Ja. ik vind dat geen leuk plaatje.quote:
Nee die vorige. deze is leukquote:
Kan mij dat nou schelen. Ik vind het wel leukquote:
Gewoonquote:
quote:
Hee geen foto's van mij verspreiden gr grquote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maar beter doe je deze [ afbeelding ]
Nee, ik kies zelf mijn plaatjesquote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
nog altijd beter dan die zwarte gangsters imo
Dat doet hij nu dus niet??quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Hee geen foto's van mij verspreiden gr gr
wie ben je de linker of de rechter?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wheheehquote:
DE MIDDELSTEquote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wie ben je de linker of de rechter?
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Gayquote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
is dat wat je er van word? want dat zou ik kunnen begrijpenquote:
nee hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ja, die gaat verkeerd opgevat worden omdat gay mannen zijn etc etc
Ik word alleen lesbisch door Promi, sorryquote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is dat wat je er van word? want dat zou ik kunnen begrijpen
Man dat plaatje is zo fake als de pestquote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is dat wat je er van word? want dat zou ik kunnen begrijpen
Vrije school.quote:
Wel ik zou er geen moeite mee hebben om er een keer over heen te komen....quote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Man dat plaatje is zo fake als de pesthoe de neuk kan je dat mooi vinden
http://goo.gl/qUnIJquote:
zoek maar op google, davalos twins. wel of geen photoshop wat een fucking lekkere wijvenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Man dat plaatje is zo fake als de pesthoe de neuk kan je dat mooi vinden
Alleen Effy mag roken. Dan is het sexyquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Why?quote:
Absoluut niet mijn smaakquote:Op zondag 24 maart 2013 14:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zoek maar op google, davalos twins. wel of geen photoshop wat een fucking lekkere wijven
ik zit op een verjaardag van m'n moeder en ze hebben het daarover omdat m'n broertje een school moet kiezenquote:
Laat hem daar maar niet heen gaanquote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zit op een verjaardag van m'n moeder en ze hebben het daarover omdat m'n broertje een school moet kiezen
kijk, iemand met smaakquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Effy mag roken. Dan is het sexy
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Absoluut niet mijn smaakik vind het gewoon lelijk zelfs.
slapeloze nachtenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
Word wakker in mn bed. hoofd vol met gedachten.
dit lelijk vindenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Absoluut niet mijn smaakik vind het gewoon lelijk zelfs.
dankje voor dezequote:Op zondag 24 maart 2013 14:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zoek maar op google, davalos twins. wel of geen photoshop wat een fucking lekkere wijven
Ik zou ze niet raken, gatverdamme wat een neppe bitchesquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
slapeloze nachten1 zin en ik weet gelijk waar het over gaat
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou ze niet raken, gatverdamme wat een neppe bitchesdie gezichten, het is zo nep, die neus en die oren, gatverdamme
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]ahhahaha
http://translate.google.n(...)%20het%20over%20gaat
Jij raakt alleen jezelfquote:Op zondag 24 maart 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou ze niet raken, gatverdamme wat een neppe bitchesdie gezichten, het is zo nep, die neus en die oren, gatverdamme
Is het weer translate tijdquote:Op zondag 24 maart 2013 15:00 schreef supersof het volgende:
http://translate.google.nl/#hu/af/Pizza%20is%20lekker
whahahahaha
Dat slaat nergens op. Gaat gewoon om smaak?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
alsof jullie beter kunnen krijgen, stelletje helden
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Nou beter dan dit is zo ongeveer iedereen, kijk dan naar de vormen man, wat the fuck is er mis met je als je dit serieus aantrekkelijk vindtquote:Op zondag 24 maart 2013 15:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke nu weet ik niet meer zeker of je sarcastisch bentquote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou beter dan dit is zo ongeveer iedereen, kijk dan naar de vormen man, wat the fuck is er mis met je als je dit serieus aantrekkelijk vindt![]()
![]()
![]()
ik vind het geilquote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou beter dan dit is zo ongeveer iedereen, kijk dan naar de vormen man, wat the fuck is er mis met je als je dit serieus aantrekkelijk vindt![]()
![]()
![]()
ik ben gewoon compleet verbouwereerdquote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaquote:Op zondag 24 maart 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het weer translate tijd
Wat vind je dan wel aantrekkelijk?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
![]()
![]()
Want iedereen moet maar dezelfde smaak hebben?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben gewoon compleet verbouwereerd
http://translate.google.n(...)ie%20meet%20in%20tim's%20tuin%3Fquote:Op zondag 24 maart 2013 15:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
wie gaat er naar die meet in tim's tuin?
Ik vind die vrouwen serieus niet mooi.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke nu weet ik niet meer zeker of je sarcastisch bent
nee maar als je dit HELEMAAL niet mooi vind ben ik benieuwd wat je wel mooi vind danquote:Op zondag 24 maart 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen moet maar dezelfde smaak hebben?
mequote:Op zondag 24 maart 2013 15:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nee ik niet. ik haat bbq's en jullie gaan toch alleen maar alcohol drinken.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nou helemaal niet mooi is wat overdreven, maar mijn smaak is het inderdaad nietquote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee maar als je dit HELEMAAL niet mooi vind ben ik benieuwd wat je wel mooi vind dan
o god onze gekke tatta komt ook hoorquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik niet. ik haat bbq's en jullie gaan toch alleen maar alcohol drinken.
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:42 schreef leeell het volgende:
even achter de schermen overlegd, alcohol is uit den boze met zoveel minderjarigen.
maar zonder kunnen jullie ook best plezier maken
kijk daar kan ik nog mee levenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou helemaal niet mooi is wat overdreven, maar mijn smaak is het inderdaad niet
ik drink niet op dat soort dingen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
met witgewassen geldquote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o god onze gekke tatta komt ook hoor
succesquote:
wat vind je dan mooi?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind die vrouwen serieus niet mooi.
Een biertje bij een bbq is iets anders dan zuipen hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
hoerenquote:
dit dusquote:Op zondag 24 maart 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een biertje bij een bbq is iets anders dan zuipen hoor
Bij een bbq hoort bierquote:Op zondag 24 maart 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een biertje bij een bbq is iets anders dan zuipen hoor
drink je niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
hm?quote:
jij komt ook vanuit het niets aanzettenquote:
Als je aardbeien limonade meeneemt, dan drink ik datquote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Neequote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel aantrekkelijk?
Je moeder?
ja dusquote:Op zondag 24 maart 2013 15:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij komt ook vanuit het niets aanzetten
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je aardbeien limonade meeneemt, dan drink ik dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VANESSAquote:
Nee.quote:
bovenste is niet echt mijn ding, onderste is wel erg leukquote:
Nee geen zin in.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je kan tog nep vlees nemen gewoon vragen of patat eten alleen
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Braafquote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb nog nooit alcohol op. Wel ooit een keer passoa met fanta geproefd maar er zat 3 druppels van dat spul in
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
JAquote:
beter tochquote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb nog nooit alcohol op. Wel ooit een keer passoa met fanta geproefd maar er zat 3 druppels van dat spul in
Ja dat blijft dan gewoon fanta inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
en je hebt nog nooit eens op een feest wat genomen ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
komt dat door je geloof?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
nopequote:Op zondag 24 maart 2013 15:07 schreef ThePast het volgende:
[..]
en je hebt nog nooit eens op een feest wat genomen ofzo?
nopequote:
En ze zijn echt, vergeet dat niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bovenste is niet echt mijn ding, onderste is wel erg leuk
Lichaam hoeft ook niet speciaal te zijn imo.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kaya d'r lichaam is niet zo special
ze heeft wel een leuk koppie
Ik soms een slokje van iets. Bahquote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
of andersom, hetzelfde met rokersquote:Op zondag 24 maart 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
Zo grappig dat niet-drinkers zich altijd moeten verantwoorden bij andere
Ik ook niet, flikker het overgebleven bier maar gewoon in de prullebak.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik heb letterlijk buiten uitgaan om nooit gedronken
roken is zonde van je geld maar jaquote:Op zondag 24 maart 2013 15:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
of andersom, hetzelfde met rokers
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En ze zijn echt, vergeet dat niet.
nee mja het is zo 13 in een dozijnquote:Op zondag 24 maart 2013 15:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lichaam hoeft ook niet speciaal te zijn imo.
kut jordyquote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef jordyqwerty het volgende:
i didnt choose the thug life the thug life chose me xd
Als Heppie ook gaat. Ga jij?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hypo ga jij ook naar de meet?
Ik heb nog nooit gedronken, bah drankquote:Op zondag 24 maart 2013 15:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik heb letterlijk buiten uitgaan om nooit gedronken
tja, dat is omdat hij zijn smaak superieur vind denk ikquote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Niet weten dat de foto's bewerkt zijn+make up
Je was volkomen nuchter toen je zong ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedronken, bah drank
je doet je naam wel eer aan zeg.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
begon als een weddenschap. Maar vind het ook gewoon zielig, en ik vind vlees nu niet eens meer lekker. dusjaquote:
Noujaquote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee mja het is zo 13 in een dozijn
ohquote:Op zondag 24 maart 2013 15:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
eigenlijk moest je nu boos worden enzo
ik ookquote:Op zondag 24 maart 2013 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
begon als een weddenschap. Maar vind het ook gewoon zielig, en ik vind vlees nu niet eens meer lekker. dusja
quote:
halal geslachte vlees is goed togquote:Op zondag 24 maart 2013 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
begon als een weddenschap. Maar vind het ook gewoon zielig, en ik vind vlees nu niet eens meer lekker. dusja
Ik ga wel.quote:
haten dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Niet weten dat de foto's bewerkt zijn+make up
wat denk jijquote:
Is het ookquote:Op zondag 24 maart 2013 15:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Noujaik vind gezicht gewoon belangrijker
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tja, dat is omdat hij zijn smaak superieur vind denk ik
Echt niet.quote:
vlees vind ik niet meer lekker. Hoef het ook niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
halal geslachte vlees is goed tog
en vis?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
vlees vind ik niet meer lekker. Hoef het ook niet.
oh vetquote:
komt vanzelf welquote:
alles op de wereld is zieligquote:Op zondag 24 maart 2013 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wou het vroeger ook maar ik lus geen 1 groente dus ja dan word het moeilijkquote:Op zondag 24 maart 2013 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
vlees vind ik niet meer lekker. Hoef het ook niet.
Ik las hetquote:
Meh ik moet van mijn ouders vis etenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wou het vroeger ook maar ik lus geen 1 groente dus ja dan word het moeilijk
Snap ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar al die vreemde mensen![]()
![]()
ga jij wel?
verwend blaagquote:Op zondag 24 maart 2013 15:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is ook zo. je moet sowieso een vlees-vervanger hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Meh ik moet van mijn ouders vis etenAnders dwingen ze me vlees te eten.
Gezondheid blabla.
jij bent zieligquote:
Je durft toch welquote:Op zondag 24 maart 2013 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap ik.
Als ik mag/kan/durf, dan wel
wat?quote:
En ik heb ook niet zoveel zin om in mijn eentje daarheen te reizen en alles neequote:Op zondag 24 maart 2013 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap ik.
Als ik mag/kan/durf, dan wel
Ja ik lust dus ook veel dingen niet. Bonen en noten zijn goede vleesvervangers, maar dat vind ik echt niet lekkerquote:Op zondag 24 maart 2013 15:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
begon op m'n 14e ofzo, vond het niet nodig om vlees te eten.quote:
Waarom nietquote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En ik heb ook niet zoveel zin om in mijn eentje daarheen te reizen en alles nee![]()
Ja ik moet eigenlijk wat meer leren eten, maar ben er al mee bezigquote:Op zondag 24 maart 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook zo. je moet sowieso een vlees-vervanger hebben
WE KUNNEN SAMEN REIZENquote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En ik heb ook niet zoveel zin om in mijn eentje daarheen te reizen en alles nee![]()
Als jij het niet eet staan er 1000 andere mensen klaar die dat wel doen, en het ziet er na uit dat dit de komende 10 jaar zo blijft, dus watsprobleem?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
begon op m'n 14e ofzo, vond het niet nodig om vlees te eten.
als we zouden moeten jagen om te overleven zou ik vlees eten natuurlijk, maar mensen eten het nu zonder te beseffen dat het voor hun gedood is.
Lust je al wat meer?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik moet eigenlijk wat meer leren eten, maar ben er al mee bezig
noten lus ik wel, sla en wortels en dat is het. gek genoeg lus ik bijna elk vleesquote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik lust dus ook veel dingen niet. Bonen en noten zijn goede vleesvervangers, maar dat vind ik echt niet lekker
Besef ik wel hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als we zouden moeten jagen om te overleven zou ik vlees eten natuurlijk, maar mensen eten het nu zonder te beseffen dat het voor hun gedood is.
Ik ga anders wel eerst naar Utrecht, dan kunnen we samen reizen?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
grapje tochquote:
als iedereen zo denkt ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:15 schreef ThePast het volgende:
[..]
Als jij het niet eet staan er 1000 andere mensen klaar die dat wel doen, en het ziet er na uit dat dit de komende 10 jaar zo blijft, dus watsprobleem?
Steel mijn ideeën niet, wij reizen via Arnhemquote:Op zondag 24 maart 2013 15:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga anders wel eerst naar Utrecht, dan kunnen we samen reizen?
Gewoon, sommige kennen elkaar al, en ik ken niemand enzoquote:Op zondag 24 maart 2013 15:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben niet eng. Niemand hier is eng.
oh je meent het echt. Bij jou weet je dat niet zo goedquote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, sommige kennen elkaar al, en ik ken niemand enzo
Autisten leven
Welk topic?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
fooeeeee, er zijn echt veel haters in mijn topic
Nah, ik eet nu wel wat meer groenten, maar noten en bonen is nog steeds een probleemquote:
Maar met wie moet ik dan samen reizenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Steel mijn ideeën niet, wij reizen via Arnhem
DIE NEEM IK DAN JAquote:Op zondag 24 maart 2013 15:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Er gaat vanaf Nijmegen een trein rechtstreeks. Heb jij die ook dan?
was je echt bang voor mij toenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben bang om over vlees eten te praten als hypo in de SC is, trauma's.
Je mag wel naar mij komen en dan reizen we daarna met hypo verder.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar met wie moet ik dan samen reizen
Een tientje dat jij de eerste bent die eruit getrapt wordt.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik kan mensen meenemen maar dan word er weer dom gedaan en ik wil er niet uit gezet worden
jaquote:Op zondag 24 maart 2013 15:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
was je echt bang voor mij toen?
ik zei niets engsen ik eet ook vlees
Nijmnegen denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
pizza, ga jij via arnhem of nijmegen.
als ik vrienden mee neem alleen dan. komt omdat we altijd met zippos op elkaar hoofd slaan gas op elkaar gooien vuur in het gezicht etc etcquote:Op zondag 24 maart 2013 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een tientje dat jij de eerste bent die eruit getrapt wordt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je mag wel naar mij komen en dan reizen we daarna met hypo verder.
Ik ben doodsbang en verlegen IRL ik doe alleen alsof ik het niet ben, dat is anders. Ik leer het je wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar jij bent niet verlegen irl zei je, en ik wel
kom je naar Zeeland?quote:
2 dagen voor mijn examens, laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
11 mei in roosendaal, dr is een topic
nee?quote:
Zorgen? Dat doe je gewoon digitaalquote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Viel eigenlijk wel mee, ze maken zich meer zorgen over hoe ik alles moet stopzetten/uitschrijven.inschrijven enzo.
Als ik een deur mag intrappen met een pistool in mijn hand dan doe ik het wel, heb ik altijd al willen doenquote:
uitschrijven is heel makkelijkquote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Viel eigenlijk wel mee, ze maken zich meer zorgen over hoe ik alles moet stopzetten/uitschrijven.inschrijven enzo.
ach we kijken wel, ik wil wel met iemand meereizen als het kan. alleen dat pleuris eind in de trein zitten is waarschijnlijk geen bal aanquote:
Tuurlijk tuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik een deur mag intrappen met een pistool in mijn hand dan doe ik het wel, heb ik altijd al willen doen
Misschien zorgt dat stukje afleiding er wel voor dat je slaagtquote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
2 dagen voor mijn examens, laten we dat maar niet doen
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
2 dagen voor mijn examens, laten we dat maar niet doen
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Als je examen op één dag hangt, doe je iets niet goed
ik zit dat ook altijdquote:Op zondag 24 maart 2013 15:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach we kijken wel, ik wil wel met iemand meereizen als het kan. alleen dat pleuris eind in de trein zitten is waarschijnlijk geen bal aan
50 cent?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoeveel losgeld kan ik ongeveer eisen
zie jij maar eens een deur in te trappenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik een deur mag intrappen met een pistool in mijn hand dan doe ik het wel, heb ik altijd al willen doen
dan betaal jij de meetquote:Op zondag 24 maart 2013 15:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoeveel losgeld kan ik ongeveer eisen
Oké ik kom wel als je belooft om mijn handje hele tijd vast te houden(tenzij een van ons naar de wc moet)quote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang en verlegen IRL ik doe alleen alsof ik het niet ben, dat is anders. Ik leer het je wel.
Naja ook qua stufi enzo. Wat zijn de nieuwe regelingen met ov enzo. Regering had allemaal plannen maar wat is er door heen gegaan?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgen? Dat doe je gewoon digitaalis zo gepiept
Maar dan ook stufi/OV etc.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
uitschrijven is heel makkelijk
Mooi dat het goed ging
Jij durft heul niet met fokkers te meetenquote:
Dan toch ook blijven vasthoudenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké ik kom wel als je belooft om mijn handje hele tijd vast te houden(tenzij een van ons naar de wc moet)
Uhh.. nog niks geloof ik. Of het gaat pas vanaf 2014 in.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja ook qua stufi enzo. Wat zijn de nieuwe regelingen met ov enzo. Regering had allemaal plannen maar wat is er door heen gegaan?
[..]
Maar dan ook stufi/OV etc.
okquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga al naar een andere meet in mei.
Maar ik zal sowieso al niet komen.
het is 141 kilometerquote:
Oké begrepen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga al naar een andere meet in mei.
Maar ik zal sowieso al niet komen.
Dit jaar beginnen aan nieuwe studie, volgend jaar wordt het een leningquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja ook qua stufi enzo. Wat zijn de nieuwe regelingen met ov enzo. Regering had allemaal plannen maar wat is er door heen gegaan?
[..]
Maar dan ook stufi/OV etc.
Ok beterquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhh.. nog niks geloof ik. Of het gaat pas vanaf 2014 in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |