medical efficiency libbon.
Sorry...![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon heel veel vliegen en proberen en ik zou het met muis en toetsenbord houden want met controller vind ik het persoonlijk niet fijn killen.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Leuk die BF3 forums, vraag ik advies over hoe ik het beste kan leren vliegen, krijg ik complimenten over mijn profilepic en de manier waarop ik praat, maar uitleg ho maar.
http://battlelog.battlefi(...)2832654490217421139/![]()
Mijn grootste probleem is met jets. Bij mij is het OF volgas, of neerstorten. Ik kan het niet doseren met keys. Ik kwam op het idee om de muiswiel te gebruiken voor gas, maar ik weet dus niet of hij dan het tempo behoud zegmaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Gewoon heel veel vliegen en proberen en ik zou het met muis en toetsenbord houden want met controller vind ik het persoonlijk niet fijn killen.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Check tweakers pricewatch.. Bij gamecardstore oid was hij voor 30,99 te koop als cd key in mail. Echt fysiek kan volgens mij niet, hooguit key in doos..quote:![]()
gas is toggle toch? Hij blijft vol geven tot je weer op gas terug drukt..quote:Op maandag 25 maart 2013 12:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem is met jets. Bij mij is het OF volgas, of neerstorten. Ik kan het niet doseren met keys. Ik kwam op het idee om de muiswiel te gebruiken voor gas, maar ik weet dus niet of hij dan het tempo behoud zegmaar.![]()
Uhmm... Ik heb bf3 premium hier gewoon met 2 discs staan. Niet dat ik er wat aan had, daar mijn dvd drive overleden was en ik alsnog even tig gig kon binnenharken...quote:Op maandag 25 maart 2013 12:04 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Check tweakers pricewatch.. Bij gamecardstore oid was hij voor 30,99 te koop als cd key in mail. Echt fysiek kan volgens mij niet, hooguit key in doos..
Wat ik bedoel is: Stel ik scroll met het muiswiel 3 kliks, vliegt hij dan op dat tempo door tot ik minder/meer gas geef?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:05 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
gas is toggle toch? Hij blijft vol geven tot je weer op gas terug drukt..Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Gewoon vaak volgas ja alleen met draaien beetje omhoog met de neus en s indrukken om te remmen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem is met jets. Bij mij is het OF volgas, of neerstorten. Ik kan het niet doseren met keys. Ik kwam op het idee om de muiswiel te gebruiken voor gas, maar ik weet dus niet of hij dan het tempo behoud zegmaar.
Gewoon een fly server opzoeken en beetje kutten tot het lukt
Kom anders weer een keer TS kunnen we even vliegen![]()
![]()
Vanavond ben ik er sowieso vanaf uurtje of 8.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Gewoon vaak volgas ja alleen met draaien beetje omhoog met de neus en s indrukken om te remmen.
Gewoon een fly server opzoeken en beetje kutten tot het lukt
Kom anders weer een keer TS kunnen we even vliegen
Gaan we vanavond even vliegenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er sowieso vanaf uurtje of 8.![]()
![]()
Ow god..... Dat word lachen....quote:Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Dat snap ik, fysiek is onmogelijk als ie bij de updates zitquote:Op maandag 25 maart 2013 12:04 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Check tweakers pricewatch.. Bij gamecardstore oid was hij voor 30,99 te koop als cd key in mail. Echt fysiek kan volgens mij niet, hooguit key in doos..I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je zou mijn fysieke copy kunnen krijgen (ja krijgen) maar dan zonder code.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat snap ik, fysiek is onmogelijk als ie bij de updates zit
Maar daar heb je geen hol aan denk ik. Dan moet je alsnog een code bemachtigen voor Battlefield 3 Premium.
Ik zag dat je redelijk dichtbij woont en ik hecht geen meerwaarde aan de discs, daar ik de code toch allang verzilverd heb.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Hahaquote:Op maandag 25 maart 2013 12:12 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ow god..... Dat word lachen....![]()
Kan je eerst beetje leren en daarna chopper unlocks halen als gunner ^^![]()
Als ik plaatsneem in een heli, dan zie je capriolen waarvan je denkt "Dat kan helemaal niet"quote:Op maandag 25 maart 2013 12:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Haha![]()
Kan je eerst beetje leren en daarna chopper unlocks halen als gunner ^^
En gelijk zal je hebben, want het duurt nooit lang voordat de brokstukken in de rondte vliegen
Haha ik raak ook nog wel eens een paal of een boomquote:Op maandag 25 maart 2013 12:25 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Als ik plaatsneem in een heli, dan zie je capriolen waarvan je denkt "Dat kan helemaal niet"
En gelijk zal je hebben, want het duurt nooit lang voordat de brokstukken in de rondte vliegen
Vraag maar aan Hiddit of Kroodjebip![]()
![]()
oooh gaat er gegamed worden.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Nee, meer dat ik Premium cadeau wil geven aan mijn broertje en die heeft de limited BF3 alquote:Op maandag 25 maart 2013 12:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je zou mijn fysieke copy kunnen krijgen (ja krijgen) maar dan zonder code.
Maar daar heb je geen hol aan denk ik. Dan moet je alsnog een code bemachtigen voor Battlefield 3 Premium.
Ik zag dat je redelijk dichtbij woont en ik hecht geen meerwaarde aan de discs, daar ik de code toch allang verzilverd heb.Volgens mij vroeg ik om niets meer dan enkel premium
Klopt, als het ook maar een beetje op een paal lijkt ... ach, laat maar ook ...quote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Haha ik raak ook nog wel eens een paal of een boom
Ow sorry....quote:Op maandag 25 maart 2013 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, meer dat ik Premium cadeau wil geven aan mijn broertje en die heeft de limited BF3 alVolgens mij vroeg ik om niets meer dan enkel premium
Maar die moet ook los te krijgen zijn bij Bart Smit e.d hoor.
Maar dan wel alleen als code-in-a-box.
Haha kut Bipquote:Op maandag 25 maart 2013 12:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Klopt, als het ook maar een beetje op een paal lijkt ... ach, laat maar ook ...![]()
Jij ramt hem gewoon door een hek heen je chopper![]()
![]()
Ik heb niets met palenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:40 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Haha kut Bip![]()
![]()
Dat leek me ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ow sorry....Maar die moet ook los te krijgen zijn bij Bart Smit e.d hoor.
Maar dan wel alleen als code-in-a-box.
pff jij met die bomen altijd, gek wordt je er vanquote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Haha ik raak ook nog wel eens een paal of een boom
daar kan je vaak gewoon door heen die bomen en palen van jou nietquote:Op maandag 25 maart 2013 12:40 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Haha kut Bip![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:49 schreef hiddit het volgende:
[..]
pff jij met die bomen altijd, gek wordt je er vanHaha ja maar wie zet er nou ook weer palen en bomen neer ?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:50 schreef hiddit het volgende:
[..]
daar kan je vaak gewoon door heen die bomen en palen van jou niet![]()
![]()
laat die arme bomen en palen toch die kunnen er niks aan doenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:51 schreef dennis3d het volgende:
[..]
[..]
Haha ja maar wie zet er nou ook weer palen en bomen neer ?![]()
![]()
Er is al een nieuwere hoor.quote:
Above you.quote:Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Regen.... Weather effects anyone?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef -Datdus- het volgende:
Die BF4 teaser plaatje van die website:
[ afbeelding ]
Ik zou het toejuichen.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Regen.... Weather effects anyone?
Als ze GVD de netcode maar eens fixen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zie je het voor je? Night map, regen, onweer, knallen..... Ohhh if only.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zou het toejuichen.
Als ze GVD de netcode maar eens fixen.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Of het nou client side of server side is er gaan altijd mensen zeiken. Het is alleen op te lossen denk ik. Door het server side te doen en dan de laagste ping te pakken van al de spelers en dat voor iedereen te gebruiken en dan dat je een minimale ping van 100 moet hebben of zo.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zou het toejuichen.
Als ze GVD de netcode maar eens fixen.![]()
Totale afleiding! Geen overzicht! Nightvisions verneuken door onweer! Slippende Hummers!quote:Op maandag 25 maart 2013 13:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Night map, regen, onweer, knallen..... Ohhh if only.
Enige wensen voor BF4 is een soepele performance, een netcode die je niet steeds dood laat gaan terwijl je ruim twee meter om de hoek bent gerend, een beter werkende ballistiek (zoals in BC2 pas prima!) en meer diversiteit qua maps. En laat in vredesnaam gewoon die SP voor wat het is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nah, in BC2 werkte het eerst redelijk, daarna iets beter, daarna helemaal niet en daarna nagenoeg perfect. Mensen met een ping van boven de 100 moeten er gewoon uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Of het nou client side of server side is er gaan altijd mensen zeiken. Het is alleen op te lossen denk ik. Door het server side te doen en dan de laagste ping te pakken van al de spelers en dat voor iedereen te gebruiken en dan dat je een minimale ping van 100 moet hebben of zo.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
SP hoort niet in BF. Klaar. Het is altijd MP only geweest en om te zeggen dat de SP wat voorstelde, nou ik zou mijn hond er nog af schoppen.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Totale afleiding! Geen overzicht! Nightvisions verneuken door onweer! Slippende Hummers!
Enige wensen voor BF4 is een soepele performance, een netcode die je niet steeds dood laat gaan terwijl je ruim twee meter om de hoek bent gerend, een beter werkende ballistiek (zoals in BC2 pas prima!) en meer diversiteit qua maps. En laat in vredesnaam gewoon die SP voor wat het is.
En ik heb geen eens een hond.....Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ik vond de SP best leuk eigenlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 13:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
SP hoort niet in BF. Klaar. Het is altijd MP only geweest en om te zeggen dat de SP wat voorstelde, nou ik zou mijn hond er nog af schoppen.
En ik heb geen eens een hond.....
People assume too much.![]()
Ach ja, sommigen zien een frietje mayo als een delicatesse.quote:
Gerucht gaat dat er een dynamisch weersysteem in komt, dus dat het weer tijdens een potje kan veranderenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Regen.... Weather effects anyone?Zou wel super vet zijn
![]()
En sommige mensen zouden zelfs een frietje mayo nog terug naar de keuken sturen als er een slap frietje tussen zatquote:Op maandag 25 maart 2013 13:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ach ja, sommigen zien een frietje mayo als een delicatesse.
People assume too much.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |