Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3
Release datum: 25 oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen.
[Bron] SPOILER: Battlefield 3 Premium
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. -
Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelers
graag verwijderen
TT rijmt
Hoe haal ik snel die airdrop IFV challenge?
graag verwijderen
SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
quote:
probeer met server met max 16 spelers vinden. daar kan je makkelijk snel klusje klaren.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
nodig
ZOEEEEEFF
quote:
Op zondag 24 maart 2013 20:57 schreef JK het volgende:Lol, in dat tunneltje. Die waren allemaal niet aan het opletten....
En die laatste dan, met die sniper 800m verderop iemand een headshot geven... ongelovelijk.
Grote factor is geluk daaro
IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
Gvd, waarom is premium kopen zo fucked up.
Of ik moet premium nieuw kopen voor 30 euro op een ander origin account en dan ben ik dus al mijn progressie en stats kwijt.
Óf voor focking 40 euro als add-on, maar dan kan je niet via Ideal betalen...

dlkfajhkghakfdhgkahfsk
Nu wordt ik als BF3 spelers sinds de release dubbel genaaid.
Origin.

Elke. Keer. Weer. Fucked. Up.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:
Op maandag 25 maart 2013 00:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:Gvd, waarom is premium kopen zo fucked up.
Of ik moet premium nieuw kopen voor 30 euro op een ander origin account en dan ben ik dus al mijn progressie en stats kwijt.
Óf voor focking 40 euro als add-on, maar dan kan je niet via Ideal betalen...

dlkfajhkghakfdhgkahfsk
Nu wordt ik als BF3 spelers sinds de release dubbel genaaid.
Origin.

Elke. Keer. Weer. Fucked. Up.
kijk bij mycom of een andere winkel
quote:
Op maandag 25 maart 2013 00:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:[..]
Via de website van Origin kan het wel en is ie weer 10 euri goedkoper... Zie ook dat er dus een verschil zit tussen 'premium' en 'premium edtion'.

Heb je bf3 al? Dan moet je premium nemen
Heb je bf3 NiET, neem dan premium edition
IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
quote:
Ja las het inderdaad al. Zit nu te fucken met hoe ik die shit in mn library kan krijgen, no product code needed bullshit. Ja hoe de fuck krijg ik mn game dan...

Mja, zal er morgen wel in staan, ik ga pitten.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:
Op maandag 25 maart 2013 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:[..]
Ja las het inderdaad al. Zit nu te fucken met hoe ik die shit in mn library kan krijgen, no product code needed bullshit. Ja hoe de fuck krijg ik mn game dan...

Magic!
DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
quote:
Vrouwen als soldaat? Hmmmm mogelijkheden, mogelijkheden.
Geen granaten maar handtassen.
Tijdens het rennen gegarandeerd 1x op je bek gaan.
Nieuw command in de command rose "I need to pee"
Nervous breakdown midden op de battlefield.
"Does this gear make me look fat?"
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
Hahahaha.
'Die motherf.... He een H&M outlet!'
quote:
Waarschijnlijk mogen de vrouwen dan ook niet in voertuigen, wordt helemaal niks anders
DoofenSchmirz
quote:

Outlet ook

"I need a med...Girl are those new shoes!? Oh my go*BOOM*
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
DoofenSchmirz
quote:
Spawnpoints gaan de Mess Hall heten en aldaar zullen de vrouwelijke spelers te vinden zijn.
quote:
Heerlijk... Spawnpoints A...B...C...D en de Starbucks
DoofenSchmirz
Vanavond weer even knallen. Voor de mensen van vrijdagavond, sorry dat ik in 1x weg was.
Kind wakker, daarna mic problemen, ben toen maar op eigen houtje verder gegaan.
Dikke EG server gevonden met 3500 tickets

e=mc2 -> Fun House 24/7 365 Days /# 3500 Tickets
hiddit
Expect the unexpected,
quote:
Op maandag 25 maart 2013 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:[..]

als je hem bij origin koopt dan komt ie er automatisch bij op battlelog (als ik het goed heb)