Ja. ik vind dat geen leuk plaatje.quote:
Nee die vorige. deze is leukquote:
Kan mij dat nou schelen. Ik vind het wel leukquote:
Gewoonquote:
quote:
Hee geen foto's van mij verspreiden gr grquote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maar beter doe je deze [ afbeelding ]
Nee, ik kies zelf mijn plaatjesquote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
nog altijd beter dan die zwarte gangsters imo
Dat doet hij nu dus niet??quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Hee geen foto's van mij verspreiden gr gr
wie ben je de linker of de rechter?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wheheehquote:
DE MIDDELSTEquote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wie ben je de linker of de rechter?
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Gayquote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
is dat wat je er van word? want dat zou ik kunnen begrijpenquote:
nee hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ja, die gaat verkeerd opgevat worden omdat gay mannen zijn etc etc
Ik word alleen lesbisch door Promi, sorryquote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is dat wat je er van word? want dat zou ik kunnen begrijpen
Man dat plaatje is zo fake als de pestquote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is dat wat je er van word? want dat zou ik kunnen begrijpen
Vrije school.quote:
Wel ik zou er geen moeite mee hebben om er een keer over heen te komen....quote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Man dat plaatje is zo fake als de pesthoe de neuk kan je dat mooi vinden
http://goo.gl/qUnIJquote:
zoek maar op google, davalos twins. wel of geen photoshop wat een fucking lekkere wijvenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Man dat plaatje is zo fake als de pesthoe de neuk kan je dat mooi vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |